پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۱۱/۰۶ ۲۳:۲۲:۱۶
سلام حاج آقا انقدر به مغزم فشار آوردم که بالاخره به اين نتيحه رسيدم که منظور از اون حروف \\\"ضوابط سايت رعايت نشده\\\" يا يه چيزي تو اين مايه هاست ، هرچند هنوز هم نمي فهمم که کجاي ضوابط رعايت نشده !!! اين قضيه ازدواج فاميلي رو بي خيال مي شم اما لطفا بفرماييد که اين دور از عقله که فکر کنيم تحصيلات پسر بايد بالاتر از دختر يا حداقل برابر باشه ؟ من شخصا احساس مي کنم که پسر اينجوري تحقير مي شه يه جورايي... اين رو هم در نظر بگيريد که چند سالي قبولي دخترها تو کنکور خيلييي بيشتر از پسر ها بود و الان دختراي با تحصيلات بالا داره تعدادشون بيشتر از پسراي تحصيل کرده مي شه به مرکز مشاوره که زنگ زدم گفتن بايد دوسال تو نوبت بمونم !!!!!!!!!!!!!! اجرتون با خدا
شهاب مرادی

سلام/ ۱. احسنتم. قبلا چند بار عرض کردم؛ اینجا لطفا «که» را «ک» ننویسید و مانند آن.

۲. در مورد ازدواج فامیلی توصیه و تشویقی در روایات ندیدم اما نهی شده که فرزندانتان ضعیف می شوند. اینها را حکم فقهی تلقی نکنید. توصیه می کنم به مشاوره ژنتیک با همان زندگی بهتر تماس بگیرید پنجشنبه ها دکتر اکرمی مشاوره ژنتیک می دهند و خیلی هم خوبه.

۳. خب معمولا به خاطر بالاتر بودن سن پسرها سطح تحصیلی هم بالاتر است اما این اصل نیست و تا یک مقطع اختلاف (چه پسر بالاتر باشد چه دختر) اصلا مسئله مهمی نیست و البته این مهم نبودن در شرایط نرمال است. همه ی مسائل را با هم و کلی هم ببینید. 

۴. تا نوبتتان شود با خانم طاهری مشاوره کنید.

از هوشمندی و ادب و انعطاف پذیری شما خوشحال شدم و متشکرم.

 

دانشجوي دکتري
40692 بازدید 124 امتیاز