پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۳/۱۹ ۰۸:۵۰:۳۶
سلام خسته نباشيد لطفا کامل توجه کنيد و بهترين جواب رو بديد چون من دارم ي حساب ويژه باز ميکنم ... خصوصی...
شهاب مرادی
 سلام/ متن مفصل شما را خواندم. همین امروز تصمیمت را نهایی کن یا او مناسب ازدواج است یا نیست اگر هست همین امروز برو خواستگاری یا لااقل والدینت به والدینش زنگ بزنند و اولین قرار را تنظیم کنند. یا مناسب نیست که زنگ بزن از خودش عذرخواهی کن و بدون لوس بازی و حرفهای دوپهلو صریحا جوری که از تو هم ناامید بشه خداحافظی کن حالا از تو بدش و بیاد دلخور بشه، بشه. مگه باید خوشش بیاد؟!
جای نگرانی است که در روزگار ما اغلب مادرها پسرهشون رو مرد تربیت نمی کنند. خیلی ها نیم بند و نصف نیمه مرد هستند. مرد یعنی محکم، با اراده، باغیرت، مسئولیتپذیر، شجاع، صریح، کریم و بزرگوار!
اگر پسر اندکی شجاعت اخلاقی داشته باشد به جای مزاحمت های عاطفی و ابراز علاقه های غیرمستقیم ، مسئولیت علاقمندی و انتخابش را قبول می کند و فورا می رود خواستگاری. و الا مثل بعضی از دوستان! دس دس می کند، این پا و اون پا می کند تا تمام فرصت های ازدواج دختر مورد علاقه اش را خواسته یا ناخواسته تباه کند. چرا چون از شنیدن نه می ترسد!
سوالم از تو و امثال آن دختر این است: خدا در مورد این نحوه تفکر و تصمیم گیری ها را ما را مواخذه نمی کند؟ این روش ها و این ترس های کودکانه، ظلم نیست.

خطاب به همه عزیزان: امثال این درخواست خصوصی برای چیست؟ به نظرم بی دلیل است. وقتی قرار است اسم شما به تشخیص شما مستعار باشد دیگر چرا خصوصی؟!
مهدي تجلي
35705 بازدید 217 امتیاز