پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۸/۱۳ ۱۶:۰۴:۱۵
با سلام و تشکر از برنامه هاي خوبتان بنده حدود سه ساله ازدواج کرده ام و در اين سه سال با همسرم زندگي خوبي دارم ايشون سرباز هستند و کاري ندارند و حدود 4 ماه ديگه سربازيشون تمام ميشه که براي سربازي از شهر خومان به قم کوچ کرده ايم .الان همسرم براي بعد سربازي و کار تقريبا به دنبال کار (در هر شهري)ميگردن. چون ايشون با نارضايتي من مرا به قم اوردند و من هم خيلي ضربه روحي از تنهايي در اينجا خورده ام براي ادامه زندگي به من گفتند که هر جايي که من بخوام اونجا ميريم.حال سوال من از شما اين است که چون همسرم به مادرش و همچنين مادرش به ايشون خيلي وابسته اند نمي دانم که به شهرمان برگرديم يا نه؟ چون از وقتي که به قم امديم خيلي از دخالت هاي مادرشون کم شده و شايد هم ميشه گفت ازبين رفته من نمي دونم اگر دوباره برگرديم دوباره اين وابستگي ها موجب دخالت در زندگي ما ميشه ؟ (در ضمن اين رو بايد بگم من خيلي دوست دارم به شهرم برگردم تا ديگه تنها نباشم وحداقل بتونم هفتگي به خانوادمون سر بزنم)
شهاب مرادی
سلام/ اطلاعم از وضع شما برای ارائه مشورت کافی نیست. اما چند نکته کلی عرض میکنم:
1. دوری و دوستی در مورد روابط شما فعلا صادق است و این به معنای دوری و سردی تلقی نشود. با هم دوستی کنید و رفت و آمد کنید اما ظاهرا این دوری خوب است.
2. قم واقعا شهر مبارک و پربرکتی است آشیانه ی آل محمد است. این برکت محسوس است.
3. اگر به شوهرت سخت نگیری و همراهی و همدلی و حمایت کنی محترم تر و عزیزتر میشی. این در مورد شوهران تنبل و بی مسئولیت توصیه نمی شود.
4. اگر هر دو نق نزنید و شکایت و گله از هم و از خدا نکنید و هر دو شاکر خدا باشید. باید منتظر گشایش در زندگی باشید. ان مع العسر یسرا فان مع العسر یسرا
ليلا 0911784
26148 بازدید 131 امتیاز