ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
چهارشنبه , ۲۹ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۷
منتشر شده در: انعکاس » خبر
 

 

 

حجت الاسلام و المسلمین شهاب مرادی با حضور در نخستین نمایشگاه نشریات خانوادگی گفت: نشریات باید منعکس کننده بهترین الگوهای زندگی باشند و این مهم جزیی از رسالت نشریات خانوادگی است.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه نشریات خانوادگی، حجت الاسلام و السلمین شهاب مرادی با تاکید بر اینکه نشریات نباید تجملات را ترویج کنند اظهار کرد: مخاطبان نشریات خانوادگی باید بتواند با مطالعه این نوع رسانه ها سبک ساده زندگی ایرانی را یاد بگیرد و با سلایق سنتی و ایرانی بیش از پیش آشنا شود.

وی ادامه داد: وجود نشریات فعال در این حوزه ضروری است به شرطی که بتوانند الگوهای مناسب زندگی، روش بهترین زندگی کردن و رسیدن به آرامش را منتقل کنند.

حجت الاسلام مرادی افزود: امروز آنچه در برخی نشریات به چشم می خورد ظاهری زیبا و محتوایی معمولاً نامطلوب است و این در حالیست که این رسانه ظرفیت رسیدن به نقطه مطلوب را دارد اما باید صاحبان قلم در جهت بهبود وضعیت تلاش کنند.

وی اظهار کرد: بیشتر مخاطبان نشریات عادت به مطالعه صفحاتی کرده اند که بازگو کننده خاطراتی از هنرمندان و ورزشکاران است در صورتی که چنین نگاهی به نشریات خانوادگی صحیح نیست چرا که نشریات به تنهایی نباید رسالت سرگرمی را بر عهده داشته باشند و این رسانه ها در صورتی که دارای محتوای با ارزش باشد می تواند نقش موثری را در آموزش ایفا کنند.

 

منبع خبر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فائزه مهدوی حاجی
۱۳۹۱-۱۰-۰۳ ۲۱:۳۷
42
0
سلام کاملا حرفتون صحیحه.
نمیدانم چرا بعضی رسانه ها چه دیداری و شنیداری و چه نوشتاری تنها درصدد سرگرم کردن مردم هستند؟این با فرهنگ و دین ما تطابق دارد؟
/کلاس مجردها/
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: