ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
شنبه , ۰۷ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۰۵:۱۱
منتشر شده در: انعکاس » خبر
با پایان نشست شهاب مرادی با علاقه‌مندانش در غرفه مهر و همزمان با اقامه اذان مغرب، نماز جماعت به امامت این روحانی جوان در غرفه خبرگزاری مهر برپا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شهاب مرادی که عصر امروز جمعه و از ساعت 17 با حضور در نشستی با موضوع «خانواده پویا، زندگی سالم» میهمان غرفه خبرگزاری مهر در محل هجدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها بود، با اقامه اذان مغرب به نماز ایستاد که علاقه‌مندان پرشور وی نیز به وی اقتدا کردند.

براساس این گزارش، حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش و پرورش نیز که مهمان غرفه خبرگزاری مهر در نمایشگاه مطبوعات بود، به برپاکنندگان نماز جماعت پیوست و نماز خود را به امامت شهاب مرادی به جای آورد.

برگزاری نماز جماعت مغرب و عشاء در غرفه مهر، موجب شد تا برخی از بازدیدکنندگان نمایشگاه نیز به صف نماز بپیوندند و این آئین مذهبی را به سادگی و زیبایی در کنار اهالی رسانه برگزار کنند.

منبع خبر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پژوا
۱۳۹۲-۱۱-۰۸ ۰۵:۳۰
9
54
سلام آفرین ،چه زیبا .........قبول حق.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: