پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۲/۰۶ ۱۲:۲۸:۳۶
پيام تسليت.درميان تمام جلوه هاي خيره کننده روح بزرگ فاطمه انچه بيش از همه براي من شگفت انگيز است اين است که فاطمه همسفروهمگام وهم پروازروح عظيم علي است.اودر کنارعلي تنهايک همسرنبودکه علي پس از اوهمسران ديگري نيزداشت علي اورابديده ي يک اشناي دردهاوارمانهاي بزرگش مي نگريست وانيس خلوت بيکرانه واسرار اميزش و همدم تنهايي هايش.فرزندان از زنان ديگرش را بني علي مي خواندوانان رابني فاطمه.شگفتادر برابر پدر ان هم علي نسبت فرزندان به مادر.دکتر شريعتي.
شهاب مرادی
 سلام/ حضرت صديقه طاهره محور اهل بيت هستند و فضائل ايشان مافوق درك ما و او مورد مباهات اهل بيت بود اما يك نكته اي كه خوب است بدانيد غيرت نسبت به اميرالمومنين است كه همه اهل بيت داشتند و محور اين غيرتورزي نيز خود صديقه طاهره است كه خود فداي حيدر شد.
حتي وقتي حسنين را "ابن فاطمه" معرفي مي كردند ايشان خوششان نمي آمد! يك بار امام مجتبي در طواف بود شنيد كسي او را معرفي مي كند؛ هذا ابن فاطمه، امام مجتبي به آن مرد فرمودند: مرا به نام پدرم معرفي كن و ابي خيرٌ مني و من امّي پدرم هم از من و هم از مادرم بهتر است!
روشن است كه منظور آن افراد بي توجهي و بي احترامي نسبت به مقام و منزلت حضرت امير بوده
مانند آن فردي كه غلام ابوذر نقل مي كند كه در عرفات براي امام حسين و فاطمه سلام الله عليهما استغفار مي كرد و مدام تكرار مي كرد: اللهم اغفر لهذا الرجل و لاُمه، امام حسين با ناخشنودي به او فرمودند: امروز ما را اذيت كردي تَستغفرُ لي و لِاُمي و تتركُ ابي و ابي خير مني و من امي

مجرده
27108 بازدید 115 امتیاز