پیام های شما
پرسش و پاسخ
امضا شده : ۱۳۹۰/۱۱/۱۶ ۱۵:۵۴:۴۹
پيگري بغض گلومو گرفته کاش از شما يه جواب مي گرفتم من دارم به همه چي شک ميکنم تو اين دنيا خوبي وجود نداره ... -------------- .... نفرت از اون آدم تموم وجودمو گرفته قانوني اقدام کردم و اگه جواب نده هرکاري مي کنم تا زندگيشو به کام خودشو خانواده اش سياه کنم تا ديگه نتونه اسم قشنگ استاد رو به وجود کثافت خودش نسبت بده. مرسي
شهاب مرادی
 سلام/ طبق شرحی که نوشتی متوجه شدم بسیار از استاد و در واقع همکارت خشمگینی اما لزوما این خشم نشانه ی محق بودن تو نیست!
اگر از طریق محاکم قضایی به نتیجه رسیدی یا نرسیدی فراموش نکن که مطابق آنچه نوشتید ظاهرا تفاهم کرده بودید و او خیانتی به شما نکرده و حالا که از امتیاز علمی خبری نیست و تو احساس ضرر می کنی، مطلب را محترمانه برایش بنویس و پیشنهاد کن مبلغی به عنوان دستمزد به شما بدهد. و برای اینکه زودتر و راحت تر از مرکب خطرناک خشم که خرشیطان است پیاده شوی دو نکته را بدان: ۱. تصورت از درآمد میلیاردی او کاملا نادرست جلوه می کند و با دو دوتای اقتصادی جور در نمی آید و ناشی از خشم توست. ۲. انتظارت از سهم خودت هم منصفانه و دقیق نیست. زیرا دستمزد کارورز  و کارآموز با دستیار و آن با دانشجو متفاوت و با همگی باشریک فرق می کنند.
و مراقب باش خیانت و خباثت نکنی که مومن تحت هیچ شرایطی خیانت نمی کند. توسل به دروغ و شایعه و هر کار دیگری فقط تو را از چشم خدا می اندازد. در نهایت کریمانه عبور کن و کریمانه ببخش تا شاد شوی. این احساس های ضرر بسیار گذرا است. فریب نخور. این یک تجربه مفید بوده برای شما.

دانشجوي فريب خورده
33609 بازدید 94 امتیاز