پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۷/۰۶ ۰۸:۴۶:۴۷
سلام. ممنون از وقتي که مي گذاريد و به اين همه سوال با سعه صدر پاسخ مي ديد. حاج آقا لطفا سوال منو پاسخ بدين که خيلي به راهنماييتون نياز دارم. دختري هستم 28 ساله که از 9 سال پيش به بيماري ام اس مبتلا شدم و به اين دليل محدوديت هايي از نظر ازدواج، شغل و ادامه تحصيل ( با توجه به وضعيتم ) برام پيش اومد. که شکر خدا تونستم با تمام اين محدوديت ها کنار بيام. پدرم کارمندن و درآمدشون حلاله اما بيشتر از نصف حقوق و وقتمون صرف بيماري و گرفتاري ميشه. من نميدونم بايد چه کار کنيم تا زندگي کمي برامون راحت تر بگذره. من دختري هستم که خداوند بهم توفيق خوندن نماز اول وقت و رعايت حجاب ووو داده اما چرا اينقدر زندگي برام سخت ميگذره و تمام وقت در بيمارستان و مطب دکترم و روز به روز حالم بدتر ميشه؟ مگه پولمون حرومه که صرف بيماري ميشه؟ حاج آقا ازتون خواهش ميکنم هر توصيه اي براي شفاي اين زندگي داريد بفرماييد. براتون آرزوي سلامتي ميکنم.
شهاب مرادی
 سلام/ این چه حرفیه؟!!! مگر بیماری مساوی است با عقوبت کسب حرام؟! مگر مومنین بیمار نمی شوند؟! مراقب ایمانت باش مراقب باش شیطان صبرت را ندزدد. 
دخترم هرچه برای مومن پیش می آید خیر اوست. در خیرخواهی و لطف  و مهربانی خدا شک نکن. دنیا خیلی زودگذر است تمام بیماران و تمام سالم ها و تمام فقیران و تمام ثروتمندان، تمام زندانیان و زندان بان ها تمام شاهان و تمام گداهای ۱۰۰ سال پیش تا هزاراتن سال قبل همه مرده اند و بر همه ی آنها به سرعت گذشت.
برای شفای شما دعا می کنم. 

مينا 20
37902 بازدید 155 امتیاز