پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۹/۱۸ ۱۰:۰۵:۳۳
سلام،راستش رو بخوايد من كلي باهاتون حرف دارم چون شما تنها طلبه اي هستيد كه تا به امروز پاي حرفاش نشستم البته هيچ وقتم عين اخوند نديدمتون و بيشترعين داداش عاقل و بزرگيد من دختر٢٢ساله هستم كه تا به امروز هيچ دوست نزديك دختر و پسر نداشتم خانواده ام هم پر جمعيت هستند اما چون بين پدر و مادرم هم هميشه رابطه بدي بوده ما بچه ها هم نتونستم رابطه خوب باهم داشته باشيم جديداً اونقدر روابط بده كه نزديك ١ساله من و خواهرام باهم حرف نزديم تا قبل ماه مبارك توي برنامه اين شبها فرموديد و من پيش قدم شدم و آشتي كرديم اما اينقدر رفتارشون با مادرم و ... بده كه يك بحث بد دوباره روابط رو بد وبدتر كرده .پيش يك روانشناس فوق تخصص رفتم گفته عرف اين سن اينه كه با يك پسر ميباس رابطه داشته باشي تا از غضب درونت كم شه اما احمقانه به نظرميرسه !!! پدر ومادرم ادعاي دينداري دارند از اون جهت ميگم كه به نفعشون نباشه نعوذبالله به خدا حرف بد زد بابام !!! برادربزرگم هم ازما دورهستش هرچندكه هيچ كدومشون شخصيتهاي ثابتي ندارند !!! شما بگو چكاركنم حداقل خودم به آرامش برسم !!!! اين روزا فكرميكنم خدا هم باهام قهره !!!
شهاب مرادی
سلام/ آن روان شناس حرفش غیر علمی است چون غیر دینی است! دقت کن هیچ مشاور باسوادی پیشنهاد و توصیه نمی کند که باعث افزایش احساس گناه مراجعه کننده اش و افزایش فشاردرونی وی شود.
با خانواده ات قهر نکن و قهر نباش و از ارزیابی و تحلیل رفتار آنها فعلا پرهیز کن و خودت بدون چشم داشت و کاملا بی توقع و برای جلب رضایت خدا به والدینت احسان و نیکی و تواضع کن و سطح رابطه ات را با برادر و خواهر در حداقلی تنظیم کن که دعوا و تنش اتفاق نیافتد و دوستشان داشته باش و سطح تحملت را بالاتر ببر و بدان که خدا از آشتی کردن تو خرسند شده و پاداش شایسته ای می دهد این رضایت را خراب نکن. خدا صله رحم را دوست دارد و با توجه به آنچه نوشتید دلیلی برای قهر خدا وجود ندارد. در این مورد قبلا چند پاسخ نوشته ام بخوان.
التماس دعا
صادقي
17185 بازدید 57 امتیاز