پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۹/۰۷ ۱۱:۲۲:۲۱
با سلام و خسته نباشيد. پيام اولم را که پاسخ نداديد با وجود اين که قريب 15 روز از ارسال آن مي گذرد.در صورت امکان آدرس و يا شماره تماس مرکز مشاوره زندگي بهتر رابراي من و بسياري ديگر که واقعا نياز به مشاوره دارند در سايت قرار دهيد.
شهاب مرادی
سلام/ اگر قبل از ارسال پیام چند سطر بخوانید این قدر خودتان و مرا خسته نمی کنید.
لطفا یک بار این ادامه را بخوانید و موقع خواندن متن در اینترنت حتما با موس روی کلمات راه بروید تا اگر لینکی پیدا شد آن رانه در این صفحه که در یک تب جداگانه باز کنید و بعدا بخوانید و هر صفحه ای را که می خوانید اگر می خواهید بعدا به آن مراجعه کنید آن را در بوک مارک یا قیوریت ذخیره کنید و یا بدون ذخیره آن صفحه را ببندید.
اما ضوابط ارسال:
1. لطفا فقط از فونت فارسی استفاده کنید. خواندن پیام با فونت انگلیسی (فینگیلیش)3 برابر متن فارسی زمان صرف می کند. و معمولا این پیام ها را باز نمی کنم.
2. لازم است برای خودتان از یک «اسم ثابت»(اسم واقعی یا مستعار) استفاده کنید و ترجیحا ترکیب "اسم و فامیلی" یا "اسم و عدد و حرف"، تا شما در سرچ دچار مشکل نشوید و من در به یاد آوردن سوابق مطلب و حتما قبل از انتخاب اسم آن اسم را ابتدا در سایت سرچ کنید تا مشابه نداشته باشد./// استفاده از اسامی تکراری و مشابه واقعا گیج کننده است.
3. قبل از ارسال پیام ، لطفا به وسیله جستجو (با استفاده از کلید واژه های موضوع مورد نظرتان) از پیام های قبلی و یا پیام های مشابه دیگران و پاسخ آن مطلع شوید.
یک تمرین ساده ی ساده برای کار با « جستجو »  و[سرچ دو واژه زندگی و بهتر]
4. از ارسال سوالات غیر مرتبط خودداری فرمایید.
5. سوالات فقهی را از دفاتر مراجع عظام سوال کنید.
چرا؟
6. در خصوص مشورت درمورد تالیف پایان نامه ،مقاله، سایت و معرفی کتاب و... معذور بدارید.
7. درخواست تلفن و یا ملاقات حضوری ممکن نیست .
8. به هیچ پیامی به وسیله ارسال ایمیل پاسخ نمی دهم.
پس چرا ایمیل ...؟
9. لطفا در هر پیام فقط یک مسئله را مطرح بفرمایید.
10. لطفا خلاصه ولی کامل.  بهترین شیوه برای این کار دسته بندی مطلب با 1. 2 .3 است. دقت کنید نه اینکه چند سوال را با شماره بندی بفرستید! (بلکه شرح حالتان را چکیده و کامل با شماره بندی بنویسید مثلا  1. دانشجوی ترم 3 رشته فلان  دانشگاه تهران 2. معاف 3. شاغل نیستم 4. تجربه یک نامزدی ناموفق دارم از سال 88 تا بهار 89 که هیچ عواقب و پس لرزه ای ندارد 5. ...)
11. مواردی به درخواست فرد یا به دلایل دیگر مثل حفظ امانت، جلوگیری از بدآموزی و... بخشی از برخی پیام ها نمایش داده نمی شود و به جایش ... می گذارم. لطفا در پیامتان از نقطه چین "..." استفاده نکنید و به جای آن از ووو یا ---- یا فاصله، اینتر یا اسپیس استفاده کنید.
12. در بخش پیام های شما و در 5-4 صفحه‌ی اول
بالاترين امتياز تعداد قابل توجهی پرسش و پاسخ می توانید پیدا کنید که شاید به سوال و جواب مورد نظر شما خیلی نزدیک باشد.
13. جهت دعوت برای سخنرانی در دانشگاهها و... دعوتنامه خود را -با ذکر جزئیات برنامه پیشنهادی و معرفی مسئول هماهنگی-  به
مرکز مشاوره زندگی بهتر فکس کنید.
14. به موضوع
هندوانه در بسته هم توجه داشته باشید.
15.  اگر برای پیگیری قصد نوشتن دارید لطفا فقط یک کلمه بنویسید: پیگیری یا مثلا سلام . پیگیری؛ همین. و یا اصل سوال را مجدد ارسال کنید. بالاخره برای نوشتن و خواندن گلایه ها هم زمان صرف می شود و فایده ای هم ندارد.
لطفا یکدیگر را در مدیریت زمان کمک کنیم.

پونه
23313 بازدید 69 امتیاز