پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۸/۰۶ ۲۳:۳۳:۲۷
با سلام وخسته نباشيد خدمت شما. حاج آقا بنده يک جوان 26 ساله هستم که دو سال پيش ازدواج کردم سر يک سري مسائل و حرفهايي که بيشتر بين خانواده رخ داد. الان حدود 1 ساله که ديگه با خانومم,ارتباطي ندارم و از طريق تماس خودشون و يکي از اقوامشون درخواست طلاق دارن من 1 سال پيگير اين قضييه بودم, ولي تا حالا هيچ جواب قانع کننده اي ازشون دريافت نکردم و حدود 1 ماهه پيش يکي از اقوامشون به منزل ما اومدن و گفتن که ايشون به هيچ وجه نمي خوان با هاتون زندگي کنن. حاج آقا من زندگيمو دوست داشتم,خانوممو دوست دارم و نمي خوام زندگيم از هم بپاشه,ولي از اونجا که نمي خوام کسي رو اذيت کنم,با پيشنهاد اونها به محضر رفتم و حق طلاقو به ايشون و وکيلشون دادم.حاج آقا توي اين فرصت کم مي خوام منو کمک کنيد.مطمئنم حرفاي شما روي ايشون تاثير گذار خواهد بود,انشاءا... حاج آقا من زياد اهل ايميل نيستم و شمارمو مي زارم و ديشب از طريق برنامه پارک ملتتون متوجه وب سايتتون شدم. حاج آقا بعد ازتوکل به خدا و رضاي خدا,اميد دارم شما مي تونيد کمکم کنيد.با تشکر تلفن:...
شهاب مرادی

سلام/ تماس برایم مقدور نیست. لطفا آمار بازدید امروز و دیروز را نگاه کن به نظرت می توانم تماس بگیرم؟
نگاه منطقی به مناسبات پایه اساسی زندگی موفق است.
توصیه می کنم حتما همسرت را بیاور منزلت و زندگی کنید. حتی اگر یک روز تا طلاق مانده نرم و محترمانه و بدون مشاجره  با هم باشید از یک روزتان لذت ببرید.
این روزهای خوش جوانی را خراب نکن. 
با رفتنت به محضر و ... کاملا مخالفم.
می دونی مثل یک کشاورز بی اطلاع که پس فوت خلبان هواپیمای سمپاشی نشسته جای خلبان موتور را خاموش کرده سرعت و ارتفاع همه از دست رفته تازه تونسته با برج مراقبت تماس بگیره و میگه : "الو کمکم کنید چطور پرواز کنم؟ چگونه هواپیما را در فرودگاه ..." همینکه در حال حرف زدن هست محکم می خورد زمین!
اما ناامید نشو مبنایت این قرار بده که بدون هیچ انتظاری برای تغییر و هیچ باج دادنی یک ماه با هم زندگی کنید و هفته ای یک جلسه 90 دقیق ای با مشاور خبره ای جلسه داشته باشید.

سيد اميرحسين خوانساري
24888 بازدید 63 امتیاز