ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
چهارشنبه , ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۰
منتشر شده در: یادداشت ها » این روزها ...

شاید اولین باری که یک دانشجو لینکی را برایم ایمیل کرد تا آتش شور انقلابی ام را شعله ور کند و مرا به واکنش وادار کند، خیلی نگذشته بود که دیدم ایمیل های گروهی دست به دست می چرخد و لحظه به لحظه دامنه ی مخاطبش افزوده می شود؛ ایمیلی که حکایت از توهین یک هتاکِ بی دین، به یکی از مقدسات در یک صفحه از بیکرانه ی اینترنت می کرد و تشویق برخی از جوانان پاک و مومن که جوًیی احساسی و عاطفی در دفاع از مقدسات در فضای مجازی علی الخصوص در فیس بوک به راه انداخته بودند و به تدریج خبرش با به به و چَه چَه در وبلاگ ها و سایت ها منتشر شد.
با دیدن این اتفاقات نگران تر می شدم چون معلوم بود که این فضا و یادآوری و تکرار توهین و دفاع مستقیم! و دامن زدن به ماجرا یعنی زمینه ای برای تکثیر و تشدید توهین ها و تغییر روش های ملحدان و بیماران سخت روانی که فزادهم الله مرضا. این نکته را نمی خواستم اینجا و یا در تلویزیون و منابر به صورت عمومی بگویم لذا در کلاس هایم نظرم را همان موقع گفتم و اجمالا مخالفتم را بیان کردم اما ظاهرا ناچاریم این تذکر لازم و ضروری را صورت عمومی بیان کنیم.
این که مُد شده؛ هر کس از جدیدترین بیانات یک دیوانه ی بی خرد، زودتر اطلاع داشته باشد، از سایرین، مومن تر و انقلابی تر است، از یک سو، مومنین را در مسابقه زودتر باخبرشدن و سریع اعلام کردن موارد مشابه می اندازد و از سویی بهترین فرصت و قوی ترین رسانه ی رایگان را برای چهره شدن و جهانی شدن یک دیوانه مهیا می کند. وقتی اروپا تمام ظرفیت تبلیغی خود را پای دفاع از یک زن بدکاره ی قاتل می آورد، پس جا برای چند دیوانه ی بی دین هم هست!... البته اگر ما دست به دست هم دهیم و نام او را بر سر زبان ها بیاندازیم و به سرعت از یک ناشناسِ بیمار -تاکید می کنم- یک چهره ی معروفِ مخالف جمهوری اسلامی و مخالف شیعه بسازیم. و چالشی به چالش هایمان اضافه کنیم. 
در زمان تهدید آن کشیش دیوانه امریکایی در برنامه زنده این شب ها نظرم را بیان کردم؛ و درخواست کردم از رسانه ملی و کارشناسان که «نام این فرد را نیاورید. او را عَلَم و معروف جلوه ندهید -چون معروف نیست- و آدرس کلیسای کوچک او را ندهید. چون تمام این بازی موهن را درآورده فقط برای دیده شدن و کسب امتیاز در امریکا و غرب. او را تحقیر کنید و از دانستن نامش یا فامیلی او تجاهل کنید! برای او گزارش خبری نسازید.» اما شهوتِ عجیب و غریب "خود برتر" جلوه دادن و خود را آشنا به ۷ میلیارد سکنه زمین نشان دادن،
 

 در بسیاری از چهره ها هست و به مدد همین گوگلِ کذا و کذا تمام جزییاتی که خودشان می خواهند، را فرد به دست می آورد و با مباهات بیان می کند و خلق الله هم می گویند به به چقدر این فلانی دشمن شناس است. واقعا باید از این بی تدبیری ها احساس خطر کرد.
کسی انکار نمی کند "دفاع نادرست و روش های ناصحیح و هیجانی" راه کاری مناسب و مدبرانه ای برای مقابله نیست اما مشکل اینجاست که از کجا معلوم که این روش درست است یا آن روش؟ و ظاهرا فقط چاره آزمون و خطاست! و متاسفانه هزینه ی این آزمون و خطاها را که قابل محاسبه هم نیست، کسی به عهده نمی گیرد و اگر به عهده بگیرد آیا قابل جبران است؟
متحیرم که چرا همه سربازان این خط "آتش به اختیار" عمل میکنند و از دیگران انتظار پیروی و تایید و همراهی دارند مگر اهالی این جبهه با فرمانده ی خود قطع ارتباط اند؟! اگر گروهی از لشکر توحید از فرمانده خود و سلسله مراتب فرماندهی انتظار تبعیت و همراهی داشته باشند سابقه تاریخی ما آنها را نهروانی می نامد، نه شُرطَةُ الخَمیس!
چرا این نوع واکنش های ناصحیح تقبیح نمی شود؟! آیا این روش ها مثلا همین اطلاع رسانی های سایت های تحلیلی خبری یا ایمیل های گروهی فوری و یا همین دهه گرفتن های اینترنتی در کنترل این موارد تاثیر داشته؟؟
جسارتا پیشنهاد می کنم:
۱. خوب است  ماده 513 قانون مجازات اسلامی را بخوانید: [هركس به مقدسات اسلام و يا هر يك از انبياء عظام يا ائمه طاهرين ( ع ) يا حضرت صديقه طاهره ( س ) اهانت نمايد اگر مشمول حكم ساب النبي باشداعدام مي شود و در غير اين صورت به حبس از يك تا پنج سال محكوم خواهد شد.] و فهرست محتوای مجرمانه؛ موضوع ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه ای را هم ببینید. همه ی تمهیدات قانونی برای کنترل و مدیریت این موارد در قانون پیش بینی شده فقط باید سطح انتظار و توقع اجتماعی از دستگاه های نظارتی و قضایی ارتقاء پیدا کند.
۲. اگر این نوع موارد را که کم نیستند درجایی دیدید آدرس مطلب آن را برای دوستان تان ارسال نکنید.
۳. اگر کسی برای شما ارسال کرد از مراجعه و دیدن لینک آن مطلب خودداری کنید حتی اگر دوست صمیمی شما برایتان نوشته باشد : «ببین چه توهین هایی کرده و یا حتی چه شبهاتی وارد می کنند» جدا خودداری کنید. جنگ کلیک ها و امتیارات فیس بوکی و الِکسایی و... است و کسب رنکینگ های مجازی و سیاسی-اجتماعی پیاده نظام صف دشمن است!
۴. و حتما آدرس آن صفحه را جهت پیگیری و اقدام قضایی خردمندانه و دور از هیاهو به مراجع قانونی از طریق این لینک گزارش کنید و بدانید که بعد از آن هیچ مسئولیتی در قبال اطلاع رسانی ندارید!
۵. اگر در جمع خانواده و دوستان در این خصوص صحبت شد، تجاهل و تغافل کنید و با ذکر تبری از دشمنان اسلام و بی اهمیت دانستن این اتفاقات، محترمانه درخواست کنید موضوع گفتگو عوض شود.
۶. فراموش نکنیم انتشار این نوع اخبار از مصادیق اشاعه فحشاست و معصیت است. 
۷. هرچند همه ی دلایلم را بیان نکردم اما از شما درخواست می کنم دراین باره دقیق تر تامل و تفکر کنید.
۸. مراقب سلامت روح لطیف و پاک خودتان باشید و اگر چنین مواردی را دیده اید یا خوانده اید، خود را دلداری بدهید که هرچند خدا همیشه دشمن داشته و دارد اما الاسلام یَعلو و لا یُعلی علیه و بدانید که سالها و قرن ها بدترین جسارتها به انبیاء و ائمه سلام الله علیهم اجمعین شد اما اسلام زنده است و رو به گسترش و توسعه. چه جسارتی بالاتر از شهادت امام حسین و اسارت اهل بیتش اما ببینید این اسلام و امام حسین است که زنده است و حیات بخش!

چند نکته کوتاه و بدون شرح در مورد زمینه های بروز این نوع رفتارها:
 - نقش اختلالات حاد روانی در این گونه رفتارهای هنجارشکن باید جدی تر تلقی شود. ارتباط روشن برخی اختلالات سایکوتیک با برخی معضلات سیاسی-اجتماعی و اجتماعی-فرهنگی را نمی شود انکار کرد و لزوم توجه و بررسی موضوع  از ناحیه نظام خیلی ضروری به نظر می رسد. تا همه با هم بتوانیم با تحلیلی روشن و غیر ژورنالیستی از زمینه های بروز این نوع رفتارهای خشم آلودِ ملحدانه، به مدیریت زمینه های بروز آن پرداخته شود.
 - توجه و اهمیت دادن به "تشخیص، درمان و مراقبت" از بیماران حاد روانی مسئله مهمی است. و این مسئله پیش از آن که به حوزه سلامت و درمان مربوط شود حوزه مسائل اجتماعی و فرهنگی را درگیر می کند. هیچ می دانید در تهران تخت خالی در بیمارستان های روانی به سختی پیدا می شود و برخی روانپزشک ها -از جمله همکارانم در زندگی بهتر- برای بستری کردن یک بیمار اورژانس چند روزی تا دوهفته باید معطل باشند. این شرح حال بیمارانی سایکوتیکی است که خود یا خانواده آنها برای درمان اقدام می کنند.
 - تاثیر کش مکش های والدین و اختلافات ادامه دار خانوادگی در بروز رفتارهای ناهنجار ریز و درشت موثر است.
 - قبلا هم ابراز نگرانی کردم که باید برای حفظ سلامت روانی کودکانمان و سلامت و تعادل هیجانی جوانان تدابیری علمی و عملیاتی طراحی کرد؛ تدابیری غیر فضایی، خداپسندانه و غیر تبلیغاتی.

 از این حرفها بگذریم؛ اجازه بدهید دو نکته ساده هیئتی عرض کنم:
الف) شما روضه ی ماهیانه دارید؟ مجالسی که در قدیم خیلی رایج بود و یک روحانی در کمتر از یک ساعت، چند مسئله شرعی و اعتقادی را بیان می کرد با کمی موعظه و خودش یا یک مداح با ذکر توسل، روضه ای می خواند و چشم ها تر می شد و  امن یجیب و دعا و جلسه با یک چای ساده تمام می شد. نه لازم بود مداح و سخنران کشوری باشند و مشهور و نه لازم بود برای جلسه تدارکات پیچیده و سختی در نظر گرفت؛ فقط یک اعلام ساده به در و همسایه و فامیل که ما مثلا سوم ماه قمری ساعت ۶ بعداز ظهر روضه داریم.
به این نوع جلسات بسیار نیازمندیم. مخالف جلسات عمومی گسترده نیستم اما تاثیر این نوع مجالس روضه ی خانگی را بسیار بیشتر از مجالس چند ده هزار نفری می دانم و هر دو را لازم. اگر چنین رسمی ندارید امتحان کنید. 
ب) هیئت هفتگی چطور دارید؟ مثلا ما از زمانی که با دوستانمون -که امروز اغلب روحانی هستند- هیئت متوسلین به حضرت امام هادی علیه السلام را در دهه ۶۰ -دهه دوم زندگی مان- تاسیس کردیم، همه خانوادگی تعلق خاطر و عشقی به آن داریم و نذر و نیازها و توسلات مان اغلب درآن جاست. 







لطفا سن، تحصیلات و محل سکونت تان را در پایان کامنت مرقوم بفرمایید+ تاریخ!
 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۶۹
هدی.sh
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۱۶:۴۴
68
4
به نام خدا
سلام
حاج آقا حق با شماست اگر ما به سهم خودمان این افراد را نادیده بگیریم رشد نمی کنند و دیده نمی شوند.

از همه دوستان خواهش می کنم آیات 91 الی 117 سوره انعام را بخوانند(ببخشید نه امکان نوشتن همه آیات بود و نه انتخاب تنها یک آیه)

یا حق
التماس دعا
28،لیسانس روانشناسی،اهواز،21 اردیبهشت91
کوثر91
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۱۷:۴۶
4
4
سلام . امید اینکه همین جا نقطه آغازی برای رعایت این موضوع .. همین حالا به امید سربلندی مومنین
28،لیسانس علوم تربیتی،تهران ،21 اردیبهشت 91
پوینده
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۱۸:۵۸
52
96
با سلام

همیشه سر این موضوعات شک داشتم که چه رفتاری باید انجام بدم..

به همه خبر بدم یا سکوت کنم؟؟؟

با خوندن این مطلب واقعا روشن شدم که دربرابر این مسائل چه رفتاری باید داشته باشم.
زمان ارائه این مطلب خیلی به موقع بود.
ممنون حاج آقا.

یاعلی مددی

1391/02/21
27 ساله/دانشجوی کارشناسی/تهران
ساره بانو
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۲۱:۴۱
0
0
سلام/واقعا ممنون به خطر این یادداشت.
از وقتی خبر رو شنیدم بغض گلوم رو گرفته بود.خوبه که آدم یه استاد مثل شما داشته باشه که قدم به قدم اونو راهنمایی کنه .باز هم ممنونم.
ان شاالله خدا خودش خوارش کنه.
hamid57
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۲۲:۲۹
152
4
حمید
به نام خدا
سلام
من یکی از عضوهای ثابت فیس بوکم این جور مطالب زیاد در فیس رد و بدل میشه کم هم نیستن و خیلی از جوانان مارا تحت تاثیر قرار میده --- طوری که ناخواسته و به علت عدم اطلاع از هدف نگارش همچین متنهایی ان را قبول میکنن-----امیدوارم به خودمون بیاییم و طبق گفته اقای مرادی که من ارادت خاصی نسبت به ایشان دارم حواسمان رو بیشتر جمع کنیم و سعی کنیم در اشاعه اینجور مطالب فعال نباشیم و بگذریم

مرسی از شما
24.لیسانس مهندسی نقشه برداری.یاسوج.21 اردیبهشت 91
saleh asgari
۱۳۹۱-۰۲-۲۱ ۲۳:۱۲
48
8
سلام
رحمت خدا به شما كه اين چنين باريك بين و روشنگريد
1.حقيقتا گاهي با كارهامون ميشيم سياهي لشگر دشمن. يادمون نره كه اقا امام سجاد(ع) به اون اهنگري كه در كربلا هيچ كاري هم نكرده بود فرموند كه نبايست سياهي لشگر دشمن ميشدي و دل فرزندان اهل البيت رو ميلرزاندي
2.توي جهان وارونه ما خبر و آگاهي از آن جاي علم رو گرفته گويا هركي با خبرتر عالمتر و با سوادتر حال اينكه خبر سطحي ترين نوع آگاهي و درك. و اتفاقا گاهي قرار گرفتن در زير بمب باران خبري رسانه ها انسان رو از وادي علم ويقين دور ميكنه و ذهن رو نا منظم و شكاك
3 راستش رو بخواهيد ما كفتر جلد هيئتيم. از بچگي. هيئت حسين جان (ع) كه همه مي شناسنش . برنامه مراسم هاي هفتگي رو به ترتيب ميگم
سه شنبه ها بعد اذان صبح زيارت عاشورا صنف لباس فروشها
سه شنبه ها بعد اذان مغرب. دعاي توسل و مراسم. بيت زهرا (س)
چهارشنبه ها بعد اذان مغرب. حسينه چمني
پنج شنبه ها نيمه شب (حدود ساعت 2 بامداد) دعاي كميل حرم حضرت عبد العظيم (س)
1390.2.21
يا علي
saleh asgari
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۰۰:۱۲
64
32
سلام.
دوستان مطلبي كه حاجی در ذيل حديث السلام يعلو و لا يعلي عليه از معلم شهيد مطهري ذكر كردن حتما بخوانيد. بي نظير و بسيار جامع
1390.2.21
zmansoorih
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۰۰:۳۰
152
4
سلام علیکم-تازه عضو سایتتون شدم-اصفهانیم-خیلی دوست دارم در کارگاه تون شرکت کنم-تقریبا یکساله ازدواج کرده ام-خواهش می کنم فایل صدای کارگاه تون را برای دانلو تو سایتتون بذارین-چون ما نمی تونیم تهران بیایم-دعاتون می کنم-خدانگهدارخودتون و بچه هاتون باشه-
زهرا-21ساله-کارشناسی مدیریت سلامت-اصفهان-21اردیبهشت1391
zmansoorih
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۰۰:۳۳
136
4
سلام -برنامه هاتون رو دیدم-خواهش می کنیم یه بار هم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیاین-مامشتاق شنیدن حرفای خوبتون هستیم-کانون قرآنی زمر دانشگاه-ممنون
تائب133
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۰۰:۴۹
4
4
سلام
مُرْدَم اندر حسرت فهم درست

استاد محترم، چند بار يادداشت رو خوندم، واقعاً [b]مسأله‌ي «بصيرت» كه از مو هم باريك‌تره چقدر جدي ست[/b]؛ كه اگر رعايت نشه، نتيجه‌اش نهروان، قرآن بر سر نيزه، و جلوه های امروزین آن...

تحليل تكان‌دهنده و خردمندانه‌اي بود؛‌ در موارد آتي (احتمالي) بايد همه بيشتر دقت كنيم كه وارد جنگ کلیک‌ها و امتیارات فیس بوکی و الِکسایی... نشيم و در پیاده نظام صف دشمنان، ملحدان و بیماران سخت روانی قرار نگيريم.

[b]اجر شما با صاحب هيأتتون.[/b]

22ارديبهشت91، تهران
tanha
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۰۰:۵۲
72
36
سلام
با شما موافقم . من در یکی از خانواده هایی زندگی میکنم که از کودکی ماهیانه اول هر ماه روضه داریم و همیشه این احساس دارم با این مجلس یاداوری ائمه و احکام میشه که مانع از ازیاد رفتن است چون امام حسین و بقیه امام ها تنها برای محرم وصفر نیستند مداومت بر این جلسات مردم با احکام جدید اشنا میکنه و مانع از انحراف میشه.
24سالهِ فوق دیپلم کامپیوتر از مشهد 22 اردیبهشت 91
اسيه ق
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۰۱:۵۶
156
32
[b]كاملا موافقم[/b]

25.ليسانس شيمي. تهران. 22 ارديبهشت 91
صلوات بفرست
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۱۴:۵۳
0
0
سلام دوستان . حدود دو هفته دیگه 5 خرداد (سه رجب شهادت امام نقی (ع) هست . لطفا هر کسی . یادداشتی و طرحی و شعری آماده کنند [و حتما بدون اشاره به توهین ها!] تا انشاالله رو سفید شویم اون روز .
آقای مرادی ممنون از یادداشتتون .
یاعلی
Golpooneh
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۱۶:۲۳
148
132
سلام
قبل ترها بطور ناآگاهانه از اینجور ایمیل ها و خبرهای به اصطلاح داغ دوری می کردم؛ اما از زمانی که شما فرمودید خود این مسئله اشاعه فحشاست بطور آگاهانه از این مسائل دوری می کنم.
به قول شما یک دیوانه ای در یک جای دنیا یک رفتار نابخردانه ای انجام داده! اهمیتی نداره!
خدا رو شکر که اسلام همیشه زنده و پابرجاست.

در مورد روضه های ماهیانه و هفتگی هم حق با شماست، امتحانش می کنیم.
ممنون از تذکر به جای شما.

22 اردیبهشت 91، تهران
23 ساله، لیسانس
منتظر طلوع
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۱۸:۰۴
92
20
سلام
میلاد بانو فاطمه زهرا سلام الله علیها مبارک

من و خیلی از دوستان در فضای مجازی ، از وقتی این خبر اخیر را شنیدیم به نشر اطلاعات درباره ی امام بزرگوار پرداختیم - از احادیث منسوب به ایشان و زندگینامه تا شعر در مدح ایشان -
بدون صحبت و درج مطلب درباره این خبر...
چون ما هم معتقدیم نوعی اشاعه ی فحشاست .
بنفشه شریفی
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۱۹:۱۳
0
0
سلام
اتفاقا همین چند روز پیش با یکی از همین ایمیل های توهین امیز روبه رو شدم که خیلی ناراحتم کرد.
ممنون که به این موضوع اشاره کردید.
23 ساله.لیسانس گرافیک.تهران.22اردیبهشت91.
سنیه
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۲۰:۵۷
40
24
به نام خدا
سلام
ممنون ازتون
خدا بهمون معرفت و بصیرت بده که بدونیم باید چه کار بکنیم.
تشکر
شب عیدتون هم مبارک
دعاگوتون هستم
29،کارشناسی فلسفه و حکمت اسلامی، مشهد امام رضا علیه السلام،22اردیبهشت 91
roya6365
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۲۱:۵۶
100
0
به نام خدا
سلام
حرفهاتون خیلی زیبا و آگاهی دهنده است
در ضمن عید همه مبارک ان شاءالله همگی پیش فاطمه زهرا(س) روسفید باشیم
ممنون
26 ساله،لیسانس کامپیوتر،ایرانی،22اردیبهشت،کسی که همیشه براتون پیام میذاره اما دریغ از یک جواب "زندگی پر از امید"

التماس دعا
mehrzad128
۱۳۹۱-۰۲-۲۲ ۲۳:۱۴
0
0
سلام
در مورد روضه های ماهیانه که فرمودید، ما تو شهرمون(تبریز) این جلسات را بصورت هفتگی داریم.هیئتهای مختلف که تعدادشون خیلی هم زیاده و معمولاً هم مناسبتی هم نیست و مرتب برگزار میشه ولی خوب یه عیبهایی هم داره که خودتون بهتر واقفید. خدا ناصرتان
30، فوق لیسانس اقتصاد، تبریز،22 اردیبهشت 91!
فدک 13
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۰۱:۱۹
112
4
به نام خدا
با سلام خدمت حاج آقای مرادی. من از دقت نظر و احساس مسئولیت شما متشکرم و کاملا با نظر شما موافقم. توجه کردن به بچه ای که عقل ناقصی داشته و غرض و مرض هم دارد یعنی اهمیت دادن به یاوه ها و اعمال بی خردانه او. در عین حال که باید مواظب اعمالش هم بود.
من خواهشی که در تایید صحبتهای شما از دوستان دارم این که حتی اگر اس ام اس ها و جوک هایی که با مقدسات شوخی میکند ولو ظاهر توهین آمیزی نداشته باشند برایشان آمد پاک کنند و حتی برای نزدیکان خود نفرستند و اگر کسی خواست برایشان تعریف کند به محض فهمیدن مانع از گفتن آن شوند که دوستی ما با خدا قرآن و رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع)و دشمنی ما با دشمنانشان شوخی بردار نیست.
ومن الله توفیق
34-دانشجوی لیسانس-مشهد-22اردیبهشت91
نسيم/26
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۰۸:۲۲
152
40
بسم الله الرحمن الرحيم با تقديم سلام واحترام
حاج آقا من نيز بسيار دلتنگ شدم وغصه خوردم نمي دانم مطلب چه بود ولي اين را از دل نوشته شما برداشت كردم كه هتك حرمتي شده. تنها چيزي كه در اين دنيا دارم و مال من است حضرت زهرا(س) و اهل بيت (ع)است و براي آن و حرمتشان تازماني كه زنده هستم مبارزه مي كنم.
التماس دعا
27 دانشجوي كارشناسي حسابداري تهران 23/2/91
arazi
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۰۸:۴۳
64
4
با سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز
کاملا درست می فرمایید ما باید این جور شیطنتهای دشمنان رو نادیده بگیریم در مورد روضه های هفتگی هم واقعا هممون بهش نیاز داریم ایکاش توفیق برگزاری یا حداقل شرکت تو این مراسم ها رو داشته باشیم. خیلی التماس دعا دارم
32، فوق لیسانس روانشناسی،اورمیه، 23 اردیبهشت91
amirhossiend
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۰۸:۴۶
12
4
هوالحبیب
سلام
تمام فرمایشات شما درست .هر کدام از ما رسانه های کوچکی هستیم همان تاثیر اندک هم موثر است،اما جلوی رسانه بزرگی مثل صدا و سیما را چه کسی می خواهد بگیرد که ...
آنچنان هم با آب و تاب می گویند که انگار دشمن اصلی اسلام این آدم های کوچک هستند. ... [عمومیت ندارد اما در موارد مشابه حتما امر به معروف و نهی از منکر کنیم]
27-لیسانس نرم افزار-تهران-91/2/23
talaeian
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۱۱:۱۲
168
64
سلام و خداقوت
ممنون حاج آقا از اینکه کمک می کنید ما بهتر بتونیم به وظایفمون آشنا بشیم و بهشون عمل کنیم.
25ساله، ارشدمشاوره خانواده،تهران،23اردیبهشت.91
گلپر
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۱۵:۴۵
68
24
سلام علیکم
با خواندن مطالب جناب عالی به یاد جمله ای از امام خمینی (ره)افتادم:نگذارید تفرقه افکن ها بین شما رشد کنند آنها را در نطفه خفه می کنیم.
این جور حرفها و شبهات را باید عالمان و مطلعان از دین و قرآن پاسخ گویند.البته این شبهات و اهانت ها آنقدر ضعیف و بی اساس و بی منطق اند که حیف وقت و حیف هزینه ای که صرف دیدن آنها و پاسخ به آنها شود.بایستی در نطفه خفه شوند و از گسترش آنها به بهانه مقابله جلوگیری شود.
[شبهه با این اتفاقات تفاوت از زمین تا آسمان دارد]
zolfaghary
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۱۹:۰۳
188
60
سلام
نباید بر خورد کرد در فضای نت ؟
20ساله-کارشناسی فلسفه و کلام-تهران
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
mogh67
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۲۲:۴۵
116
64
به نام خدا
با سلام

بسیار اشاره به جایی بود.

آفتی بود که بچه های مذهبی بسیار گرفتارشند.

و البته شاید یکی از الطاف خفیه این قشقرق، دو دستگی مشهودی بین معاندین بود. بسیاری از اونها تحریمش کردن و و الان کلی تو چراگاه های اینترنتیشون دارن تو سر و کله هم میزنن.
باشد که افرادی که اندکی نور ایمان در قلبشون دارن بفمن که با چه ملعون هایی هم کاسه هستند
و من الله التوفیق
hamid r
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۲۲:۵۹
116
52
سلام
من با اینکه نباید رسانه دشمن شد و هوشمندانه عمل کرد موافقم
اما شهوتِ عجیب و غریب "خود برتر" جلوه دادن رو عامل یا تنها عامل اینکه خیلی ها اقدام به انتشار مطالبی از اون دست کردن نمی دونم. قطعا به غیرت دینی خیلی ها برخورد.[متن را دوباره بخوان این نکته در مورد اطلاعات ریز از کشیش امریکایی بود...]
و فکر می کنم در قسمت زمینه های بروز این نوع رفتارها نطفه حرام و لقمه حرام رو فراموش کردید[وقتی ناظر به اتفاق خاصی است به هیچ وجه مجوز شرعی برای این نوع اظهار نظرها را نداریم]
یاعلی
مجتبی سرخیل
۱۳۹۱-۰۲-۲۳ ۲۳:۲۸
0
0
به نام خدا
سلام استاد
گرچه تو کلاس حسابی تاکید کرده بودید، ولی واقعا الآن تدکر بجایی بود. متشکریم.
23 اردیبهشت ماه91
مرکزی،ساوه
6کامپیوتر،2حقوق
الناز بشرزاد
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۰۹:۵۴
104
40
سلام استاد
کاملا درست میفرمایید.
انشاالله از این بعد با چنین رفتارهایی بسیار کوبنده برخورد کنیم.
تهران؛دانشجوی مدیریت؛21ساله؛24اردیبهشت91،کلاس مجردها
moshagh
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۱۲:۰۹
88
40
سلام
موافقم/منو به فکر کردن واداشت و باعث شد تا در رابطه با موضوعاتی که در زندگیم با اون مواجه میشم بیشتر تامل کنم
خدا قوت
24/لیسانس/تهران/24 اردیبهشت
moshagh
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۵
68
36
از راهکار عملی تون بسیار سپاسگذارم(او را تحقیر کنید و از دانستن نامش یا فامیلی او تجاهل کنید)
خداقوت استاد
24/لیسانس/تهران/24 اردیبهشت
Asmani
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۸
0
0
سلام حاج آقا

1.مثل همیشه نگاه و نوشته تون هوشمندانه و دقیق بود

2.ولی بیشتر از مطلبتون آخرش برام جالب بود؛ یک طوری نوشته رو تموم کرده بودین که بازهم این بحث کمرنگ شد!انگار این گوشزد رو در پس پرده کردین و بعد مطلب مهم و اصلی رو در انتها گفتین؛ برای من که این حس رو بهمراه داشت

3.دلم براتون تنگ شده! حتی برای پدرانه تشر زدنتون(و البته نه جلوی دیگران!)

4.عیدتون مبارک؛انشاالله از دست خود حضرت زهرا(س) سقایت بشین

26،کارشناسی ارشد،تهران،24 اردیبهشت 91
زهرایی!
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۱۲:۳۱
104
48
سلام
1-شما گفتید دفاع مستقیم،در واقع زمینه ای رو برای تکثیر اون توهین فراهم میکنه.اما خیلی وقتها میبینم که مثلا اگه به روی خودمون نیاریم و به قولی شتر دیدی ندیدی،در مقابل یه سری از افراد که عموما بسیجی و دو آتیشه هستن محکوم به این میشیم که دیندار نیستیم و از این قبیل حرفهای صدمن یه غاز که اگه دفاع نکنی ....،اگه اینو به همه نگی تا همه با چهره ی پلید دشمن آشنا بشن....!!!

و یه سوال;
2- اگه حرفتونو درست فهمیده باشم پس باید در مورد ...خواننده... که چند روز پیش منتشر شده هم همین طوری رفتار کرد و به قول شما خودمونو به تجاهل بزنیم؟
==============================----

جالبه که همین ... قبلا هم به خیلی چیزا از جمله حضرت علی /آقای خامنه ای و ... توهین کرده بود ولی نمیدونم چرا این دفعه یهو انقد بهش توجه شد و BBC هم باهاش مصاحبه کرد که اونو تبرئه کنه!
انگار ماها واکنشهامون تقلیدیه!
نیاز 67
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۱۳:۱۳
0
0
سلام
اخیراً با دیدن این نوع مطالب چه از طریق ایمیل و چه پیام کوتاه از اینکه نمی تونستم کاری بکنم واقعاً ناراحت می شدم و احساس انفعال می کردم.فقط پاکشون می کردمو بهشون توجهی نمی کردم.از اینکه می شه این موضوع رو به صورت قانونی پیگیری کرد خوشحالم اما خیلی به پیگیریش توسط مسئولین امید وار نیستم.
نیاز 67
۱۳۹۱-۰۲-۲۴ ۱۳:۱۵
0
0
23ساله-کارشناسی ارشد مدیریت-24 اردیبهشت-تهران
ببخشید
پارسا 88
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۰۶:۳۲
88
40
به نام خدا
سلام حاج اقا راستش حرفهای شما خیلی تسکین دل شیعیان بود من با حرفهای شما موافقم و معتقدم تمام زندگی ما اهل بیت هستند.
در مورد روضه های ماهیانه با شما موافقم و یکی از ارزوهای من در زندگی همین است دعا کنید خدا توفیق انرا به ما هم بدهد.
از دقت نظر و توجه شما به دغدغه های ما مومنین بسیار ممونم.
30 سال.لیسانس.مشهد.25 اردیبهشت 91
mdjir
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۱۲:۲۶
108
0
سلام
همونطور که قبلاً عرض کردم به نظر میرسه آموزش برخورد و مواجهه با اینطور مسائل به افراد تاثیرگذار خیلی خیلی ضروری است.
وقتی اس ام اس سنترهای اطلاع رسانی هیئات مذهبی شروع به پراکنده کردن موضوع میکنند، طبیعیه که خبر به سرعت بین مذهبیون میپیچه و به دنبال اصل موضوع خواهند گشت.
نون صاد
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۶
104
0
بسم الله

نکته‌ای که بر اساس جهت‌گیری شما در این مسئله برداشت کردم این است که دشمن می‌تواند با این جور رفتارهای ما و مستقیم بحث کردنمان، به نوعی کنترل ما را بدست بگیرد!! به این ترتیب که هر وقت دلش خواست ما را سرگرم کاری کند، از همچین ابزارهای شیطانی‌ای استفاده کند!

ضمناً بنده مایلم در کلاس مجردها در این باره بیشتر بحث شود.

با احترام و تشکر
۲۴ ساله، دانشجوی کارشناسی ارشد؛ ۲۵ اردیبهشت ۹۱، تهران
mehdihashemi
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۱۲:۴۸
52
0
سلام و احترام
چه بسیار دوستانی که متاسفانه با یک بار شنیدن و یا خواندن شبهات و کامنت ها بخشی از ایمان خود را از دست داده اند و یا بخشی از تفکرات آنها مخدوش گردیده .
و اما وظیفه ما رواج سخنان و حرف های خوب و عدم سکوت در مقابل این موارد-مولوی چه زیبا می فرماید:
ظالم آن قومی که چشمان دوختند/ زآن سخن ها عالمی را دوختند
عالَمی را یک سخن ویران کند/ روبهانِ مرده را شیران کند
با سپاس
سید مهدی هاشمی-کارشناس مهندسی برق-بوشهر -91/02/25
homa2010
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۲۰:۴۳
8
0
سلام.من وقتی موضوع راشنیدم یادتوصیه های قبلی استادافتادم وفقط دعاکردم خوداهل بیت(ع) شفای ایند سته آدمهارو ب]وگرنه نابودشون کنه
,درباره اش هم جای دیگه ای حرف نزدم(طبق دستور قبلی استاد)
38ساله لیسانس 25 اردیبهشت.
ازهمه سخت التماس دعادارم ودعاگوی همه هستم.
نفيسه خاتون
۱۳۹۱-۰۲-۲۵ ۲۱:۳۲
96
0
سلام استاد

یاد حرفاتون در مورد روز ولنتاین افتادم واقعا که شما چه زیبا مشکلات و معضلات روز جامعه رو[b] خیلی خوب تشخیص میدید ، موشکافی می کنید و راه حلش رو هم ارائه میدید،[/b] وظیفه ای که به عهده ی همه روحانیون عصر ماست.

الف - جلسه ی ماهیانه نمی روم چون جای خوبی سراغ ندارم و با بعضی از این خانم جلسه ای ها مخالفم

ب- دعای کمیل پنج شنبه های مسجد محلمون رو هیچوقت از دست نمی دم و با بحث های شیرین روحانی مسجد و همچنین صدای مداح مسجد سالهاست که خو گرفته ام

دعای ندبه ی امامزاده معصوم(ع) رو هم اگه به موقع بیدار شم، حتما میرم.

25 اردیبهشت 91 تهران/ ترم آخر محیط زیست
مهسا سادات
۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۱۱:۰۲
84
24
سلام استاد بسیار اشاره ی به جایی بود،ممنون از این همه دقت نظرتون
...اللهم عجل لولیک الفرج...
22ساله،دانشجوی علوم تربیتی،اصفهان
نون صاد
۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۱۲:۴۳
4
0
بسم الله

تابناک این پست رو لینک کرده:
http://www.tabnak.ir/fa/news/243888/بهترین-رسانه-اما-برای-دشمن

دستش درد نکنه.

اتفاقاً تو همین روزها یکی از این بحث‌ها در جریانه.
خیلی خوبه که همه‌مون این پست رو به اشتراک بگذاریم.

یا علی
۲۴ساله، دانشجوی ارشد
۲۶ اردیبهشت، تهران
فلسفی
۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۰
176
44
برادران و خواهران
سلام من این متن را چند بار خواندم عالی است
و راه کاری ساده اما مدبرانه و اسلامی و اصیل
با یک بار خواندن مطلب روشن نمی شود
با توجه به علاقه و ارادتی که حاج آقای مرادی به امام هادی دارند معلومه که کاملا در مورد اتفاق جدید نوشته شده اما اشاره نکردن در راستای اصل توصیه این یادداشت است. به ساعت انتشار دقت کنید و اشاره به نام امام هادی علیه السلام به بهانه نام هییت امام هادی
راستی اولین برنامه درج شده در سایت را هم ببینید
۲۵/۲/۹۱
فلسفی
۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۱۴:۳۵
96
44
سلام لطفا این یادداشت را در وبلاگ ها صفحات اینترنتی و ایمیل های گروهی برای دوستانمان بفرستیم -من برای همه دوستام فرستادم-
حاج آقا به شجاعت و بصیرت و صراحتتان سلام
parishad
۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۱۷:۱۹
64
12
به نام خدا
سلام
ممنون از راهنمایی به جاتون، از همه ی کسانی که می خوان این مطلب را نشر بدن درخواست می کنم کل یادداشت را بنویسند چون ناقص گفتن مطلب موجب بدفهمی و سواستفاده می شود.(چه بسا که شده!).درست نیست حرف به این مهمی ضایع بشه.باتشکر
20 ساله دانشجوی کارشناسی تهران 26 اردیبهشت
النجم213
۱۳۹۱-۰۲-۲۶ ۲۳:۱۶
72
16
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
1.اصولا به این جور ایمیل های گروهی توجه نمی کنم و حتی با خوندن تیترشون او نا رو پاک می کنم...
2.در مورد هیئت هفتگی خیلی دوست دارم اما چون نزدیک منزلمون نیست و اکثرا تا دیر وقت هست ترجیح می دم تو منزل خودم برنامه ای داشته باشم.
3.دوست دارم تو خونه هیئت داشته باشیم اما نمیشه اما دوست دارم زمانی که زندگی مستقلی داشته باشم این کارو انجام بدم چون سبک بعضی از خانم جلسه ای هارو نمی پسندم!
ممنون از موشکافی دقیق تون
23ساله؛کارشناسی علوم قرآن و حدیث؛26اردیبهشت91؛تهران
manhasam
۱۳۹۱-۰۲-۲۷ ۰۹:۴۹
68
16
سلام
شاید زود به نظرم جواب داده بشه و شاید هم دیر!! واقعاً درک میکنم چون کار سختی هست اداره کردن یک سایت درک میکنم چون حرفه من این هست!

من مطلبی رو داخل سایتم قرار دادم آهنگی هست برای این که بگم من مخالف ایشون هستم آیا کار اشتباهی کردم؟؟

نمیدونم باید شما بهم بیگین خودم که فکر میکنم کار بدی نکردم!
ولی طبق قوانین جرائم رایانه ای کارم اشتباه نیست

حتی از ایشون من اسم هم نبردم در سایتم

این مطلب رو حذف کنم آیا مشکلی داره یا خیر

با سپاس فراوان از این که کامت من رو میخونین و به آن جواب میدهید
۰--------------------------------------------
[سلام/ تقبل الله اما به نظرم حتما حذف کنید و هرچه در هنر و اندیشه دارید در دفاع و تبلیغ و ترویج اهل بیت سلام الله علیهم به کار بگیرید. یعنی همان سرود را فقط در فضایل و مناقب اهل بیت بخوانید و بیان علاقه و سرسپردگی به اهل بیت.
تذکر لطفا اینجا فقط نظرات تان را بنویسید و در ارسال پیام سوال. روشم نیست که اینجا پاسخ دهم و این استثنا بود. تمام]
مینا م
۱۳۹۱-۰۲-۲۹ ۲۱:۳۱
0
0
سلام .
ممنون از ریزبینی ها و توجه همه جانبه تون .
من واقعا تو این مسائل اینطور دقیق نبوده و به عواقبش فکر نمی کردم . ولی حالا که فکر می کنم می بینم تو این چند وقت اخیر این روش خیلی همه گیر شده و گاهی بی توجهی و غفلت ما بچه مسلمون ها و حزب اللهی ها به اون دامن میزنه و انگار حربه ای شده برای دشمن برای متمرکز کردن فکر جوون ها به این مسائل و منحرف کردن اونها از مسیرشون.
پس حالا که در مسیر آگاهی قرار گرفتیم همین جا تصمیم میگیریم با این مسائل با تفکر عمیق و چند جانبه و استخراج بازخوردی که بعدا داره برخورد کنیم .
انشاء الله .
باز هم ممنون استاد .
24 ساله ، لیسانس نرم افزار ،تهران (کلاس مجردها) 29 اردیبهشت 91
مريم 1358
۱۳۹۱-۰۲-۳۰ ۰۱:۲۳
20
0
با سلام و عرض ادب
خداقوت

با اين بحث كه نبايد به مطرح شدن اين افراد حقير كمك كنيم، موافقم، اما تكليف چيست زماني كه همه‌ي عالم و ادم خبردار شده‌اند؟ مثل همين قضيه اخير!

خب ما تو وب‌مون مطلب گذاشتيم، البته بدون اشاره به ذكر نامش و تقبيح كرديم با چاشني دفاع از مظلوميت اهل‌بيت عليهم‌السلام، آيا در اين حد هم وظيفه نداريم؟
آيا وظيفه نداريم برائت بجوييم در صورت شناخته شده بودن فرد هتاك؟

و آيا اين‌كه مطرح شدن اين فرد باعث شد كه حكم ارتداد در كنار اسمش جاودانه شود؛ مثل سلمان رشدي ملعون و اين فرد قرار است تا آخر عمر با ترس و لرز، يك مرگ تدريجي را تجربه كند، جبران آن مطرح شدن نيست؟
32ساله از قم- ليسانس زيست شناسي- دانشجوي معارف اسلامي- 30ارديبهشت 91
Group Taha
۱۳۹۱-۰۲-۳۰ ۱۷:۰۲
40
0
سلام خدمت شما و تمام دوستان
اولاً این شخص به قول شما دیوانه ترانه یا موزیکی نخوانده که به ایران و جمهوری اسلامی توهین کند. این ملعون {... } به اسلام و مسلمانان توهین کرده حال شما قصد تقیه و سکوت دارید لطف کنید به دیگران تلقین و ابقأ نکنید.
کسی‌ که ذره‌ای شعور انسانی‌ داشته با شاد ، نه مذهبی‌ یا دینی به کسی‌ توهین نمی‌‌ کند چه رسد به عقاید چندین میلیون انسان.
یا حق
گروه آل طاها - مقیم اروپا
۱۹ - ۵ - ۲۰۱۲
losha
۱۳۹۱-۰۳-۰۱ ۰۹:۵۸
116
0
بسم الله النّـــور

[b]مقام معظم رهبری[/b]:
در میدان تنظیم شده ی از سوی دشمن بازی نکنید…. چون چه ببرید ، چه ببازید ، به نفع اوست.

[25 سال & تهران داراباد]
فلسفی
۱۳۹۱-۰۳-۰۲ ۱۱:۵۸
52
28
سلام کاملا با نظر شما موافقم
این وبلاگ را هم دیدم. تاییدی از یک مرجع تقلید برای این مطلب.

http://www.tanhanazarmano.blogfa.com/post/277
Narciso85
۱۳۹۱-۰۳-۰۳ ۱۴:۴۴
80
0
سلام
حق با شماست. دوستی که قضیه رو برای من تعریف کرد سعی کرد تا تصویرش رو به من نشون بده. اما من نخواستم. گفتم همینی که گفتی و فهمیدم کافیه. باور میکنم و طاقت دیدنش رو ندارم. من هم به اقوامی که میدیدم عادت به گوش کردن هر نوع موسیقی دارند اطلاع دادم که از این فرد چیزی رو گوش نکنید چون به ائمه توهین کرده.دعوت به دیدن و شنیدن نکردم. خدا لعنتش کنه!!!
27 ساله, لیسانس, قم 3 خرداد
h_khoei
۱۳۹۱-۰۳-۰۴ ۱۱:۴۲
0
0
راستش اصلا اینجوری به این قضیه فکر نکرده بودم. ممنون که روشنمون کردید. یا علی.
25، کارشناسی ارشد از فرانسه، اصفهان، 3 خرداد 91
بالوانه
۱۳۹۱-۰۳-۰۷ ۱۲:۲۴
40
24
سلام حاج آقا خدا قوت
تا حالا به این بعد قضیه فکر نکرده بودم با این حال با اینکه لینکشو دیدم کنجکاو نشدم ببینم جریان چیه و ایمان دارم هر اتفاقی بیفته خللی به دین حق وارد نمیشه.
پایدار باشین

31 ساله-دیپلم
[۷خرداد۹۱]
فلسفی
۱۳۹۱-۰۳-۳۱ ۱۹:۵۳
80
16
سلام دوستان حتما این دو مطلب را بخوانید و برای دوستان خود ایمیل کنید.
۱)
http://www.tabnak.ir/fa/news/252422
وقتی فرمایش این مرجع بزرگ را خواندم یاد این یادداشت و سخنرانی شما در مراسم سلسله ی موی دوست افتادم و همه تاییدی بود بر نظر جنابعالی
۲) سلسله موی دوست>>> http://www.tabnak.ir/fa/news/247464

۳۱خرداد۹۱ تهران
نسل سومي
۱۳۹۱-۰۸-۰۳ ۰۸:۴۲
100
15
بسيار با نظر شما موافقم
مدتي بود كه منم همين رفتار رو در قبال اين موارد انجام ميدادم ولي از طرف دوستان و اطرافيان به بي تفاوتي محكوم ميشدم .خوشحالم كه فهميدم كار درستي انجام ميدادم.
3آبان 91 -تهران-كارشناس
b22
۱۳۹۱-۰۸-۲۲ ۱۴:۵۰
150
10
با سلام و عرض تشکر.
برای برخی دوستان با اجازتون این مطلب رو فرستادم
فوق لیسانس- تهران-22 آبان 91- شش عصر
1184
۱۳۹۲-۰۱-۲۱ ۰۷:۰۵
126
0
با سلام .
ممنون از صحبت هاي شما حاج آقا ؛ به نظرم شما جزء معدود افرادي هستيد كه در راستاي مشكلات اجتماعي و همه گير فعاليت واقعي ميكنيد .
ممنونم از شما
از بزرگان ياد گرفتيم كه انسان هاي ناتوان توهين و فحاشي ميكنن تا با اين كارشون نگاه ها رو به سمت خودشون جلب كنن . و اگه ما هم هميشه اسم او را ببريم به آن شخص كمك كرديم ؛ هرچند از اين واقعيت نگذريم كه تمام اين توهين ها با برنامه ريزي و كمك كساني است كه مخالف اسلام هستند و ميخوان با اين حركتشون و مطمئنا حركت هايي كه در آينده ازشون سر ميزنه
عقايد مسلمانان را ولو يك نفر رو نسبت به اسلام تغيير بدهند . جامعه و مسئولين كه به فكر نيستند ؛ و ما خودمون هم اگه ميخواهيم جلوي اين فرهنگ سازي غربي رو بگيريم بايد اول از همه مراقب خانواده هاي خودمون باشيم و بعد مراقب جامعه .

دانشجوي ارشد كامپيوتر - 26 ساله - تهران
danijooni
۱۳۹۲-۰۲-۱۳ ۱۰:۱۷
140
21
سلام استاد...
احسنت به این نگاه دقیق! موافقم با نظرتون!
مخصوصا در بحث هایی مشابه در بین دوستان و خانواده، که چقدر عوض کردن بحث دشوار است در بعضی موارد!
یا زهرا س

دانیال - دانشجوی کارشناسی مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد - 22 ساله - مشهد
ستاره حاجیان
۱۳۹۲-۰۲-۲۸ ۰۷:۰۲
427
77
با سلام
حاج آقا از اینکه کسی پیدا شده که دلسوز همه جانبه مسائل روز جامعه و اسلام
هستن خوشحالم و از مطلبتون خیلی استفاده کردم. و از پیشنهاد روضه و هیئت خیلی استقبال می کنم. به امید سلامتی و طول عمر برای شما
ستاره حاجیان- کارمند - فوق دیپلم بهداشت مدارس- 26 ساله- مشهد
osamaneh
۱۳۹۲-۰۹-۱۴ ۰۵:۴۱
117
0
سلام
سپاس از شما که همه مسائل را رصد می کنید
در فیس بوک زیاد این اتفاق می افته و خیلی ها را تحت تاثیر قرار میده.مثل خاکستر زیر آتش می مونه و نباید ساده از این مسائل گذشت.
saberi64
۱۳۹۲-۱۰-۱۰ ۲۰:۲۱
216
9
سلام.
هر بار که یادداشت های شما را می خوانم حس می کنم نکته تازه و دقیق تری مطرح می شود.
ممنونم از راهنمائی هاتون.

اهل روضه و هیئت هستم ولی روضه مرتب و هر ماه اطراف خونمون نیست یا اطلاع ندارم.
اما اگر جایی باشه که یک روحانی (آقا) صحبت کنه، حتما میرم.
28 ساله،کارشناس مدیریت بازرگانی، تهران. 10 دی 92.
bahari
۱۳۹۲-۱۰-۱۱ ۱۹:۵۰
18
0
سلام
مطالب قابل تاملي گفتين.
يكبار يه صفحه اي توهين آميز بهم معرفي شد كه ببينم و گزارش بدم.
خيلي ذهنم ناراحت و درگير تصاوير شد. حس بدي داشتم.
نكته پيشنهاديتون شماره ٨ خيلي خوب و آروم كننده بود.
ممنون.
در مورد روضه ماهيانه هم بايد بگم طبق توصيه شما، من و همسرم بين دوستانمون را انداختيم.
خودمون شروع كننده ش بوديم.
و سعي كرديم ساده و محترمانه باشه تا همه ترغيب بشن.
كه شدن و انشالله ادامه داره. الحمدلله.
دعامون كنين.
م،هاشمي/ كارشناس تغذيه و رژيم درماني/تهران/٢٧ ساله/١١ دي ماه
آه
۱۳۹۳-۰۲-۱۷ ۱۷:۳۱
0
0
سلام استاد بزرگوار.
من چند ماهیه که به سایتتون سر میزنم و امروز عضو شدم و این اولین پیاممه.
مچکرم بابت هشدار کاملا" بجاتون. خیلی خیلی ممنونم.
راجع به مجلس روضه هم چشم. حتما" بیشتر توجه میکنم.
27/ دانشجوی کارشناسی ارشد/فعلا" کرمانشاه/ 17 اردیبهشت 93
بهبهانی
۱۳۹۳-۰۶-۱۰ ۰۸:۱۳
310
0
با عرض سلام استاد
امام صادق علیه السلام می‌فرمایند:
بادِرُو أحداثَکُم بِالحَدیثِ قَبلَ أن تَسبِقَکُم إلَیهِمُ المُرجِئَةُ
نوجوانان را قبل از این که دشمنانِ اعتقادى به سراغ آنان بروند، حدیث بیاموزید
یا علی مدد
۱۳۹۳-۰۷-۰۲ ۰۵:۳۸
0
0
در مطلبی خواندم: بیان گناه، باعث شکستن قبح و حرمت گناه می گردد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: