ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
شنبه , ۲۰ مهر ۱۳۹۲ ساعت ۱۸:۵۹
منتشر شده در: انعکاس » خبر
به گزارش گروه فرهنگی مشرق، حجت الاسلام شهاب مرادی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به درس خارج امروز رهبر انقلاب نوشت:

 

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، حجت الاسلام شهاب مرادی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام با اشاره به درس خارج امروز رهبر انقلاب نوشت:

سلام امروز سيدنا الاستاد حين تدريس روايتي مشهور را از كتاب شريف كافی نقل كردند: راوی؛ علی بن ابی حمزه ماجرای يكي از كُتّاب بنی اميه كه با او دوست بوده و اموال نامشروع بسيار داشته و شرفياب محضر امام صادق مي شود را نقل می كند... امام عليه السلام به او می فرمايند: كه بايد از تمام اين اموال، خودت را پاك كنی "فمن عرفت منهم، رددت عليه ماله و من لم تعرف، تصدقت به" اگر چنين كنی من هم "أضمن لك الجنة" بهشت را برای تو ضمانت می كنم جوان بر می گردد به كوفه و تمام اموالش؛ حتی لباس تنش را صدقه می دهد و شيعيان براي او مالی اندك را فراهم می كنند و لباس برايش مي خرند... تا اينكه او بيمار مي شود استاد معظم با اينكه سند روايت را ضعيف دانستند ولی ادامه روايت را احتمالا برای يك تذكر مرتبط با تذكر اخلاقی ابتدای درس خواندند "وما أتى عليه إلا أشهر قلائل حتى مرض، فكنا نعوده، فدخلت عليه يوما و هو في السوق ففتح عينيه" چند ماهی نگذشت كه او بيمار شد و ما به عيادتش رفتيم او در حال احتضار بود، چشمش را باز كرد و به من گفت: "يا علي! وفى والله صاحبك" به خدا قسم دوستت -امام صادق ع- به وعده اش وفا كرد! ثم مات... او از دنيا رفت و ما او را تجهيز كرديم و دفن و... تا بعدا به محضر امام صادق شرفياب شدم.

تا مرا ديدند فرمودند: يا علي! وفينا والله لصاحبك ای علی به خدا قسم ما به وعده ی خود در مورد دوستت وفا كرديم اينجا بود كه ايشان منقلب شدند، بغض كردند و گريستند و فورا به ادامه بحث پرداختند اما همه متاثر شدند. ان شاءالله سايه ايشان مستدام باشد و ان شاءالله لحظه جان دادنِ ما هم اهل بيت از ما دستگيری كنند و با آرامش و اطمينان از شفاعت و عنايت ايشان از دنيا برويم.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
mohana
۱۳۹۲-۰۷-۲۲ ۱۰:۵۶
69
16
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای واجعله فی درعک الحصینه التی تجعل فیها من ترید.
زهرا ش
۱۳۹۲-۰۷-۲۴ ۱۸:۴۵
39
0
جانم فدای رهبرم سیدعلی خامنه ای
شادي.ن
۱۳۹۲-۰۷-۲۹ ۱۶:۳۱
417
0
اللهم عجل لوليك الفرج و احفظ قائدنا و نور اعيننا و حبيب قلوبنا سيد علي حسيني خامنه اي حتي يصل الي الفرج مولانا المهدي (عج)
سما89
۱۳۹۲-۰۸-۰۲ ۱۷:۰۱
3
0
جانم فدای رهبر
barkhiz
۱۳۹۲-۰۸-۰۵ ۰۸:۰۹
2
0
سلام
کاش ما هم بودیم
پژوا
۱۳۹۲-۰۹-۲۲ ۰۸:۰۵
271
0
سلام
انشاءالله( لبیک یا خامنایی).
جان فدای امام زمانم
۱۳۹۳-۰۲-۲۲ ۰۳:۴۳
2
0
[b]ان شالله که سایه شان بر سر ملت ما باشد و دعای امام زمان پشت سرشان[/b]
حلاج نیشابور
۱۳۹۳-۰۳-۰۲ ۰۷:۵۶
2
0
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای و اعطی علم انقلاب الاسلامیه بید صاحب الزمان عج
dolat1364
۱۳۹۳-۰۸-۰۶ ۱۳:۳۶
213
0
خدا به ما هم رحم کنه و اهل بیت را در لحظۀ جان کندن و شب اول قبر و در برزخ و قيامت به فريادمان برساند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: