پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۱۲/۰۶ ۰۸:۵۴:۰۸
1-سلام 2-خوش به سعادتتون که داريد ميريد کربلا پيش امام حسين.سلام منو خيلي برسونيد و بگيد با اينکه دوماه پيش اونجا بودم اما دلم براي عشق اول و آخرم(امام حسين)خيلي تنگ شده.(همراه با قطره اشکي ازسردلتنگي) 3-دختر 28 ساله 4-داراي مدرک فوق ليسانس 5-يکساله ازدواج کردم با پسري که فکرميکردم مثل من عاشق امام حسينه اما نيست ظاهرا بچه هيئتيه اما براش مهم نيست هرصحنه اي ببينه 6-فکرميکردم به خاطراعتقاداتمون خيلي بهم ميخوريم اما دريغ! 7-خيلي بچه ننه و دهن بينه يعني با من درمورد يک چيز توافق ميکنه بعد باحرف مادرش همه چيز تمام ميشه 8-شش ماهه مستمر ميريم پيش مشاورو مشاورميگه هرچي ميگه بگو چشم! 9-شرايط طلاق چيه؟چون از آينده ام با اين مرد ميترسم
شهاب مرادی
 سلام/ ۷. ازدواج با پسر بچه ننه بسیار سخت و دشوار است اگر خود پسر بخواهد تغییر رویه بدهد، کمک کردن به او سخت است و اگر نخواهد، محال.
۸. مشاور حتی المقدور باید به شما کمک کند تا سطح انتظارت را تعدیل کنی و مهارت هایی را بیاموزد تا در حیطه های گوناگون از روش هایی استفاده کنی تا چالش ها کمتر و قابل تحمل تر شود(به مفرد بودن برخی افعال دقت بفرمایید هرچند اقتضای احترام جمع است اما قصدم تفهیم است که شخص تو به تنهایی تلاشت را برای بهبود زندگی ات افزایش بده) مراجعه شما به مشاور باید سطح آگاهی و مهارت شما را افزایش دهد شاید لازم باشد توقع تان از مشاوره را تغییر دهید و یا مشاورتان را.

حسين جان
19492 بازدید 88 امتیاز