پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۸۹/۰۶/۰۱ ۲۱:۳۱:۰۳
سلام.درباره صله رحم زياد شنيده ايم ومنکر آثار آن در زندگي نيستم ولي وقتي ارتباط با مادر وخواهر به دليل اهانت آشکار به همسرم باعث ايجاد آشفتگي وحتي تا مرز جدايي در زندگيم ميشود فکر نمي کنم هيچ عقل سليمي آن را توصيه کند.به صورت مختصر مي گويم که اخلاق مادرم به اين صورت است که براي احترام به يک شخص تازه وارد به خانواده مثل يک داماد جديد نفر قبلي را سبک وبي احترام مي کند و در مجادلات خيلي راحت حرفهاي کذب را از زبان افرادي که حضور ندارند عنوان مي کند که خود را وحرفهايش را موجه نشان دهد و در ناراحتي هايي که درست ميکند ديگر خواهر وبرادرها را درگير جريان ميکندونتيجه اينکه همه به جان هم افتاده ايم ولازم به ذکر است که آلان خانواده ي ما با 2عمه و6خاله و3دايي قطع ارتباط هستيم ومن نيز 2سال است به خاطر ناراحتي هايي که مادرم برايم درست کرده ارتباطم با 2خواهر و1برادرم قطع است ومادرم وقتي باهاش صحبت ميکني به هيچ عنوان زير بار اشتباهاتش نمي رود ومي گويد شماها(من وهمسرم)حسود هستيد وبايد به روانشناس مراجعه کنيد قابل ذکر است که به خاطر ندانم کاريهاي ايشان برادر بزرگم بعد از دو تجربه طلاق البته در مرحله عقد سر وسامان گرفت وخواهر کوچکم نيز باز در مرحله عقد طلاق را تجربه کرده است .مخلص کلام خيلي مسايل عميق تر ديگري نيز مي باشد که جاي طرح آن در اين جا نمي باشد ومن براي نجات زندگيم چاره در قطع ارتباط ديده ام .لطفا راهنمايم کنيد.علي يارتان وخداوند پشتيبانتان.
شهاب مرادی
سلام/ به نظر شما غیر از نقش مادر، چه کسانی و چه عواملی، در دو طلاق برادر و طلاق خواهرت و رسیدن خودت به مرز طلاق نقش دارند؟ فکر کن.
شاید دارید فرار می کنید و یک طرفه به قاضی آمدی! معاشرت را کم کنید ولی قطع نکنید متصل از حالشان باخبر باشید و دعوا نکنید و پاسخم را به "ویستا از تبریز" در همین صفحه بخوان.
به هر حال قاطع رحم ملعون است.
شهره
22941 بازدید 30 امتیاز