پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۲/۱۰/۱۳ ۲۳:۱۹:۳۵
سلام پيگيري دلايل طلاق ممنون که جواب سوالم رو دادين. آقاي مرادي من قبلا مشکلم رو براتون فرستادم اما چون طولاني بوده شايد وقت نکرده باشين بخونينش اگه اجازه بدين خيلي خلاصه بگم … خصوصي … 9.ديگه نمي دونم چي کار کنم نزديک سه ساله همش استرس و اضطراب دارم خسته شدم خانواده ام هم از اين مشکلا خبر ندارن و فکر مي کنن که ايشون فقط با اونا مشکل پيدا کرده يه خواهشي دارم اگر لطف کنين و اصل سوال من که رو اول فرستادم ( همون که يه کم طولانيه ) بخونين و بهم جواب بدين کمک بزرگي بهم کردين ممنونم واقعا ازتون ممنونم خواهر کوچک شما دعاگوتون هست يا علي
شهاب مرادی

سلام/ دلایل را دقیق خواندم.

الحمدلله شما خانم عاقلی هستید. جستجو و تفتیش را قبیح بدان و البته در مورد گناه کبیره ی احتمالی که در شماره ۱ بیان کرده بودید هیچ گاه یادآوری نکنید اما در صورت تکرار به شوهرتان قاطع و جدی تذکر بدهید. 

در مورد شماره۸. با نظر مشاور محترم شما مخالفم و نظر شما را تایید می کنم.

انتظارتان را از شوهرتان کاهش بدهید. به تعبیری با واقعیت -بدون فاجعه سازی- کنار بیایید و کاستی های اندک او را در درونت قبول کن. بپذیر که او در همین حد است. و با توکل به خدای مهربان به زندگی ات ادامه بده. در همان مرکز مشاوره مهارت حل تعارض را از یکی از اساتید بیاموز و آرام زندگی ات را ادامه بده. و فایل طلاق را ببند.

بعد از مدتی دوباره گزارشی برایم ارسال کن.

مشتي خاک
90530 بازدید 290 امتیاز