پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۷/۰۸ ۰۲:۴۲:۰۱
سلام حاج آقا من همون 67 ي هستم که به خاطر قانون نگفتتون ما رو از حضور در کلاساتون منع کرديد!ميگم قانون نگفتتون چون اکه جلسه اول گفته بوديد من مطمئنا چون اقتدارتون رو ديده بودم،2ساعت راه رو از کرج نميومدم!ولي اين ÷يام رو ندادم که عز و جز کنم،دادم که 2تا مطلب رو بگم: 1:به خاطر اينکه ساعتي که ما به سمت کرج مي رفتيم،اوج شلوغي مترو بود،شايد باورتون نشه،ولي از ايستگاه مصلي تا امام خميني رو ما حدود يک ساعت و 25 دقيقه رفتيم،يعني ما که ساعت 6:30 ارسباران رو ترک کرديم به مترو 8:35 رسيديم و وضعيتمون تو مترو سمت امام خميني به حدي افتضاح بود که قابل توصيف نيست!و اينکه بگم خانمم گفت هيچوقت حلالتون نمي کنه! ...اميد دارم به دوره بعديتون!اميدوارم از کنار دوره بعديتون به راحتي رد نشيد. لطفا اگه ضد قانوني نميشه قسمت دوم پيامم رو سانسور کنيد!البته اگه اصلا بعد باز کردن پيامم به اونجاش برسيد!
شهاب مرادی
سلام/ 1. چرا جلسه دوم غایب بودید؟ از روی سن تا دم در فقط آمدم تا چهره ترا از نزدیک ببینم؛ پسر خوب و مومنی هستی اما ای کاش چندسال دیرتر ازدواج می کردی!
پسرخوبم این قانون را در جلسه اول و دوم گفتم و شرط کردم و همگی توافق کردیم و دیدید که افراد متعددی شاهد تایید کردند در حالی که من توضیح دادم و قسم جلاله هم خوردم که گفته بودم: اگر هر کس یک جلسه غیبت کند از ادامه جلسات محروم میشود حتی اگر زن یا شوهر یکی در جلسه باشد. و 10 زوج از افراد جلسه اول را که در جلسه دوم غایب بودند از لیست خط زدم و از آنها عذرخواهی کردم. باز شما اصرار دارید که "قانون نگفته" و حلال نمی کند و... این واکنش مرا نگران کرد و برای همین در شماره 2 شما هم نگرانی مرا تایید کردی
2. مسئله به آن آسانی نیست... همان روز در مورد شما و همسرتان نکاتی را به خانم طیبی گفتم و برای مشاوره سفارش کردم اگر تمایل داشتید با زندگی بهتر تماس بگیر و به ایشان مراجعه کنید. به نظرم مراجعه ضروری است.

محمدجواد
15275 بازدید 22 امتیاز