ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
جمعه , ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۷
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع
تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
سلام سال نو مبارک
لازم است قبل از تکمیل فرم ثبت نام، این توضیحات را با حوصله و دقت بخوانید.
در اغلب ایام سال در فضای مجازی و در ملاقات‌هایم با مردم در مجالس مذهبی و اماکن عمومی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام کلاس مجردها سوال مطرح می شود و توضیح می‌دهم. و از خرداد سال ۱۳۹۰ که اولین ثبت‌نام کلاس مجردها که آن روزها اسم هم نداشت انجام شد تا پس از ثبت‌نام دوره قبل همیشه این گله بوده و هست که «... ما خبر نشدیم.» و من و عزیزان‌ گروه‌های اجرایی ادوار مختلف به این تجربه رسیده‌ایم که همین متقاضیانی که بی سر و صدا و به موقع ثبت‌نام می کنند در همراهی با کلاس و مشارکت در مباحث فعال‌تر و پویاتر هستند.
اما برای عزیزانی که تمایل دارند در دوره دهم کلاس مجردها در سال ۱۴۰۱شرکت کنند چند نکته ضروری را عرض می کنم:
۱. زمان ثابتِ «کلاس مجردها» روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است. لطفا در انتخاب واحدهای تحصیلی و حذف و اضافه و سایر برنامه های پیش روی‌تان؛ به نحوی برنامه‌ریزی و تنظیم کنید تا در صورت ثبت‌نام و پذیرش بتوانید در کلاس شرکت کنید.
خوب است بدانید هیچ ساعتی را در هفته نمی توان انتخاب کرد که برای همه مناسب باشد و همه موافق باشند؛ پس به این برنامه ثابت احترام بگذارید و پیشنهاد تغییر ساعت ندهید. اگر مناسب زمان و برنامه ی شما نیست لطفا ثبت نام نکنید!
۲. تاریخ ثبت‌نامِ «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از امروز پنجم فروردین تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است. وخوب است بدانید: در دوره های اول مهلت ثبت نام ۲۴ ساعت و بعضا ۴۸ ساعت بوده و حالا بیشتر از سه هفته! تا عذری باقی نماند. البته زودتر ثبت نام کردن اولویت محسوب می شود.
۳. روش ثبت‌نام در «کلاس مجردها» بسیار ساده است مثل همیشه، ثبت‌نام در همین وب سایت در یک مهلت اعلام شده به صورت اینترنتی انجام می شود. 
سپس افراد متقاضی مثل بسیاری از دوره‌های آموزشی دنیا در مصاحبه حضوری جهت تطبیق مدارک و پذیرش شرکت می کنند. من در روند مصاحبه‌ها مداخله‌ای ندارم و افراد گروه اجرایی کلاس (از افراد دوره‌های قبل) با شما مصاحبه می‌کنند. این مرحله زمان‌بر و مهم است.
نکته۱همراه داشتن پرینت این یادداشت و اصل و کپی شناسنامه، مدارک تحصیلی و یک قطعه عکس پرسنلی در جلسه مصاحبه الزامی است.
نکته۲:خوب است بدانید گروه اجرایی بر اساس یک تقسیم‌بندی و یک الگوریتم خاصی اعم از سن و رشته تحصیلی و رغبت و ... تعدادی از متقاضیان را پذیرش و تعدادی را در لیست انتظار قرار می دهند و به تعدادی هم که پذیرفته نمی‌شوند صریحا اعلام خواهند کرد.
از نشانه های رشدیافتگی و بالندگی کنارآمدن و قبول کردن نتایج این مرحله است. 
نکته۳:لازم به یادآوری است؛ منبرهایم نه ثبت نامی است و نه پذیرش و دنگ و فنگ دارد پس اگر حوصله این روند را ندارید با احترام در منابر و مجالس در خدمت هستم.
۴. محل تشکیل ِ«کلاس مجردها» در هفت دوره ي اول، معمولا تالار ایوان شمس در ابتدای اتوبان کردستان بوده است و هرازگاهی هم در دانشگاه های اصلی شهر تهران؛ ولی پاتوق اصلی تالار ایوان شمس بود. كه با شروع دوره هشتم، با بی مهری توسط شهرداری گرفته شد. در دو دوره قبل کلاس مجردها اغلب در سالن‌ حوزه هنری و گاهی به دعوت دانشگاه ها، در سالن های اصلی دانشگاه برگزار شد. هنوز هم محل برگزاری قطعی نشده و برخی دانشگاهها مبالغ زیادی را از من برای برگزاری این کلاسِ رایگان، مطالبه می‌کنند. به هرحال این موضوع از مشکلات من است که پیگیری خواهم کرد اما شما بدانید که محل برگزاری کلاس هم مانند زمان قابل تفاهم صد در صدی نیست! پس هرجا تشکیل شد منظم شرکت کنید.
هرچند انتظار دارم خانواده‌ها فرزندان جوان‌شان را در این رفت و آمد همراهی یا حمایت کنند، اما در دوره‌های اول تعدادی تاکسی بانوان و تاکسی های بیسیم و بعدا تاکسی‌های اینترنتی و یا اتوبوس به مقصد ایستگاه مترو هماهنگ می کردیم ولی با توجه به محدوده سنی کلاس و بی هزینه و رایگان بودن کلاس، همه می توانند به تناسب شرایط، تمهیدی برای آمدن و رفتن خود بیاندیشند.
خوب است جوان تر ها از عبارات و ادبیات کودکانه ای مانند «آن مکان دور است» کم کم فاصله بگیرند. اگر این کلاس برای کسی ضرورت داشته باشد اصلا این نوع سخنان به ذهنش هم خطور نمی‌کند. وقتی می بینند؛ جوان هایی مشتاق با سن و سال شما و بعضا حتی با جیب تقریبا  خالی، از اقصا نقاط تهران و یا از شهرهای بسیار دور مانند ساحل خلیج همیشه فارس، برای تماشای یک بازی فوتبالِ معمولا صفر-صفر به تهران و ورزشگاه آزادی می آیند و شب را بیرون از ورزشگاه می خوابند. مقایسه می کنند و غر زدن را کنار می‌گذارند.
اما به هر حال خودتان بررسی و ارزیابی کنید اگر آمد و رفت به این آدرس و یا سالن های دیگر که به سختی به صورت رایگان فراهم می شود، برای‌تان مقدور نیست، ثبت نام نکنید! چرا که این موارد قابل مذاکره نیست.
۵. روش تدریس در «کلاس مجردها» روخوانی یک متن تکراری و یا جزوه گفتن و یا ارائه‌ی پاورپوینت نیست. سخنرانی هم نیست! روش تدریس بحث است و لازم است مشارکت کنید.
«کلاس مجردها» مثل کلاس هایی که تا کنون دیده اید نیست. نقش شما در آن پررنگ تر از کلاس های دیگر است. پس باید حواس تان کامل جمع باشد! موبایل‌تان خاموش باشد! کنار دوست تان ننشینید! حتی یادداشت هم نکنید! در لحظه تفکر کنید، در ذهن تان ارزیابی و نقد کنید و اظهارنظر جرأت‌مندانه‌ی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر و... . 
«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد. همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را به خرج ندهد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. و مرا هم خسته کند! پس اگر حوصله اش را ندارید و یا این روش را نمی پسندید ثبت نام نکنید!
۶. شماره پنج را خواهش می کنم یکبار دیگر بخوانید. و لحن مرا مهربانانه و قاطع تصور کنید.
۷موضوعِ «کلاس مجردها» انحصارا مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نیست چرا که از آغاز یعنی اولین جلسه اولین دوره تاکنون مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات «خردِ جمعی» بوده و خواهد بود و دیگر اینکه لزوما کلاس مجردها مرحله ی قبل از کارگاه خانواده نوپا [کلاس متاهلین] نیست! 
دقت بفرمایید! همیشه در آغاز هر دوره‌ای در نظر دارم مباحث انتخاب همسر را منظم و پی در پی بیان کنم اما تا کنون به غیر از آن و نیز پاسخ به سوالات کوتاه و مشاوره های افراد پای میکروفن که مورد نظر عقل جمعی کلاس بوده، به موضوعات مختلف و متنوعی به انتخاب اعضای کلاس پرداخته ایم. بحث هایی پرنشاط، پویا و جذاب که برای خود من هم شادابی و تازگی بهمراه داشته و دارد. مثلا غیرت دینی، عشق، هشدارهای اساسی در انتخاب همسر و برخی ریز مهارت های انتخاب همسر، جهاد لسانی، امام، ولایت فقیه، دفاع مقدس، نسل و موالید(البته ده سال قبل)، شیعه، ایمان و کفر، بهشت، مرجعیت و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ،  هدف و آرزو، موج حمایت از دین، شکست عشقی، خیریه، جوانی فصل قرار و بی قراری، صدقات، خودکارآمدی، تناسب بین عقل و عشق در انتخاب، تربیت فرزند، مشکلات دختران در سنین بالا، سوگ و فراق، از دست دادن پدر و تأثیر آن برفرزندان، شناخت و مدیریت احساسات و هیجانات،زیارت اربعین، انعطاف پذیری، نشاط در عبادت، انجام مستحبات، دلایل مخالفت خانواده با تصمیمات فرزندان، احترام به پدر و مادر، استقلال و وابستگی، تصویر ذهنی غلط از خواستگار، هفتم صفر، عزت نفس، نقش رسانه در تربیت جامعه، روابط متقابل، سهم ما در معضلات اجتماعی، نظم فکری، تقوا و اخلاص، احترام به خود، مهربانی و خیلی موضوعات دیگر.
۸. قانون در «کلاس مجردها» بسیار مهم است. این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر؛ کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم. مثل همین ثبت نام اینترنتی و مصاحبه حضوری
۹. توجه به این نکته‌ مهم است: اگر ادب مثال زدنی، انگیزه ی بالا برای دانستن، حوصله و متانت و البته اخلاص و طهارت این جمع ارزشمند از پاک‌ترین جوانان و دانشجویان فرهیخته، نخبه و فعال نبود، هرگز "کلاس مجردها" پا نمی گرفت. جسارتا اگر خیلی عجول و یا خیلی زودرنج هستید و یا حال و حوصله‌ی فضاهای چالشیِ ملزم به صبر و تابآوری و خودداری از قضاوت را ندارید ثبت نام نکنید!
۱۰. سن و سال تولد: از آغاز قرارمان این شد که این کلاس ویژه ی جوانان و مجردها باشد؛ بنابراین ۱. از پذیرش متأهلین و افرادی که تجربه ی طلاق دارند، معذوریم. ۲. بنابر ملاحظات عدیده، محدوده‌ی سنی جوان را با تعاریفی مانند ۱۸ تا ۳۵ سال منطبق نکردم و برای هر دوره شرایط سنی تعیین کرده ایم و بازه سنی شرکت کنندگان در دوره دهم
آقایان    ۷۵ تا ۸۱ و
خانمها  ۷۳ تا ۸۳

تبصره: به پیشنهاد گروه اجرایی کلاس؛ فقط دانشجویان مقطع دکتری؛ متولدین سالهای دهه هفتاد، هم می توانند ثبت نام کنند.

۱۱. کسانی که در ادوار گذشته عضو کلاس بوده‌اند، همیشه به روی چشمم جای دارند و اگر به هر علتی از کلاس بازمانده اند در صورتی که احساس ضرورتی برای شرکت در ادامه این دوره دارند با گروه اجرایی حضوری مذاکره کنند و از تکمیل فرم خودداری کنند.

۱۲. تشکر و سپاساز همه اهالی کلاس مجردها؛ عزیزان و نورچشمی های گرامی؛ آقا پسرها و دختر خانم های متدین و باوقار و دلسوز  و مهربان به ویژه تمامی اعضاء گروه اجرایی با روحیه جهادی مثال زدنی و شوق به یادگیری، از همان روزهایی که سنگ بنای کلاس مجردها در پرسش و پاسخ های ظهرهای ماه مبارک رمضان، در بالکن مسجد عمار گذاشته شد؛ روزهایی که عدد جوان های آن جمع به ۱۵ نفر هم نمی رسید تا امروز. از تک تک شما تشکر می کنم؛ بیش از قبل برایم محترم و عزیز هستید و مثل همیشه برای همه تون دعا می کنم. 
از والدینی که به کلاس سر زدند و گاهی فرزندانشان را همراهی کردند نیز متشکرم.
و خدا را برای این توفیق بسیار شکر می کنم. الحمدلله رب العالمین

متاسفانه لازم است تکرار و تصریح کنم از ابتدا کلاس مجردها و کارگاه خانواده نوپا رایگان بوده و هست.


پی نوشت: 
- در تکمیل فرم ثبت‌نام ، به پاسخ دادنِ دقیق و محترمانه و رسمی توجه کنید. گروه اجرایی به تک تک پاسخ ها دقت می کنند و برخی  به دلیل نوع پاسخ هایشان در این مرحله رد می شوند و یا در اولویت قرار نمی گیرند. 
- در گوگل در مورد کلاس مجردها سرچ کنید و عکس و فیلم و اخبار مربوط به آن را حتما ببینید حتی اجمالا.
- سوالی داشتید کامنت ها را ببینید اگر شبیه سوال تان را پاسخ نداده بودم، بپرسید.

به پیشگاه حضرت صدیقه طاهره صلوات
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰۷
انتشار یافته: ۹۱
فرناز ذولفی
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۲۰:۳۰
0
0
سلام به استاد گرامی و دوستان عزیز. شرکت در این کلاس به شدت توصیه میشه . حال و هوایی داره که فقط باید خودتون باشید و تجربه اش کنید. جوری ذوق زده ام که نمیدونم چی بگم و چجوری از محضر حاج آقا تشکر کنم . خوشحااااال ترینم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه از همه عزیزان ادوار گذشته متشکرم پیام های حاوی لطف و تشکر شما را منتشر نمی کنم.
ممنونم
ضمن سپاس اجازه بدهید اینجا فقط سوال جواب بدهم.
محمد مهدی
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۲۲:۵۱
0
0
با سلام
بنده پس از تکمیل فرم و انتخاب گزینه ارسال، تاییدیه از طرف سایت مبنی بر موفقیت آمیز بودن ثبت نام دریافت نکردم.
می خواستم ببینم روال سایت به این صورت است یا من ثبت نامم را به درستی انجام ندادم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ظاهرا این طور است.
فاطمه میرزایی
۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۲۳:۱۷
0
0
سلام حاج آقا. وقت شما بخیر. کلاس چند جلسه است؟ و از چه زمانی شروع میشود؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ تا این دوره، تعداد جلسات بین ۱۵ تا ۳۰ جلسه در نوسان بوده و این خیلی خیلی بستگی به افراد دوره دارد.
هنوز مکان برگزاری قطعی نشده لذا زمان شروع هم قطعی نیست. ولی امیدوارم در بهار۱۴۰۱ شروع شود.
این یک تجربه جدید است که گویی شما در دانشگاهی شروع به تحصیل می کنید که همزمان عضو هیئت امناء آن هم هستید.
علی
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۰۴:۲۸
0
0
باسلام
ببخشید یه نقدی که شاید وارد باشه اینه که شما دوره ها رو در تهران برگذار میکنید ، خب باقی شهرستان ها چی ؟ بله شخصی واقعا احساس ضرورت میکند ولی نه امکان مالی و نه امکان موقعیتی داره که هر هفته بلند بشه بیاد تهران . به نظرم یا یه تمدیدی قرار بدید برای دوستان غیر تهرانی . چون فقط عزیران تهرانی غالبا میتونند شرکت کنن. نکته دوم اینکه یک پسر متولد ۷۳. ۷۴ واقعا احساس ضرورت میکنه ولی طبق شرایط موجود نمیتونه شرکت کنه، راه حل تون برای این عزیران چیه؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله انتقادها همیشه وارده و اضافه بفرمایید حتی در ممالک و کشورهای دیگر (ایموجی خنده)
لایکلف الله نفسا الا وسعها
من به اندازه توانم مسئولیت دارم
البته غیرتهرانی ها را معمولا پذیرش نمی کنیم. مگر در موارد خیلی خاص
محمد
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۰۵:۰۸
0
0
یعنی مایی ک متولد ۶۹ هستیم، بخاطر یکسال، از شرکت درین دوره محرومیم؟!؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله متاسفانه چنانچه ما از حضور شما در دوره های قبل محروم بودیم.
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۱:۱۴
0
0
متولدین ۶۴ همیشه بدبخت بودن حتی توی سایت شما
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ۳۷ ساله تون برادرجان
من باید پرسش کنم که وقتی ۲۷ ساله بودی چرا نیامدی؟! وقتی ۲۸ ساله بودی...
و الان برای بسیاری از این مباحث به مشاور مراجعه کنید.
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۴:۰۱
0
0
سلام و عرض تبریک خدمت استاد گرامی
کش چیه؟ چه جوری پاکش کنیم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ همین عبارت را در گوگل سرچ کنید: پاک کردن کش مرورگر
به سرعت مطالب متعددی را پیدا می کنید و متناسب با مرورگرتان مراحلش را انجام می دهید.
زهرا صادقیه
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۴:۰۸
0
0
سلام استاد وقتتون بخیر ، من و دوستانم موفق به ثبت نام نشدیم بعد از کلی تلاش، همش یک سری موارد از قبیل شغل و تحصیلات والدین و شماره تماس ضروری و شماره تلفن شخصی و سمت و ...رو قبول نمیکنه متاسفانه
چه کار باید کرد ؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ خیلی ها ثبت نام کرده اند. و سیستم درست کار می کنه لطفا با کامپیوتر یا لپتاپ ثبت نام کنید و کش مرورگر را پاک کنید و به راهنمایی هایی که در فرم نوشته ام دقت کنید.
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۴:۲۷
0
0
سلام و عرض ادب خدمت استاد گرامی و گروه اجرایی

در مورد تبصره ، متولدین دهه هفتاد فقط کسانی که دکتری دارند ذکر شده.
امکان حضور متولدین دهه هفتاد غیر از دکتری را هم فراهم می کنید؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه
یادداشت را مجدد بخوانید. منبرهایم و وبینارها و جلسات عمومی ام اصلا شرط سنی ندارند.
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۵:۰۳
0
0
سلام کاش شرط سنی نمیزاشتین بقیه مجردهای بزرگتر هم بتونن استفاده کنن
امیرحسین
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۵:۳۱
0
0
سلام
حاج اقا لطفا واکسن زده بودن رو جزء شروط اصلی قبول شدن در کلاس قرار ندین .خیلی ها از طب های جایگزین به جای واکسن استفاده می کنن که ایمنی بیشتری هم داره.لطفا این مورد ور مد نظر قرار بدین ممنون از لطف همیشگی شما
فاطمه
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۵:۴۰
0
0
سلام حاج اقا من دانشجوی روانشناسی هستم
متولد اسفند72 مشتاقم در کلاس هاتون شرکت کنم
بخاطر دو هفنه نمیتونم شرکت کنم در کلاس ها؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چه مقطعی؟ هیچ قولی نمیدهم ثبت نام کن و با خانم های گروه اجرایی که معمولا پای منبر میشه پیداشون کرد مذاکره کن.
هانیه سادات کطائیان
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۶:۰۱
0
0
سلام استاد
روزشماری می‌کردیم برای این روز و هربار پست و استوری گذاشتید نگاه کردیم شاید خبری بشه. خیلی خوشحالم ممنونم از شما. میدونم چقدر هماهنگی کلاس در این شرایط سخت‌تر از قبل هست
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۶:۴۸
0
0
عرض سلام و روز بخیر
این کلاسها به صورت انلاین نمیتوانند باشند من خیلی مشتاقم برای صحبتهای اقای مرادی اما امکان اومدن حضوری برام فراهم نمیشه
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ وبینارهای زندگی بهتر را شرکت کنید. ۰۹۰۲۲۵۰۵۳۹۶
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۷:۳۱
0
0
سلام
بنده متولد ۶۳هستم به دلیل درس می خواندم یا تداخل کلاسی داشتم نتونستم کلاس شماراشزکت کنم و حتی یکبار ثبت نام هم کردم ولی به دلیل همین تداخل حذف کردم
الان به یادگیری در کلاس شما نیازمندم نه فقط از بعد فردی بلکه از بعد اجتماعی هم نیازدارم
زیرا در محل تدریس یا مواجهه با جوانان و نوجوانان دهه ۸۰_۷۰و بعضا ۹۰ها بتونم رفتار درست تر و خلاقانه و بدون قضاوت و.. داشته باشم


لطفا امکان شرکت دادن ما دهه ۶۰ ها را هم فراهم کنید
متشکرم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ الفرصة تمر مر السحاب
محمدرضا
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۱۹:۰۵
0
0
باسلام و عرض ادب
جسارتا بسیار پسندیده ‌هست اگر محل برگزاری نزدیک به یکی از ایستگاه های مترو باشد
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ پسرم ظاهر سخن شما مودبانه است و باطنش نسنجیده و نابجاست
البته از سر عدم درک روشن از شرایط سخن می گویید.

پسر جان تا این لحظه هنوز هیچ سالنی قطعی نشده! هیچ جا و همچنان در حال رایزنی و مذاکره ام.
و از سخنان نسنجیده شاید دلسرد شوم.
مهدی
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۲۲:۰۱
0
0
سلام وقتتون بخیر خواستم بپرسم بنده ک متولد سال 70هستم میتونم شرکت کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر دانشجوی دکتری هستید بله و الا نه
اصلاح
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۲۲:۰۹
0
0
سلام من از صبح چند بار وارد شدم پر کردم هم با کامپیوتر اومدم هم اعداد رو به انگلیسی نوشتم و و حروف رو فارسی ولی برام ثبت نمیشه….
و وقتی ارسال رو میزنم دوباره همین صفحه رو میاره و یع سری چیزا رو از اول
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چون سیستم ایران سامانه برای فرم امکان سرچ نداره تک تک صفحات را دیدم بله ثبت نام تون انجام شده آخر ایمیلتون ۸۲ هست و معرف تون خانم خرم
ناشناس
۱۴۰۱-۰۱-۰۶ ۲۲:۴۸
0
0
سلام خدا قوت
چندین بار اقدام به پر کردن فرم کردم ولی متاسفانه بعد از ثبت کردن اخطار می دهد و به اول صفحه برمیگردد!
نمی دانم چرا لطفا راهنمایی بفرمایید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ببین شاید اشکال از خودت باشد! چون اینجا هم برای کامنت نوشتن اسمت را ننوشتی و زیر این پست تقریبا تنها کسی هستی که جای اسمت خالی است.
اگر بهتون بر نمی خوره برای تکمیل فرم از یک بزرگتر در منزل کمک بگیرید.
احمدپناه
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۰۰:۳۲
0
0
سلام واقعا خوشحالم که کلاس دوباره برقرار شده خدا حفظتون کنه ان شاالله همیشه سلامت باشید‌ خدا به وقت و زندگیتون برکت بده حاج آقا که اینقدر زحمت میکشید.
برای افراد جدید الورود کلاس آرزوی موفقیت دارم. و بدانید و آگاه باشید این کلاس با هیچ کلاس و دوره ی دیگری قابل قیاس نیست و واقعا لحظه لحظه ی کلاس درسی برای تمام زندگی داره. به هیچ وجه فرصت شرکت در این کلاس رو از دست ندید.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ لطفا کامنت ها را بخوانید بالاتر خواهش کردم از همه که از لطف شما متشکرم اما لطفا اجازه بدهید اینجا فقط به سوال ها جواب بدهم .
رسولی
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۰۷:۴۱
0
0
سلام وقت بخیر
من از اواخر خرداد میتونم این دوره رو باشم میشه ثبت نام کنم بعد اگر تا اون موقع شروع شده بود از وسط دوره حاضر بشم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ثبت نام مشروط را در مصاحبه رد می کنند حتی اگر کلاس تیرماه شروع بشه.
محمد قاسمي
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۱۱:۰۱
0
0
حاجاقا سلام من دوره قبل كلاس و ثبت نام كردم و بعد براي رفتن به مصاحبه با من تماس گرفتن منتها چون من سرباز بودم و امكان شركت تو كلاس ها رو به طور كامل نداشتم براي مصاحبه نرفتم.من متولد 74 هستم از شما قبلا شنيدم بودم كه امكان داره قانون سن تو كلاس براي بعضي ها به تشخيص شما و گروه إجرائي قابليت انعطاف داره ميخاستم از حضور شما بپرسم كه من ميتونم كاري بكنم براي شركت تو كلاس
با تشكر از شما
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ در وبینارهای زندگی بهتر شرکت کردی؟ شروع خدمتت از کی بوده؟
محسن باغیانی
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۱۳:۵۵
0
0
سلام و رحمت الله
طلبه ای که هنوز مدرک رو نگرفته چه مدرکی می‌تونه بیاره؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ مدرک قبلی را
سعیدی
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۱۵:۲۷
0
0
سلام علیکم
بار دیگر هم این دوره در سال ۱۴۰۱ برگزار میشه ؟
بنده در حال حاضر کنکوری هستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ خیلی خیلی بعیده
Ftme
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۱۵:۵۴
0
0
سلام استاد
وقت بخیر، ببخشید تا چند جلسه مجاز به غیبت در کلاس ها هستیم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ان شاءالله جلسه اول جمعا با هم تصمیم خواهیم گرفت. الان نمی دانم.
ترابی
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۱۶:۲۰
0
0
سلام، روزتون به خیر
امکانش هست زمان برگزاری دوره پاییز باشه؟خیلی از دوستان شهرستانی هستند و ساکن خوابگاه های تهران و اگر دوره تو تابستون باشه امکان شرکت نیست):
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ یا امام حسن
سیده محدثه هاشمی
۱۴۰۱-۰۱-۰۷ ۱۷:۱۷
0
0
سلام و عرض ادب
حاج آقا عیدتون مبارک‌؛ ان شاالله در صحت و سلامتی باشید.
بنده از بچه‌های ادوار هستم و چقدر از دیدن ثبت نام دوره جدید کلاس مجردها آن هم بعد از گذشت قریب به دو سال، خوشحال شدم.
در تمام دوره های حضورم در کلاس مجردها، روزها و ساعت‌های زیادی از شما آموختم.
و تا به آخر مدیون لطف و محبت‌های شما هستم، چه زمانیکه بی منت و به طور رایگان کلاس مجردها رو برگزار کردید، و چه آن زمانیکه با بی مهری ایوان شمس گرفته شد ولی باز هم کلاس در مکان‌های دیگر ادامه پیدا کرد و متوقف نشد.
از شما بابت تمام زمان‌ها، انرژی‌های که صرف مون کردید و همه چیز ممنونم.
ان شاالله دوستانی که قصد شرکت در دوره جدید رو دارند به نحو احسن از تک تک ثانیه‌های کلاس بیاموزند چرا که درس زندگیست که هیچ کجای دیگری یاد نمی‌دهند.

خدا بهتون عمر باعزت عنایت کنه سایتون مستدام.
محمدامین بخشی
۱۴۰۱-۰۱-۰۸ ۰۲:۰۱
0
0
سلام، وقت بخیر
با توجه به مشکلی که در ثبت فرم اطلاعات وجود دارد و برای خیلی از دوستان از جمله خود مشکل ایجاد کرده، می خواستم خواهش کنم اگر امکانش هست قبل از اتمام مهلت ثبت نام، به افرادی که ثبت نام کرده اند اطلاع بدهید یا لیست کسانی که اطلاعاتشان با موفقیت ثبت شده را به شکلی که هویتشان مشخص نشود(برای مثال نام پدر و 6 رقم آخر کد ملی) را در سایت قرار دهید.
ممنون از شما
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ برای برای دوم دارم تایپ می کنم. چون رفتم در تب دیگر و پرید. ایموجی خنده را تصور بفرمایید چون محیط تایپش هیجی ندارد.
تمام کارهای سایت را خودم انجام می دهم از تایپ تا تنظیم و طراحی آیتم به آیتم فرم ثبت نام و خروجی ها و ... اما فرم ها در این پلتفرم امکان هیچ نوع دسته بندی و سرچی ندارد و باید دانلود کنم و با فرمت اکسل که شاید بشه بعد از اتمام ثبت نام بهتون پیامک بدهند اینکه سفارش کوئری میدهدی باتوجه به سختی کار از سوی اینطرف که از آن بی اطلاع هستید و انتشار مجدد آن ناراحتم نمی کند. اما تجربه ام می گوید افرادی مثل شما اصلا شرکت نمی کنند و یا اگر به اصرار والدینشون شرکت کنند یک یا نهایتا دوجلسه میان بعد با یک ایراد الکی می روند.
تجربه های گذشته را که نمی توانم ندید بگیرم.
پسرم تو چندنفری؟ با ۵۰۰ نفری که ثبت نام موفق انجام داده اند ارتباط داری؟ چرا یک نفر سخنگوی یک گروهی می شود؟! [ما ثبت نام گروهی نداریم پس اگر ثبتنام هم کردی در مصاحبه رد می شوی] اما اعضا گروهت که با نام «خیلی از دوستان» از آنها یاد می کنی شاید پذیرش بشوند.
معمولا افراد ِ وقتگیر و پردردسر که توان تکمیل یک فرم ساده را ندارند و نمی تواند کَش مرورگرش را خالی کند و با یک سشن تازه یک ثبت نام ساده انجام دهد. برای تغییر و رشد و تربیت خیلی وقت گیر است وقت مرا نه تنها که وقت یک دوره را می گیرد.
مجدد تکرار می کنم وبینار و منبر ثبت نامی نیست.
مینو
۱۴۰۱-۰۱-۰۸ ۰۲:۲۲
0
0
سلام حاج آقا، من دو ساله دکتری قبول شدم ولی نرفتم... نمیشه یه تخفیف برای سن بدید؟ حداقل برای بچه هایی که موفقند... رزومه ی خوبی دارند...
من متولد 70 هستم...
یک ساله که شرایطم به لحاظ مشغله و... جور شده بیام ولی سنم نمیخوره... ممنون میشم حداقل رزومه م رو بررسی کنید و تخفیف بدید...
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ قابل مذاکره است با خانم های گروه اجرایی که مصاحبه می کنند مطرح کنید.
عبدالمهدی
۱۴۰۱-۰۱-۰۸ ۱۸:۴۱
0
0
سلام حاج اقا من مشکلی باز زمان و رفت امد ندارم فقط تنها سوالم اینه باید حتما صحبت کنیم تو جمع من توانش رو ندارم
؟من بنام بر استفاده است
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اولا عرض کنم که توانش را پیدا می کنید بیش از حد تصورتان اما
اجباری در مشارکت نیست اما اگر افراد مثل شما زیاد باشند دیگه آن جلسه، کلاس مجردها نیست مجلس فاتحه است. بنابراین مصاحبه کنندگان به ویژگی‌های علمی و شخصیتی شما نگاه می کنند و اگر از نظرشون شما ارزش افزوده ای برای جمع داشته باشید حتما پذیرش تان می کنند.
ایرانمنش
۱۴۰۱-۰۱-۰۸ ۲۲:۵۳
0
0
سلام و وقت بخیر
برای حضور در کلاس ها داشتن چادر برای خانم ها اجباریست؟
ممنونم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ حجاب کامل و رسمی
حانیه بهمنی
۱۴۰۱-۰۱-۰۹ ۱۲:۴۵
0
0
با عرض سلام و خداقوت ، بنده فرم را با لپتاپ پر کردم و وقتی گزینه ی ثبت را میزنم باز مجدد چند فیلد را خالی میگذارد تا از اول پر کنم :/
یعنی ثبتنامم انجام نشده؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ شبیه این پرسش پاسخ داده ام لطفا بخوانید کامنتهای دیگر را.
محمدامین بخشی
۱۴۰۱-۰۱-۱۰ ۰۱:۵۷
0
0
سلام و عرض ادب مجدد
پیرو پیغام قبلی بنده در خصوص مشکل در ارسال فرم که لطف کردید و پاسخ دادید خواستم توضیح بدهم. به این دلیل که سوتفاهمی در پیغام قبل وجود داشته و حس کردم خاطر شما را مکدر کرده.
هدف من ایراد گرفتن و یا امر و نهی نبود. حتی ثبت نام گروهی هم نداشتم و اطلاعی ندارم کسی از آشنایانم ثبت نام کرده یا خیر. منظورم از دوستان دیگر،افراد دیگری بود که در همین بخش کامنت ها فرموده بودند شک دارند فرمشان ثبت شده یا خیر. اینکه بنده ۳-۴ نفر را تعمیم به تعداد زیادی دادم و یا درخواست کار زمان‌بری را از شما داشتم اشتباه بنده هست و می‌پذیرم و بابت آن پوزش می‌خواهم. هدفم اصلا و ابدا راحت‌طلبی و عیب‌جویی و ایجاد دردسر نبوده و نیست.
خودم سه بار فرم را تکمیل کردم، کش مرورگر را پاک کردم، یک بار اینترنت را عوض کردم تا موفق به ثبت شدم. حتی اگر نیاز باشد حاضرم سه بار دیگر هم این کار را انجام دهم.
الان هم فقط خواستم سوتفاهمی که پیش آمده را برطرف کنم. زیرا شما شناختی از بنده ندارید و خواهشم این است بنده را با یک پیغام که با هدف خیر و کمک به دیگران بوده اما لحن مناسبی نداشته و منظور اشتباهی را به شما رسانده قضاوت نکنید.
بنده به شما ارادت ویژه‌ای دارم و در این یکسال آشنایی با شما، در کلاب هاوس و وبینارها خدمت شما رسیدم و چندباری هم فرصت داشتم با شما صحبت کنم و از این بابت بسیار خوشحالم. به همین خاطر دوست ندارم فرصت آشنایی بیشتر با شما را از دست بدهم و خدایی ناکرده تصویر بدی از من در ذهن شما ثبت شود.
مجدد از شما پوزش می‌خواهم.
ارادتمند. التماس دعا
یاعلی
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ احسنتم.
ثنا جلیلی
۱۴۰۱-۰۱-۱۰ ۱۴:۴۱
0
0
سلام وقت بخیر - دوستانیکه مشکل خالی ماندن بعضی فیلدهارا دارند٬ من این مشکل را داشتم و در فیلد مربوط به مبلغ پیشنهادی باید فقط عدد وارد کنید و لغت «تومان» را ننویسید. ان شالله مشکلتان حل شود
خورشیدی
۱۴۰۱-۰۱-۱۰ ۲۰:۲۰
0
0
سلام
بعد از ثبت نام صفحه مجدد به ابتدای خود می رود و پیامی مبنی بر ثبت نام موفق دریافت نمی شود.
لطفا توضیح کامل بفرمایید.
محسن
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۲۲:۴۰
0
0
سلام وقتتون بخیر من جلسات و دوره های قبل کلاس مجرد هارو شرکت نکردم دوره دهم رو میتونم ثبت نام بکنم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ این یادداشت را کامل بخوانید لطفا.
علیزاده
۱۴۰۱-۰۱-۱۱ ۲۳:۳۸
0
0
سلام وقتتون بخیر
ببخشید من از روزی که سایت بازشده بارها و بارها فرم پر کردم با اعداد انگلیسی و تمامی قواعد و با مرورگر های متفاوت و نت متفاوت ،ولی پیامی مبنی بر ارسال فرم نمایش داده نشد و برگشت می‌خورد به صفحه اول
من باید چه کاری انجام بدم‌؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر ایمیل تان دوبار تکرار اسمتان هست همان ایمیلی که اینجا درج کردید، انجام نشده.
دقت کنید. و پاسخ ها را مجددا به دقت بخوانید. بی تردید موردی را اشتباه می کنید.
محمدی
۱۴۰۱-۰۱-۱۲ ۱۱:۰۳
0
0
سلام/ آیا از آقایان یا خانم های گروه اجرایی کلاس مجردها را می شود ظهرها پای منبر شما در مسجد عمار یاسر پل چوبی کسی را دید و مذاکره کرد؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله منبر فقط دهه اول هست و جمعه ها هم تعطیل است. از قدیم الایام به خاطر نماز جمعه
علی
۱۴۰۱-۰۱-۱۲ ۱۸:۳۸
0
0
سلام استاد گرامی ، سال نو مبارک
آیا افراد از استان های دیگه هم میتونن حاضر شن؟ یا اگه بشه به عنوان مهمان بتونن ماهی یکبار به علت مسافت طولانی( مثلا 5ساعت راه) شرکت کنند؟ خوشحال میشم اگه جوابتون مثبت باشه
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ مخالفم.
زهرا صادقی
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۱۹:۱۱
0
0
سلام حاج آقا من ثبت نام نکردم و اینو براتون مینویسم که فقط بخونید اگر نمیگفتم بهتون خفه میشدم من متولد اردیبهشت ۸۳ هستم و مدت هاست منتظر ام در کلاس شما شرکت کنم و نصف عید امسال درگیر بودم تا بتونم از خانواده ام اجازه بگیرم ولی نشد میدونید چرا؟ چون میگفتن چه معنی داره دختر تا ۸ شب بیرون باشه اونم مسیر دور از خونه برای کلاس غیر درسی و خارج از سیستم؛ افکاری که جز توی خانواده ما هیچ جا پیدا نمیشه؛ لطفا یه کلاس هم بزارید برای پدر مادر ها تا این افکار پوسیده رو بندازن دور ما دختر ها رو خلاص کنن از شر این مزخرفاتشون که مجبور نشیم به خاطر فرار از دستشون شوهر کنیم
زهرا
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۲۰:۱۶
0
0
سلام آقای مرادی من در مرحله ثبت نام هرچه میزنم ارسال صفحه دوباره میاد و ارسال نمیشه اطلاعاتم.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ایموجی خنده» اگر سخته از یک بزرگتر در منزل کمک بگیرید. دخترم سامانه شاد که نیست. سایر سوال و جواب ها را بخوانید.
الهه خدائی
۱۴۰۱-۰۱-۱۳ ۲۳:۱۲
0
0
سلام استاد گرامی سایت در دوره قبل اجازه ثبت نام نداد
متاهل هستم ولی دوست دارم در این کلاس شرکت کنم چون مباحث شما را در تلویزیون هم دنبال می کنم و مادر هستم . مطمئنم با شرکت در کلاس می تونم به فرزندم کمک کنم و منظم هم میام . لطفا بررسی بفرمایید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر در وبینارهای۱۴۰۰زندگی بهتر شرکت کرده باشید شما را خارج از ضوابط می پذیرم. یک دوره کامل یک خانم هفتادساله را پذیرش کردم چون تمام ماه رمضان ها می آمد پای منبرم.
امیرمحمد
۱۴۰۱-۰۱-۱۴ ۰۳:۴۱
0
0
سلام. وقتتون بخیر. متولد ۷۴ هستم و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد، اما به جای دکترا ، الان امریه رفتم، تخفیف قائل نمیشید برای ثبت نام؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ مشابه این سوال را جواب داده ام.
علی مسعودی
۱۴۰۱-۰۱-۱۴ ۰۸:۳۶
0
0
سلام استاد
من در دوره‌های قبل بودم، ولی الان راهی برای ارتباط و مذاکره با گروه اجرایی ندارم.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با زندگی بهتر تماس بگیرید یا ظهرها بیایید مسجدعمار
زهرالاجوردی
۱۴۰۱-۰۱-۱۴ ۱۸:۲۴
0
0
سلام،من مراحل ثبت نام کلاس مجرد ها رو تا اخر طی کردم،و کد پیگیری هم سایت بهم داد و اومدم عضو خود سایت بشم ک رمز کاربری من را قبول نکرد،و سایت تا چند ساعت برای من باز نشد،ایا در ثبت نام کلاس مجر هاهم اختلال ایجاد شد؟یا فقط مربوط ب ثبت نام سایت و ضویت سایت بود؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اصلا نیازی به ورود به سایت نیست. چرا یادداشت را نمی خوانید؟!
نمی دانم ثبت نام تان درست انجام شده یا نه چون معمولا همه اسامی را هرشب می بینم به چشمم نخورده
اگر ثبت نام کردید که هیچ و الا باشرحی که فرمودید شاید سیستم شما را به عنوان هکر شناخته. پس فردا بدون وی پی ان یا ... کش مرورگر را پاک کنید و.... ثبت نام کنید اگر ثبت نام نکردید
مینو میرزاخانی
۱۴۰۱-۰۱-۱۴ ۱۹:۰۹
0
0
سلام وقتتون بخیر
من یک بار برای این دوره ثبت نام کردم ولی متاسفانه کد رهگیریم پاک شد .
دوباره ثبت نام کردم ، اگر دعوت به مصاحبه بشم برای هر دو کد رهگیری ، پیام دعوت میاد؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اسم شما را دیده ام بله شما ثبت نام کرده اید و برای شما و سایر بزرگواران هیچ نیازی به کد ثبت نام نیست.
رهرا
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۰۸:۱۹
0
0
سلام وقتتون بخیر
ببخشید حاج اقا برای بانوان حتما بعد از پایان کلاس همراهی پدر و مادر الزامی است؟
و ممنون میشوم بفرمایید که به چه صورتی می توانیم پیگیری کنیم که ثبت نام به درستی انجام شده و جز افراد مجاز برای شرکت در کلاس هستیم متشکرم التماس دعا
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ فرم ثبت نام را حدس زدید؟ حالا یک بار هم دقیق بخوانید.
مهدی ریحانی
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۰۹:۰۳
0
0
سلام من فرم رو چند بار پرکردم و ارسال رو زدم و صفحه باز از اول اومد میخواستم ببینم ثبت نامم انجام شده؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ این ایراد شایع است با حوصله بیشتر هم متن یادداشت را و هم پاسخ های دیگرم را بخوانید. ان شاءالله برطرف می شود.
نرگس اصغری
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۱۰:۵۴
0
0
سلام حاج آقا وقتتون بخیر
بنده ساکن .... اما امکان رفت و آمد و اسکان در تهران رو دارم.
من بی اندازه مشتاق حضور در این کلاس هستم و منتظر آغاز دوره جدید بودم همچنین پیگیر‌ صحبت هاتون در صداوسیما و وبینار های زندگی بهتر هستم و تصمیم دارم جلسات مشاوره با زندگی بهتر رو شروع کنم
خواستم خواهش کنم و بپرسم با توجه به نبود مشکل رفت و آمد به تهران آیا بنده امکان ثبت نام دارم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ پس از ثبت نام با خانم احمدزاده مذاکره کنید. ایشان مسئول گروه اجرایی دوره دهم هستند.
سارا متولی
۱۴۰۱-۰۱-۱۵ ۱۴:۵۷
0
0
سلام و عرض ادب .. چندین بار فرم مربوط به کلاس مجردها را پر کردم ولی متاسفانه بعد از زدن دکمه ارسال ، صفحه فرم پر شده بالا میاید فقط بعضی قسمت ها خالی است .
لطف کنید اگر ایرادی از سوی بنده است بفرمایید اصلاح کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ این ایراد شایع است با حوصله بیشتر هم متن یادداشت را و هم پاسخ های دیگرم را بخوانید. ان شاءالله برطرف می شود.
محمدحسین
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۰:۱۶
0
0
سلام و عرض ادب / ما شهرستانی ها از استان های دیگه چطور استفاده کنیم؟!
معصومه
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۰۱:۲۱
0
0
با عرض سلام و ادب خدمت استاد گرامی
نماز و روزه هاتون قبول درگاه حق
بنده فرم ثبت نام رو پر کردم و کد پیگیری هم برام اومد میخواستم ببینم برای دعوت به مصاحبه تماس میگیرن؟
فاطمه اسدالله زاده
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۱۴:۴۸
0
0
سلام و نور
وقت شما بخیر

استاد، من متولد ۷۱ هستم. مدتها از دوستانم پیگیر کلاستون بودم... اون زمانی که به لحاظ سنی نوبت ما شد ثبت نام کردم. باهام هم تماس گرفتن. ولی همزمان شد با قبولی ارشدم در شهر دیگه و نتونستم دوره رو بیام :(
همیشه هم بابتش ناراحت بودم، الان واقعا مشتاقم که دوره رو بیام.
میشه الان ثبت نامم کنید لطفا؟؟
میفهمم که در حال حاضرِ زندگی و وجودم وااقعا چنین کلاس تربیتی رو لازم دارم... در این حد که به خودم میگم اگه من این کلاسو نرم کی بره؟!
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ سال ۹۰ چرا ثبت نام نکردید؟ سال۹۱ سال ۹۲ سال ۹۳ سال۹۴ ....در برخی سالها دوبار ثبت نام داشتیم مثل میان دوره دوره اول و میان دوره دوره دوم و... الان هم شما فکر می کل تهران ثبت نام کردند؟؟؟ نه!
بروید با گروه اجرایی مذاکره کنید این روزها مصاحبه ها در حال انجام است. من هیچ قولی نمی دهم. رییس گروه اجرایی این اختیار را دارند که به دلایل نخبگی و فرهیختگی ....
نفيسه بلالي
۱۴۰۱-۰۱-۱۶ ۱۶:۵۳
0
0
سلام وعرض ادب حاج اقا سال نو‌ مبارک
بنده چندین بار ثبت نام انجام دادم ولی تایید نشده و نگران هستم مهلت ثبت نام تمام شود و بنده نتوانم
بعد از هربار که پرکردن فرم دوباره صفحه به حالت اول برمیگرده ممنون میشم راهنمایی کنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با حوصله بیشتر هم متن یادداشت را و هم پاسخ های دیگرم را بخوانید. ان شاءالله برطرف می شود. این مشکل را بعضی ها گزارش داده اند و ثبت نام هر روز در حال انجام است.
رقیه
۱۴۰۱-۰۱-۱۷ ۱۴:۳۷
0
0
با عرض سلام و خدا قوت
چرا این کلاس برای دختران دهه ۶۰ نمیباشد من متولد ۶۶ هستم و خیلی دوست دارم تو این دوره شرکت کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ من عذرخواهم.
ای کاش سالهای قبل شرکت می کردید. سال ۹۰ هم متولدین دهه ۴۰ و ۵۰ اعتراض داشتند.
وبینارهای زندگی بهتر را شرکت کنید.
Maryam
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۰۱:۵۰
0
0
سلام من بهمن۷۲ هستم انصافه آخه نزارید ماهم شرکت کنیم؟!
فاطمه اسدالله زاده
۱۴۰۱-۰۱-۱۸ ۰۶:۱۲
0
0
سلام و نور
وقتتون بخیر

ممنون از پاسخگویی شما
پیرو سوالتون که چرا سالهای قبلش شرکت نکردم؟

استاد، سال ۹۰ ما تااازه ساکن تهران شده بودیم. جدا از اینکه بازه ی ۸۹ تا ۹۳ دانشجوی کارشناسی در زاهدان بودم و اساسا از وجود این کلاس ها بی خبر، احتمالا اگر هم مطلع میشدم مثل امروز ضرورتش رو درک نمی کردم.
از زمانی هم که مطلع شدم، تنها نوبتی که به لحاظ سنی امکان ثبت نامم بود، اینکار رو انجام دادم.

من هر چه سایت رو گشتم، راه ارتباطی با گروه اجرایی پیدا نکردم. لطفا در این زمینه راهنمایی کنید.
با تشکر
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ سوالم برای پاسخ گرفتن نبود. پس حالا بفرمایید چرا در سالهای ۹۴ و ۹۵ و ۹۶ و ۹۷ و ۹۸ ثبت نام نکردید؟
اما مشکل شما اینه که شما سایر پاسخ ها را نمی خوانید. اگر از سایر پاسخ ها به نتیجه رسیدید که رسیدید و الا من کمکی به شما نمی توانم بکنم. من در فرآیند انتخاب افراد مداخله ندارم و گروه اجرایی انتخاب می کنند حتی احتمال کامل و بی نقص نبودن نتایج کارشان می دانم و طبیعی است اما به جوان ها باید اعتماد کرد.
شما هم روش مذاکره با هم سن و سالان خودت که مثل خودت خانم هستند را باید بیاموزی
شما در چند پیام نتوانستیدخودتان را پرزنت کنید مثلا لیسانس چه رشته‌ای؟ و ارشد چه رشته‌ای؟
Maedeh
۱۴۰۱-۰۱-۱۹ ۰۱:۵۹
0
0
سلام حاج آقا،خدا قوت
میخواستم اگه امکانش باشه یه پیشنهاد بدم
واسه کسایی که مسافت دوری دارن نسبت به تهران، ویس کلاس مجرد هارو ریکورد کنید بذارید سایت که ما هم استفاده کنیم
با کلیپش مخالفت کردید، لااقل با ویسش مخالفت نکنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ همچین تحفه ای هم نیست. مکه همه تهرانی ها ثبت نام کردند! جو نده به کار برخی از شهرستانها می روم منبر از این افرادی که تا امروز چقدر نامه و پیام دادند انگشت شمار میان پای منبر. هر کدومشون یه عذری داره و بازم غر می زنند که چرا این هفته اومدی چرا دوشب بودی چهارشب نبودی و ....
دیگران میان پای منبر بدون ناز و ادا و اینها نمیان با ناز و ادا و ناله
اما کلاس ضبط نمی شه و با ضبط و انتشارش مخالفم. هر کس نمیاد واقعا برای همیشه از کفش می رود!
مبینا
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۳:۳۵
0
0
سلام استاد وقتتون بخیر
ببخشید شروع کلاس از چه تاریخی هست ان شاالله ؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نمی دانم. ان شاءالله به زودی.
در سایت اعلام می کنم.
عطا موسوی نژاد
۱۴۰۱-۰۱-۲۰ ۱۷:۳۹
0
0
سلا م عرض ادب
استاد بنده متولد ۸۲ هستم ولی از دبیرستان فارغ التحصیل شدم خیلی علاقه مند هستم در این کلاس شرکت کنم ممکنه کمکم کنید تا بتونم شرکت کنم ممنون از شما
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ خب ثبت نام کنید.مشکل چیه؟
محمد حسین برجلو
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۳:۰۱
0
0
سلام و عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت شما استاد گرامی
بنده متولد 82 خرداد ماه هستم
فرم ثبت نامی رو جسارتا پر کردم ولی شرایط سنی 81 قید شده بود
مقدوره من هم شرکت کنم در کلاس ها؟
ممنون میشم مساعدت کنید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اگر دانشجو باشید قابل مذاکره است. ثبت نام کنید و با گروه اجرایی مذاکره کنید. قول نمی دهم اما خیلی شانس پذیرش بالاست. این کامنت و پاسخ را هم به گروه اجرایی نشان بدهید.
سادات
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۱۴:۴۰
0
0
با سلام و وقت بخیر خدمت شما.
حاج آقا من به تازگی نامزد کردم و بینمان صیغه محرمیت خوانده شده ولی به شدت علاقه مند هستم که در این کلاس حضور داشته باشم امکانش هست؟ متولد 77
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ اصلا. لطفا به مشاور مراجعه کنید. خانم دکتر امانی یا خانم الزامی
زینب
۱۴۰۱-۰۱-۲۱ ۲۱:۴۸
0
0
سلام ببخشید من شرایط سنیم برای ثبت نام میخوره و درسته
اما متاسفانه من ازدواج ناموفق داشتم و طلاق گرفتم
بااین حال میتونم ثبت نام کنم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه. برای شما مفید نیست. توصیه می کنم حتما مشاور داشته باشید یک خانم عاقل و متدین مثل خانم الزامی

و اگر کسی ازدواج و طلاقش در شناسنامه اش ثبت نشده باشه و شرکت کند مدیون من است و من راضی نیستم.
برای افراد با تجربه طلاق وبینار گذاشتیم که با این تعداد طلاق در سال، شرکت کنندگان به ۲۰ نفر هم نرسید!
حامد ابراهیمی
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۱۲:۲۸
0
0
سلام و وقت بخیر
در زمان ابتدایی اولیه فعالیت اپلیکیشن کلاب هاووس ، در روزهای پایینی سال ۱۳۹۹ ؛ در یکی از رووم ها
با حضرتعالی هم کلام شدم و گپ و گفتی انجام شد .
جنابعالی فرمودین هماهنگ کن و هر زمان کلاس مجردهای ما شروع شد حتما بیا . و الان من از چه طریقی می توانم این مسیر ثبت نام رو طی کنم ؟
امیدوارم که یادتان. مانده باشد
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بازی فکری نیست! عزیزم. پاسخ همین مطالب این صفحه است و فرصت ثبت نام رو به اتمام.
فاطمه
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۱۴:۳۴
0
0
سلام وقتتون بخیر
ازاون جایی که اطلاعیه رو دیر دیدم ‌انتخاب واحد رو انجام دادم می تونم با یک ساعت تاخیر تو کلاس ها شرکت کنم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه اون واحد را حذف کنید یا با اون استاد مذاکره کنید. چرا ما فرعی باشیم اون واحد شما اصلی
جواد یکه تاز
۱۴۰۱-۰۱-۲۳ ۲۳:۴۵
0
0
من شرایط سنی این دوره رو ندارم.امیدوارم دوره ای مخصوص ما
که تازه با این کلاس آشنا شدیم ترتیب بدید ممنون.من 30 ساله هستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ وبینارهای زندگی بهتر فرصت خیلی خوبیه برای مباحث متنوعی که مطرح میشه
مهدیه
۱۴۰۱-۰۱-۲۴ ۰۲:۵۲
0
0
سلام اگر که واقعا نمی تونیم در کلاس شرکت کنیم راهی وجود داره بتونیم از مطالب کلاس استفاده کنیم یا از چه در گاهی می تونیم در رابطه با این موارد آگاه بشیم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ هیچ
اما می توانید در وبینارهای زندگی بهتر ثبت نام کنید.
الهام
۱۴۰۱-۰۱-۲۴ ۰۶:۳۲
0
0
سلام و عرض ادب حاج‌آقا
طاعات و عبادات تون قبول باشه
یعنی من نمتونم شرکت کنم بخاطر سال تولدم؟
هعی!!! من متولد ۷۲/۱۱/۱۸
امکان حضور نیست بخاطر یکماه و خورده ای
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ با خانم های گروه اجرایی مذاکره کنید.
ای کاش کامنت ها را میخواندید.
طهورا
۱۴۰۱-۰۱-۲۵ ۱۰:۱۵
0
0
سلام علیکم
حاج آقا من امسال به امید خدا کنکوری هستم و لذا برای دورهٔ دهم کلاس مجردها نمی تونم ثبت نام کنم.
ثبت نام دورهٔ یازدهم، حدودا چه زمانی هستش؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نمی دانم. دختر گلم.
محسن
۱۴۰۱-۰۱-۲۵ ۱۶:۵۳
0
0
سلام خسته نباشید دوره مجردهارو چجوری باید ثبت نام بکنم
هرکاری میکنم وارد بشم نمیشه یا میگه رمز عبور یا نام کاربری یا ایمیل وجود نداره چیکار کنم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ هیچ نیازی به ورود در سایت نیست. همین یادداشت را بخوانید لینک ثبت نام هست و با حوصله دقت پر کنید درست میشه.
ناشناس
۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۰۶:۲۷
0
0
وقت بخیر میدونم سرتون شلوغه سخته ولی ممنون میشم کامنت های اینجا و مسجد عماریاسر به اشتراک بزارید
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چی؟
امیر سهیل
۱۴۰۱-۰۲-۰۶ ۱۰:۴۰
0
0
با سلام وقت بخیر
من ثبت نام کردم ولی هنوز خبری نشده
چه طور میتونم پیگیری کنم؟
اولین جلسه از کی ان شاءالله شروع خواهد شد؟
علی
۱۴۰۱-۰۲-۱۲ ۱۳:۳۶
0
0
سلام حاج آقا من همون روزای اول ثبت نام کردم اما هیچ تماسی با من گرفته نشد
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بیش از ۲۰۰ نفر پاسخ تماس نداده‌اند و نیز برخی اظهار کرده اند شماره نادرست است و ثبت نام نکرده‌اند و در جریان نیستند و ... پس با تماس با زندگی بهتر؛ مشخصات کامل و دقیق تان را اعلام کنید اعم از کد ملی و موبایل و نام پدر که گزوه اجرایی کلاس چک کنند.
این احتمال هم هست که ثبت نام شما انجام نشده باشد نمی دانم.
مجتبی
۱۴۰۱-۰۲-۲۰ ۲۰:۵۹
0
0
سلام جایی هست که سخنرانی هارو دانلودکنم،اخه من ایران زندگی نمیکنم
محدثه اسماعیلی
۱۴۰۱-۰۴-۰۴ ۰۴:۱۱
0
0
سلام، مصاحبه ی دوره ی یازدهم کی انجام میشه؟
مهران
۱۴۰۱-۰۴-۱۱ ۱۹:۳۹
0
0
سلام و رحمت
استاد عزیز بفکر بچه های دهه۶۰ هم باشید بسیارمشتاق بودم شرکت کنم. متاسفانه متوجه شدم این امکان وجود ندارد.
مهدیه
۱۴۰۱-۰۴-۱۲ ۱۲:۱۴
0
0
سلام و عرض ادب؛
میشه بفرمایید ثبت نام دوره یازدهم تقریبا از کی شروع میشه؟
نفیسه
۱۴۰۱-۰۴-۳۰ ۱۵:۱۵
0
0
باسلام و عرض ادب
وقتتون بخیر
ببخشید من در لیست انتظار دوره بعد ثبت نام کردم اما نمیدونم چطور باید روند رو پیگیری کنم ممنون میشم راهنماییم کنید. توضیح اینکه در قسمت ورود پایین لیست هم فراموشی رمز عبور زدم ایمیلم یافت نشد.
مینو کربلائی
۱۴۰۱-۰۶-۲۰ ۲۰:۴۳
0
0
راستی حاج آقا من از بچه های دوره ی دهمم.
الهی که قدردان زحمات شما باشیم
مادر
۱۴۰۱-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۳
0
0
سلام و عرض ادب وقتتون بخیر باشه ان شاالله . چطور میشه شما رو ملاقات کرد؟ خیلی مهم و حیاتی هست.در مورد پسرم.
صالحه
۱۴۰۱-۰۹-۲۲ ۰۴:۲۰
0
0
سلام استاد،ببخشید شرط پذیرش دانشجو بودنه؟من ۲۲ سالمه ولی دانشجو نیستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه شرط نیست.
مرتضی
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۱۹:۰۰
0
0
سلام خداقوت از برگزاری این کلاس مطلع نبودم برنامه شما رو دوروز صبح که خونه بودم شبکه سه دیدم
کلاس مجرد هارو گذری که تلویزیون جمعه میزاره دیدم
نظرتون نیست تو شهر های دیگه از جمله مشهد هم این کلاسارو برگزاری کنین همه چی برای تهرانی هاست
نگاه میکردم سن پسرا رو زدین۷۵
من دیگه پیر شدم چند سال پیش کسی حواسش به این چیزا نبود
مصطفی
۱۴۰۱-۱۱-۰۷ ۲۲:۱۷
0
0
سلام
مصطفی
۱۴۰۱-۱۱-۰۷ ۲۲:۳۰
0
0
سلام
استاد اگه مقدور از کلاس ها فیلم ظبط بشه و داخل سایت قرار داده شه برای کسانی که توانایی شرکت در کلاس ها را ندارند بدلیل اینکه تهرانی نیستند اما دوست دارند از کلاس های عالی تون استفاده کنند
ناشناس
۱۴۰۱-۱۲-۲۲ ۱۹:۲۲
0
0
سلام وقت بخیر
خب این همه دهه شصتی ها از شما می خواهند براشون کلاس بگذارید، چرا نمی گذارید؟ بله! فرصت ها مثل ابر می گرذند، اما آیا این نسل هیچ وقت این فرصت را داشتند که آموزش ببیند؟ الان تلویزیون برنامه شما را پخش می کنه مردم می دونند شمایی وجود دارید، قبلا از کجا باید می دونستند چنین کلاس هایی هست؟!اصلا صحبت در مورد این مسائل برای خانوده هاشون قابل قبول بود؟ غیر این بود که بهشون یاد داده بودند ورود به این مسائل ممنوعه است، و اولویت درس و درس و درسه.
من که کاره ای نیستم، اما شما که ازتون بر میاد، این فرصت را ازشون نگیرید. این نسل بیشترین بخش هرم جمعیتند، اگر فرزند آوری نداشته باشند سه نسل بعدشون هم کار کنند جبران نمیشه. علاوه بر این پای هر فساد و اغتشاشاتی سرخورده های همین نسلند. بگذریم که در سالمندی هم بدلیل تنهایی هزینه ای بر گردن دولت و نظام خواهند شد.
از فرصت این نسل هنوز یک کوتاه مدتی مونده و این تلاششون یعنی خودشون هم فهمیدند داره خیلی دیر میشه،
پس لطفا به اندازه خودتون کمکشون کنید، قبل از اینکه دیگه واقعا نشه کاری کرد.
نازنین
۱۴۰۱-۱۲-۲۶ ۲۲:۰۵
0
0
سلام و عید پیشاپیش مبارک
برای سال جدید ۱۴۰۲ دوره‌ی مجردهای جدید برقرار نخواهد شد؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله ان شاءالله
ایمان
۱۴۰۲-۰۱-۰۶ ۰۶:۱۵
0
0
با عرض سلام و ادب
من متولد اسفند ۱۳۵۹ و مجرد هستم، دوست داشتتم از مطالب کلاس شما استفاده کنم ولی متاسفانه بخطر شرایط سنی نمی توانم، پیشنهاد داشتم که اگر فیلم کامل کلاس مجردها در سایت آپارات آپلود شود تا بنده و سایر دوستان هم استفاده کنند.
ممنون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ پیشنهاد من شروع کردن یک دوره مشاوره اختصاصی با یکی از مشاوران زندگی بهتر است. و حتما این توصیه را جدی بگیرید.
مریم
۱۴۰۲-۰۱-۱۱ ۰۴:۰۳
0
0
سلام خداقوت داشتم مطالب را می خوندم به شرط سنی رسیدم اصلا خوشم نیومد مگه استخدامیه که شرط سنی گذاشتید الان اکثر بچه های دهه شصت مجردن اونا بیشتر نیاز دارند نه دهه ۷۰ و ۸۰ اونا که خودشونا علامه دهر می دونن من که کلا نمی تونم شرکت کنم چون زمان اتمام کلاسا خیلی دیره تا بخای برگردی خونه نصف شب شده ولی ای کاش شرط سنی نداشت
موسوی
۱۴۰۲-۰۳-۰۶ ۰۹:۵۴
0
0
سلام علیکم
تاریخ دوره جدید کی هست؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام ثبت نام شروع شده
ترنم
۱۴۰۲-۰۳-۱۰ ۱۹:۲۹
0
0
سلام. واقعا محدودیت سنی گذاشتنتون نمیفهمم:) البته سال‌های قبل هم دیده بودم تو اطلاعیه ها.. فقط متولدین 73 میخوان ازدواج کنن؟ اشکال نداره از ما که گذشت ما رو بعنوان تجربه گرهای خواستگاری های بیخود که هیچکس هیچ چیز بهمون یاد نداد دعوت کنید برا این دهه هفتادی که همه امکانات برا اونهاست بهتر توضیح میدیم اتفاقا :) و اتفاقا دهه سی سالگی به بعد بهترین دوره است برای ازدواج و از هیجانات سریع و غیر منطقی دور شدن.. موید باشید
زینب
۱۴۰۲-۱۰-۰۸ ۲۰:۲۱
0
0
سلام جناب استاد مرادی خسته نباشید
ببخشید من فقط چون متاهل هستم از این بابت ناراحتم که امکان حضور در کلاس های شما رو ندارم ، فقط میخواستم بدونم برای متاهلین از این جور جلسات نمیزارید؟ خب ماهم دل داریم:(
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: