پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۰۵/۰۶ ۱۶:۲۲:۰۷
سلام عاشقتم. اين کلمه اي بود که دوست داشتم واسه يه بارم که شده بهتون بگم. 1- 23 ساله از گرگان 2- 27/8/87 ازدواج کردم البته يک سال هم عفد بوديم. 3- خانومم ليسانس حقوق خودم هم کارداني کامپيوتر خومدم. 4- سطح فرهنگامون فوق العاده با هم مي خونه پدرم استاد دانشگاست و پدرخانمم مدير آموزش يه دانشگاهي 5- از زمان ازدواجم چند جا کار کردم تا که رفتم سربازي بنا به دلايلي چند ماه بيشتر خدمت نکردم و تموم شداومدم و تو يکي از ارگان ههاي دولتي تا پايان سال 89 کار کردم از اون موقع عملاً بيکارم و دارم افسردگي مي گيرم تو خونه هرچند عضو هيأت مديره شرکت بابام هم هستم. 6- رک بگم من اخلاق ندارم و اين رو اساسي ترين مشکل زندگيم ميدونم./ برام دعا کن آقاي مرادي بيکاري خيلي عذابم ميده خانومي دارم محجبه با ايمان خوش سيماولي من قدرش رو نميدونم و همش به خودم سرکوفت ميزنم که چرا زود ازدواج کردم با اين که تو اين چند سال خيلي پخته تر از هم سن و سالام شدم اما خيلي زود بود خيلي. من هيچي ندارم نه سرمايه اي نه محبتي نه .. ماهي 200 تومن هم داريم اجاره ميديم که بابام ميده و داره روحم رو عذاب ميده. سرتون رو درد نيارم فقط دلم برا خانومم ميسوزه التماس دعا.
شهاب مرادی

سلام/ 1. به خاطر انتخاب همسر و ازدواج موفق به شما و خانم تون تبریک می گویم.
2. سرزنش های بی جا و بی دلیل مانع از کشف علت اصلی ناکامی ها و شکست ها می شود و به عزت نفست آسیب می زند.
3. این مشکلات امروزه چیز عجیب و نادری نیست. خیلی ها شغلشان را از دست می دهند. این را درست درک کن و انکار نکن.
4. اما فورا یک کار ساده مثل رانندگی در آژانس یا کار روز مزد و... کارگری در یک کارگاه با مزد کم یا خیلی کم را شروع کن و هم زمان تلاشت را برای پیدا کردن شغل مناسب شأن و سوادت ادامه بده. یعنی به جای نشستن در خانه و پیگیری و ... برو سرِ یک کاری و شب ها ایمیل به دوستان یا شرکت ها و موسسات و... بزن یا از اطرافیان بخواه تا برایت کار دنبال کنند.
5. رابطه ی مالی پدر و فرزند که واجب النفقه هستند نباید این قدر بد جلوه کند اگر پدرت اجاره تو را ندهد کمیته امداد بدهد؟! پدرت هست این خیلی مفهوم مبارک و مقدسی است اصلا نباید سرشکستی ایجاد کند. کلاشی و سربار بودن با کمک به موقع دادن و گرفتن فرق می کند. ناراحت نباش و سربلند از او تشکر کن. اگر توصیه شماره 4 مرا فورا عمل کنی هیچ انسان بدبینی هم تو را محکوم و تحقیر نمی کند.
6. کار، شرافت است. مهم نیست چه کاری باشد. مهم تلاش و کوشش و کسب حلال است.
 در این میان "تلاش و فعالیت" خیلی در نگاه خداوندمتعال، گرامی است مانندِ جهاد در راه خدا ؛ و بیهودگی و منفعل نشستن و بی کاری و علافی، منفور است و چنان آدمی صید شیطان.
7. به همسرت عاشقانه و مکرر مهربانی کن و ابراز علاقه کن.

 

صداقت 23
27778 بازدید 237 امتیاز