پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۹:۴۱
سلام حاج آقا 1.هجده ساله ام.2.محصلم.3.مغازه ي مادرم کار ميکنم.4.مجردم. تا حالا دوبار توي زندگيم شکست خوردم يه بار عقد کردمو جداشدم يه ببارم نامزدشدم که محرميت داشته توي دوسال اخيرضربه هاي بدي خوردم بابام ورشکست کرد مامانم دچارافسردگي شدمجبورشديم ازشهرخودمون بيايم تواين شهرغريب حالا يه مدته بيشتربه سمت مسجدوعبادت کشيده شدم ازاين بابت خوشحالم ولي بايدبگم واقعاداغونم حرفايي دارم که به هرکسي نميشه گفت ازطريق تي وي باشما آشناشدم خيلي دلم ميخوادبيشترصحبتاتونوبشنوموبهره ببرم نااميدنيستم ولي خيلي دارم اذيت ميشم درک اينکه تا حالا دوباردونفراومدن توزندگيموبه دونفرمحرم شدم واقعا اذيتم ميکنه دلم ميخواديکم نصيحتم کنيد.ممنون که برام وقت گذاشتيد.التماس دعا.
شهاب مرادی
سلام/ برای یک عقد و طلاق و و یک دوره نامزدی دوساله و فاصله منطقی بین دو اتفاق با محاسبه ی شروع و خاتمه ی هر یک، باید زمان ورود رسمی اولین خواستگار به منزل شما را در دورانی فرض کنم که شما دانش آموز دوره راهنمایی بودید و این مستقیما به مدل تصمیم گیری، مدیریت و در یک کلام فرهنگ خانواده شما مرتبط می شود و در آینده هم باز به تناسب به تو و خانواده آسیب خواهد زد
الان توصیه من این است که
1. به انجام واجبات مثل نماز  و روزه و معنویات مثل تلاوت قرآن و جادر و مسجد و... مداومت و مراقبت کن. بسیار فایده و برکت دارد.
2. خودت را سرزنش نکن.
3. ازدواج موقت یا دوستی یا هر چیزی غیر از ازدواج دائم را از برنامه خارج کن. دوشیزه ای و ...
4. با توجه به سن و سالت که تازه ابتدای سن ازدواج است -یعنی مرحله خواستگاری و هرجا می گویم خواستگاری منظورم خواستگاری رسمی است- اگر خواستگاری برایت پیدا شد (که اصلا عجیب نیست و طبیعی و نرمال است) تعجب نکن و هول نشو و از این پس به انتخاب و تصمیم خودت و خانواده ات -به تنهایی- اعتماد نکن زیرا شما با همان بینش و روشی این بار انتخاب خواهید کرد که دفعات قبل تصمیم گرفتید و نتیجه اش را دیدید که موفقیت آمیز نبود حتما با یک مشاور متدین و امین از این پس همراه شو و با کمک فکری او و مراجعه جدی و مستمرت به او برای ازدواج تصمیم بگیر. اگر هم مشکلات خُلقی و یا روحی احساس می کنی با او در میان بگذار. پیشنهاد من یک مشاور خانم است. مثلا خانم مقدم در زندگی بهتر؛ خودش و همسرش سالهاست مشاور هستند مشاورانی دلسوز و موفق.
arezoo
27303 بازدید 126 امتیاز