ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
يکشنبه , ۱۸ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷
منتشر شده در: انعکاس » خبر

حجت الاسلام والمسلمین شهاب مرادی در مدرسه عالی دارالشفاء قم گفت: باید در شبانه روز نسبت به اهل بیت(ع) و بخصوص امام زمان(عج) ابراز محبت کرد که این امر رابطه انسان و حضرت را نزدیک می‌کند.

به گزارش خبرآنلاین وی افزود: صفتی که ما را به اهل بیت نزدیک می کند، تواضع است که اگر انسان متواضع باشد بیشتر مورد علاقه اهل بیت(ع) است. استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انسان باید در زندگی حسن خلق داشته باشد، افزود: در روایات داریم برای اینکه محبت‌ها بین افراد زیاد شود به یکدیگر هدیه  بدهید.

وی عنوان کرد: در دیدار با آیت الله وحید خراسانی ایشان تاکید کردند اگر می‌خواهید محبت بین شما و امام زمان(عج) زیاد شود، ختم قرآن به حضرت هدیه دهید.

حجت الاسلام مرادی در ادامه افزود: یکی از باورهای که به تلنگر احتیاج دارد این مسئله است که همه چیز در این دنیا رو به ویرانی می‌رود.

حجت الاسلام مرادی ادامه داد: اگر دغدغه سلامت نفس و ایمان، نگرانی تنها باشد به نوعی وسوسه شیطان است و اگر این نگرانی برای اصلاح رفتار باشد و باعث شود انسان خود را اصلاح کند در این صورت مفید و موثر است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: همه ما امام زمان(عج) را دوست داریم و در این راستا باید مراقبت کنیم تا رابطه‌مان با حضرت کمرنگ نشود.

 

منبع خبر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نون صاد
۱۳۹۱-۰۸-۰۲ ۱۷:۰۳
210
20
بسم الله الرحمن الرحیم

سلاماین قسمت ها عالی بود::
برای اینکه محبت‌ها بین افراد زیاد شود به یکدیگر هدیه بدهید.
اگر می خواهید محبت بین شما و امام زمان(عج) زیاد شود، ختم قرآن به حضرت هدیه دهید.

۲ آبان ۱۳۹۱
تهران
jaber
۱۳۹۱-۰۹-۲۱ ۱۸:۰۴
90
0
سلام
1: وقتی اعمال حسنه خود را به امام زمان هدیه میدهیم این اعمال رنگ و بوی عجیبی به خود میگیرد و در عالم بالا خوب خریدار پیدا میکند..
2: امام زمان هم در قبال هدیه ای که به ایشان میدهیم هدیه والاتری به ما میدهد و ای کاش هدیه حضرت به ما شهادت در رکاب خودش باشد انشاالله..
حمید گیوی
۱۳۹۸-۰۵-۱۴ ۰۰:۵۸
0
0
ان شاءالله در سایه عنایات امام زمان باشید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: