پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۶/۲۸ ۲۲:۵۰:۰۵
سلام آقاي مرادي ... خوبيد؟ من يه نوجوان 17 ساله ام و فيلم کوتاه ميسازم . تا الان يک فيلم به کارگردانيه خودم بوده و تو فيلم هاي بسياري دستيار کارگردان يا مشاور بودم . الآن يه فيلمنامه ي عالي و اجتمايي دارم که از نظر زماني بيست دقيقه است . من که از تمام نهاد ها و اداره هاي سينمايي و غير سينمايي واسه تهيه کنندگيه فيلمم نا اميد شده ام ... از وقتي توي برنامه ي دلنشين و تفکر بر انگيز پارک ملت ديدمتون يه کم اميدوار شدم که شايد شما بتونيد کمکم کنيد واسه ساخت اين فيلم ... ميشه کمکم کنيد ؟ در حال حاظر تنها اميدم شماييد ... نا اميدم نکنيد آقا شهاب ... من واقعا دوستتون دارم ... من سخت منتظر جوابم . فعلا . ياعلي .
شهاب مرادی
سلام/ دقیقا چه انتظاری از من داری؟! برایم بنویس.
اما پسرم انتظار من از جنابعالی این است که خودت این نامه را مجدد بخوان و نقد کن. عبارت هایی مثل "در بسیاری از فیلم ها" و "17 ساله ام" و تناقض حرفه ای بودن و بی اعتنایی همکاران و ... چرا؟
برنامه ات برای آقای "سهراب جعفري" برای موفقیت در سال 1400 چیست؟ همچنین در سال 1410؟ و پیش بینی تو برای خودت در آن دو مقطع چیست؟ سهراب ان شاءالله آن سال ها کجاست و چه کاره است؟ و تحصیلاتش را در چه مسیری ادامه داده؟ و ...
 
سهراب جعفري
21677 بازدید 41 امتیاز