پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۲/۰۲/۲۱ ۱۷:۳۱:۳۹
سلام استاد خبر شرکت شما در همایش حماسه سیاسی را خواندم هم تعجب کردم و هم خوشحال شدم سوال این است به نظر شما ما هم به آقای قالیباف رای بدیم و براش کار کنیم؟ یا برای دیگری کار کنیم؟ نظر شما برام مهمه
شهاب مرادی

سلام/ ۱. از لطف شما متشکرم اما تعیین این که شما و دیگران به چه بزرگواری رای بدهید یا برای چه عزیزی فعالیت سیاسی کنید، به تشخیص و عهده ی خودتان است و من تا امروز در این نوع مسائل دخالت نکرده و نمی کنم.

عمده افرادی که در صحنه رقابت حاضر شده اند از اعضاء خانواده بزرگ انقلاب اسلامی و دلسوز و محرم نظام هستند و در نهایت برای بهترین انتخاب توجه دقیق به شاخص های تبینی رهبری معظم، هم راه گشاست و هم مبرء ذمّه. 

۲. حضورم در جلسه دیروز به عنوان یک روحانی و خطیب، امر عجیبی نباید تلقی شود. دو هفته قبل هم در ایام فاطمیه در منزل آقای محسن رضایی سخنرانی کردم -مثل سالهای قبل- و یا در گذشته منزل آقای ولایتی و ... 

هرجا گوش شنوایی باشد؛ از من دعوت شود و امید تاثیر داشته باشم، حتما می روم و وظیفه ام را که بیان توصیه های اخلاقی است انجام می دهم.

۳. در جلسه دیروز که به دعوت برادرم آقای قالیباف شرکت کردم خیلی کوتاه، در ضرورت صداقت و انصاف و پرهیز از رفتارهای هیجانی و تخریب رقبا و خودداری از اغراق در تعریف از نامزد مورد نظر و... مطالبی را بیان کردم. الحمدلله همه هم توجه می کردند.

شاید شما بپسندید و یا دیگری نپسندد؛ من و امثال من که نباید کناره بگیریم و سخن خدا و پیامبر را باید رساند.

۴. همچنان وظیفه ام را تلاش در عرصه دین و فرهنگ می دانم و تکلیفم را رفتار سیاسی و جناحی نمیدانم لذا به رغم دعوت و اصرار گروه های مختلف سیاسی، در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام نکردم. 

مرتضی
104727 بازدید 394 امتیاز