پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۵/۲۰ ۱۸:۳۳:۰۰
باسلام.(لطفا خصوصي پاسخ دهيد) 1.دختري28ساله،کارشناسي ارشد... ... 4.تا2سال بعداز جدايي همسرم چندين بار رجوع کرد،ليکن مادرم مخالفت مينمودند. 5.تا اينکه متوجه شدم وي ازدواج نموده. 6.هنوز مهر او در دلم است و هرکارميکنم نميتوانم فراموشش کنم. 7.چون به رضاي الهي راضيم،خواستگارانم را رد نکردم،ليکن هيچکدام جور نميشود. 8.فکر ميکنم همسرم هنوز مرا دوست دارد.چون هميشه خوابش را ميبينم که ميگويد از همسرش جداشده و به خواستگاريم آمده. 9.به خداتوکل کردم،اما با اين مهري که از او به دلم مانده چه کنم؟نميتوانم شخص ديگري را بپذيرم.احساس ميکنم خيانت است با کس ديگري ازدواج کنم،وقتي دلم با کس ديگري است. 10.قبلا از پاسخگويي حضرتعالي کمال تشکر را دارم.
شهاب مرادی
 سلام/ آسیب های عاطفی این اتفاقات کم نیست و با مرور زمان برطرف نمی شود. باید درمان شود و الا نه تنها مشمول مرور زمان نمی شود بلکه کار سخت تر هم می شود. فرصت ازدواج شما از دست می رود واکنش های شما تند تر می شودذ و درمان سخت تر و ...
 به شماره ۸ مجدد توجه کن: او همسر شما نیست! و علت اینکه او را در خواب می بینید شاید این است که شما هنوز او را دوست دارید و آرزوهای خود را در خواب می بینید. 
یک بار برای اون دختر خانوم که با همسر سابق شما ازدواج کرده دعا کن و از خدا دوام و شادابی زندگیشونو بخواه
و واقعیت ها را با شجاعت بپذیر؛ او تو را طلاق داده -چرا، نمی دانم- او ازدواج کرده و تو فقط زمان از دست می دهی.
شماره ۹ هم مبنای صحیحی ندارد به این نوع افکار و احساسات بال و پر نده. بعد از طلاق و پس از پایان مدت عده شما می توانی ازدواج کنی. که ظاهرا از پایان عده دو سال بیشتر گذشته.
شماره ۷ خوب است اما ۸ و ۹ مانع به نتیجه رسیدن ۷ است. پیشنهادم این است که ۷ را ادامه بدهی و حتما با یک مشاور خانوم مشاوره کنی. مثلا خانم طیبی یا خانم دکتر کرمانی

مريد الزهرا
48129 بازدید 115 امتیاز