پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۱/۰۱/۲۳ ۰۱:۰۸:۲۵
سلام آقاي شهاب مرادي،يه سوال، شما که فيلم جدايي نادر از سيمين رو نديديد،شما که اسکار براتون اهميتي تداره پس چرا مراسم جايزه ي اسکار رو تماشا ميکنيد؟ اگر تماشا نکرديد از کجا ميدونيد که دختر آقاي فرهادي روسري سر نکرده بوده،از کجا ميدونيد که لباس آقاي فرهادي چه جوري بوده که به احسان عليخاني ميگيد با ديدن لباست ياد لباس اسکار ميفتم.؟ خيلي ناراحتم نه از دست شما بلکه از دست خودم که هميشه از شما به عنوان يک روحاني روشن فکر ياد ميکردم، روحاني که مثل بقيه روحاني ها تعصبات بيجا و اشتباه نداره.ولي حالا ميبينم که اشتباه ميکردم
شهاب مرادی

 سلام/ دخترم
۱. من هر روز تمام سایت های خبری داخلی را می بینم اوایل دهه ۸۰ فقط بازتاب و فارس و بعد هم سایت های دیگر؛ الان تقریبا ۷سال میشه که مستمر به صورت روزانه، اخبار و تصاویر را چک می کنم.
۲. و مثل هر کسی برای من هم دوستانم -البته محدود و ضابطه مند تر از معمول- اخبار و مطالب گوناگونی را در حوزه فرهنگ و اجتماع برایم ایمیل می کنند.
۳. اخبار و تصاویر مراسم مذکور را در سایت های خبری داخلی دیدم و خیلی ناراحت شدم. شما ندیدید؟
۴. با اسکار و گِرمی و امی و ... از قبل آشنا بودم و این بعید نیست که اتفاقات حوزه فرهنگ را رصد کنم. 
۵. در مورد لباس آقای علیخانی مزاح کردم و روشن بود نسبت به این سبک پوشش نقد دارم.
۶. در مورد تعصب بی جا و با جا هر دو را مردود می دانم. من متعصب نیستم اما غیرت دارم و برای این غیرت حاضرم فدا شوم. شما هم حتما نسبت به اسلام عزیز و انقلاب و شهدا و ارزش ها غیرت داری.
۷. لطفا فایل آن مصاحبه را دانلود کنید و آن را کامل ببینید و به آن چند ثانیه ی برخی سایت ها و شبکه های انگلیسی اکتفا نکنید. آنجا تصریح کردم منظورم فیلم و فیلم ساز نیست. البته در گفتگو به اشتباه گفتم فیلم اکران نشده که تصحیح می کنم.
۸. فیلم را در ایام نوروز دیدم.

آرزو
100209 بازدید 318 امتیاز