پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۸/۱۴ ۰۹:۱۸:۴۱
سلام حاجاقا. جامعه اسلامي ما به شما نياز داره. من از دختري بخاطر حجاب و ايمان وسادگي و... خوشم اومد وبه خانوادم گفتم،قرار شده چندروزه ديگه براي خواستگاري اقدام کنيم. راستش،وقتي عاقلانه به آينده فکرميکنم ميبينم با اين فرد پيشرفت معنوي و اجتماعي و حتي اقتصادي ميکنم. فقط چيزيکه نگرانم کرده چهره وظاهر اوست. نه اينکه زشت باشه. خيلي معموليه. ميترسم از اين نظر پشيمون شم. چون از نظر چهره وظاهر خيلي زيباترها هستند براي من، اما ازطرفي هم من مثل همه،زيبايي باطن برايم اهميت بيشتري داره. بنظرشما به اين حس اهميت بدم يا نه؟ راه درست چيه جناب مرادي؟
شهاب مرادی
سلام/ به اصل موضوع یعنی قیافه و چهره نمی پردازم اما
1. واقعا مگر خودت چقدر زیبایی؟ بله دختر زیباتر هم هست، اما از کجا فهمیدی که بهترین و زیباترین  باید نصیب تو بشه؟ پسر پادشاه افسانه ایِ کدام قصه ای؟!
به زیبایی خودت نمره بده و به او هم نمره بده و مقایسه کن.
2. مگر مجبوری با این دختر خانم ازدواج کنی؟؟؟ که از الان پروژه لوسِ غر زدن را شروع کردی؟ تا مثل خیلی از مرد و زن ها، تمام عمر، نق بزنی و سرکوفت؟! و...
3. پسرها و دخترهایی که تلاش می کنند انتخابی داشته باشند تا خودشان را ایثارگر و از خودگذشته نشان بدهند -از اختلال آنها که بگذریم- ازدواج موفقی نمی توانند داشته باشند و بهترین زندگی را خراب می کنند.
شنیده ای قصد قربت، شنیده ای باید برای خدا کار کنیم؟ یعنی از این هواها و از این اشتباهات نداشته باشیم.
یادداشت های مربوط به ازدواج و مصاحبه ها را حتما بخوان.
4. آیا مطمئن هستی که برای انتخاب همسر و ازدواج آمادگی روحی و شخصیتی داری؟
5. تعجب می کنم از انتخاب اسم!
رضا موتوري
22018 بازدید 100 امتیاز