ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
پنجشنبه , ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۰
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع
در لحظه تفکر کنید، در ذهن تان ارزیابی و نقد کنید و اظهارنظر جرأت‌مندانه‌ی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر و... . «کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد. همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را به خرج ندهد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. و مرا هم خسته کند!!! پس اگر حوصله اش را ندارید و یا این روش را نمی پسندید ثبت نام نکنید!
در اغلب ایام سال در فضای مجازی و در ملاقات‌هایم با مردم در مجالس مذهبی و اماکن عمومی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام کلاس مجردها سوال مطرح می شود و توضیح می‌دهم. و از خرداد سال ۱۳۹۰ که اولین ثبت‌نام کلاس مجردها که آن روزها اسم هم نداشت انجام شد تا پس از ثبت‌نام دوره قبل همیشه این گله بوده و هست که «... ما خبر نشدیم.» و به این تجربه رسیده‌ایم من و عزیزان‌ گروه‌های اجرایی ادوار مختلف که همین متقاضیانی که بی سر و صدا و به موقع ثبت‌نام می کنند در همراهی با کلاس و مشارکت در مباحث فعال‌تر و پویاتر هستند.
اما برای عزیزانی که تمایل دارند در دوره هشتم کلاس مجردها شرکت کنند چند نکته ضروری را عرض می کنم:
۱. زمان ثابتِ «کلاس مجردها» روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است. لطفا در انتخاب واحدهای تحصیلی و حذف و اضافه و سایر برنامه های پیش روی‌تان؛ به نحوی برنامه‌ریزی و تنظیم کنید تا در صورت ثبت‌نام و پذیرش بتوانید در کلاس شرکت کنید.
خوب است بدانید هیچ ساعتی را در هفته نمی توان انتخاب کرد که برای همه مناسب باشد و همه موافق باشند؛ پس به این برنامه ثابت احترام بگذارید و پیشنهاد تغییر ساعت ندهید. اگر مناسب زمان و برنامه ی شما نیست لطفا ثبت نام نکنید!
۲. تاریخ ثبت‌نامِ «کلاس مجردها» برای دوره هشتم؛ از اولین لحظات روز شنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ است.
۳. روش ثبت‌نام در «کلاس مجردها» بسیار ساده است مثل همیشه، در همین وب سایت در یک فرصت کوتاه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می شود. 
سپس افراد متقاضی مثل بسیاری از دوره‌های آموزشی دنیا در مصاحبه حضوری جهت تطبیق مدارک و پذیرش شرکت می کنند. من در روند مصاحبه‌ها مداخله‌ای ندارم و افراد گروه اجرایی کلاس (از افراد همین دوره یا دوره‌های قبل) با شما مصاحبه می‌کنند. این مرحله زمان‌بر و مهم است.
نکته۱همراه داشتن پرینت این یادداشت و اصل و کپی شناسنامه، مدارک تحصیلی و یک قطعه عکس پرسنلی در جلسه مصاحبه الزامی است.
نکته۲:خوب است بدانید گروه اجرایی بر اساس یک تقسیم‌بندی و یک الگوریتم خاصی اعم از سن و رشته تحصیلی و رغبت و ... تعدادی از متقاضیان را پذیرش و تعدادی را در لیست انتظار قرار می دهند و به تعدادی هم که پذیرفته نمی‌شوند صریحا اعلام خواهند کرد.
از نشانه های رشدیافتگی و بالندگی کنارآمدن و قبول کردن نتایج این مرحله است. 
نکته۳:لازم به یادآوری است؛ منبرهایم نه ثبت نامی است و نه پذیرش و دنگ و فنگ داردپس اگر حوصله این روند را ندارید با احترام در منابر و مجالس در خدمت همه هستم.
۴. محل تشکیل «کلاس مجردها» معمولا در تالار ایوان شمس در ابتدای اتوبان کردستان است و هرازگاهی هم در دانشگاه های اصلی شهر تهران؛ ولی پاتوق اصلی تالار ایوان شمس است. این مورد هم مانند زمان قابل تفاهم صد در صدی نیست! هرچند انتظار دارم خانواده‌ها فرزندان جوان‌شان را در این رفت و آمد همراهی یا حمایت کنند، اما همیشه تعدادی تاکسی بانوان و تاکسی های بیسیم یا اینترنتی و چند دستگاه اتوبوس به مقصد ایستگاه مترو هماهنگ می کنیم ولی با توجه به محدوده سنی کلاس و بی هزینه و رایگان بودن کلاس، همه می توانند به تناسب شرایط، تمهیدی برای آمدن و رفتن بیاندیشند. 
خوب است جوان تر ها از عبارات و ادبیات کودکانه ای مانند «آن مکان دور است» کم کم فاصله بگیرند. اگر این کلاس برای کسی ضرورت داشته باشد اصلا این نوع حرف ها برایش مهم نخواهد بود. مثلا از شهرهای بسیار دور مانند ساحل خلیج همیشه فارس، جوان هایی مشتاق با سن و سال شما و بعضا حتی با جیب تقریبا خالی، برای دیدن یک بازی فوتبالِ معمولا صفر-صفر به تهران و ورزشگاه آزادی می آیند و شب را بیرون از ورزشگاه می خوابند. حالا یک آقا پسر یا حتی دخترخانم در محدوده شهر تهران بگوید اتوبان کردستان یا خیابان شهید گمنام دور است؟! به هر حال خودتان بررسی و ارزیابی کنید اگر آمد و رفت به این آدرس و یا سالن های دیگر که به سختی به صورت رایگان فراهم می شود، برای‌تان مقدور نیست، ثبت نام نکنید! چرا که این موارد قابل مذاکره نیست.
۵. روش تدریس در «کلاس مجردها» جزوه گفتن و یا ارائه‌ی پاورپوینت نیست. سخنرانی هم نیست! روش تدریس بحث است و لازم است مشارکت کنید.
«کلاس مجردها» مثل کلاس هایی که تا کنون دیده اید نیست. نقش شما در آن پررنگ تر از کلاس های دیگر است. پس باید حواس تان کامل جمع باشد! موبایل‌تان خاموش باشد! کنار دوست تان ننشینید! حتی یادداشت هم نکنید! در لحظه تفکر کنید، در ذهن تان ارزیابی و نقد کنید و اظهارنظر جرأت‌مندانه‌ی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر و... . 
«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد. همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را به خرج ندهد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. و مرا هم خسته کند!!! پس اگر حوصله اش را ندارید و یا این روش را نمی پسندید ثبت نام نکنید!
۶. شماره پنج را خواهش می کنم یکبار دیگر بخوانید.
۷موضوعِ «کلاس مجردها» انحصارا مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نیست چرا که از آغاز یعنی اولین جلسه اولین دوره تاکنون مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات «خردِ جمعی» بوده و خواهد بود و دیگر اینکه لزوما کلاس مجردها مرحله ی قبل از کارگاه خانواده نوپا [کلاس متاهلین] نیست! 
دقت بفرمایید! همیشه در آغاز هر دوره‌ای در نظر دارم مباحث انتخاب همسر را منظم بیان کنم اما تا کنون به غیر از آن و نیز پاسخ به سوالات کوتاه و مشاوره های افراد پای میکروفن که مورد نظر عقل جمعی کلاس بوده، به موضوعات مختلف و متنوعی به انتخاب اعضای کلاس پرداخته ایم. بحث هایی پرنشاط، پویا و جذاب که برای خود من هم شادابی و تازگی بهمراه داشته و دارد. مثلا غیرت دینی، عشق، امریکا، جهاد لسانی، امام، ولایت فقیه، دفاع مقدس، نسل و موالید، شیعه، ایمان و کفر، بهشت، مرجعیت و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ، هشدارهای اساسی در انتخاب همسر و برخی ریز مهارت های انتخاب همسر، هدف و آرزو، موج حمایت از دین، شکست عشقی، خیریه، جوانی فصل قرار و بی قراری، صدقات، خودکارآمدی، تناسب بین عقل و عشق در انتخاب، تربیت فرزند، مشکلات دختران در سنین بالا، سوگ و فراق، از دست دادن پدر و تأثیر آن برفرزندان، شناخت و مدیریت احساسات و هیجانات،زیارت اربعین، انعطاف پذیری، نشاط در عبادت، انجام مستحبات، دلایل مخالفت خانواده با تصمیمات فرزندان، احترام به پدر و مادر، استقلال و وابستگی، تصویر ذهنی غلط از خواستگار، هفتم صفر، عزت نفس، نقش رسانه در تربیت جامعه، روابط متقابل، سهم ما در معضلات اجتماعی، نظم فکری، تقوا و اخلاص، احترام به خود، مهربانی و خیلی موضوعات دیگر
اگر شما فقط یک موضوع خاصی را مدنظر دارید ثبت نام نکنید!
۸. قانون در «کلاس مجردها» بسیار مهم است. این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر؛ کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم. مثل همین ثبت نام اینترنتی و مصاحبه حضوری
۹. توجه به این نکته‌ مهم است: اگر ادب مثال زدنی، انگیزه ی بالا برای دانستن، حوصله و متانت و البته اخلاص و طهارت این جمع ارزشمند از پاک‌ترین جوانان و دانشجویان فرهیخته، نخبه و فعال نبود، هرگز "کلاس مجردها" پا نمی گرفت. جسارتا اگر خیلی عجول و یا خیلی زودرنج هستید و یا حال و حوصله‌ی فضاهای چالشیِ ملزم به صبر و تابآوری و خودداری از قضاوت را ندارید ثبت نام نکنید!
۱۰. سن و سال تولد: از آغاز قرارمان این شد که این کلاس ویژه ی جوانان و مجردها باشد؛ بنابراین ۱. از پذیرش متأهلین و افرادی که تجربه ی طلاق دارند، معذوریم. ۲. بنابر ملاحظات عدیده، محدوده ی سنی جوان را با تعاریفی مانند ۱۸ تا ۳۵ سال منطبق نکردم و برای هر دوره شرایط سنی تعیین کرده ایم و این دوره بازه سنی شرکت کنندگان در دوره هشتم آقایان ۷۲ تا ۷۷ و خانم ها ۷۰ تا ۷۸
تبصره: به پیشنهاد گروه اجرایی کلاس؛ فقط دانشجویان Phd و نیز دانشجویان المپیادی و نخبه با یکی دو سال اختلاف از این بازه سنی و یا بیشتر می توانند با عنوان «تبصره» ثبت نام کنند. و در مصاحبه حضوری با گروه اجرایی می توانند برای اصرار خود بر ثبت نام و شرکت در کلاس، خارج از بازه سنی خود، با بیان دلایل مذاکره کنند. 
اما تایید یا رد موارد تبصره به تشخیص کمیته سه نفره ثبت نام گروه اجرایی است.
۱۱. کسانی که در ادوار گذشته عضو کلاس بوده‌اند، همیشه به روی چشمم جای دارند و اگر به هر علتی از کلاس بازمانده اند در صورتی که احساس ضرورتی برای شرکت در ادامه این دوره دارند با گروه اجرایی حضوری مذاکره کنند.

۱۲. تشکر و سپاساز همه اهالی کلاس مجردها؛ عزیزان و نورچشمی های گرامی؛ آقا پسرها و دختر خانم های متدین و باوقار و دلسوز  و مهربان به ویژه تمامی اعضاء گروه اجرایی با روحیه جهادی مثال زدنی و شوق به یادگیری، از همان روزهایی که سنگ بنای کلاس مجردها در پرسش و پاسخ های ظهرهای ماه مبارک رمضان، در بالکن مسجد عمار گذاشته شد؛ روزهایی که عدد جوان های آن جمع به ۱۵ نفر هم نمی رسید تا امروز. از تک تک شما تشکر می کنم؛ بیش از قبل برایم محترم و عزیز هستید و مثل همیشه برای همه تون دعا می کنم. 
از والدینی که به کلاس سر زدند و گاهی فرزندانشان را همراهی کردند نیز متشکرم.
دوره هفتم را خیلی دوست دارم و تمام خوبی‌هایش به یادم می ماند 
و خدا را برای این توفیق بسیار شکر می کنم. الحمدلله رب العالمین

متاسفانه لازم است تکرار و تصریح کنم از ابتدا کلاس مجردها و کارگاه خانواده نوپا رایگان بوده و هست.


پی نوشت: 
در تکمیل فرم ثبت‌نام ، به پاسخ دادنِ دقیق و محترمانه و رسمی توجه کنید. گروه اجرایی به تک تک پاسخ ها دقت می کنند و برخی  به دلیل نوع پاسخ هایشان در این مرحله رد می شوند یا در اولویت قرار نمی گیرند. 


به پیشگاه حضرت امام علی بن موسی الرضا صلوات
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۲
انتشار یافته: ۵۳
ماندانا لیاقت
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۰۱:۴۸
1
0
سلام
حلول ماه ربیع بر شما مبارک.
الحمدلله که شاگردی شما روزی‌ام شد. یکی از بهترین و بزرگترین اتفاق‌های زندگی‌ام بود. باز هم با ذوق متن یادداشت ثبت‌نام را خواندم. یاد روزی افتادم که با چه شعفی یادداشت ثبت‌نام دوره‌ی خودمان را می‌خواندم و بی‌اغراق یک روز کامل برای پر کردن فرم زمان گذاشتم. نگران بودم مبادا نتوانم به خوبی منظور و اشتیاقم را برسانم و در کلاس پذیرفته نشوم. ماشاءالله گروه اجرایی‌مان بسیار دقیق و باتجربه و مهربان بودند.
خدا حفظتان کند و ان‌شاءالله باز هم توفیق شاگردی‌تان را داشته باشم.
التماس دعا
محبوبه سادات رهنما
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۰۲:۴۱
1
0
اللهم صل علی محمد و آل محمد.
سلام خدا حفظتون کنه و به شما قوت مضاعف بده که دغدغه ی جوانها رو دارید، و به عنوان شاگرد با صراحت میتونم بگم تاثیر گذارترین فرد در زندگیم هستید استاد مهربان .ممنون از وقت با ارزشی که بی هیچ چشمداشت و مزدی در اختیار مردم الخصوص جوانها قرار میدید ان شاء الله دوره هشتم مثله دوره های گذشته دوره ی پربرکت و خوبی باشه.
مريم ملكي
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۰۹:۳۶
1
0
ممنون از زحمات بي دريغتون .
كلاس مجردها با استاد بزرگي چون شما يك تجربه
فوق العادست.
مبینا گودرزی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۰:۲۰
1
0
سلام
از شما استاد مهربان و دلسوز ممنونم . من توفیق داشتم دو دوره شاگرد شما باشم واقعا در این دو دوره بسیار نکات آموزنده و تربیتی از شما یاد گرفتم ان شاءالله خداحفظتان کند. بازهم از شما ممنون هستم برای وقتی که برای شاگردان خودتون اختصاص می دهید... امیدوارم بازهم توفیق داشته باشم و دوره هشت باشم خدمت شما استاد خردمند...در پناه حق باشید
bahadori
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۱:۳۴
1
0
سلام .
ربیع الاول بر شما مبارک
دوباره با دقت یادداشت را خواندم . جلسه اول مهمان آزاد که در بازه سنی اش قرار نداشتم چقدر برایم سخت گذشت و حس خوب پذیرفته شدن در دوره ششم همچنان با من است :)
همیشه خدارا برای داشتن استادی چون شما شاکر بوده و هستم . کلاس مجردها برایم باران برکت و خیر کثیر بوده و هست .
وجود دوستانی که با هم آموختیم ,خندیدیم ,گریستیم ,به فهم مشترکی از مسائل مختلف رسیدیم ,بحث کردیم ,درد و دل کردیم و ...
خانواده بزرگ ,صمیمی و بی نظیر کلاس مجردهاااا را بسیار دوست دارم و الحمدلله که عضوی از آن هستم .
در درع الحصینه خداوند باشید . خدا شما را برای ما حفظ کند .
ستاره کریمی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۱:۳۵
1
0
سلام حاج آقا.
شروع کلاس ها در نیم سال اول تحصیلی خواهد بود یا در نیمسال دوم؟
چون بنده در این ترم در این روز و ساعت ذکر شده کلاس دارم ولی اگر شروع کلاس در ترم بعد باشد، میتوانیم در اون روز و ساعت کلاسی برندارم...
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام در همین ترم و به زودی شروع می شود و شاید تا پایان ترم آینده هم ادامه داشته باشد.
صوفي
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۱:۵۳
1
0
سلام
خدا رو شكر كه سعادت حضور در كلاس شما رو داشتم
براي من افتخار بوده و هست كه شاگردي شما رو كردم، انشاالله كه لياقت اين شاگردي را داشته باشم.
ممنون از اين همه محبت و لطف شما كه وقت با ارزش خودتون رو براي جوانها ميذارين.
خدا حفظتون كنه استاد
سیده محدثه هاشمی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۱:۵۶
1
0
اللهم صل علی محمد و آل محمد
حلول ماه ربیع الاول بر شما مبارک .
خدا رو شاکرم بابت توفیقی که نصیبم کرد و تونستم شاگردتون باشم ؛ ممنون از شما که بی مزد و منت همچین شرایط و کلاسی رو برای جوانان فراهم می کنید خدا قوت
دوره ی هفتم برای من و قطع به یقین برای همه ی بچه های دوره هفتم دوره خوبی بود و کلی نکات با ارزشی رو یاد گرفتیم و بهترین کلاسی بود که می تونستیم داشته باشیم .
امیدوارم بچه های دوره هشتمی هم به نحو احسنت از کلاس استفاده کنند و قدر لحظه لحظه اون رو بدونند .
یا علی .
رودكي
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۲:۲۵
1
0
سلام، خدا رو بابت تك تك لحظات كلاس مجردها شكر ميكنم و قدردان همه آموزه ها و زحمات شما هستم، خدا حفظتون كنه. الحمدلله كه با شروع دوره جديد، تعداد جوان هاي بيشتري ميتونند از اين كلاس ارزشمند بهره مند بشوند و اميدوارم باز هم توفيق شركت در اين كلاس و شاگردي شما رو داشته باشم.
رحیمی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۲:۴۱
1
0
سلام
چه روز پر استرسی بود روزی که برای مصاحبه دوره ششم اومدم.همش به این فکر میکردم که اگر پذیرش نشم چی میشه؟نکنه سال بعد محدوده سنی تغییر کنه و من نتونم توی کلاس شرکت کنم؟و روزی که تماس گرفتن و گفتن که پذیرش شدم با تمام وجود خدا رو شکر کردم که این فرصت خوب نصیبم شده.
ولی اون زمان واقعا فکر نمیکردم که کلاس انقدر میتونه برام مفید باشه و اثرات مثبت خیلی زیادی توی زندگیم داشته باشه در حقیقت تصوراتم از کلاس با تجربیاتی که در این دو دوره کسب کردم خیلی با هم متفاوت بودن.
امیدوارم دوستان دیگر هم قدر این فرصت ثبت نام رو بدونن و بتونن از کلاس بهره ببرن.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
شیخانی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۳:۳۰
1
0
سلام؛الحمدلله که توفیق حضور در دوره هفتم را داشتم. خدا رو شکر میکنم بابت تک تک لحظات حضور در کلاس. این یادداشت رو به دوستانم پیشنهاد دادم که مطالعه کنند. و حتی خودم هم دوباره خواندم.
خدا حفظتون کنه؛ یا علی
زارع
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۵:۲۹
1
0
اللهم صل علی محمد و ال محمد
خداراشاکرم که شاگردی شما نصیبم شد.درمحضرشما استاد توانا،مهربان و دلسوز بودن سبب شد که مسیر زندگی ام تغییر کند جور دیگری فکرکنم و زندگی کنم .ممنون از اینکه با این همه مشغله به فکر جوان ها هستید و بدون هیچ چشم داشتی و با وجود سنگ اندازی ها باز هم باقوت به کارتان ادامه می دهید.
انشالله که همیشه سلامت باشین
نادرى
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۵:۳۸
1
0
سلام استاد حلول ماه ربيع بر شما و خانواده محترمتون مبارك .
ياد زمانى افتادم كه خودم ميخواستم ثبت نام كنم ، الحمدلله كه عضو كلاس شدم .
حفظكم الله ، خدا قوت حاج آقا.
اللهم صل على محمد و آل محمد و عجل فرجهم
زهرا توکلی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۶:۳۰
1
0
سلام
الحمدلله که توفیق داشتم عضوی از کلاس مجردها باشم.
سپاس فراوان برای تک تک لحظه هایی که برای تربیت ما وقت و انرژی گذاشتید.
خدا به زندگی شما برکت بده.
مرضیه قائم مقامی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۷:۵۳
1
0
سلام. حلول ماه ربیع مبارک. الحمدلله که خدای مهربان این کلاس و شاگردی جنابعالی رو روزیم کرد. بی اغراق بهترین و تاثیر گذارترین استاد زندگی‌ام هستید. خدا خیر کثیر بهتون بده که بی منت و با دلسوزی تمام برای تربیت ما وقت میذارید. ان‌شاءالله خدا شما رو حفظ کنه و به ما کمک کنه تا بتونیم هرچه بیشتر آموزه‌هاتون رو در زندگی عملی کنیم. از گروه اجرایی نازنین هم که به عینه شاهد تلاش‌هاشون بودم تشکر میکنم. التماس دعا. اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
بابایی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۸:۰۳
0
0
سلام و عرض ادب
الحمدالله که توفیق شاگردی شما رو داشتم
با خوندن کلمه به کلمه یادداشت فقط میتونم بگم الحمدالله که سعادت حضور پیدا کردم و تلاشم بر این بود از راهنمایی های شما کمال استفاده رو ببرم و همیشه دعا گوی شما هستیم
خداوند به عمر و وقتتان برکت بده
ان شاء الله دوره هشتم همچون ادوار گذشته مملو از برکت باشه
هانیه سادات کطائیان
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۸:۲۲
0
0
سلام
الحمدلله و ممنون از شما بابت تمام لحظات خوب کلاس مجردها
بسیار بسیار مشتاق حضور در دوره هشتم هستم ان شاءالله توفیق باشه...
خدا شما رو حفظ کنه
زیبا خورنگ
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۸:۴۲
0
0
سلام
اول خداروشکر میکنم که توفیق حضور در کلاس شما رو داشتم و از لطف و مهربانی شما نسبت به ادوار بسیار سپاسگذارم، این کلاس در من روحیه ی خودشناسی و حلاوت این عمل رو انقدر زیاد کرد که فکر نمیکردم وقتی آگاهی و رشد فکری بالا بره عملا تمایلی به غیبت و عیب یابی و...دیگر اخلاق های ناپسند نداشته باشم و چقدر میتونم نسبت به خودم و دیگران مهربان باشم ، درس اعتماد و امانتداری ، احترام به پدر و مادر اونم به شیوه ی خیلی دلنشین دادید که جز دغدغه های خودم بود .خوب گوش دادن و خوب صحبت کردن رو یادمون دادید ، از خداوند خیر دنیا و آخرت رو برای شما طلب میکنم .
مرضیه نادر
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۹:۱۱
0
0
سلام استاد حلول ماه ربیع مبارک
خداروشاکرم که بهترین لحظه های جوونیم داره توی کلاسای مفیده شما گذرونده میشه و ممنون شماییم که با وجود مشغله های خودتون، دغدغه و مشکلات جوونا هم براتون مهمه ،خداروشکر که افتخار شاگردیتون نصیبمون شده،التماس دعا
حمید گیوی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۹:۲۳
0
0
کلاس مجردها بهترین کلاس بود در بین تمام کلاس ها و دوره های آموزشی که در زندگی ام داشتم . استاد عزیزم خدا به شما عمری بلند با سلامتی و عافیت عنایت کند بحق حضرت رضا علیه السلام .
محمدحسینی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۱۹:۲۶
0
0
سلام.
خداروشاکرم که توفیق تجربه حضور در کلاس مجردها نصیبم شد و از کلاس درس و بحث شما استفاده کردم.
بسیار بسیار از زحمات شما و لطف بی دریغ و پدرانتون متشکرم.
خوشحالم از بابت فرصت ثبت نام دوره هشتم برای دوستانی که بسیار مشتاق حضور در کلاس بودند.
کلاس مجردها نه تنها باعث تغییرات اخلاقی و تقویت ابعاد معنوی زندگی من بوده، بلکه امکان ایجاد دوستی های بسیار صمیمی و خالصانه ای رو هم فراهم کرده. امیدوارم که رزق شاگردی شما این دوره هم قسمت من باشه.
ان شاءالله در پناه حق سلامت و برقرار باشید .
ناشناس
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۲۱:۱۱
0
0
سلام. به لطف خداوند و با تشکر از شما و گروه اجرایی خیلی خوب به من اجازه داده شد شاگرد دوره هفتم بودم خداراشاکرم که بی نهایت کلاس برای من برکت داشت و وارد زندگیم شد خداوند ان شاالله شمارو حفظ کند .
صالحی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۲۲:۱۵
0
0
سلام ممنون برای همه زحماتتون استاد
حامدی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۲۲:۱۵
0
0
سلام و عرض خسته نباشید
کاش دختران متولد ۷۹ رو هم در بازه ی سنی قرار میدادید که توفیق شرکت در کلاس ها رو پیدا کنند. امسال هم مثل بسیاری از متولدین ۷۸، وارد دانشگاه شدند.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ متن را نخواندید
عاطفه علیمردانی
۱۳۹۷-۰۸-۱۸ ۲۳:۲۸
0
0
سلام خدا قوت استاد بزرگوار ـ خدارو شکر که افتخار شاگردی شما رو داشتم ـ تا آخر عمر مدیون شما استاد بزرگواری هستم که با صبر و حوصله نکات ریز و کلیدی زندگی رو به ما آموختید ـ نکاتی که هیج جایی به ما نسل جوان آموزش ندادن ..خداوند شما و خانواده ی محترمتون رو حفظ کنه ـ بابت تمام محبت ها و دلسوزی ها و وقتی که برای ما گذاشتید بی نهایت سپاسگزارم
ناصحی
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۰۰:۳۳
0
0
سلام و عرض تبریک حلول ماه ربیع الاول
خدارو شاکر هسنم که توفیق شاگردی و حضور در کلاس شمارو داشتم. خدا به شما توان مضاعف بده و همه خیر ها نصیبتون بشه که اینقدر نسبت به جامعه و قشر جوان دغدغه دارید که حتی رایگان وقتتون رو در اختیارمون قرار میدید، این لطف شما فراموش شدنی نیست و در هر لحظه از زندگی آموزه های شما بکار میاد و دعاگوتون هستیم.
خدا حفظتون کنه و سایه اتون مستدام
ناشناس
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۰۰:۵۸
0
0
سلام. به لطف خداوند و با تشکر از شما و گروه اجرایی خیلی خوب به من اجازه داده شد شاگرد دوره هفتم بودم خداراشاکرم که بی نهایت کلاس برای من برکت داشت و وارد زندگیم شد خداوند ان شاالله شمارو حفظ کند .
حسین قربانی
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۰۱:۰۰
1
0
سلام.
این کلاس واقعا یکی از بهترین کلاس هایی بوده که رفتم . در اصل حس کلاس ندارم تو کلاس مجرد ها ، بیشتر حس یه خانواده بزرگه .مهربانی ، آموزش ، لحظات شاد و غمگین ، خندیدن های دسته جمعی ، فکر کردن های سر کلاس ، فکر کردن های تو راه برگشت تو اسنپ که هیچ وقت نفهمیدم ترافیک اتوبان همت و حکیم رو چون غرق در افکار و مباحث کلاس بودم. همه ی اینها خوندنش شاید چند دقیقه وقت ببره ولی برای من چند سال زندگی بوده که ان شاء الله ادامه داشته باشه.چون هر موقع که یه دوره تموم میشه میگم نکنه دیگه راهمون ندن. الان که میبینم تک تک مباحث کلاس دقت کنید تک تک مباحث کلاس تو زندگیم جاریه و دارم از اکثر اموزش های غیر مستقیم و بعضا مستقیم استاد شهاب مرادی استفاده میکنم و همیشه ی همیشه از ایشون ممنونم و بخش زیادی از اعتماد به نفس فعلیم رو مدیون ایشون هستم.
یکی دیگه از مزایای این کلاس دوستان بسیار خوبی بود که پیدا کردم که تک تکشون مثل برادر برام عزیز هستن.
اینجوری بگم که کل کلاس مجردها از استاد عزیزمان و دوستان گلم تااااااااااا پرسنل بوفه ایوان شمس و نگهبان های ایوان شمس و رژی ایوان و راننده اتوبوسها همه و همه کمک کردن و نقش داشتن در ساخته شدن شخصیت فعلیم.
در پایان تشکر ویژه دارم از شما استاد شهاب مرادی عزیز که در این حد از وقت ، انرژی ،اعتبار و آبروی خودتون برای ما صرف کردید و برایتان مهم بودیم .
یک تشکر ویژه دیگر بابت اینکه امسال این فرصت را در اختیارمان قرار دادید تا محرم را جور دیگر درک کنیم . با نوکری آقا اباعبدالله .تجربه بسیار عالی بود.
ان شاء الله خدا پدر و برادر عزیزتان که الان جزئی از اعضاء خانواده ما نیز هستند را رحمت کند و به عمر و عزت و انرژی شما و خانواده محترمتان بیفزاید و خیر و برکت سراسر زندگیتان را در بر گیرد.
جعفری
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۰۱:۴۲
0
0
با سلام و ادب و احترام
جناب استاد وقت به خیر و نیکی
متولدین نیمه اول سال1379 هم سال 97 دانشجو هستند لطفا خواهشمندیم این نیمه از سال 79 رو هم مجاز به شرکت بفرمایید.
سپاس
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ شما برای شخص خودت با گروه اجرایی مذاکره کن. اگر شد که شد الحمدلله اگر هم مذاکره موفقیت آمیز نبود باز هم الحمدلله یک تلاشت را کردی
طهماسبیان
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۱۱:۲۳
0
0
سلام
ان شاءالله توفیق داشته باشم و کلاس ها رو بیام
خداخیرتون بده.
عسگری
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۱۲:۲۲
0
0
سلام و عرض ادب بر جناب آقای مرادی
دوره می گذارید و یک عده به هیچ عنوان در بازه سنی مناسب قرار ندارند که در کلاس شرکت کنند. (افسوس)مجردهای دهه 60 که حالا سی و چند ساله شده اند هم دریابید. دوستانه دهه هفتاد زبل های این دوران هستند با همه امکانات، دوره برای سی و چند ساله هایی بگذارید که از همان اول هم .... عاقبت همگی بخیر باشد ان شا الله
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ سی و چند؟ دقیقا اون چند مهمه سی و یک یا سی و نه دقیقا چند ساله؟ آیا بعد از سی و پنج را هم شما جوان حساب می کنید؟ بعد مفید است که دو تا دخترخانم بااختلاف بیست سال! کنار هم بشینند و .... خیلی وقتها بدآموزی هم دارد و ... اما شما چرا سال نود ثبت نام نکردید؟ و چرا متن را دقیق نمی خوانید!!!!



و سخن آخر ما یکبار یک دخترخانم متولد اواخر دهه ده یا اوایل دهه بیست را پذیرش کردیم و سه دوره تمام شرکت کرد بدون ننه من غریبم بازی های رایج!
عابدینی
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۱۲:۳۲
0
0
سلام ، خدا را همیشه شاکرم برای سعادت حضور چند ساله در این کلاس ؛ تجربه دلچسب و ارزشمندی است؛ به حق که کلاس منحصر به فردی است ، شاید با پروتکل های روانشناسی به خاطر جمعیت زیاد این کلاس و... از گروه درمانی و کارگاه های مهارت ها ی زندگی کمی فاصله داشته باشد اما مفید ترین و علمی ترین کارگاه و دوره ای است که تا به حال دیده و شنیده ام . مرسی از زحمات شما استاد گرانقدر و تمام گروه داوطلب اجرایی کلاس از ابتدا تا کنون .
سمیه
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۱۵:۵۹
0
0
از دور اول هی ثبتنام کلاس مجرد ها را مبینیم هی حسرت از راه دور
رستگار
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۲۰:۵۶
0
0
سلام
به جرات میتونم بگم که بهترین و آموزنده ترین کلاسی که تا الان داشتم " کلاس مجرد ها " بوده. ممنون از شما #استاد_مهربان به خاطر وقتی که برای ما گذاشتید.
زینب محمدی
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۲۲:۰۴
0
0
سلام استاد/ خداقوت
حقیقتاً هر روز خدای مهربان را شکر می کنم که توفیق داد در محضر شما درس های بسیار بیاموزم.
ان شاء الله بهترین خیرهای دنیا و آخرت نصیب تون بشود که مهم ترین و ارزشمندترین سرمایه که عمر و علم تون هست را در اختیار ما قرار می دهید؛ اجرتون با حضرت خدیجه.
عبدلی
۱۳۹۷-۰۸-۱۹ ۲۲:۵۵
0
0
سلام ببخشیدمن هرچی فرم پرمیکنم چرا همش خطا میده از دیشب هرکاری کردم همش خطا میده درصورتی که همه گزینه ها پرکردم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اون جایی که قرمز هست یعنی پارامترهای معتبر را وارد نکردید. مثلا اعداد را فقط انگلیسی قبول می کنه و ....
زهرا
۱۳۹۷-۰۸-۲۰ ۱۰:۲۹
0
0
سلام استاد هر چقدر ارسال مشخصات رو ميزنم پيتمي مبني بر اينكه مشخصاتم فرستازه شده دويافت نميكنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ همین متنی را که تایپ کردید را مجدد بخوان ببین چنتا غلط تایپی در یک سطر دارید! شما در همین قسمت ارسال پیام هم هم ایمیل تان را درج نکردید! نکنه خدای نکرده شما هم فرزند لوسِ مامان جان تان هستید؟ و همیشه و همیشه و همیشه شما خوبی و بقیه بد؟ شما برحقی و دیگران...
مجدد دقیق تلاش کن و پاسخ های دیگرم را در کامنت ها بخوان
بنده خدا
۱۳۹۷-۰۸-۲۰ ۱۱:۲۱
0
0
با سلام. کاش متولدین دهه 60 هم می توانستند در این دوره شرکت کنند.
mehrdad
۱۳۹۷-۰۸-۲۰ ۲۳:۳۳
0
0
روال مسخره ای دارین
شهاب مرادی
مدیر پایگاه خب ثبت نام نکن.
مینو شعبانی
۱۳۹۷-۰۸-۲۱ ۰۳:۲۵
0
0
با سلام، با وجود اینکه فرم رو کامل پر میکنم اما ارسال نمیشه و هر بار تو آیتم های متفاوت ارور میده لطفا پیگیری شود. با تشکر
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ دقت کنید.
سیده عارفه
۱۳۹۷-۰۸-۲۱ ۱۰:۵۷
0
0
سلام من چن بار امتحان کردم نمیشه ثبت نام کنم نمیدونم چرا کسی میدونه
حسين اكبري
۱۳۹۷-۰۸-۲۱ ۱۲:۳۶
1
0
باسلام و درود

تمام تلاشم را دارم كه بتوانم در دوره هشتم كلاس مجرد ها پذيرفته شوم و شركت كنم.
راستش موقع كنكور چنين هيجاني نداشته ام.
جاراللهی
۱۳۹۷-۰۸-۲۱ ۱۸:۵۴
0
0
سلام
الحمدالله برای لحظاتمان که پای درس شما بزرگ شدیم
ناشناس
۱۳۹۷-۰۸-۲۱ ۲۰:۱۹
0
0
سلام حاج اقا . چطور میشه هماهنگ کرد این سلسله جلساتتون در کرج هم برگزار بشه ؟؟؟؟؟ما الان برای دانشگاهمون تصمیم گرفتیم از شما برای یک همایش دعوت کنیم ، با موضوع مجردانه ، ولی چون بحث خیلی مفصله در یک جلسه ۲ ساعته تمام نمیشه. امکانش هست از این دست کارگاه ها حداقل در سه جلسه ۲ ساعته در کرج و در دانشگاه ما برگزار کنید؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام یک جلسه سخنرانی یا یک جلسه پرسش و پاسخ با کلاس مجردها فرق می کند. خیلی!
برای دعوت از طریق ریاست دانشگاه تان اقدام کنید.
fatemeh
۱۳۹۷-۰۸-۲۱ ۲۰:۵۴
0
0
باعرض سلام و خسته نباشید. برای خانمهای متولد78 هیچ راهی برای ثبت نام وجود نداره؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام متن بالا را یکبار بخوانید. حدس نزنید. بخوانید.
محمد ابوالحبیب
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۱۰:۲۸
0
0
استاد بزرگوار سلام و خدا قوت
از صمیم قلب خداوند رو به خاطر لطف و نظری که به من داشت و توفیقی که داشتم که شاگرد کلاس باشم شاکرم ، از دوره چهار و پنج هر بار که ثبت نام انجام میشد با دیدن بازه سنی متوجه میشدم که نمیتونم ثبت نام کنم ، در دوره هفتم تصمیم گرفتم هرجور شده اگه به گزینش گروه اجرایی دعوت شدم بتونم دفاع کنم از خودم که بتونم در کلاس شرکت کنم و ثبت نام کردم ، همین طور هم شد و دوره هفتم افتخار شاگردی شما رو داشتم ، چیزی که توی این روزا نبود و یا کمبودش به شدت بین جوانان حس میشه وجود همچین کرسی های آزاد اندیشی و تربیتی هست چون واقعا تو هیچ مرحله ای از زندگی و تحصیلات هیچ کدوم از اموزش ها مثل این کلاس برای زندگی روزمره کاربردی و مفید نیست. خودم به شخصه به شدت تاثیرات این کلاس رو در رفتار و زندگیم کاملا درک میکنم ، امیدوارم دوستانی هم که ثبت نام میکنن بتونن با تمام وجود از اموزه های ناب استادی مثل شما استفاده کنن ، دوستانی هم که برخی شرایط سنی و .... رو ندارند به نظرم ثبت نام کنن ، شاید با صحبت با گروه اجرایی و مذاکره توفیق شاگردی این کلاس رو داشته باشن
خدا قوت و امیدوارم این کلاس و اموزه های شما همیشه در جریان باشه همیشه سلامت باشید. ممنونم
مریم
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۱۳:۲۸
0
0
سلام.بارها وبارها فرم رو پرکردم وتمام ایرادات رو رفع کردم ولی هنوز تایید نمیشه. چه مشکلی هست؟نگرانم ظرفیت تکمیل بشه
mahdieh
۱۳۹۷-۰۸-۲۲ ۲۰:۲۶
0
0
سلام ببخشید میخاستم بدونم اگر به عنوان مهمان بخام بیام احتیاج به ثبت نام داره؟یا هماهنگی قبلی احتیاج هست؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام فقط جلسات اصطلاحا مهمان-آزاد در دانشگاهها به حسب مورد که اعلام می کنیم می توانید تشریف بیاورید.
و جهت اطلاع شما از بهار ۹۴ تا الان یکبار هم چنین جلسه ای تشکیل نشده. اما شاید به نسبت سالن و مقررات سالن تشکیل بشود.
بنیامین
۱۳۹۷-۰۸-۲۳ ۱۰:۳۰
0
0
سلام من هر کار میکنم نمیشه ثبت نام کرد جرا ایا شماره ای دارید که تماس بگیریم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه 02122505396
سلام/ خیلیها ثبت نام کرده‌اند پس شما هم می توانید. حتما با کامپیوتر بدون وی پی ان اقدام کنید و رفرش کنید و کَشِ مرورگرتان را پاک کنید و اقداماتی از این دست
atieh
۱۳۹۷-۰۸-۲۳ ۱۲:۲۴
0
0
با سلام و وقت بخیر.
برای ثبت نام کلاس مجردها دچار مشکل هستم.
بعد از اتمام پر کردن فرم ثبت نام دکمه ارسال رو که کیلیک میکنم. مجدد باز به صفحه فرم برمیگردم
با دوتا مرورگر گوگل و موزیلا هم امتحان کردم اما باز این مشکل برام تکرار میشه.
لطفا راهنمایی کنین.
ممنون.
Fatemeh
۱۳۹۸-۰۵-۱۴ ۱۰:۵۸
0
0
سلام وقتتون بخیر ، خداقوت
دیروز جلسه ی خیلی خوبی بود. خداروشکر می کنم که به منم توفیق شاگردی شما رو داد.
شبنم نظری
۱۳۹۸-۰۶-۰۱ ۱۳:۳۲
0
0
سلام وقت بخیر
لطف کنید زمان پخش برنامه رو از شبکه خبر همیشه اعلام بفرمایید خیلیا برنامه جمعه تون رو از رسانه میبینن حیفه که برنامه شبکه خبر رو از دست بدن
ایسو
۱۳۹۸-۱۲-۱۲ ۱۶:۱۶
0
0
اقای مرادی میشه بهم بگین چطوری باید در کلاس مجردها شرکت کنم ؟ زمانش کی هست و چگونه باید ثبت نام کنم ؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: