ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
يکشنبه , ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۴
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع
ثبت نام دوره دوازدهم کلاس مجردها همزمان با ولادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا صلوات الله علیه آغاز می شود و با پایان خردادماه ۱۴۰۲ فرصت ثبت‌نام به اتمام می رسد. ثبت نام به صورت اینترنتی و مصاحبه به صورت حضوری برگزار می شود. این کلاس از ابتدای طراحی و اجرا تا امروز و برای همیشه رایگان بوده و رایگان هست. کلاس مجردها یک برند اختصاصی است و مالکیت معنوی آن چندسالیست ثبت قانونی شده است. برای ثبت نام ادامه این مطلب را در وب سایت شهاب مرادی مطالعه بفرمایید.

سلام با تبریک دهه کرامت و ولادت حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء

عزیزان لازم است قبل از تکمیل فرم ثبت نام، این توضیحات را با حوصله و دقت بخوانید.

 


کلاس مجردها را امروزه خیلی ها می شناسند اما برخی هم تصوری نادرست برمبنای اسم کلاس، از آن دارند؛ به این معنا که تصور می‌کنند: «مجردهای آماده ی ازدواج یا به قول قدیمی‌ها جوانان دمِ بخت، با هر سن و سالی در کلاس مجردها شرکت می‌کنند تا همسر پیدا کنند!» خب این تصور غلط است و با واقعیتِ کلاس مجردها تفاوت بسیاری دارد. به تعبیری کلاس مجردها یک تریبون آزاد یا کرسی آزاد اندیشی است و یک مجال برای شنیدن و تأمل کردن است و فرصتی برای رشد و تربیت اجتماعی با نگاه دینی و فرهنگی فراهم میکند و هر جوانی که در این کلاس شرکت کند و منفعل نباشد حتما تغییر می کند و رشد می‌کند؛ نه تنها به این دلیل که در لحظه با واکنش های واقعی از سوی افراد واقعی روبرو می‌شود (برخلاف فضای مجازی! و بر خلاف تعاملات مصنوعی و پر از تعارفِ دور از صداقت)، بلکه به دلایل مختلف و متنوع که همه دست به دست هم می دهند و فکر و ذهن فرد را در موضوعات مختلف به خود مشغول می کند.

در این دوازده سال بارها از خود بچه‌های کلاس مجردها در باب لطف و تشکرشان از کلاس؛ در مورد خودشان، شنیده‌ام که از نظر والدین و اقوامشان اینها نسبت به هم‌سن و سالهای خودشون در فامیل یا جمع دوستان؛ اجتماعی‌تر، پخته‌تر، رشدیافته‌تر و متمایز هستند. و تنوع و تکرار این بازخوردها را اغلب بچه‌ها نیز شنیده‌اند.

کلاس مجردها کلاس همسریابی یا همسان گزینی یا هرچیزی مثل این نیست 

و در هر دوره افرادی که به این نیت ثبت نام می کنند پس از یکی دو جلسه انصراف می دهند. بله این کلاس در تربیت فردی فرد و در آموختن مهارت انتخاب همسر به او کمک می کند اما هدف اصلی یا کارکرد ویژه این کلاس این نیست.

عزیزانم من تصمیم دارم در کلاس آموزش بدهم که «چگونه همسر انتخاب کنید» و «خطاهای رایج در انتخاب همسر را تشریح کنم» و... اما چون روش تدریسم تعاملی و پویاست و قصد تربیت دارم و میخواهم غیرمستقیم این نگاه از بالا به پایین به دیگران را تقبیح کنم و احترام به خرد جمعی را آموزش بدهم و چند دلیل دیگر؛ انتخاب مباحث را به عهده همه افراد یا اکثریت کلاس می‌گذارم و برخی جلسات اصلا یک کلمه هم از ازدواج و انتخاب همسر بحثی مطرح نمیشود! و موضوعات دیگر مطرح میگردد و ساعتها با هم حرف می زنیم. خیلی رئال و واقعی و غیر نمایشی

برای شرکت در این کلاسِ تماما رایگان و همیشه رایگان باید ثبت نام کرد و پس از مصاحبه و پذیرش وارد کلاس شد. بله مثل هیئت و بسیاری جلسات و همایش‌ها، عمومی نیست که افراد از سنین مختلف؛ پیر و کودک و میانسال و متاهل و مجرد شرکت کنند! این کلاس ضوابط و شرایط خاص و کمی سخت‌گیرانه دارد.

 

در اغلب ایام سال در ملاقات‌هایم با مردم در مجالس مذهبی و اماکن عمومی یا در فضای مجازی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام کلاس مجردها سوال مطرح می شود و توضیح می‌دهم. و از خرداد سال ۱۳۹۰ که اولین ثبت‌نام کلاس مجردها انجام شد تا تا امروز همیشه این گله بوده و هست که «... ما خبر نشدیم.» و من و عزیزان‌ گروه‌های اجرایی ادوار مختلف به این تجربه رسیده‌ایم که همین متقاضیانی که بی سر و صدا و به موقع ثبت‌نام می کنند، در کلاس هم منظم تر و همراه‌تر و در مباحث فعال‌تر و پویاتر هستند. اما هر ساله تلاش می کنم اطلاع رسانی کنم و از شما هم درخواست می کنم به دوستان و اطرافیان تان اطلاع رسانی کنید

 

به عزیزانی که تمایل دارند در دوره دوازدهم کلاس مجردها در سال ۱۴۰۲شرکت کنند، چند نکته ضروری را عرض می کنم:

 

۱. زمان ثابتِ «کلاس مجردها» روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است. لطفا در انتخاب واحدهای تحصیلی و حذف و اضافه و سایر برنامه های پیش روی‌تان؛ به نحوی برنامه‌ریزی و تنظیم کنید تا در صورت ثبت‌نام و پذیرش بتوانید در کلاس شرکت کنید.

خوب است بدانید هیچ ساعتی را در هفته نمی توان انتخاب کرد که برای همه مناسب باشد و همه موافق باشند؛ پس به این برنامه ثابت احترام بگذارید و پیشنهاد تغییر ساعت ندهید. و اگر مناسب زمان و برنامه ی شما نیست من اصراری ندارم پس لطفا ثبت نام نکنید!

 

۲تاریخ ثبت‌نامِ «کلاس مجردها» برای دوره دوازدهم؛ از دهم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۲۴ روز ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ است.وخوب است بدانید: در دوره های اول مهلت ثبت نام ۲۴ ساعت و بعضا ۴۸ ساعت بوده و حالا بیشتر از ۲۰ روز! تا عذری باقی نماند. البته زودتر ثبت نام کردن اولویت محسوب می شود.

 

۳روش ثبت‌نام در «کلاس مجردها» بسیار ساده است مثل همه ادوار، ثبت‌نام در همین وب سایت در بازه زمانی اعلام شده به صورت اینترنتی انجام می شود

سپس افراد متقاضی مثل بسیاری از دوره‌های آموزشی در هرجای این دنیای پهناور در مصاحبه حضوری جهت تطبیق مدارک و پذیرش شرکت می کنند. من در روند مصاحبه‌ها مداخله‌ای ندارم و افراد گروه اجرایی کلاس (از افراد دوره‌های قبل) با شما مصاحبه می‌کنند. این مرحله زمان‌بر و مهم است.

نکته۱همراه داشتن مدارک شناسایی و تحصیلی در جلسه مصاحبه الزامی است.

نکته۲:خوب است بدانید گروه اجرایی بر اساس یک تقسیم‌بندی و یک الگوریتم خاصی اعم از سن و رشته تحصیلی و اشتیاق و ... تعدادی از متقاضیان را پذیرش و تعدادی را در لیست انتظار قرار می دهند و به تعدادی هم که پذیرفته نمی‌شوند صریحا اعلام می‌کنند.

از نشانه های رشدیافتگی و بالندگی یک جوان کنارآمدن و قبول کردن نتایج این مرحله است.

نکته۳: اما اگر به روند مصاحبه اعتراضی دارید با مسئول گروه مصاحبه مودبانه و متین مذاکره کنید و اگر به نتیجه نرسیدید می توانید به یکی از منشی های زندگی بهتر بگویید که به عنوان پیام شما به من اعلام کنند. ۰۲۱۲۲۵۰۵۳۹۶

 

۴ .محل تشکیل «کلاس مجردها» در هفت دوره اول، اغلب تالار ایوان شمس در ابتدای اتوبان کردستان بود و هرازگاهی هم در دانشگاه تهران و سایر دانشگاههای شهر تهران تشکیل می شد؛ ولی پاتوق اصلی تالار ایوان شمس بود. كه در اوایل دوره هشتم، توسط معاونت شهرداری تهران با اصرار و سماجت عجیب شهرداری وقت تهران از برگزاری کلاس در پاتوق مذکور ممانعت شد و کلاس ناچار تعطیل شد تا جای جدیدی پیدا کنیم. من موضوع را در اینستاگرامم اطلاع رسانی کردم  و واکنش اعتراضی تقریبا گسترده ای هم در پی داشت از جمله تقریبا تمامی برنامه های زنده تلویزیونی در فردای آن روز به این رفتار نسنجیده شهرداری اعتراض کردند. (لینک +)

در دو دوره قبل کلاس مجردها اغلب در سالن‌ حوزه هنری و گاهی به دعوت دانشگاه ها، در سالن های اصلی دانشگاه برگزار شد. هنوز هم محل برگزاری قطعی نشده و برخی دانشگاهها مبالغ زیادی را از من برای برگزاری این کلاسِ رایگان، مطالبه می‌کنند. به هرحال این موضوع از مشکلات من است که پیگیری خواهم کرد اما شما بدانید که محل برگزاری کلاس هم مانند زمان قابل تفاهم صد در صدی نیست! پس هرجا تشکیل شد منظم شرکت کنید.

هرچند انتظار دارم خانواده‌ها فرزندان جوان‌شان را در این رفت و آمد همراهی یا حمایت کنند، اما در دوره‌های اول تعدادی تاکسی بانوان و تاکسی های بیسیم و بعدا تاکسی‌های اینترنتی و یا اتوبوس به مقصد ایستگاه مترو هماهنگ می کردیم ولی تذکر مکرر بچه ها در خصوص محدوده سنی بچه های کلاس که همگی جوان و اغلب در ترددهای روزمره خود مستقل هستند و نیز بی هزینه و رایگان بودن کلاس، همه می توانند به تناسب شرایط، تمهیدی برای آمدن و رفتن خود بیاندیشن؛ من از هماهنگی های دوره های اول دست برداشتم. بچه ها هم قرار شد یکشنبه محتاط‌تر بیایند و برود و مثلا پیاده روی و صرفه جویی را برای سایر روزها بگذارند تا من هم نگران این موضوع نباشم. این هم تاثیر گفتگو و تفاهم و احترام به استقلال جوان است.

شرمنده ام این را توضیح میدهم: ضرورت دارد جوان ها از هیجانات و عبارات و ادبیات کودکانه ای مانند «آن مکان دور است» فاصله بگیرند. و به ضرورت شرکت تان در این کلاس فکر کنید و برای رفت و آمد برنامه ریزی کنید. 

اگر این کلاس برای کسی ضرورت داشته باشد یا علاقه داشته باشد اصلا این حرفها به ذهنش هم خطور نمی‌کند. اطلاع دارید برخی جوان های مشتاق تماشای فوتبال با سن و سال شما و بعضا حتی با جیب تقریبا  خالی، از اقصی نقاط تهران و یا از شهرهای بسیار دور ایران مانند یکی از مناطق ساحلی خلیج همیشه فارس، برای تماشای یک بازی فوتبالِ معمولا صفر-صفر به تهران و ورزشگاه آزادی می آیند و شب را بیرون از ورزشگاه می خوابند احوال اشتیاق این جوانان را با خود مقایسه کنید و غر زدن را کنار بگذارید.

راستی دانشگاه شریف در غرب تهران، دور نیست؟ دانشگاه علم و صنعت در شرق تهران چطور؟ و یا دانشگاه هاروارد؟ و یا دانشگاه ام آی تی؟ پس این مقیاس و مقایسه مربوط به دبستان است نه بزرگانی مثل شما.

اما به هر حال خودتان بررسی و ارزیابی کنید اگر آمد و رفت به این آدرس و یا سالن های دیگر که به سختی به صورت رایگان فراهم می شود، برای‌تان مقدور نیست، ثبت نام نکنید! چرا که این موارد قابل مذاکره نیست.

 

۵روش تدریس در «کلاس مجردها» روخوانی یک متن تکراری و یا جزوه گفتن و یا ارائه‌ی پاورپوینت نیست. سخنرانی هم نیست! روش تدریس بحث است و لازم است فعال و پویا مشارکت کنید.

«کلاس مجردها» مثل کلاس هایی که تا کنون دیده اید نیست. نقش شما در آن پررنگ تر از کلاس های دیگر است. پس باید حواس تان کامل جمع باشد! موبایل‌تان خاموش باشد! کنار دوست تان ننشینید! حتی یادداشت هم نکنید! در لحظه تفکر کنید، در ذهن تان ارزیابی و نقد کنید و اظهارنظر جرأت‌مندانه‌ی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر.

 «کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است.

 تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد

همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را به خرج ندهد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. و مرا هم خسته کند! پس اگر حوصله اش را ندارید و یا این روش را نمی پسندید ثبت نام نکنید!

۶شماره پنج را خواهش می کنم یکبار دیگر بخوانید. و لحن مرا مهربانانه و قاطع تصور کنید. خیلی مهربانانه با ایموجی لبخند.

 

۷موضوعِ «کلاس مجردها» انحصارا مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نیست چرا که از آغاز یعنی اولین جلسه اولین دوره تاکنون مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات خردِ جمعی بوده و خواهد بود.

دقت بفرمایید! همیشه در آغاز هر دوره‌ای در نظر دارم مباحث انتخاب همسر را منظم و پی در پی بیان کنم اما تا کنون به غیر از آن و نیز پاسخ به سوالات کوتاه و مشاوره های افراد پای میکروفن که مورد نظر عقل جمعی کلاس بوده، به موضوعات مختلف و متنوعی به انتخاب اعضای کلاس پرداخته ایم. بحث هایی پرنشاط، پویا و جذاب که برای خود من هم شادابی و تازگی بهمراه داشته و دارد. مثلا غیرت دینی، عشق، هشدارهای اساسی در انتخاب همسر و برخی ریز مهارت های انتخاب همسر، جهاد لسانی، امام، ولایت فقیه، دفاع مقدس، نسل و موالید(البته دوازده سال قبل)، شیعه، ایمان و کفر، بهشت، مرجعیت و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ،  هدف و آرزو، موج حمایت از دین، شکست عشقی، خیریه، جوانی فصل قرار و بی قراری، صدقات، خودکارآمدی، تناسب بین عقل و عشق در انتخاب، حب وطن، تربیت فرزند، مشکلات دختران در سنین بالا، سوگ و فراق، از دست دادن پدر و تأثیر آن برفرزندان، شناخت و مدیریت احساسات و هیجانات،زیارت اربعین، انعطاف پذیری، نشاط در عبادت، انجام مستحبات، دلایل مخالفت خانواده با تصمیمات فرزندان، احترام به پدر و مادر، استقلال و وابستگی، تصویر ذهنی غلط از خواستگار، هفتم صفر، عزت نفس، نقش رسانه در تربیت جامعه، روابط متقابل، سهم ما در معضلات اجتماعی، نظم فکری، تقوا و اخلاص، احترام به خود، مهربانی و جهاد تبین و خیلی موضوعات دیگر.

 

۸قانون در «کلاس مجردها» بسیار مهم است. این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر؛ کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم. مثل همین ثبت نام اینترنتی و مصاحبه حضوری

 

۹توجه به این نکته‌ مهم است: اگر ادب مثال زدنی، انگیزه ی بالا برای دانستن، حوصله و متانت و البته اخلاص و طهارت این جمع ارزشمند از پاک‌ترین جوانان و دانشجویان فرهیخته، نخبه و فعال نبود، هرگز "کلاس مجردها" پا نمی گرفتجسارتا اگر خیلی عجول و یا خیلی زودرنج هستید و یا حال و حوصله‌ی فضاهای چالشیِ ملزم به صبر و تابآوری و خودداری از قضاوت را ندارید ثبت نام نکنید!

۱۰سن و سال تولداز آغاز قرارمان این شد که این کلاس ویژه ی جوانان و مجردها باشد؛ بنابراین ۱از پذیرش متأهلین و افرادی که تجربه ی طلاق دارند، معذوریم۲بنابر ملاحظات عدیده، محدوده‌ی سنی جوان را با تعاریفی مانند ۱۸ تا ۳۵ سال منطبق نکردم و برای هر دوره شرایط سنی تعیین کرده ایم و بازه سنی شرکت کنندگان در دوره دوازدهم

آقایان    ۷۵ تا ۸۳ و

خانمها  ۷۳ تا ۸۴

 

تبصرهبه پیشنهاد گروه اجرایی کلاس؛ فقط دانشجویان مقطع دکتری؛ متولدین سالهای ۷۱ و ۷۲، هم می توانند ثبت نام کنند.

 

۱۱کسانی که در ادوار گذشته عضو کلاس بوده‌اند، همیشه به روی چشمم جای دارند و اگر به هر علتی از کلاس بازمانده اند در صورتی که احساس ضرورتی برای شرکت در ادامه این دوره دارند با گروه اجرایی حضوری مذاکره کنند و یا با تلفن زندگی بهتر تماس بگیرند و از تکمیل فرم خودداری کنند.

 

۱۲تشکر و سپاساز همه اهالی کلاس مجردها؛ عزیزان و نورچشمی های گرامی؛ آقا پسرها و دختر خانم های متدین و باوقار و دلسوز  و مهربان به ویژه تمامی اعضاء گروه اجرایی با روحیه جهادی مثال زدنی و شوق به یادگیری، از همان روزهایی که سنگ بنای کلاس مجردها در پرسش و پاسخ های ظهرهای ماه مبارک رمضان، در بالکن مسجد عمار گذاشته شد؛ روزهایی که عدد جوان های آن جمع به ۱۵ نفر هم نمی رسید تا امروز. از تک تک شما تشکر می کنم؛ بیش از قبل برایم محترم و عزیز هستید و مثل همیشه برای همه تون دعا می کنم

از والدینی که به کلاس سر زدند و گاهی فرزندانشان را همراهی کردند نیز متشکرم.

و خدا را برای این توفیق بسیار شکر می کنم. الحمدلله رب العالمین

 

 لازم است تکرار و تصریح کنم از ابتدا کلاس مجردها و کارگاه خانواده نوپا رایگان بوده و هست.


«««لینک ثبت نام»»»

 

پی نوشت

در تکمیل فرم ثبت‌نام ، به پاسخ دادنِ دقیق و محترمانه و رسمی توجه کنید. گروه اجرایی به تک تک پاسخ ها دقت می کنند و برخی  به دلیل نوع پاسخ هایشان در این مرحله رد می شوند و یا در اولویت قرار نمی گیرند

در گوگل در مورد کلاس مجردها سرچ کنید و عکس و فیلم و اخبار مربوط به آن را حتما ببینید حتی اجمالا.

سوالی داشتید کامنت ها را ببینید اگر شبیه سوال تان را پاسخ نداده بودم، بپرسید.

 

به پیشگاه حضرت صدیقه طاهره صلوات

 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۴
انتشار یافته: ۴۱
فرخی
۱۴۰۲-۰۳-۰۷ ۱۳:۴۱
0
0
سلام و عرض تبریک
خداقوت به شما استاد بزرگوار که با همت و ابتکار شما کلاس عزیز مجردها شکل گرفت تا جوانان نخبه و دغدغه مند از محضر شما استفاده کنند.
توصیه به عزیزانی که مایل به ثبت نام هستند
لطفا تک به تک بندها و نکات را چندبار بادقت مطالعه بفرمایید پاسخ اکثر سوالات شما در این بندها نهفته ست ضمن اینکه مطالعه و پایبندی به آن نشانه رشدیافتگی ست.
موفق و سربلند باشید
یاعلی
فاطمه دهقان
۱۴۰۲-۰۳-۰۹ ۲۳:۲۷
0
0
سلام و خداقوت خدمت استاد مرادی عزیز
ضمن تبریک تولد آقا امام رضا ع
من هرچقدر تلاش میکنم برای ثبت نام و تکمیل فرم ثبت نام کلاس وقتی گزینه ارسال رو میزنم سایت این گزینه رو نمیپذیره و با اینکه تمام فیلد ها رو جواب دادم اما باز eror میده و فیلد ها رو خالی میذاره لطفا راهنمایی کنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با کامپیوتر انجام بده و اگر نشد حضورا برو زندگی بهتر.
ناشناس
۱۴۰۲-۰۳-۱۰ ۱۵:۳۵
0
0
سلام منبر چرا نمیروید؟
Alinezhad
۱۴۰۲-۰۳-۱۰ ۱۷:۲۳
0
0
سلام تاریخ آغاز جلسات دوره دوازدهم مشخص هست؟
زهرا توکلی
۱۴۰۲-۰۳-۱۰ ۱۸:۰۰
0
0
سلام. ولادت امام رضا علیه السلام مبارک.
از شما برای ایجاد فضایی بی‌نظیر برای رشد و تربیت ما، شاگرادنتون در کلاس مجردها، بسیار متشکرم.
خدا حفظتون کنه و به زندگی شما برکت بسیار بده.
هادی
۱۴۰۲-۰۳-۱۱ ۱۵:۴۲
0
0
سلام
ولادت امام رضا علیه السلام مبارک
واقعا از اینکه شرایط کلاس به این خوبی و کاملی شرح داده شده لذت بردم و نشان از نظم کلاس است.
عرض تشکر و خداقوت به حاج آقا شهاب مرادی که بعد از گذشت دوازده دوره، همچنان از وقت و انرژی‌شان برای این کلاس که برایشان منفعت مالی ندارد و انرژی بسیاری هر هفته از ایشان می‌گیرد، برای ما دانشجوها هزینه می‌کنند.
برجلو
۱۴۰۲-۰۳-۱۲ ۱۲:۵۸
0
0
سلام وقت بخیر
الحمدلله که باز میتونیم از محضر شما استاد عزیز و تعالیمتون استفاده کنیم
ممنونم از شما بابت تمام زحماتی که برای برپا بودن این کلاس با تمام مهربانی و سخاوت خودتون بر دوش میکشید
التماس دعا
یاعلی
ر جهان تیغ
۱۴۰۲-۰۳-۱۴ ۲۱:۴۷
0
0
سلام وقت بخیر. شرمنده من متن رو خوندم ولی متوجه نشدم تاریخ شروع کلاس ها از چه زمانی هست؟ چون میخوام بدونم تابستون هست یا بعد اون؟ ممنونم از پاسختون
ناشناس
۱۴۰۲-۰۳-۱۵ ۱۷:۴۸
0
0
سلام وقت بخیر
تاریخ شروع دوره دوازدهم مشخص هست؟
روزبه مهرزاد
۱۴۰۲-۰۳-۱۶ ۲۱:۰۱
0
0
سلام خدمت شما
بنده مادری هستم که دوست دارم پسرم در این کلاسها شرکت کند اما پسرم متولد ۷۴ هست وامکان ثبت نام نیست.
خواهش میکنم اجازه بدین پسرم در این جلسات ثبت نام کند.
دعاگویتان هستم.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر خودش دوست داشته باشد و اصرار مودبانه داشته باشد، بله به احترام شما می تواند. اما یک آقای ۲۸ ساله چرا مادرش میخواهد او را ثبت نام کند؟!
مشکات
۱۴۰۲-۰۳-۱۷ ۲۳:۵۹
0
0
سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار بنده مسئول فرهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان آمل هستم
استاد بزرگوار برای دعوت شما به شهرستان برای سخنرانی در جلسه ای چطور باید با شما ارتباط برقرار کرد ؟
میم
۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۰۳:۰۳
0
0
سلام، وقت بخیر، استاد من خیلی مشتاقم شرکت کنم ولی متاسفانه محدوده سنی که مشخص کردید شامل من نمیشه، چون سنم بیشتره، هیچ امکانی برای ثبت نام وجود نداره؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ در این گونه موارد از زندگی بهتر درخواست وقت حضوری کنید و با مذاکره محترمانه مسئول ثبت نام را اگر متقاعد کردید کار انجام می شود. و الا فلا.
زینب
۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۱۲:۳۷
0
0
سلام من اطلاعاتی در مورد کارگاه خانواده نو پا ندارم.من در دوران عقد هستم
اما در کلاس شما به واسطه دوستان مهمان شد وحس کردم بخاطر سن کمم(۲۰) و تجربه کمم نیاز به شرکت در کلاستون رو دارم.
میشه لطفا راهنمایی ام کنید
که چحوری میتونم در کلاس مجردها یا خانواده نو پاشرکت کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ خانواده نوپا پس از ۱۲۰ جلسه ۶ ساعته یا ۷ساعته از سال ۹۳ تعطیل شد!
چون هر دوره میزان بی تعهدی اعضا در شرکت منظم کمتر می شد هرچند ابراز اشتیاق و اعلام رضایت داشتند از کارگاه و زوج ها رایگان بودن کلاس را دلیل مهم بی نظمی خودشان میدانستند.
به شما اکیدا توصیه می کنم با خانم امانی یا الزامی مشاوره منظم شروع کنید و «علاج واقعه قبل از وقوع باید» را سرلوجه قرار بدهید.
رضوانه
۱۴۰۲-۰۳-۱۹ ۲۰:۵۸
0
0
سلام وقت شما بخیر. ممنون از فرصتی که فراهم فرمودید. کلاس های این دوره از چه تاریخی شروع خواهند شد؟
ناشناس
۱۴۰۲-۰۳-۲۰ ۱۴:۳۸
0
0
سلام فیلم کامل کلاسها را چطور میشه دید - انهایی که به هر دلیلی نمیتونند ثبت نام کنند
مجید
۱۴۰۲-۰۳-۲۳ ۱۲:۳۹
0
0
سلام اگر پسری ۳۰ ساله قصد ازدواج نداشته باشد ولی اطرافیان بخواهند اجبارش کنن باید چه کار کند باتشکّر از پاسخ شما
ایمان فرخ زادی
۱۴۰۲-۰۳-۲۶ ۱۶:۵۵
0
0
سلام وقت بخیر من متولد ۱۳۷۰هستم ایا میتوانم تو این کلاس شرکت کنم
و اینکه مدرک کارشناسی مدیریت دارم وکامثرمند بیمارستان هستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ خارج از ضابطه هست به شما پیشنهاد می کنم با خانم متینی مشاوره شروع کنید.
قارداشی
۱۴۰۲-۰۳-۲۸ ۰۰:۱۴
0
0
سلام استاد
کلاس در ایام تابستان هم برقرار است؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با توجه به تعطیلات رسمی و تعطیلات کلاس در دهه اول محرم ، چند جلسه ای در تابستان هست ان شاءالله
و با شروع ترم بعد دانشگاهها هم همین دوره ۱۲ ادامه پیدا می کند و هر ترم چه ترم تابستان و چه ترم پاییز (مطابق تقویم دانشگاهها) هر یک از افراد فقط دو جلسه امکان غیبت دارند و در صورت غیبت بیشتر از دوره حذف می شوند و در صورت تمایل میتوانند در دوره بعد ثبت نام کنند.
این دوره با سایر دوره ها تفاوت هایی داریم بسیار خوب و جذاب.....!
عارفه
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۰:۰۶
0
0
سلام خسته نباشیدچندتاسوال ازتان دارم استادچگونه می تونم بپرسم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ در کلاس میکروفن هست و فرصت سوال پرسیدن
ناشناس
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۵:۰۶
0
0
سلام وقتتون بخیر فقط حضوری برگزار میشه نمیشه برای شهرستان ها مجازی باشه؟
مولائی
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۵:۰۹
0
0
با سلام وقت بخیر
کلاساتون حضوریه آنلاین برگزار نمیشه
مهدی
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۵:۵۴
0
0
سلام استاد بنده طلبه هستم نمی تونم ثبت نام کنم ؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله حتما. اگر ثبت نام کردید که برای مصاحبه دعوتتان می کنند اگر ثبت نام نکردید می توانید الان ثبت نام کنید و عملا در لیست انتظار ثبت نام می شوید.
بنده خدا
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۶:۳۴
0
0
منبع درآمد خوبی شده فعلا برای آقای مرادی !
بنده خدا
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۶:۳۵
0
0
منبع درآمد خوبی شده فعلا برای آقای مرادی !
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ سلام/ این محیط تایپ امکاناتی مثل ایموجی نداره و الا پاسخ را با یک ایموجی خنده می دادم.
اگر شما متن را یکبار میخواندی ....

کلاس مجردها همیشه رایگان بوده و هست.
حکیمی
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۱۸:۲۹
0
0
سلام ورحمة
ببخشید تاریخ شروع دوره و پایان دوره کی هست؟
مریم سالاری
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۲۳:۳۰
0
0
ببخشید من نتونستم ثبت نام کنم و در شهرستان هستم
ناشناس
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۲۳:۳۹
0
0
سلام.وقتتون بخیر. حاج آقامن برنامه های شمارودوست دارم وهرموقع توتلویزیون ببینمتون برنامه روتاآخرنگاه می کنم امابا ااین وضعیتی که سن ازدواج انقدربالارفته چراانقدرسن کم تعیین کردید
حسن شریعت زاده
۱۴۰۲-۰۳-۳۱ ۲۳:۵۳
0
0
سلام داداش
خوبی خسته نباشی بحث های روز شنبه در شبکه ۳ رو پسندیدم خدا خیرت بده یاد ایام گذشته و مرحوم حاج آقای خسروشاهی بخیر
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام برادر عزیزم الحمدلله خوبم. ممنونم از لطف و توجه شما. امیدوارم شاد و سلامت باشید
روح پدر عزیزتون شاد . رضوان الله علیه
ناظمی
۱۴۰۲-۰۴-۰۲ ۰۰:۱۳
0
0
سلام علیکم
من ثبت نام کردم تو دوره دوازدهم الان باید منتظر خبر بزرگواران باشم یا خودم باید موقع برگزاری بیام اونجا؟
چون دفعه اوله اطلاع زیادی ندارم
ممنون میشم پاسخ بدین تا ببینیم چیکار باید بکنیم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ یکبار با حوصله متن را بخوان
علی عجم اکرامی
۱۴۰۲-۰۷-۰۴ ۱۲:۰۱
0
0
سلام و وقت بخیر آدرس کانال و یا آیدی این کلاس در اینستاگرام و تلگرام کسی داره؟؟
وحیده رضایی
۱۴۰۲-۰۸-۱۵ ۱۳:۴۹
0
0
سلام
هیچ پل ارتباطی بین خانواده های شرکت کننده وشما جناب مرادی وجود نداره؟
بنده به عنوان مادر دخترخانمی که باکلاس های شما به صورت هدفمند همراه شده بسیار خرسندم
بهترین های عالم هستی قسمت وروزی شما وهمکاران محترمتون باشه
زینب سرتیپ پور
۱۴۰۲-۰۹-۲۸ ۲۲:۳۷
0
0
سلام من مشهد هستم و خیلی هم دوست دارم شرکت کنم الان چیکار کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر امکان تردد دارید و غیبت نمی کنید شرکت کنید. البته پس از طی مراحل ثبت نام و پذیرش
فاطمه
۱۴۰۲-۱۰-۰۳ ۱۶:۱۹
0
0
سلام تا چه سنی میشود در کلاس شرکت کرد و از بیانات استاد استفاده کرد؟؟؟
DFmSMxhJOAinavE
۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۴
0
0
twxFTYknzuyrRWO
MwSUxmXhdGuiy
۱۴۰۲-۱۰-۰۵ ۱۱:۲۴
0
0
ebqxNcsPXLZ
فاطمه میرابولحسنی
۱۴۰۲-۱۰-۰۷ ۲۱:۰۹
0
0
عالی
ناشناس
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۹:۰۹
0
0
سلام.وقت بخیر
چطور میتونم سوالم رااز آقای مرادی بپرسم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام اینجا مینوشتید الان میخواندم و جواب میدادم.
ناشناس
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۹:۱۵
0
0
سلام.وقت بخیر
حاج آقا سوالی دارم.بچه ای باتوسری بزرگ شده و والدین با شماتت ومسخره و...بزرگش کردن.اگرفرددخترباشه، وکلاعزت نفس،خودارزشمندی، جسارت ووورا ازش گرفته باشن، نظرتون دراین موردچیه که ازخانواده واین جو دوری کنه وزندگی مستقل داشته باشه؟ تاخودشوپیداکنه...
وازاین همه فشارو سرخوردگی رهابشه
ناشناس
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۹:۲۲
0
0
سلام.وقت بخیر
حاج آقا سوالی دارم.بچه ای باتوسری بزرگ شده و والدین با شماتت ومسخره و...بزرگش کردن.اگرفرددخترباشه، وکلاعزت نفس،خودارزشمندی، جسارت ووورا ازش گرفته باشن، نظرتون دراین موردچیه که ازخانواده واین جو دوری کنه وزندگی مستقل داشته باشه؟ تاخودشوپیداکنه...
وازاین همه فشارو سرخوردگی رهابشه

حاج آقا نیازبه مشورت باشمادارم. اگر امکانش هست پل ارتباطی مثلاتلفنی وقت کوتاهی رو درنظربگیرید.شرایط حضوردر برنامه روندارم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ توصیه من به شما مشاوره حضوری با خانم دکتر سرافراز از همکاران خوب ماست و اگر شرایط حضوری نداری مشاوره مجازی . با این پیام نوشتن و ... مشکلات عمیق و اساسی را نمی شود حل کرد.
نازنین زهرا
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۱۹:۳۶
0
0
من 16 سالمه میخواستم ببینم میتونم شرکت کنم
مهندس بیکار
۱۴۰۲-۱۰-۱۸ ۲۱:۲۱
0
0
لعنت خدا و پیامبرش بر آخوندای زن ذلیل فمنیست کثیف پلشت مخصوصا شهاب مرادی عوضی لجن که به جای اینکه از چند همسری و صیغه که حکم خود خداست بگه، فقط راجب چیزایی که به نفع زن ها هست مثل مهریه عرعر میکنه و میگه نبخشید!. تف بهت مردک لجن عوضی. اون دنیا بیچارت میکنیم. تو گوه میخوری همش از حقوق دخترا و زن ها عرعر میکنی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: