پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۵/۰۷ ۱۱:۱۳:۱۹
سلام امشب اومدم شايد سوالمو که قسم داده بودم جواب بدين جواب داده باشيد... واقعا سوالم بي ارزش تر از سوال در مورد نحوه کفش پوشيدن شماست؟؟؟ خيره اميدم به خدا باشه بهتره يا علي جناب استاااااد
شهاب مرادی
سلام/ شاید من هم از برخی سوالات خوشم نیاد اما وقتی -به اصطلاح- نامه ای را باز می کنم اگر تکراری نباشه جواب می دم حتی اگر مثل پیام شما حاکی از عصبانیت و یا توهین آمیز باشه ( چند ا در استاد)
اما اگر منظورتان پیگیری سوال قبلی خودتان است ترتیب اثر نمی دهم چرا چون شرط کردیم با همه که برای پیگیری فقط بنویسید "پیگیری" یا نهایتا یک سلام و پیگیری که بدون باز کردن نامه بتوانم با کپی کردن نام شما سرچ کنم و پیدا کنم. سرعت adsl ما از دایال آپ کمتر نباشه بیشتر نیست و زمان گرفته می شه.
تعداد قابل توجهی از پیام های با پاسخ بلند و مفصل از طریق یک پیام ساده پیگیری پیدا شده و ... اما چون شما اون پیام پیگیری را نمی بینید و ... قضاوت عجولانه می کنید و اذیت می شوید.
اما یک نکته قابل تامل و توجه:
شاید یک پیام یا اظهار نظر یک فرد از نظر من و شما مهم نباشه اما اون آدم که اون پیام را نوشته حتما و بی تردید از نظر من مهم و محترمه!
بد نیست یک بار این "لینک" را بخوانید.

پی نوشت: سوال قبلی شمارا پیدا کردم سوال تکراری است و قبلا پاسخ داده ام. در ضمن اسم قبلی شما saleh_hr2002 بود. اجمالا نگران نباش این یک بحران عاطفی کوتاه و زودگذر است فقط خودت بهش بال و پر ندهی تمام می شود. مدام مسئله را ساده تر و تیتروار تر کن . روضه خوان هیجاناتت نباش. اگر مشکلات زمینه ای روحی و روانی نداشته باشی که نداری تا بعد از ماه رمضان تمام میشه.
هر وقت به یادش افتادی بگو الحمدلله رب العالمین که نشد و تمام شد . خدایا کارت درسته . و اگر خواستی علاقه پردازی کنی خودت را نهیب بزن که تو مَردی و غیرتی و بچه هیئتی. رفت که رفت به دَرَک.
صالح
17108 بازدید 92 امتیاز