چگونه در کلاس مجردها شرکت کنیم؟

چگونه در کلاس مجردها شرکت کنیم؟

هر جوانی که در این کلاس شرکت کند و منفعل نباشد حتما تغییر می کند و رشد می‌کند؛ نه تنها به این دلیل که در لحظه با واکنش های واقعی از سوی افراد واقعی روبرو می‌شود (برخلاف فضای مجازی! و بر خلاف تعاملات مصنوعی و پر از تعارفِ دور از صداقت)، بلکه به دلایل مختلف و متنوع که همه دست به دست هم می دهند و فکر و ذهن فرد را در موضوعات مختلف به خود مشغول می کند. در این یازده سال بارها از خود بچه‌های کلاس مجردها در باب لطف و تشکرشان از کلاس؛ در مورد خودشان، شنیده‌ام که از نظر والدین و اقوامشان اینها نسبت به هم‌سن و سالهای خودشون در فامیل یا جمع دوستان؛ اجتماعی‌ترِ، پخته‌تر، رشدیافته‌تر و متمایز هستند. و تنوع و تکرار این بازخوردها را اغلب بچه‌ها نیز شنیده‌اند. کلاس مجردها کلاس همسریابی یا همسان گزینی یا هرچیزی مثل این نیست و هر دوره افرادی که به این نیت ثبت نام می کنند پس از یکی دو جلسه انصراف می دهند. من تصمیم دارم در کلاس آموزش بدهم «چگونه همسر انتخاب کنید» و «خطاهای رایج در انتخاب همسر را تشریح کنم» و... اما چون روش تدریسم تعاملی و پویاست و قصد تربیت دارم و میخواهم غیرمستقیم این نگاه از بالا به پایین به دیگران را تقبیح کنم و احترام به خرد جمعی را آموزش بدهم و چند دلیل دیگر؛ انتخاب مباحث را به عهده همه افراد یا اکثریت کلاس می‌گذارم و برخی جلسات اصلا یک کلمه هم از ازدواج و انتخاب همسر بحثی مطرح نمیشود! و موضوعات دیگر مطرح میگردد و ساعتها با هم حرف می زنیم. خیلی رئال و واقعی و غیر نمایشی برای شرکت در این کلاسِ تماما رایگان و همیشه رایگان باید ثبت نام کرد و پس از مصاحبه و پذیرش وارد کلاس شد.
ادامه مطلب
سه‌شنبه , ۰۲ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۹
منتشر شده در: صفحه نخست » عمومی
سلام دوستان خوبه که این صفحه را ببینید و تصاویری که خودتان دارید را با رعایت پروتکل ها و ضوابط ویکی مدیا به این فهرست اضافه کنید این...
سلام دوستان خوبه که این صفحه را ببینید و تصاویری که خودتان دارید را با رعایت پروتکل ها و ضوابط ویکی مدیا به این فهرست اضافه کنید این (لینک +) ویکی مدیا خدمت شما.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
sxwTuzIHWogFC
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۱۷:۲۱
0
0
cSTUNdMfoPa
PqTsyEXegAaVkw
۱۴۰۲-۱۰-۱۰ ۱۷:۲۱
0
0
sCnqWMUufHkmhg
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: