ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
يکشنبه , ۰۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۲۰
منتشر شده در: یادداشت ها » یادداشت ها
هرچند مهلت ثبت نام تمام شده اما خواندن این متن برای آشنایی شما با کلاس مجردها مفید است.
سلام
ثبت نام دوره ششم «کلاس مجردها» را از روز عید سعید فطر به میمنت و برکت این روز بزرگ شروع می کنیم بعَون الله و فضله و منّه.
قبل از ثبت نام لازم است بدانید «کلاس مجردها» چیست و چه نیست! مقررات و ضوابطش از چه قرار است و شرایط ثبت نام و ورود به آن چیست لطفا با حوصله این متن را بخوانید تا اگر مورد پسندتان نبود، ثبت نام نکنید!
زمان ثابت کلاس: «کلاس مجردها» روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است. لطفا برنامه های پیش روی‌تان را بررسی کنید. خوب است بدانید هیچ ساعتی را نمی توان انتخاب کرد که همه موافق باشند؛ پس خودتان ارزیابی کنید. اگر مناسب زمان و برنامه ی شما نیست ثبت نام نکنید!
مکان برگزاری: جلسات «کلاس مجردها» معمولا در تالار ایوان شمس در ابتدای اتوبان کردستان تشکیل می شود و هرازگاهی هم در دانشگاه های اصلی شهر تهران؛ ولی پاتوق اصلی تالار ایوان شمس است. این مورد هم مانند زمان قابل تفاهم صد در صدی نیست. خوب است جوان تر ها از عبارات و ادبیات کودکانه ای مانند «آن مکان دور است» کم کم فاصله بگیرند. اگر این کلاس برای کسی ضرورت داشته باشد اصلا این نوع حرف ها برایش مهم نخواهد بود. مثلا از شهرهای بسیار دور مانند ساحل خلیج همیشه فارس، جوان هایی مشتاق با سن و سال شما و بعضا حتی با جیب تقریبا خالی، برای دیدن یک بازی فوتبالِ معمولا صفر-صفر به تهران و ورزشگاه آزادی می آیند و شب را بیرون از ورزشگاه می خوابند. حالا یک آقا پسر یا حتی دخترخانم در محدوده شهر تهران بگوید اتوبان کردستان یا خیابان شهید گمنام دور است؟! به هر حال خودتان بررسی و ارزیابی کنید اگر آمد و رفت به این آدرس و یا سالن های دیگر که به سختی و رایگان فراهم می شود، برای‌تان مقدور نیست، ثبت نام نکنید!
روش تدریس: روش تدریسم در «کلاس مجردها» جزوه گفتن و یا ارائه‌ی پاورپوینت نیست. سخنرانی هم نیست! روش تدریس بحث است و لازم است مشارکت کنید. «کلاس مجردها» مثل کلاس هایی که تا کنون دیده اید نیست. نقش شما در آن پررنگ تر از کلاس های دیگر است. پس باید حواس تان کامل جمع باشد موبایل خاموش! کنار دوست تان ننشینید! حتی یادداشت هم نکنید! در لحظه تفکر کنید، در ذهن تان ارزیابی و نقد کنید و اظهارنظر جرأت‌مندانه‌ی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر و... . «کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد. همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را به خرج ندهد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. پس اگر حوصله اش را ندارید و یا این روش را نمی پسندید ثبت نام نکنید!
موضوع: «کلاس مجردها» لزوما مرحله ی قبل از کارگاه خانواده نوپا[کلاس متاهلین] نیست! و انحصارا در آن به مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نمی پردازیم. مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات عقل جمعی بوده و خواهد بود. دقت بفرمایید! همیشه در آغاز دوره در نظر دارم مباحث انتخاب همسر را منظم بیان کنم اما تا کنون به غیر از آن و نیز پاسخ به سوالات کوتاه و مشاوره های افراد پای میکروفن که مورد نظر عقل جمعی کلاس بوده،  به موضوعات مختلف و متنوعی به انتخاب اعضای کلاس پرداخته ایم. بحث هایی پرنشاط، پویا و جذاب که برای خود من هم شادابی و تازگی بهمراه داشته و دارد. مثلا غیرت دینی، عشق، امریکا، جهاد لسانی، امام، ولایت فقیه، دفاع مقدس، نسل و موالید، شیعه، ایمان و کفر، بهشت، مرجعیت و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ، هشدارهای اساسی در انتخاب همسر و برخی ریز مهارت های انتخاب همسر، هدف و آرزو، موج حمایت از دین، شکست عشقی، خیریه، جوانی فصل قرار و بی قراری، صدقات، خودکارآمدی، تناسب بین عقل و عشق در انتخاب، تربیت فرزند، مشکلات دختران در سنین بالا، سوگ و فراق، از دست دادن پدر و تأثیر آن برفرزندان، شناخت و مدیریت احساسات و هیجانات، انعطاف پذیری، نشاط در عبادت، انجام مستحبات، دلایل مخالفت خانواده با تصمیمات فرزندان، احترام به پدر و مادر، استقلال و وابستگی، تصویر ذهنی غلط از خواستگار، عزت نفس، نقش رسانه در تربیت جامعه، روابط متقابل، سهم ما در معضلات اجتماعی، نظم فکری، تقوا و اخلاص، احترام به خود، مهربانی و خیلی موضوعات دیگر اگر شما فقط و فقط موضوع خاصی مدنظر دارید ثبت نام نکنید!
قانون: این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم. مثل همین ثبت نام اینترنتی و مصاحبه حضوری
سرمایه: این نکته‌ی مهی است؛ اگر ادب مثال زدنی، انگیزه ی بالا برای دانستن، حوصله و متانت و البته اخلاص و طهارت این جمع ارزشمند از پاک ترین جوانان و دانشجویان فرهیخته، نخبه و فعال نبود، هرگز "کلاس مجردها" پا نمی گرفت. جسارتا اگر خیلی عجول و یا خیلی زودرنج هستید و حال و حوصله‌ی فضاهای چالشیِ ملزم به صبر و تاب آوری و عدم قضاوت را ندارید ثبت نام نکنید!
بازه سنی: از آغاز قرارمان این شد که این کلاس ویژه ی جوانان و مجردها باشد؛ بنابراین ۱. از پذیرش متأهلین و افرادی که تجربه ی طلاق دارند، معذوریم. ۲. بنا بر ملاحظات عدیده، محدوده ی سنی جوان را با تعاریفی مانند ۱۸ تا ۳۵ سال منطبق نکردم و برای هر دوره شرایط سنی تعیین کرده ایم و این دوره بازه سنی شرکت کنندگان در دوره ششم آقایان ۷۲ تا ۷۶ و خانم ها ۷۱ تا ۷۷
تبصره: به پیشنهاد گروه اجرایی کلاس؛ فقط دانشجویان دوره دکتری و نیز دانشجویان نخبه تا بیست و هفت ساله ها هم می توانند ثبت نام کنند.
تذکر: کسانی که در ادوار گذشته عضو کلاس بوده‌اند، همیشه به روی چشمم جای دارند و اگر به هر علتی از کلاس بازمانده اند در صورتی که احساس ضرورتی برای شرکت در ادامه این دوره دارند با گروه اجرایی حضوری مذاکره کنند.

از همه اهالی کلاس مجردها؛ عزیزان و نورچشمی های گرامی؛ آقا پسرها و دختر خانم های متدین و باوقار و دلسوز  و مهربان به ویژه تمامی اعضاء گروه اجرایی با روحیه جهادی مثال زدنی و شوق به یادگیری، از روز همان روزهایی که سنگ بنای کلاس مجردها در پرسش و پاسخ های ظهرهای ماه مبارک رمضان، در بالکن مسجد عمار گذاشته شد؛ روزهایی که عدد جوان های آن جمع به ۱۵ نفر هم نمی رسید تا امروز. از تک تک شما تشکر می کنم؛ بیش از قبل برایم محترم و عزیز هستید و مثل همیشه برای همه تون دعا می کنم. 
از والدینی که به کلاس سر زدند و گاهی فرزندانشان را همراهی کردند نیز متشکرم

متاسفانه لازم است تکرار و تصریح کنم از ابتدا تمامی کلاس ها و کارگاه هایم رایگان بوده و هست.

زمان ثبت نام: از دوشنبه ۵تیرماه به مدت سه روز
لینک تا پایان شهریور فعال است اما مهلت ثبت نام دوره ششم تمام شده.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۸۲
انتشار یافته: ۹۱
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۰۴:۵۴
1
0
سلام حاج آقا
خدا خیرتون بده بابت تشکیل چنین کلاس پربرکتی...الحمدلله توفیق شرکت در دوره چهارم کلاس را داشتم و بسیار از شما آموختم. بسیار زیاد مشتاق حضور در دوره جدید کلاس هم هستم و بنا به فرمایش شما با گروه اجرایی صحبت خواهم کرد.ممنون از زحماتتون،التماس دعا
محسن
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۰۴:۵۷
1
0
شروع کلاس ها از چ تاریخی هست؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ از تیرماه جاری
زهرا
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۰۵:۰۵
2
0
باسلام خدمت شما بزرگوار, قبل از هرچی تشکر میکنم بابت این کلاس ها ان شاالله سعادت شرکت را داشته باشم, ...
باتشکر فراوان, خداوند اجر دنیا آخرت بهتون بده, یاعلی
محمدزاده
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۵:۰۶
1
0
با خیلی از جملات متن؛ مخصوصا اون قسمت هاییش ک مباحث مطرح شده بود و حتی اون قسمتی که گفتین اگر عجول هستید ثبت نام نکنید و ...، خاطرات این یک سال و اندی جلو چشمام رژه رفت
چقدر زود گذشت
چقدر خوب گذشت
بابت همه چیز ممنون حاج آقا. قدردان زحمات کادر اجرایی و سرگروهمم هستم قطعاااا یکی از اصلی ترین دلایل این حال خوبند
زهرا ستاری
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۵:۴۷
1
0
مطالعه کردم ، نمیدونم چرا ضربان قلبم رفت بالا ، برام هیجان داشت یاد اون شبی افتادم که تقریبا همین حوالی ثبت نام دوره ما رو گذاشتیدو من با چه حسرتی تا صبح خوابم نبرد که ببینم یعنی میشه منم باشم یا نه ؟ خداروشکر بابت دوره پنجم که در چه موقعیتی نصیبم شد و چه گره هایی رو که برام حل نکرد ، از خدا میخوام دوباره افتخاری شاگردی شما نصیبم بشه ،شرمنده خیلی طولانی شد ولی حسم بود نشد به اشتراک نگذارم
سارا ملکی
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۰
1
0
سلام
جدای ازاینکه با خوندن متن خاطرات یکسال و خورده ای برام کاملا دوره شد و یه جاهایی افسوس خوردم که چه موقعیت هایی رو از دست دادم و البته در موارد زیادی هم خوشحال شدم که تو این کلاس بودم و خیییلی از رفتار هام به خاطر همین کلاس و اینکه یاد گرفتم( البته نه کامل) که چه جوری خلاقانه و نقادانه فکر کنم تغییر کردن؛ از متن خیلی خوشم اومد
فاطمه عسلی
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۳
1
0
اینجوری که من حس کردم،متن[تقریبا] همون متنی بود که ما موقع ثبت نام خونده بودیم،اون موقع معنی و عمق خیلی از این حرف ها رو به خوبی متوجه نشده بودم و با وجود توضیحات متن هنوز ذهنیت خیلی درستی نداشتم اما الان تک تکشون رو واقعا می فهمم.
و امیدوارم شرایطم طوری باشه که‌ بتونم باز هم شرکت کنم چون واقعا خیلی خیلی چیزا هست که باید یاد بگیرم
صبا سلام زاده
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۵:۵۹
2
0
حسی که با خوندن این متن بهم دست داد تلفیقی از ذوق و غرور بود!
ذوق به این خاطر که باز هم میتونم سر یه کلاس ناب باشم و استفاده کنم ازش!
غرور هم به این خاطر که یه دوره از کسایی ک میخوان بیان ثبت نام کنن بیشتر تو کلاس بودم و هر پاراگراف برام یادآور یه بخش از کلاس بود :)
زهرا موسوی مطلق
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۱۷
2
0
یاد استرسی که روز مصاحبه داشتم میوفتم و خوش حالی بعدش که [گروه اجرایی] اعلام کردن میتونم بیام
و اینکه چه قدر کلاس تو زندگیم تاثیر داشت
مائده کاظمی
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۱۷
1
0
خیلی مهربون ، لطیف با ذکر جزئیات ، توضیحات کامل کامل . ذوق کردم که قبلا تو کلاس بودم واشنايي دارم با صحبت های حاج آقا
مریم غریبیان
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۲۴
1
1
...يه چيزى كه تو متن توجهم رو جلب كرد اين بود كه حاج آقا چندبار تاكيد كرده بودن "تفكر خلاق و نقاد". فكر كنم دوره پنجم تو اين مورد خيلى حاج اقارو اذيت كردن
محدثه پوستین دوز
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۲۷
1
0
قسمت"سرمایه" خیلی برام جالب بود.از خود عنوانش تا مطالب این بخش.اینکه با توجه به اینکه کلاس دوره ششم رو اغلب دهه هفتادی ها تشکیل میدن و به نظرم دهه هفتادی ها نسبت به دهه شصتی ها یه کم راحت طلب تر و بی حوصله تر هستن،حاج آقا همین ابتدا این نکته رو یاداوری کردن. و این که این موارد رو دوره پنجمی ها کمتر رعایت کردن و این خودش یه درسه برای ما.
و اینکه مثل دوره های قبل هم نحوه اداره کلاس رو به خوبی ترسیم کردن جوری که حتی اگه کسی تجربه ی کلاس رو هم نداشته باشه میتونه یه تصویری از کلاس داشته باشه.
و نکته دیگه هم اینکه حاج آقا میتونستن توی قسمتی که به افرادی که تا 27 سالشون هست اجازه دادن برای حضور در کلاس خیلی ساده این جمله رو مینوشتن که این افراد میتونن تو کلاس حضور داشته باشن ولی نوشتن با پیشنهاد گروه اجرایی.
که این خودش نشون میده حاج آقا چقدر به جوون ها اعتماد دارن و بازم به یه بیان دیگه گفتن جهت کلاس رو شاگردها تعیین میکنن.
فاطمه
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۲۹
0
0
سلام‌حاج اقا . این ذهن و روح ارمانگرایی که موطنش همه جا هست و هیچ جا نیست ، متاسفانه نمیتونه بیاد تهران و از خیلی از موهبات بودن در اون من جمله این موهبت ، بهره مند شه . حیف ‌. التماس دعای فرج . ان شاءالله موفق و سربلند باشین خصوصا در این‌دوره تون
ملیکا فرحزادی
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۲۹
1
0
خیلی خوب و کامل همه چی گفته شده،و برای کسایی که اصلا با محیط آشنا نیستن به نظرم فضا رو ترسیم کردید،من که فقط دوست دارم به زودی کلاسا شروع بشه و ان شاءالله بتونم شرکت کنم،واقعا که چقدر چیزای خوب یاد گرفتم،از زحماتی که کادر اجرایی برامون کشیدید خیلی ممنونم
فاطمه سادات واثق
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۶:۵۰
1
0
من کلا ادم بی حوصله ای هستم سر کلاس ها و سخنرانی ها زود خوابم میبره اما سر کلاس حاج اقا هیچ وقت خسته نمیشدم اینقدر مطالب جذاب و مفید بود که دلم نمیخواست هیچ کلمه ای رو از دست بدم
کلاس مجردا مختص به خواستگاری نیست و اینقدر از هوشیاری و باهوشی حاج اقا لذت میبردم و افتخار میکردم که شاگرد حاج اقا هستم که نسبت به هر چیزی اطلاعات کافی دارند و هرچیزی که میگفتند کاملا درست بود .
و من که اونقدر استرس داشتم از خواستگاری با صحبت هایی که حاج میزدند این استرس رفع شد و یاد گرفتم که چی باید بگم و چیکار کنم بحدی که هر دختری وقتی اولین بار با خواستگارش صحبت میکنه دست و پاشو گم میکنه و هول میشه من همیشه فکر میکردم که تو اولین جلسه از حال میرم و ولی با اموزه های حاج اقا برعکس اغلب دختر ها من اصلا استرس نداشتم
درکل فقط تو یک کلام میتونم بگم استاد شهاب مرادی فوق العاده و بینظیرند .
لیلا نفیسی
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۷:۱۸
1
0
ضمن عرض سلام و ادب و خسته نباشید . طول مدت دوره چند وقت هستش ؟؟؟؟؟؟ چند هفته ؟؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدین که زودتر بتونم برنامه ریزی کنم .
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ تا پایان بهمن ماه را لااقل برنامه ریزی کنید.
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۸:۰۸
0
0
چرا فقط دهه 70!!!؟؟؟؟؟؟ پس دهه شصتیا چی عاخه؟؟؟؟؟
سجاد
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۸:۲۷
3
0
با سلام
حاج اقا این محدودیت سنی همیشه ما رو از کلاس انداخته من 69 کی میتونم بیام کلاس مجردا؟
دوره قبلی هم به خاطر محدودیت سنی نمیشد که شرکت کنم.
با تشکر
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام اگر مشغول به تحصیل بودی که خب الان دانشجو یا فارغ التحصیل مقطع دکتری هستی و میتونی بیایی و اگر مشغول به تحصیل نبودی که باید الان بابا شده باشی دیگه برادر.
مریم
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۱۹:۴۸
1
0
سلام ... حاج آقا این کار خیرخواهاناتون واقعا عالیه ... خدا خیرتون بده ... ممنون میشم در مورد ساعت و روز و مکان دقیق این جلسه اطلاع بدهین ... یک دنیا ممنونیم ... التماس دعا
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نوشته ام. بخوان!
راستی این نقطه چین ها چیه؟ در بعضی پیام ها مواردی را من حذف می کنم و سه نقطه میذارم شما چرا اینقدر سه نفطه گذاشتی؟؟؟
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۲۱:۴۲
0
0
ميشه لطفا بفرماييد شروع كلاسها از چه تاريخي هست؟؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه در تیرماه. البته بالاتر عرض کردم.
محمد
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۲۲:۰۹
1
0
سلام علیکم و عیدتون مبارک
سید امیر محمد موسوی نائینی
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۲۲:۴۹
0
0
سلام در چه صورتی توو مصاحبه رد میشیم؟منم میخوام بیام شدیدا
رضا نقی پور
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۲۳:۴۷
0
0
با عرض سلام و خسته نباشید و تبریک عید سعید فطر
حاج آقا حرف دلمو میزنم...
راستش اولش از شنیدن خبر برگزاری این کلاس خیییییییلی خوشحال شدم و مشتاقانه پیگیر ثبت نام شدم... اما وقتی دیدم محدودیت سنی آقایون از 72 هستش ناراحت شدم. من متولد 67 هستم اما بشدت مشتاق حضور در کلاستونم :(
فاطمه
۱۳۹۶-۰۴-۰۴ ۲۳:۴۹
1
0
سلام حاج آقا
من امسال كنكوري ام و بالاخره سنم وارد رده سني پذريش كلاس شما شده.
ميخواستم حدود زمان مصاحبه و شروع كلاس هارو بدونم. اگه كسي روز مصاحبه نتونه بياد روز جيراني داره؟ كه مثلا بعد كنكور بيام؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام برای خانم های متولد۷۷ که کنکوری هستند بله. البته همین را هم تلفنی باید هماهنگ کنند.
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۰:۰۳
0
0
سلام هرچي بروي لينك ثبت نام ميزنم فرم باز نميشه چرا؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام دو سه دقیقه دیگه شروع می شود.
امیرحسین فتاحی
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۰:۳۹
0
0
سلام ثبت نام کردم
امیدوارم در مصاحبه حضوری هم بتونم جزو کسایی که عضو کلاس میشن باشم
4جلسه گذشته که به عنوان مهمان در کلاس بودم خیلی احساس خوبی داشتم و بیشتر به این موضوع پی بردم که یاد گیری مسائلی که در کلاس مطرح میشه نیاز دارم!!!!!!!!!!!!و همچنین قرارگیری در محیط کلاس!
بازم ممنون
زینب محمدی
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۰:۵۴
0
0
سلام استاد/ خداقوت
بابت ثانیه ثانیه ی وقتی که برامون گذاشتید ممنونم و سپاس گزار؛ از جمله همین زمانی که برای تنظیم متن و انتشار کامنت ها صرف می کنید.

خواندن مطالب سایت و کامنت ها هم واقعا لذت بخش و آموزنده است؛ دلم تنگ شده بود برای این فضای دلپذیر

سلامت و سربلند باشید و محفوظ در پناه امیرالمؤمنین ان شاءالله
پویا دهقان
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۱:۱۷
0
0
سلام
ممنون از قبول پیشنهاد گروه اجرایی
فاطمه
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۲:۰۱
0
0
سلام
شبتون بخير
عيدتون مبارك
ممنون كه شروع كردين كلاس و خيلى مشتاق و منتظر هستم براى حضور در كلاس ها

فقط متوجه قسمت آخر فرم نشدم، پدر مادر خانما بيان دنبالشون! ميشه بيشتر توضيح بديد? ممنون
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۲:۱۱
0
0
سلام.
نخبه بودن دقیقا یعنی چه؟
من دانشجوی ترم چهار ارشدم. رتبه کنکورم 14 بوده.
مشمول هستم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ۱۴ خیلی خوبه. قابل مذاکره است.
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۲:۲۹
0
0
سلام اقای مرادی عزیز
ببخشید زمان شروع کلاس هارو بهمون اطلاع میدید؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ در بین همین کامنت ها پاسخ داده ام.
سلمان
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۶:۰۹
0
0
سلام علیکم
آقای مرادی من 18 سالمه و شامل شرایط ثبت نام برای این دوره نمیشم. دانشجوی ترم 2 کارشناسی هستم. نمیشه هیچ جوره ثبت نام کنم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه
زینب
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۶:۱۶
0
0
سلام
یاد ثبت نام خودمون افتادم
از انتخاب واحد دانشگاه بیشتر استرس داشتم چون به هیچ وجه نمیخواستم این کلاس و ازدست بدم.
خدا حفظتون کنه.
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۰۶:۱۸
0
0
سلام حاج آقا
من خیلی منتظر ثبت نام کلاستون بودم
خواهر و دختر خالم میومدن و من همیشه حسرت میخوردم چون شرایط نداشتم
انقدر خوشحال شدم نشد ازتون تشکر نکنم.
باور کنید از سال ۹۲ منتظرم.
نیل
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۰:۵۱
0
0
سلام. عیدتون مبارک.چرا تا بهمن؟؟ از کجا بدونیم تو ترم جدید این ساعت دانشگاه کلاس نداریم؟ حداقل واسه شروع سال تحصیلی روزشو توافقی تغییر بدین! نمیشه کلاسو ضبط کرد؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ عید شما هم مبارک. بی رودرواسی لطفا از شرکت در این کلاس منصرف شوید.
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۴:۳۱
0
0
سلام استاد خیلی دلتنگ کلاسیم. کل هفته رو به انتظار یکشنبه ها سپری می کنیم
مائده ک
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۵:۲۰
1
0
نامردی شد که. گروه سنی مدنظرتون.... یعنی ما که یسال بزرگتریم دیگه مجرد محسوب نمی‌شیم؟

لابد حکمتی داره :(
شهاب مرادی
مدیر پایگاه از خدا جوییم توفیق ادب
باقری
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۶:۱۷
0
0
کاش ده شصتیای هم میتونستن جایی در کلاس های شما داشتند ...
شبنم
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۶:۲۲
0
0
با عرض سلام و وقت بخیر، ثبت نام رو انجام دادیم و کد پیگیری ارسال شد،در حال حاضر باید منتظر تماس شما برای مصاحبه باشیم؟
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۶:۲۸
0
0
سلام
ببخشید بعد ار ثبت نام مصاحبه میکنید یعنی ممکنه تو مصاحبه در بشیم و نتونیم شرکت کنیم؟
محمد
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۶:۵۵
0
0
سلام
چرا نبایداقایان متولدین 71 بخاطر چند ماه نتونند در این دوره شرکت کنند !? بااینکه بسیاری در این سنین در شرف تاهل هستند ...البته نمیدونم تعریف دقیق نخبه چیست اما به هرحال کاش این بازه کمی انعطاف پذیر بود
مریم
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۷:۰۲
0
0
خیلی کلاس خوبیه من که خیلی تغییر کردم و دیگران هم متوجه این تغییر مثبت من شدن
س نادری
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۷:۲۱
0
0
سلام حاج آفا
میشه تو تابستون کلاس ها رو شرکت کنیم فقط؟
آخه متاسفانه بعد ازاون با کلاسای دانشگاه تداخل میکنه
لطفا اگه امکانش هست این اجازه رو بدید :-(
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه من راضی نیستم! و
حتما این موارد را به گروه اجرایی بگویید تا شما را پذیرش نکنند.
ناشناس
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۷:۵۴
0
0
با سلام و عرض تبريك عيدسعيد فطر
حاج اقا بنده و چند نفر از دوستان هم دانشگاهي و هم خوابگاهي دوره ي ششم را ثبت نام كرديم ولي بعد از تاريخ ١٢ام تيرماه تا شروع ترم تابستان خوابگاه متاسفانه بسته است تاريخ مصاحبه اگر بعد از اين زمان باشد و ما نتوانيم براي مصاحبه تهران باشيم چاره و گزينه ي ديگري هست ؟
باتشكر
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چاره بلیط اتوبوس است.
یا صبر کنید برای دوره بعدی. چون عدم حضور در مصاحبه به منرله انصراف است.
مرجان
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۸:۵۴
0
0
سلام ایا بعد تکمیل فرم پیامی میاد که متوجه شیم ثبت نام انجام شده؟برای من بعد زدن ارسال دوباره همون فرمی که پرکردم میاد
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام با کامپیوتر این کار را انجام بدهید. حتما کد پیگیری می دهد.
شبنم
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۱۹:۰۱
0
0
با عرض سلام و وقت بخیر، ثبت نام رو انجام دادیم و کد پیگیری ارسال شد،در حال حاضر باید منتظر تماس شما برای مصاحبه باشیم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ گروه اجرایی به شما اطلاع می دهند حال با ایمیل یا پیامک یا تماس نمیدانم.
درویشی
۱۳۹۶-۰۴-۰۵ ۲۰:۴۲
0
0
سلام دوره چه مدت طول میکشه؟ و اینکه بند اخر ثبت نام که گفتین کسی بیاد دنبالتون یعنی چی؟ جز شرایط اجباریه یا پیشنهادی؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ زمان هر دوره را با همه اعضاء تصمیم می گیریم. معمولا معادل یک ترم یا دو ترم دانشگاهی. داشتنِ خانواده‌ی همراه و قدردان مهم است. یا دنبالتون بیان یا براتون آژانس بگیرند. نمی خوام من بیخودی نگران پونصدنفر باشم
مهبد عبقرى
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۰۰:۱۳
0
0
سلام
تو متن ذكر كرديد كه ثبت نام براى پسر هاى ٧٢ تا ٧٧ هست ، من متاسفانه ايران زندگى نميكردم كه از كلاس هاى دوره گذشته استفاده كنم ، متولد ٧١ هستم و اميدوارم با پاسخ مثبت شما بتونم تو كلاس ها شركت كنم
سپاس ، يا على
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام اگر از لحاظ علمی نخبه محسوب شوید مانعی ندارد و الا در منابرم که ثبت نام و شرایط سن و ... ندارد، در خدمت شما خواهم بود.
خانم حسینی
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۲۰:۰۳
0
0
...کاش به من هم مجوز شرکت در کلاس داده بشه ... البته دکتری دارم اما دانشجو دیگه نیستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ خوب است شما و سایر بزرگواران بدانید که فرم ها را من نمی خوانم و برای پذیرش، تصمیم نهایی را گروه اجرایی در جلسه مصاحبه حضوری می گیرند. در مورد شما به نظرم اقدام به ثبت نام کنید و بااعتماد به نفس و تواضع با یک مذاکره محترمانه و موثر جلو بروید شد،شد و نشد هم نشد! در هر دو صورت خدا را شکر کنید چون شما برای چیزی که علاقه داشتید یک وقت مختصری گذاشتید و یک مذاکره کردید؛ اگر نتیجه اش منفی باشد چون طبق مقررات کلاس بوده موجب ناراحتی شما نمیشه و با یک عذرخواهی و تشکر ساده از خانم هایی که با شما مصاحبه کردند تمام میشه و الحمدلله ضرر نکردید و اگر هم مذاکره تون موفق و مثبت بود که خب به نتیجه رسیدید الحمدلله.
همین مراحل مصاحبه کلاس مجردها هم تجربه جالبی از تعامل محترمانه گروه های همسال است و واقعا مفید است.
زینب
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۲۱:۳۴
0
0
سلام استادگرامی ممنون از شما برای راه اندازی رایگان این گونه کلاسها خدا اجرتون بده خواستم ثبت نام کنم ولی هرچی روی فرم کلیک میکنم باز نمیشه؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام ثبت نام ها داره به خوبی انجام میشه
با کامپیوتر انجام بدهید.
مبینا مددی
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۲۲:۵۳
0
0
سلام
حاج آقا من متولد ۷۶هستم واز تابستون گذشته پیگیر شروع دوره جدید هستم و خیلی خیلی مشتاقم در کلاس های شما ثبت نام کنم.ولی از اونجایی که من انشالله امسال وارد دانشگاه میشم و روزهای برگزاری کلاس های ترم اولی ها متاسفانه دست خودشون نیست و تعیین شده ست نمیدونم ثبت نام داشته باشم که حتما تابستون رو استفاده ببرم و پاییز رو هم الله اعلم...
لطفا راهنمایی بفرمایید برای من که از فصل بعد مشخص نیست چه کنم؟مچکرم
صادقی محمد
۱۳۹۶-۰۴-۰۶ ۲۳:۱۰
0
0
سلام حاج آقا
خیلی دوستون دارم
تو گروه سنی مدنظر شما نیستم
اما ثبت نام کردم
اگرم قبولم نکردن فقط خواستم بگم خیلی مخلصم.
ميرسبحان موسوي
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۰:۲۱
0
0
كاش ويس يا فيلم جلسه رو پخش كنيد كه كسايي مثل من كه شهرستاني هستن هم استفاده كنن،ممنون
زینب محمدی
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۰:۴۸
3
0
سلام استاد/ خداقوت
بابت ثانیه ثانیه ی وقتی که برامون گذاشتید ممنونم و سپاس گزار؛ از جمله همین زمانی که برای تنظیم متن و انتشار کامنت ها صرف می کنید.

خواندن مطالب سایت و کامنت ها هم واقعا لذت بخش و آموزنده است؛ دلم تنگ شده بود برای این فضای دلپذیر

سلامت و سربلند باشید و محفوظ در پناه امیرالمؤمنین ان شاءالله
زانیار جم
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۰:۵۴
1
0
سلام
...می خواستم بدونم داشتن رتبه ی یک کنکور کاردانی به کارشناسی جای مذاکره برای استفاده از تبصره رو داره؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بالاتر جواب دادم.
عباس زاده
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۱:۵۰
2
0
سلام استاد بزرگوار
من دوره پنجم کلاس مجردها بودم.چه قدر افسوس می خورم که تمام شد.
کلاسی که ملاک برتر بودن,دانش و معرفت بود.آشنایی با غزل,عرفان, ادب,ازخودگذشتگی, علم,... سبب محبوبیت بیشتر بود. هیچ خبری از احترام به شخصیت بنا به میزان ثروت و شغل و محل سکونت و قیمت لباس و چهره و... نبود.
اعتماد به نفس و عزت نفس شاگرد بیش تر می شد وقتی که کلاس مجردها همیشه به حضورش, شخصیتش, دغدغه هاش و... اهمیت می داد.
گروه اجراییش که از نخبه ها و اشخاص مومن و فعال و دانا شکیل می شد, طوری با شاگردها دوستانه و محترمانه رفتار می کرد که خیال می کردم نکنه من مخاطب هم نخبه ی علمی و اخلاقی هستم که این طوری تحویلم می گیرن.
چه دل نشین بود کارهای گروهیمون... مهمونای کلاس که عالی بودن. شاید خوابش رو هم نمی دیدم با چنین شخصیت هایی در جمع خودمونی و به دور از همه ی هیاهوهای آزاردهنده ی روزگار حضور داشته باشم.
همیشه فکر به خاطرات جمع مومن و خوش اخلاق و سرزنده ی کلاس مجردها خوش حالم می کنه.
سپاس گزارم از تمام تدریس های کریمانه تون
جواد
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۲:۴۲
1
1
سلام استاد خواهشمندم كه كلاس هاي فوق را در شهرهاي مانند مشهد برگزار نماييد
کریمی
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۳:۳۵
2
0
سلام . همیشه به دهه شصتی ها ظلم شده
چه قدر بده که بازه سنی هستش
باور کنید دهه شصتی ها واجب تر هستند
البته شاید از دهه شصتی ها ناامید شدید .
اشکالی نداره من که تقریبا یکسالی میشه منتظرم ، بازم صبر میکنم تا از دهه ۶۰ تا ۶۹ دعوت کنید .
با تشکر _ خدا قوت
فاطمه
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۰۳:۵۲
2
0
سلام اقای مرادی
من ب شدت دوست دارم در کلاستون شرکت کنم و شامل همه ی شرایط و موقعیت هایی ک گفته شد هستم فقط یک نگرانی دارم راجبه کلاس ها اونم اینه که چون بنده برای اولین بارم هست و تاحالا درکلاسی با این جمعیت و گفتگو محور شرکت نکردم و استرس دارم و از اینکه مقابل حدود۵۰۰نفر دختر و حتی پسر بایستم پشت بلندگو و نظرمو بگم احساس خجالت و هیجان زیادی میکنم...
میخواستم بدونم تو کلاس های شما حتما باید پشت بلندگو ایستادو حرف زد؟یا امکانش هست ک ی عضو بیشتر شنونده بود با گه گاهی ارائه ی نظر؟؟؟
تو کلاس شما همه حتما باید جسور و پررو باشند؟
ان هایی ک خجالتی اند و کسانی ک هیجان زیادی دارند میتونند شرکت کنند یا خیر؟
عبدالهی
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۱۳:۴۰
1
0
سلام. ببخشید من فراموش کردم کد پیگیریم رو یادداشت کنم! باید چه کاری انجام بدم؟!
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام مهم نیست.
نويد
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۲۲:۴۸
1
1
سلام استاد
خدا قوت
واقعا تو اين شرايط دهه 70 واجب تر هستن يا دهه 60 كه بيشترين امار مجرد هم از نظر پسر و دختر دارن
واقعا دهه 60 تو كل اين دهه ها مظلوم ترين واقع شدن كه از همه جا جا موندن اون از زمان كنكور كه از هر ده نفر يكي وارد دانشگاه ميشد اما الان از هر ده نفر يازده نفر وارد دانشگاه ميشه
از وضع شغل و كار بگم كه واقع جاي هيچ صحبتي نميزاره
اينم از وضع ازدواج و مشاور و راهنمايي گرفتن از شما كه بازم اين دهه محروم شدن
فآطمه سادات موسوی
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۲۲:۵۵
1
0
با تشکر از زحماتتان
فاطمه امیری
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۲۲:۵۸
1
0
سلام.
اگه ثبت نام کنیم
مصاحبه برای گزینش هست و همه ی افراد اجازه ی ورود ندارن؟
عليرضا
۱۳۹۶-۰۴-۰۷ ۲۳:۵۹
2
0
سلام جناب مرادي
خداقوت
خيلي خودموني بگم از اين كه رده سني گذاشتين براي كلاس هاتون خيلي ناراحت شدم، درسته متولدين دهه هفتاد از نظر سني وارد يك بحران دوگانگي فرهنگي ميشن ولي متوليدين دهه ٦٠ بيشترين لطمه رو از سوي دولت ها و روند تغيير فرهنگي جامعه در خصوص كار و ازدواج متحمل شدن، متولدين اين دهه به دنبال راه حلي براي روشن كردن آينده نچندان نوراني خودشون هستند لذا خواهشمندم در خصوص شرايط سني تجديد نظر بفرماييد تا با راهنمايي هاي شما و لطف پروردگار به درستي پاي در مسير آينده بگذارند. از خداي متعال براي تمام جوانان كشورم عاقبت بخيري را خواستارم. سپاس
ساناز
۱۳۹۶-۰۴-۱۴ ۱۴:۴۲
0
0
سلام روز بخیر حاج اقا چرا گروه سنی انقد کم است متولدین 67 نمیتوانند شرکت کنند سن ازد بالا رفته متاستفانه بس گروه سنی میشه بالاتر ببرید ممنون
علی ناهید
۱۳۹۶-۰۴-۱۸ ۲۲:۳۰
0
0
سلام و خداقوت
من توی کلاس ثبت نام کردم ولی برای مصاحبه باهام تماس گرفته نشده
لطفا راهنمایی کنید
احسان
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۱۵:۴۲
0
0
سلام حاج آقا. کلاس مجرد ها از چه تاریخی شروع میشه؟ یا اصلا شروع شده؟!
سعيد
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۲۲:۲۵
0
0
سلام اقاي مرادي
ببخشيد ولي شما گفتيد كلاس مجردها در تير ماه اغاز ميشود اما هنوز خبري نيست
پوریا
۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۲۳:۲۲
0
0
سلام و عرض ادب حاج اقا
من فرم ثبت نام رو پر کردم
اونطور که خواندم تاریخ ثبت نام گذشته, کار های ثبت نام من هم انجام میشه؟
من واقعا دوست دارم شرکت کنم از وقت ثبت نام اطلاعی نداشتم میشه یه راهکاری برای ثبت نام و شرکت در کلاس ها جلو پام بزارید؟
محسن
۱۳۹۶-۰۴-۲۱ ۱۰:۲۲
0
0
سلام کاش سن پسرها رو هم از متولدین 71شروع میکردید
نوشاد
۱۳۹۶-۰۴-۲۱ ۱۲:۴۵
0
0
سلام وقت بخیر، حاج آقا ان شاءالله ثبت نام کارگاه خانواده نوپا از چه موقع شروع خواهد شد؟
مریم
۱۳۹۶-۰۴-۲۱ ۱۴:۴۸
0
0
سلام
من متولد ۷۱ هستم و احتمال میدم به همین خاطر فقط همین امسال بتونم کلاس رو شرکت کنم. اما متاسفانه چون از طریق نوتیفیکیشن حساب اینستاگرام شما منتظر خبر ثبت نام بودم ، دقیقا اون بازه ای که اعلام شد ، مشغول درس بودم و اینستاگرامم تعطیل :(( چند روز بعد از مهلت اینترنتی ثبت نام کردم. آیا امکان داره بیشتر از ظرفیت بگیرید این چنین افراد را که شاید دیگه شانس شرکت کردن نداشته باشند؟؟
زینب
۱۳۹۶-۰۴-۲۲ ۲۲:۰۱
0
0
سلام وقت بخیر بنده در مصاحبه قبول شدم گروه اجرایی فرمودند ک از طریق سایت شما پیگیر زمان شروع کلاس باشم هنوز اطلاع رسانی نشده ؟
انامی
۱۳۹۶-۰۴-۲۲ ۲۲:۴۹
0
0
سلاااام
کلاسهای دوره ششم از چه تاریخی برگزار میشود؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام ۲۵ تیرماه
زهره
۱۳۹۶-۰۵-۰۳ ۱۹:۴۹
0
0
سلام استاد
خواااااهش میکنم اجازه بدید تو این دوره ششم شرکت کنم
من سال دیگه تهران نیستم نمیتونم شرکت کنم
زمان ثبت نام خیلی محدود بود و ما با خبر نشدیم
استاد جواب بدید کامنت ها رو خواهش میکنم ما منتظریم
فرناز
۱۳۹۶-۰۵-۰۷ ۱۱:۵۶
0
0
سلام ، خسته نباشید ممنون بابت زحماتتون . یه سوال؟ من الان که 07/05/96 هست ساعت 11:50 ثبت نام کردم کد پیگیری هم گرفتم اما پیغامی که نوشت این بود که بعد از مهلت مقرر ثبت نام کردید. ولی شما نوشتید از پنج مرداد بمدت سه روز.الان تکلیف من چیه ؟
mina
۱۳۹۶-۰۵-۱۰ ۱۴:۳۶
0
0
سلام خسته نباشید من تا حالا تو.جلسات مجرد ها شرکت نکردم زمانشم نمیدونم دهه 60هستم میشه لطف کنید بگید چطور شرکت کنم ممنون از لطفتون
سارا
۱۳۹۶-۰۵-۱۱ ۰۲:۵۳
0
0
سلام خسته نباشید یه سوال، من دانشجوی دکترا هستم یعنی امکان حضور دائم در جلسات رو دارم یا اینکه یک بار بطور مهمان میتونم حضور داشته باشم؟
زینب
۱۳۹۶-۰۵-۱۹ ۱۶:۲۷
0
0
سلام و خدا قوت
استاد خواااااهش میکنم یه وقت ثبت نام مجدد بگذارید یا مهمان راه بدید
همکاراتون اجازه ی ورود به عنوان مهمان نمیدن بدون ثبت نام
میکائیل کریمی
۱۳۹۶-۰۵-۲۰ ۱۲:۵۹
0
0
سلام حاج آقا خسته نباشید... بنده تازه از کلاس های آموزشی بسیار مفید شما مطلع شده ام و شدیدا مایل به شرکت در این جلسات هستم. خواستم بدانم دوره بعدی چه زمانی برگزار شروع خواهد شد؟
فرشته
۱۳۹۶-۰۵-۲۳ ۱۶:۱۵
0
0
سلام ثبت نام دوره بعد کی هست؟ من تاهز مطلع شدم از این کلاس ها و به دوره ششم نرسیدم متاسفانه
mozhde
۱۳۹۶-۰۵-۲۴ ۱۷:۰۹
0
0
حاج اقا سلام.
دوره جديد كي شروع ميشه؟
محمدي
۱۳۹۶-۰۵-۲۵ ۰۱:۰۵
1
0
سلام حاج اقا خسته نباشيد؟دوره هفتم هم برگزار ميشود؟
اين دوره تا كي ادامه دارد؟
و اينكه شروع دوره جديد كي هست؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام فعلا نامعلومه
محمد رضا اصلی
۱۳۹۶-۰۵-۲۵ ۰۱:۲۵
0
0
ما متولدین ۷۱ چ گناهی کردیم خوب ما هم دوست داریم شرکت کنیمممم برادر
سجاد
۱۳۹۶-۰۵-۲۵ ۰۳:۲۲
0
0
سلام حاج آقا
وقتتون بخیر
من تازه با کلاس هاتون آشنا شدم برای بنده که متولد 71 هستم که با توجه به شرایط اعلام شده از لحاظ سنی امکان حضور ندارم و نخبه علمی هم نیستم در دوره های آینده هم امکان حضور فراهم نیست
سپاس از توجهتون
Soltani
۱۳۹۶-۰۶-۲۵ ۱۱:۲۳
0
0
سلام حاج اقا من خيلي وقته كه منتظر ثبت نام توي كلاساتون هستم ولي حالا نميدونم شانسه يا قسمت،كلاساي شما منو نمي طلبه!!!ميشه لطف كنيد تاريخ دقيق ثبت نام دوره جديد بفرماييد تا سر وقت مقرر براي ثبت نام اقدام كنم؟!
رضا
۱۳۹۶-۰۶-۲۶ ۰۲:۲۳
0
0
حاج اقا سلام خسته نباشيد ميخواستم بدونم ثبت نام دوره هشتم كي هست
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام بعد از دوره هفتم
مطهره
۱۳۹۶-۰۶-۲۷ ۰۰:۰۹
0
0
سلام من ی دختر شهرستانی هستم متولد 70. میخواستم بگم با توجه ب کلیت مطالب کلاس مجردها کاملا قبول دارم که شرایط سنی توش مطرح نیست اما ب زعم اینکه متولدین 70 و دهه شصتیا الان وقت ازدواجشونه و داره از وقتشم میگذره و لازم دارن اطلاعاتشون رو بالا ببرن تا بعد ازدواج حسرت ندونسته ها رو نخورن. لطفا در دوره هاتون برا این سن پارتی بازی کنین و اجازه ثبتنام بدین
جواد
۱۳۹۶-۱۰-۰۷ ۱۳:۴۳
0
0
سلام، حاج آقا الان یعنی با این شرایط سنی یکی مثل من که متولد 70 هست و فارغ تحصیل فوق، نباید شرکت کنه، یعنی کلا بیخیال ازدواج شیم، خوب علاقه به شرکت تو این کلاس دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مریم
۱۳۹۶-۱۰-۰۸ ۱۴:۱۸
0
0
با سلام. این محدودیت های سنی رو که قرار دادین در صورتی که موقع ازدواج این سن به صورت عقلانی نیست، به علت این هست که حرف های شما فقط با عقل ناقص این نوجوون ها قابل قبول هست و براشون جذابیت داره. مطمئنا اگر سن های بالاتر بخوان پای حرفهای شما بنشینن همه ش به نظرشون بی منطق و مسخره میاد.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام
خودتان هم میدانید که نظرتان این نیست. من هم از بابت محدودیت سن به دلیل محدودیت فضا خوشحال نیستم. یادآوری می کنم منبرهایم و برنامه های عمومی و رسانه ای ام که محدودیت سنی نداره. و جالبه بدونید موافقت و مقبولیت در برنامه های با سنین بالاتر خیلی بیشتر است تا جوانترها! میشه گفت اصلا قابل مقایسه نیست.
خانم کاشانی
۱۳۹۶-۱۲-۱۱ ۱۳:۲۳
0
0
سلام و خداقوت خدمت شما و همه ی کادر فعالتون
من متولد 69 هستم اما به خاطر شرایط نامناسب امکان ادامه ی تحصیل نداشتم و تاکنون هم ازدواج نکردم ، بسیار مشتاق برای حضور در کلاس ها هستم ، آیا امکانش هست از کلاس ها استفاده کنم ؟
فکر کنم این شرایط و این سوال حرف دل خیلی از عزیزان باشه .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: