پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۸/۲۸ ۰۰:۱۶:۵۲
سلام من وارد 21 سالگي شدم خيلي نياز به ازدواج دارم و به اين کار راغب هستم پدرم نيز خيلي دلش مي خواهد من ازدواج کنم و تقريبا از 15 سالگي مدام به مادر و دو خواهرم اين را مي گويد که من ازدواج کنم اما مادرم هنوز که هنوزه مخالف اين کار است و مي گويد زود است ولي پدرم مي گويد توانايي اداره زندگي و حتي خانواده را به خوبي دارم يکي از خواهرانم 25 و ديگري 23 سال تمام سن دارند و هر دو ازدواج کرده اند و خواهر بزرگم به خانه خودشان رفته و دو خواهرم هم با ازدواج من مخالفند و مي گويند مادرمان تنها مي شود در صورتي که من گفته ام از اين خانه نمي روم حتي بعد عروسي جون پدر و مادرم سنشان طوري است که به من خيلي نياز دارم و الان آچار فرانسه خونه هستم خلاصه مطلب دعايي نياز دارم که مادرم به اين امر راضي شود ممنون اصرار که اصلا فايده نداشته است
شهاب مرادی
سلام/ پسرم این پیام را به همراه پیام های 18-17بعدی شما خواندم. عموما تحت تاثیر هیجان و به دور از نگاه منطقی به مسائل و پیرامونت بود و در مورد خودم برخی بدون رعایت حداقل ادب و انصاف بود. با توجه به مجموعه پیام ها نظر مادرتان را تایید می کنم و دعا می کنم شما با عافیت و بدون دردسر بزرگ شوی و مستعد تشکیل یک زندگی مشترک.
توصیه من این است که در کنار تحصیل -هرچند نوشته ای در شرُف اخراج از دانشگاه شریف هستی- (شرافت تحصیل را از دست نده و در کنار تحصیلت) برو در بازار یا یک مغازه پیش یک پیرمرد محترم و متدین، پاره وقت کار کن منظورم کارگری است از جارو کردن تا هر کاری که او بگوید و مشق سلوک اجتماعی و مسئولیت پذیری کن. برکات بسیار دارد. البته مراجعه به روان شناس بالینی را هم ضروری می دانم.
جهت اطلاع شما؛ پسری که اصرار می کند، دعوا می کند، داد و بیداد راه می اندازد، قهر می کند، نفرین می کندو... که چی؛ که اثبات کند "من مرد شده ام و زن می خواهم" گویی با صدایی رسا عدم رشد خود را رسما اعلام می کند یعنی اگر 40 ساله هم باشد هنوز نوجوان است.

"با توجه به آدرس ایمیل، اسم و فامیل ایشون مستعاره"
علي ابراهيمي
53449 بازدید 182 امتیاز