پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۶/۱۷ ۰۲:۲۳:۰۰
سلام و ممنون از برنامه بسيار مفيد و در عين حال تكان دهنده و پربار امشب شما در پارك ملت.اولين بار بود كه از رسانه ملى چنين مطالب مهم و ضرورى را مىشنيدم.راستش با همه ارادتى كه به شما دارم چند روزى پيش نقدى از شما كردم كه البته امشب خلاف آن اثبات شد.انتقاد من اين بود كه علىرغم اطلاعات و علم زياد جنابعالى وليكن شما از فرصتى كه در پارك ملت داريد استفاده لازم را نمىبريد,و مطالب مهم را چندان بررسى نميكنيد البته يك شب در ماه رمضان هم كه در مورد دعاى ابوحمزه صحبت كرديد واقعا لذت برديم و من احساس ميكردم تشنه اى هستم كه با صحبتهاى شما سيراب مىشوم.و امشب كه فقط دلم مىخواست وقت برنامه تموم نشه.لطفا عنايت بيشترى بفرماييد.ما تشنه تشنه هستيم. امشب عالى بود
شهاب مرادی
سلام/ ولی دخترم به شما عرض می کنم -و لطفا دلخور نشوید- ما آداب یادگیری را بلد نیستیم. چند درصد از ما پای منبر یا کلاس یا رسانه؛جوینده ی علم ، فراگیرنده و یا دانش آموز هستیم؟  همه استادیم استاد!
و فرقی نمی کند؛ کم سوادی مثل من درس بدهد یا اساتید و بزرگان و مراجع، در مقابل همه ما عادت کرده ایم استادباشیم و این روحیه ی بیننده و شاگرد، برکت را از درس و بیان معلم می گیرد. دقت کنید آنچه را می پسندید تایید می کنید و این یعنی سرگرمی نه یادگیری.
افتادگـــی آموز اگر طالب فیضی
هرگز نخورد آب، زمینی که بلند است
فائزه جوانى
44108 بازدید 116 امتیاز