پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۱۰/۰۲ ۱۳:۴۷:۰۹
به نام خدا سلام ممنونم از پاسخ (دلشکسته) 1-مطلب با اين افراد اصلا ازدواج نكنيد رو خوندم حاج آقا! اما اون تو هيچ يک از اين ليست ده تايي نيست... 2-مثل خيلي از جوانهاي ديگه اي که از دين دور شده بودن اما دين و اهل بيت (عليهم السلام) رو دوست دارند... 3-حاج آقامن دور برم زياد بودن دختر خانم هايي که مستقيم و غير مستقيم به من ابراض علاقه کردند که به بعضي هاش هم فکر کردم اما گمشدمم نبودند... 1-3) چه تو دانشگاه و چه غير دانشگاه با وجود اينکه اکثرا خوش تيپ نبودم و خيلي ساده حتي تو جلسات مهم خيلي ساده و البته حتي گاهي کمي نا مرتب بودم بطوري که بعضي از دوستان به من انتقاد هم ميکردند... 4-من از روز اول و حتي ديدار اول علاقه مندش نشدم يه جورايي بعد از مدتي که صحبت هايي داشتيم اون هم اکثرا با محوريت اهل بيت و امام زمان(عليهم السلام) محبتش تو دلم رفت ... (يعني عاشق چشم و ابرو و قيافش نشدم ، باطن وجوديش من رو علاقه مند کرد) 5- انگار که نيمه گمشده من باشه حاج آقا نميه گمشده که نبايد صد در صد شبيه آدم باشه؟ آدمها بايد همديگر رو کامل کنن درسته؟ 6-اما سوال اصليه من از شما اين هست که؟ 1-6)خدا گاهي راهي رو به روي آدم باز ميکنه فرصتي رو در اختيارش ميده و فرداي قيامت هم در قبال اين فرصت ها مسئوله(درسته) 7- اگر اين کسي که به ظاهر از دين دور بود... خدا اتفاقي در مسير زندگي من قرارش داد.. من از امام حسين (ع) و نماز بهش گفتم و اون هم قلبش براي امام حسين (ع) تپيد... حاضر شد به خاطر من و البته به خواسته من به خاطر امام زمان (عج) تعغير کنه و از من کمک خواست که کمکش کنم... 1-7) راهي بود که خدا به روي من باز کرده بود آيا من مسئول نيستم فرداي قيامت ؟ 8- حاج آقا من به يه نتيجه رسيدم... لطفا راهنمايي کنيد درست فکر ميکنم با معيارهاي مذهبي يا نه...! 1-8) و اون اينه که: اگر واقعا اين دوست داشتن دوست داشتن واقعي و دو طرفه باشه وبا اين توافق مهم که همه خط قرمزها و تعغيرهاي دو طرف نهايتا تا رضايت اهل بيت(عليهم السلام)باشه اين ازدواج ميتونه ازدواج غلطي نباشه و اتفاقا شايد به کمال رسيدن قابل لمس تر باشه؟ 9- ببخشيد که طولاني شد اما انشاءالله که خدا شما و ما رو از زمينه سازان ظهور حضرت ولي عصر (عج) قرار بدهد... التماس دعا و منتظرم
شهاب مرادی
سلام/ 1. اسمتان را عوض نکنید! این معروف ترین ضابطه ی اینجاست.
2. این شیوه که من مکرر لینک یک یادداشت را برای کاربران بنویسم، شیوه خوبی نیست آن هم یادداشتی که در صفحه اول در بخش "پربیننده ترین" رتبه اول را دارد!
3. در ذیل همان یادداشت 3 لینک وجود دارد -که یعنی خواندن آن مطالب را توصیه می کنم؛ آن 3 مطلب و لینکهای غیر تکراری آنها را هم بخوانید.
4. در لینک اول ذیل یادداشت اصلی پاسخ شماست. نخواندی!
جستجو و تمرکز و دقت را جایگزین فرمول "هلو برو تو گلو" بفرمایید.

دلشکسته 2
16662 بازدید 33 امتیاز