پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۹/۱۸ ۰۹:۵۲:۰۳
بسم الله الرحمن الرحيم سلام آقاي مرادي اين چندين باره که واستون پيغام ميزارم سعي کردم هميشه ضوابط رو رعايت کنم ولي تا به حال به هيچ کدوم از سوالام پاسخي ندادين واقعا گرفتارم و به مشاور نيازمندم. 21 ساله هستم دانشجو يه دختر مذهبي که تا به حال با کسي رابطه اي نداشتم با کسي آشنا شده ام که دوستش دارم از همه جهات تقريبا خوب هست فقط گذشته خوبي نداشته و از آينده وحشت داره که آيا مي تونيم با هم بمونيم يا نه و به همين دليل سعي مي کنه که حرفي از ازدواج نزنه من هم به دوستي با يک پسر هيچ علاقه اي ندارم البته در حال حاضر عقد موقت هستيم. البته تا حدودي اينکه فعلا به ازدواج فکر نکنيم درست است چون نه اون شرايط واسه ازدواجش خوبه و نه من لطفا راهنماييم کنيد. تو سايت سرچ کردم ولي شما همه رو مي ترسونيد و جوابتون اينه که بگيد نه، آيا من هم بگم نه؟
شهاب مرادی
سلام/ چند نکته مبهم در سوال وجود دارد:
1. گذشته خوبی نداشته دقیقا چه معنایی دارد؟ مشکل تحصیلی داشته یا مشکل خانوادگی و یا بیماری و یا فقر و مشکلات حاد مالی و یا گناه و بزه کاری و جرم و جنایت و  اعتیاد و هرزگی ...؟ این را دقیقا برای خودت روشن کن با دلایل و شواهد
2. پدرتان در جریان این ازدواج موقت و رابطه هست؟ شاید شما مطلقه هستید که الان عقد موقت!!!!!! هستید؟ اگر قبلا هم ازدواج ناموفقی داشتید و دوشیزه نیستید و نیازی به اذن ولی برای عقد ندارید هم ازدواج موقت با این سطح شناخت از همسر و بدون هدف! را باید از نابخردانه ترین رفتارهای یک دختر محسوب کنید.
3. منظورتان از مذهبی چیست؟ مومن و مذهبی، کَیِّس و زیرک است و از این خطاهای راهبردی کمتر در رفتار آنها وجود دارد!
4. فرصت و شانس ازدواج دختر و پسر تقویم جداگانه ای دارد و باید قبل از انتخاب همسر به فکر خودت باشی و مراقب خطر کاهش تدریجی شانس ازدواج دختران. تو فرصت ازدواجت تمام می شود و او نه!
در آخر؛ من هیچ کسی را مجبور به رفتار خردمندانه و عاقلانه و تصمیم به هنگام برای ازدواج موفق نمی کنم و معلوم است که اگر بخواهم هم نمی توانم و اگر بتوانم هم نباید... چون این هم از مهمترین امتحانات الهی در زندگی هر انسانی است اگر از هشدارهای من خوشتان نمی آید به همین راه تان ادامه بدهید و پس از چند سال خاطره ی همین هشدارها به شدت حسرت بی ثمرتان  اضافه خواهد کرد.
زهرا هستم
19216 بازدید 96 امتیاز