پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۶/۰۴ ۰۳:۳۶:۱۰
*****font farsi nadaram toroooooooooo khoda bekhonid******** salam aqaye moradi 2 mahe pish kasi varede zendegiam shod k hame iman mara dozdid dar arze 1 ruz bekhoda nemidunam sheytan bud ya na to ro khoda mikham ba yeki harf bezanam ta befahmam in ki bude kheyli majarash ajibe mishe mail bedin ta khususi vasatun tarif konam ?
شهاب مرادی
سلام/ شما که می دونید من ابدا ایمیل نمی دهم چرا مرا شرمنده می کنید؟ دخترم ضوابط را برای همه از جمله شخص جنابعالی نوشته ام و اگر قرار بود با این حجم مراجعه، خودم ضوابطم را مراعات نکنم که واویلا. اما پاسخ کلی و عملیاتی:
مشرف شو حرم شریف رضوی حتما اذن دخول بخوان و با آرامش گام بردار زیارت کن و عرض حاجت و استمداد -لطفا یک سلام هم از طرف ما همه به آقا عرض کن- و بعد برو مدرسه پریزاد برای یکی از آقایون علما چکیده ی ماجرا را تعریف کن و مشاوره بگیر.
اما مطمئن باش و یقین کن او شیطان نبوده. آدم بوده -که خطرناک تر از جن است- کسی بوده مثل خودت؛ اما تجربه اش در گناه زیاد بوده و... اما اگر خود ابلیس هم بوده -که این فکرت لابد تاثیر سریال های وهم آلودِ خیالی ماه رمضانهای این سالهای اخیر تلویزیون است- وسوسه ای کرده و رفته. ایمان مگر اِتر است که بپرد یا آهو که رم کند؟! دل قوی دار و محکم بایست و نترس.
فاستعذ بالله؛ به دستور خدا و توصیه ی قرآن در چنین شرایطی بگو اعوذ بالله و به خدا پناه ببر. و برای تقویت ایمان و عمل صالح تلاش کن این تقویت، درس و تربیت و تمرین می خواهد.

reihaneh noferesti
30075 بازدید 95 امتیاز