پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۲/۱۵ ۱۶:۴۱:۴۱
به نام خدا قربة الي الله و اعوذ به من نفسي. براي اين مي نويسم که از خود شما روحانيان آموخته ام که همه به توصيه نياز داريم و هيچ کدام از موعظه بي نياز نيستيم. امام سجاد در دعاي مکارم از خدا مي خواهد که هرجا او را نزد مردم عزيز مي کند نزد خود خوارش کند. آقاي عزيز. من و شما که چند صباحي اقبال مردم را مي بينبم بيشتر از ديگران در خطريم. مي دانم که شما اهل تحفظيد و من بيشتر در خطرم. اما بايد همه مراقب باشيم. بهمن ماه گذشته براي مشکلي که داشتم پيام گذاشتم و چند بار هم پيگيري زدم. اما جوابي نديدم. در مقابل مي بينم که به تعريف ها و ابراز لطف ها با تواضع جواب مي دهيد. به راستي گره از کار کسي گشودن اهميتش کمتر از پيام دوستاني است که از شما دعوت کرده و شما را در فلان دانشگاه يا مرکز يا شهر ديده اند و الان ابراز احساسات مي کنند؟ از طرفي بيشتر انتقاد هايي را که از شما مي شود گزنده جواب مي دهيد و بوي تبختر مي دهد. مراقب باشيم که هرچه بالاتر برويم صداي شکستن و تکه هاي خورد شده مان بيشتر مي شود. اينقدر در جواب هايتان دنبال انگيزه انتقاد نباشيد و به خود انتقاد جواب بدهيد. والعاقبة للمتقين
شهاب مرادی
سلام/ ای کاش مهربان تر شویم. و سلام را سرآغاز کلام قرار دهیم که فرموده اند اول سلام، بعد کلام
اما این سطر اول پیام بهمن ماه شماست: «لطفا به اين پيام به طور خصوصي در صندوق اي ميل پاسخ دهيد.» در ضوابط ارسال پیام و به صورت مکرر گفته ام ایمیل نمی زنم و می دانید که پیام های خارج از ضابطه را منتشر نمی کنم و پاسخ نمی دهم.
هیچ تحلیلی از انگیزه شما و نقدی از نظر شما و کنایه هاتون نمی گویم. فقط این را بگویم که نه علم بالاست و نه شهرت و نه خدمت و نوکری، هیچ کدام بالا نیست که فرد متصف به آن در انتظار سقوط باشد. تازه من که هیچ یک را ندارم.
الحمدلله ما که در روزگار عارفان و مقربان عصبانی به سر میبریم، از موعظه  و سرزنش با طعم تحقیر و توهین، بی نصیب نیستیم.
در مورد انتشار حال و احوال و عدم انتشار تملق و تمجید قبلا نظرم را و روشم را گفته ام. فراموش نکنید این یک سایت شخصی است. 

عليرضا ش
33078 بازدید 84 امتیاز