پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۲/۱۴ ۰۱:۵۲:۰۶
دوست شفيق حجت الاسلام آقاي مرادي با سلام قبل از هر چيز به دليل فرصت دعاوتوجه جمعي از هم وطنان به موضوع صالح که توسط شما ايجادوباحسن استقبال کاربران مواجه شد تشکر مي کنيم الحمدلله از آن روزي که شما صالح را ديديد بهتر است مدتي است که حرکاتش بهتر شده البته هنوز خوابيده. هفته اي دو يا سه روز با کمي سختي به مدرسه مي بريمش (کلاس اول ) که باوجود حضور کم، نسبت به ساير هم کلاسان ،جزءشاگردان ممتازکلاس خودش مي باشد وهمين موضوع و همچنين صبر وبردباري صالح براي ما دلگرم کننده است وما را در اين مسير واقعا دشوار ياري ميکند ؛ بعضي وقتها واقعا در برابر روحيه بالاي صالح کم مي آوريم با وجود اين همه بيماري که دارد با اعتماد به نفس کامل ميگويد مامان من که چيزيم نيست. هر موقع حرف دعا ميشود اين دو دعا را مي کند فرج امام زمان ورفتن به زيارت امام رضا(چون کم کم ؛ سه سال شدکه به مشهد نرفته ) ومي گويد نمي دانم چرا امام رضا ما را دعوت نمي کنند.به هر حال صالح هنوز روي تخت است وهنوز محتاج دعاي دوستان .از شما وکاربران محترمتون ميخواهيم که براي[شفای کامل صالح و برای] صبرما واينکه تو اين آزمايش الهي پيروز بشيم دعا بفرمايند چون... يک بار ديگر ازشما وهمه کار براتون ممنونيم
شهاب مرادی
 سلام/ خب الحمدلله که روند بهبودی و درمان مثبت است اما از همه ی عزیزان با این دلهای پاک و مهربان خواهش می کنم برای شفای کامل و عاجل صالح کوچولو و تمام کودکان بیمار دعا کنند. و برای شما که گفته اند ؛ مریض داری از مریضی سخت تر است!
الحمدلله خدا به شما و برادرم آقای قربانی صبر و شکر را توأمان عنایت فرموده و ان شاءالله اجر بسیار. و دعا می کنیم که زودتر بهبودی کامل حاصل شود.
دگر بارت چو بینم شاد بینم       سرت سبز و دلت آباد بینم
(احوال آقا صالح را برخی دوستان هم ذیل یادداشت 
يه لحظه ...و هم در اینجا مکرر پرسیده اند که اخیرا در پاسخ به یک پرسش از والدین آقا صالح خواستم تا از حالش ما را باخبر کنند. ممنونم.)
پدر ومادر صالح
36948 بازدید 132 امتیاز