پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۱۰/۱۰ ۱۷:۱۲:۴۶
بسم الله الرحمن الرحيم 1.سلام عليکم 2.خدا ب شماعزت دهد 3.حدود دوماهه که ديگه ميلي به خواندن نماز اول وقت و قرآن ندارم. 4.شنيدم اکه آدم گناه کنه خدا حال عبادتو ازش ميگيره. 5.هرچي فکر ميکنم يادم نمياد چه گناهي کردم 6.نماز صبحهامو لحظه ي آخر ميخونم اونم به زور (مثل بقيه ي نمازهام) 7.من ي مدتي انقد بچه ي خوبي بودم که نماز شبم مي خوندم 8. چيکار کنم حاجاقا نمي خوام تو اين حالت بمونم 9. تورو حضرت عباس جوابموبدين. والسلام عليکم و رحمه الله و برکاته ببخشيد يادم رفت(دختري 25 ساله ام)
شهاب مرادی
سلام/ این آلودگی هوا و یا غبارهایی که گاهی در فضا می بینید مثال خوبی برای ملکوت گناه آلود است. آدمی در همین فضا تنفس می کند سیگار نمی کشد اما مشکل ریوی و غیره برایش حادث می شد. همان طور که در مواقع آلودگی هوا اطبا توصیه می کنند تردد کمتر شود به ماسک و خوردن شیر و ... هم سفارش می کنند.
شما گناهی نکردی اما باید معنویتت را تقویت کنی باید معاشرت ها را کنترل کنی باید...
روح ما لطیف است و آلاینده ها بسیار و نامرئی!
به نوافل و مستحبلات توجه کنید. من گاهی که چنین حالی بهم دست می دهد استغفار می کنم از تعالیم رسول خداست صلوات الله و سلامه علیه و آله و دعا می خوانم مثلا دعای مشلول و زیارت امام حسین و ... خلاصه باید از فضای آلوده دور شد و خود را تقویت کردتا در دنیا بشود زندگی کرد. دنیا همیشه همین بوده و هست تا ان شاءالله صاحبش بیاید. اللهم عجل فرجه
رويا صفايي
24157 بازدید 181 امتیاز