پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۶/۱۷ ۱۷:۰۸:۲۱
حاجي اين 5يا ششمين باره که الکي خودمو خسته ميکنم برات پيام ميدم جواب ميدي . اين سوالاي من درد خيلي از جووناس . 1.توبه از گناهي مثل زنا چجوريه 2.اين که ميگن اين گناه دامن گيره و پاشو ميخوري بعدازتوبه هم؟ 3. فقط توبه به درگاه خداوند کافيه.يا حق الناس هم محسوب ميشه يعني نياز به رضايت و بخشش همسر زانييه هم هست؟ حاجي ميدونم شايد دلت نميخاد جوابمو بدي شايد فک ميکني آدم عوضي هستم روت نميشه اين پيامو بذاري رو سايتت . از اول ماه رمضون ميام سايتت همش به به و چه چه خسته شديم .اگه امشب تو برنامه اين شبها دس از رو در واسي بردارين مشگل خيليل حل ميشه نشد تو سايت نشد به ميلم بابا به کي بگم.
شهاب مرادی
سلام/ زنا یک گناه بسیار بزرگ و خطای فوق العاده خطرناکی است و در دنیا عقوبت و در آخرت عذاب در پی دارد مگر زناکار واقعا توبه کند و در توبه از زنا؛ نه تنها رضایت هیچ کسی شرط نیست بلکه جایز هم نیست جون باید به غیر اقرار کند و این جایز نیست خصوصا اقرار به همسر و خانواده!
اما اگر دو کلمه زنا و توبه را در جستجو تایپ کنید. بعد تمام نتایج را در tab های متعدد باز کنید و بخوانید حتما تمام ابهام ها و سوالات برطرف می شود. یکی از نتایج جستجو با این دو کلید واژه این است: رویا از تهران و یا محمدرضا از تهران و ... دقیق بخوانید.
لطفا ضوابط اینجا را رعایت کنید.
در مورد چَه چَه و بَه بَه قبلا توضیح دادم و این درحالی است که تا امروز هیچ وقت تملق های افراطی را منتشر نکردم و از تملق متنفرم!
امير
33270 بازدید 67 امتیاز