پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۲/۰۶/۲۰ ۰۹:۲۷:۴۴
سلام هراند هستم.۱)۳۱ساله۲)خدمت رفتم۳)دندانپزشک هستم.خواستم درمورد ازدواج باشما مشورت کنم.تا امسال پدرم اجازه ازدواج به بنده نداده بودند اما امسال موافقت نمودند.اما حالا دچار سدهاي ديگري هستم.۱)مي خوام براي تخصص به خارج برم.۲)کسي رو هم براي ازدواج نميشناسم.۳)ازوالدين هم خواستم کسي رو معرفي کنند اما پدرم گفتندکسي رو نمي شناسند.هالا موندم چه کار کنم.ازيطرف کسي رو نمي شناسم از يطرف مي خوام ادامه تحصيل بدم.لطفاراهنمايي بفرماييد چون کسي رو هم براي مشورت ندارم.تشکر
شهاب مرادی

سلام/ برادرم خوشحالم که خدمت رفتی و برایت در حرفه مقدس طبابت آرزوی توفیق می کنم.  

برای تنهای های زندگی دانشجویی در خارج از کشور "هم خونه" می خوای یا همسر؟! این دو خیلی به هم شبیه هستند. اما خیلی متفاوت اند.

چرا الان می خواهی ازدواج کنی؟ آرزوها و اهداف و برنامه هایت چیست؟ چشم انداز این ۵ سال باقی مانده از جوانی ات را چطور ترسیم کردی؟ به نظر می رسه ادامه تحصیل برایت الان در اولویت است آیا اطمینان دارید که همان دلایلی که احتمالا مانع ازدواج شما در دوران دانشجویی شما شده در رزیدنتی شدیدتر و جدی تر نمیشه ؟

برادرم شما دکتر هستی و ۳۱ساله اما چک کن ببین میزان وابستگی ات به خانواده و والدینت و استقلالت از آنها مناسب شروع یک زندگی مستقل هست؟ می خواهی در زندگی متاهلی همسر باشی یا فرزند یا والد؟ کدام. گزینه صحیح فقط همسر است. ایفای نقش همسری و انتظار ایفای نقش همسری از همسر کلید مهمی است.

هراند
34643 بازدید 168 امتیاز