ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
شنبه , ۲۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۵۵
منتشر شده در: انعکاس » گزارش
پنجاه و سومین جلسه از «کلاس مجردها»ی حجت‌الاسلام شهاب مرادی با حال و هوای متفاوتی برگزار شد.

در این جلسه که در روزهای پایانی سال و ایام خرید نوروز تشکیل شد، شاگردان حجت‌الاسلام مرادی بسته‌های ارزاقی را که به عنوان عیدی برای خانواده‌های نیازمند بی‌سرپرست آماده کرده بودند، آماده اهدا کردند و روی کارتن آنها جملاتی را خطاب خانواده‌های نیازمند نوشتند. اما یک جمله فصل مشترک همه این جمله‌ها بود: «هدیه‌ای از طرف مادر مهربان ام المؤمنین خدیجه کبری(س)»


در ادامه، کلاس‌ مجردها به سبک همیشه برگزار شد و دختران و پسران مسائلی را درباره زندگی دینی و خانواده سلامی آموختند که گزارش مشروح این برنامه متعاقباً در عقیق منتشر می‌شود.

پس از پایان کلاس، حجت‌الاسلام مرادی یک برنامه متفاوت ترتیب داده بود؛ تجلیل از عوامل فیلم سینمایی «دهلیز» که نگاهی دغدغه‌مند به موضوع «قصاص» دارد و برخلاف بسیاری از محصولات سینمایی سال‌های اخیر، قصاص را زیر سؤال نبرده است.
                       

در این برنامه، بهروز شعیبی(کارگردان)، سیدمحمود رضوی(تهیه کننده) و رضا عطاران(بازیگر) با تشویق گرم حاضران مواجه شدند.

حجت‌الاسلام مرادی با اشاره به نجیب بودن دوربین فیلم دهلیز، از قوی و وفادار بودن زن سرپرست خانواده تقدیر کرد و این فیلم را به خاطر توجه هنرمندانه و باورپذیر به مفاهیمی چون خانواده، وفاداری و گذشت شایسته تقدیر دانست و گفت: امروز قصاص مسئله درجه اول نیست اما مهربانی و گذشت نیاز جدی ماست و این فیلم به این موضوع پرداخته است.
                     
 
حجت‌الاسلام مرادی که در این ‌سال‌ها هر از گاهی از سینما گلایه کرده بود، این بار از عوامل یک فیلم دینی تقدیر کرد تا نشان دهد روحانیت فقط نیمه خالی را نمی‌بیند.

حجت‌الاسلام مرادی به هر یک از عوامل فیلم، یک تابلو فرش نفیس مزین به آیه شریفه «وان‌یکاد» اهدا کرد. مرادی پس از این تقدیر خطاب به عطاران گفت: امروز می‌خواهیم به شما بگوییم که ما را هم ببینید. این جوانان مذهبی، این خانواده‌های متدین، این بچه‌های هیئتی هم مخاطب آثار شما هستند.
                     
عطاران هم پس از شنیدن حرف‌های حجت‌الاسلام شهاب مرادی با خنده گفت: «حالا که اینطور است، مجبورم توالت را از آثارم حذف کنم!» و مجلس را از خنده منفجر کرد.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ZahraJafari
۱۳۹۲-۰۲-۰۶ ۰۸:۰۹
0
0
سلام حاج آقا
دو تا سوال دارم
اول اینکه چرا هدایا از طرف حضرت خدیجه اهدا می شه ؟ شاید ما درست ایشون رو نمی شناسیم که این سوال ها برامون پیش میاد؟
و دیگه اینکه من که فعلا تهران نیستم و کلاس مجردها هم نمی یام چه جوری می تونم کمک کنم به این افراد بی بضاعت ؟ زندگی بهتر بهم جواب می ده بهم ؟
از لطفتون ممنون
اجرتون با خدا
دانشجوی پزشکی|26 ساله|6اردیبهشت 92
(پی نوشت: با اینکه سرعت تایپم خیلی تنده ، کامنت گذاشتن تو سایت شما خیلیییی طول می کشه چون همه ش در حال پاک کردن و تبدیل" ک به که " و"ج به جواب"و امثال اون هستم ، خداییش دستورالعمل هاتون خیلی قابل اجراست و حرفاتون تاثیرگذار)
عاشقان
۱۳۹۲-۰۲-۱۲ ۰۸:۱۲
161
246
استاد منظور عطاران از اینکه توالت را از فیلم هایم حذف کنم چه بوده؟؟؟ هر چه فکر می کنم احساس می کنم نوعی توهین به شما و قشر مذهبی بوده است.
آیا اینطور نیست؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: