پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۲/۰۴/۱۳ ۱۰:۰۶:۱۶
سلام عليكم، چند پيشنهاد: 1- در پاسخ به خانم \"زهرا ن\" و امثالهم از ضيق وقت واينكه شما تنها يك نفر هستيد، صحبت كرديد. خيلي سختست كه باور كنم شما طلابي را زير دستتان نداريد كه بخواهند به شما در پاسخ دادن به سوالات كمك كنند!!! قطعا پاسخ آنها هم مشابه پاسخهاي شما خواهد بود، چرا كه آنها هم مثل خودتان طلبه هستند و با رويكرد ديني پاسخ ميدهند. در پاسخ به سوال ميتوانند اسم خودشان را بعنوان پاسخ دهنده ذكر كنند. اگر مخالفيد، نظر سنجي كنيد. بنظرم تحمل بي پاسخي خيلي سختست. 2- در قسمت درج پيام، قسمتي براي نوشتن \"عنوان پيام\" باشد، چون كمك ميكند كه اگر شخصي دنبال خلاصه برنامه، پيگيري و ... جستجو ميكند سريعتر آنرا پيدا كند. 3- در پاسخ به سوالات خيلي كم از \" / يا علي\" استفاد كرديد، قبلاقبلا ها همه پاسخها آخرش \"/ يا علي\" داشت، نداشت؟؟؟ با تشكر/ يا علي (ع) مدد ...
شهاب مرادی

سلام/ ۱. این سایت شخصیِ من است. اگر به جای مرید پروری و نوچه بازی -روشِ رایجِ ممدوح!- بتوانم دیگرانی را تشویق به این پاسخگویی و ارتباط کنم موفق شده ام. تلاشم را می کنم و ناامید نیستم (مصاحبه ام را با همشهری آیه بخوانید بد نیست به این موضوع و نگاهم اشاره کرده ام  +اینجا) اما کار بسیار سخت است و ... شاید، وقتی، مشکلات این عرصه را بگویم.

فعلا چاره تنظیم انتظارات مخاطب محترم است. تنظیم یعنی به فرد به چشمِ فرد نگاه کنند و به سازمان و دستگاه به چشم شازمان مثلا انتظار از شخص نباید برابر با انتظار از یک موسسه یا سازمان یا وزارتخانه باشد!

و من همچنان از مخاطبم محترمم عذرخواهی می کنم و امیدوارم از دعای خیرشان فراموشم نکنند و  ان شاءالله ضوابط ارسال پیام را بخوانند.

۲. تست کردم، با صرف هزینه و زمان، نشد. منصرف شدم غیر فعالش کردم.

۳. یاعلی

 

عبد الحسين هدايت
62493 بازدید 108 امتیاز