پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۶/۲۲ ۱۵:۴۵:۱۸
با عرض سلام وتشکر ازاينکه به پيامم جواب داديد حاج اقا من اصلا براي کسي مخفي نميکنم ولي وقتي به بعضي از خواستگارام در جلسه اول ميگم پشيمون ميشن لطف ميکند به من روشي رايابديد که چگونه اين موضوع را بيان کنم {ازدواج قبلي)؟چون هميشه براي بيان ان واهمه دارم وفراوان خودم را لعنت ميکنم که چرا با ان فرد ازدواج کردم
شهاب مرادی
سلام/ ازدواج و طلاق با یک دوره نامزد داشتن و یا حتی عقد محرمیت فرق می کند و این حق پسر هست که قبل از آمدن به خواستگاری از این مسئله باخبر باشد و این برای شما هم بهتر است و این طور ضربه نمی خورید. صراحتا به خواستگارها بگویید که به خاطر دوری از مزاحمت های احتمالی مسئله ازدواج و طلاق را مخفی کرده بودید و اظهار کنید که او نباید خود را برای ازدواج با شما مجبور بداند و دخترم مبادا با ابزارهای عاطفی مثل سرزنش خود و یا تحریک حس ترحم کسی او را به ازدواج مجبور کنی و بدان که ازدواجی که یک نفر یا هر دو خود را مجبور بدانند بنای مستحکم و قابل اعتمادی نمی شود.
با وجود این آمار نگران کننده طلاق، موارد مشابه شما زیاد است البته در این صورت حتما چند مرحله را با نظر یک مشاور خبره پیش بروید. تا یکی دو سال بعد از ازدواج حتما در ارتباط باشید و این به معنی درمان نیست! مشورت در تصمیم گیری ها و سرزدن دوره ای به مشاور.
حديقه
15592 بازدید 58 امتیاز