ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
چهارشنبه , ۲۷ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۱۰
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع
در اغلب ایام سال در فضای مجازی و در ملاقات‌هایم با مردم در مجالس مذهبی و اماکن عمومی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام کلاس مجردها سوال مطرح می شود و توضیح می‌دهم. و از خرداد سال ۱۳۹۰ که اولین ثبت‌نام کلاس مجردها که آن روزها اسم هم نداشت انجام شد تا پس از ثبت‌نام دوره ششم همیشه این گله بوده و هست که «... ما خبر نشدیم.» و به این تجربه رسیده‌ایم من و عزیزان‌ گروه‌های اجرایی ادوار مختلف که همین متقاضیانی که بی سر و صدا . به موقع ثبت‌نام می کنند در همراهی با کلاس و مشارکت در مباحث فعال‌تر و پویاتر هستند. اما برای عزیزانی که تمایل دارند در دوره هفتم کلاس مجردها شرکت کنند چند نکته ضروری را عرض می کنم:
در اغلب ایام سال در فضای مجازی و در ملاقات‌هایم با مردم در مجالس مذهبی و اماکن عمومی در خصوص زمان و نحوه ثبت‌نام کلاس مجردها سوال مطرح می شود و توضیح می‌دهم. و از خرداد سال ۱۳۹۰ که اولین ثبت‌نام کلاس مجردها که آن روزها اسم هم نداشت انجام شد تا پس از ثبت‌نام دوره ششم همیشه این گله بوده و هست که «... ما خبر نشدیم.» و به این تجربه رسیده‌ایم من و عزیزان‌ گروه‌های اجرایی ادوار مختلف که همین متقاضیانی که بی سر و صدا . به موقع ثبت‌نام می کنند در همراهی با کلاس و مشارکت در مباحث فعال‌تر و پویاتر هستند.
اما برای عزیزانی که تمایل دارند در دوره هفتم کلاس مجردها شرکت کنند چند نکته ضروری را عرض می کنم:
۱. زمان ثابتِ «کلاس مجردها» روزهای یکشنبه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است. لطفا در انتخاب واحدهای تحصیلی و سایر برنامه های پیش روی‌تان؛ به نحوی برنامه‌ریزی و تنظیم کنید تا در صورت ثبت‌نام و پذیرش بتوانید در کلاس شرکت کنید.
خوب است بدانید هیچ ساعتی را در هفته نمی توان انتخاب کرد که برای همه مناسب باشد و همه موافق باشند؛ پس به این برنامه ثابت احترام بگذارید و پیشنهاد تغییر ساعت ندهید. اگر مناسب زمان و برنامه ی شما نیست لطفا ثبت نام نکنید!
۲. تاریخ ثبت‌نامِ «کلاس مجردها» برای دوره هفتم؛ روز ولادت حضرت زینب کبری سلام الله علیهاست.
۳. روش ثبت‌نام در «کلاس مجردها» بسیار ساده است مثل همیشه، در همین وب سایت در یک فرصت کوتاه یک یا دو روزه ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می شود.
سپس افراد متقاضی مثل بسیاری از دوره‌های آموزشی دیگر در مصاحبه حضوری جهت تطبیق مدارک و پذیرش شرکت می کنند. من در روند مصاحبه‌ها مداخله‌ای ندارم و افراد گروه اجرایی کلاس (از افراد همین دوره یا دوره‌های قبل) با شما مصاحبه می‌کنند. این مرحله زمان‌بر و مهم است.
نکته: همراه داشتن پرینت این یادداشت و اصل و کپی شناسنامه، مدارک تحصیلی و یک قطعه عکس پرسنلی در جلسه مصاحبه الزامی است.
نکته۲:خوب است بدانید گروه اجرایی بر اساس یک بودجه بندی و یک الگوریتم خاصی اعم از سن و رشته تحصیلی و رغبت و ... تعدادی از متقاضیان را پذیرش و تعدادی را در لیست انتظار قرار می دهند و از تعدادی هم پذیرفته نمی شوند که صریحا به آنها اطلاع خواهند داد
از نشانه های رشدیافتگی و بالندگی کنارآمدن و قبول کردن نتایج این مرحله است.
نکته۳:لازم به یادآوری است؛ منبرهایم نه ثبت نامی است و نه پذیرش و ... و با احترام در خدمت همه هستم.
۴. محل تشکیل «کلاس مجردها» معمولا در تالار ایوان شمس در ابتدای اتوبان کردستان است و هرازگاهی هم در دانشگاه های اصلی شهر تهران؛ ولی پاتوق اصلی تالار ایوان شمس است. این مورد هم مانند زمان قابل تفاهم صد در صدی نیست! هرچند انتظار دارم خانواده‌ها فرزندان جوان‌شان را در این رفت و آمد همراهی یا حمایت کنند، اما همیشه تعدادی تاکسی بانوان و تاکسی های بیسیم یا اینترنتی و چند دستگاه اتوبوس به مقصد ایستگاه مترو هماهنگ می کنیم ولی با توجه به محدوده سنی کلاس و بی هزینه و رایگان بودن کلاس همه می توانند به تناسب شرایط تمهیدی برای آمدن و رفتن بیاندیشند. 
خوب است جوان تر ها از عبارات و ادبیات کودکانه ای مانند «آن مکان دور است» کم کم فاصله بگیرند. اگر این کلاس برای کسی ضرورت داشته باشد اصلا این نوع حرف ها برایش مهم نخواهد بود. مثلا از شهرهای بسیار دور مانند ساحل خلیج همیشه فارس، جوان هایی مشتاق با سن و سال شما و بعضا حتی با جیب تقریبا خالی، برای دیدن یک بازی فوتبالِ معمولا صفر-صفر به تهران و ورزشگاه آزادی می آیند و شب را بیرون از ورزشگاه می خوابند. حالا یک آقا پسر یا حتی دخترخانم در محدوده شهر تهران بگوید اتوبان کردستان یا خیابان شهید گمنام دور است؟! به هر حال خودتان بررسی و ارزیابی کنید اگر آمد و رفت به این آدرس و یا سالن های دیگر که به سختی به صورت رایگان فراهم می شود، برای‌تان مقدور نیست، ثبت نام نکنید! چرا که این موارد قابل مذاکره نیست.
۵. روش تدریس در «کلاس مجردها» جزوه گفتن و یا ارائه‌ی پاورپوینت نیست. سخنرانی هم نیست! روش تدریس بحث است و لازم است مشارکت کنید.
«کلاس مجردها» مثل کلاس هایی که تا کنون دیده اید نیست. نقش شما در آن پررنگ تر از کلاس های دیگر است. پس باید حواس تان کامل جمع باشد! موبایل‌تان خاموش باشد! کنار دوست تان ننشینید! حتی یادداشت هم نکنید! در لحظه تفکر کنید، در ذهن تان ارزیابی و نقد کنید و اظهارنظر جرأت‌مندانه‌ی محترمانه و جدل احسن برای فهم بهتر و... .
«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد. همه با هم درگیر فهمیدن و دانستن می شویم و اگر کسی در تمام زمان کلاس تمرکز و هوشمندی کافی را به خرج ندهد، از کلاس کم بهره می مانَد و شاید خسته شود. و مرا هم خسته کند!!! پس اگر حوصله اش را ندارید و یا این روش را نمی پسندید ثبت نام نکنید!
۶. شماره پنج را خواهش می کنم یکبار دیگر بخوانید.
۷موضوعِ «کلاس مجردها» انحصارا مباحث مرتبط با ازدواج و انتخاب همسر نیست چرا که از آغاز یعنی اولین جلسه اولین دوره تاکنون مهم ترین عامل انتخابِ موضوع جلسات «خردِ جمعی» بوده و خواهد بود و دیگر اینکه لزوما کلاس مجردها مرحله ی قبل از کارگاه خانواده نوپا [کلاس متاهلین] نیست! 
دقت بفرمایید! همیشه در آغاز هر دوره‌ای در نظر دارم مباحث انتخاب همسر را منظم بیان کنم اما تا کنون به غیر از آن و نیز پاسخ به سوالات کوتاه و مشاوره های افراد پای میکروفن که مورد نظر عقل جمعی کلاس بوده، به موضوعات مختلف و متنوعی به انتخاب اعضای کلاس پرداخته ایم. بحث هایی پرنشاط، پویا و جذاب که برای خود من هم شادابی و تازگی بهمراه داشته و دارد. مثلا غیرت دینی، عشق، امریکا، جهاد لسانی، امام، ولایت فقیه، دفاع مقدس، نسل و موالید، شیعه، ایمان و کفر، بهشت، مرجعیت و نقش روحانیت در انقلاب اسلامی ، هشدارهای اساسی در انتخاب همسر و برخی ریز مهارت های انتخاب همسر، هدف و آرزو، موج حمایت از دین، شکست عشقی، خیریه، جوانی فصل قرار و بی قراری، صدقات، خودکارآمدی، تناسب بین عقل و عشق در انتخاب، تربیت فرزند، مشکلات دختران در سنین بالا، سوگ و فراق، از دست دادن پدر و تأثیر آن برفرزندان، شناخت و مدیریت احساسات و هیجانات، انعطاف پذیری، نشاط در عبادت، انجام مستحبات، دلایل مخالفت خانواده با تصمیمات فرزندان، احترام به پدر و مادر، استقلال و وابستگی، تصویر ذهنی غلط از خواستگار، عزت نفس، نقش رسانه در تربیت جامعه، روابط متقابل، سهم ما در معضلات اجتماعی، نظم فکری، تقوا و اخلاص، احترام به خود، مهربانی و خیلی موضوعات دیگر
اگر شما فقط یک موضوع خاصی را مدنظر دارید ثبت نام نکنید!
۸. قانون در «کلاس مجردها» بسیار مهم است. این کلاس مانند برخی تجمعات یا جلسات، تفننی و سَرسَری نیست؛ هرچند بنابر اقتضای جلسات جوانان فضا معمولا شاداب و پرنشاط است اما روح حاکم بر کلاس یک جدیت و نظام مندی روشنی دارد. به یک تعبیر؛ کلاس برای خودش نظم و قاعده و قانون دارد هرچند ساده و اندک اما بسیار مهم. مثل همین ثبت نام اینترنتی و مصاحبه حضوری
۹. توجه به این نکته‌ مهم است: اگر ادب مثال زدنی، انگیزه ی بالا برای دانستن، حوصله و متانت و البته اخلاص و طهارت این جمع ارزشمند از پاک‌ترین جوانان و دانشجویان فرهیخته، نخبه و فعال نبود، هرگز "کلاس مجردها" پا نمی گرفت. جسارتا اگر خیلی عجول و یا خیلی زودرنج هستید و یا حال و حوصله‌ی فضاهای چالشیِ ملزم به صبر و تابآوری و خودداری از قضاوت را ندارید ثبت نام نکنید!
۱۰. سن و سال تولد: از آغاز قرارمان این شد که این کلاس ویژه ی جوانان و مجردها باشد؛ بنابراین ۱. از پذیرش متأهلین و افرادی که تجربه ی طلاق دارند، معذوریم. ۲. بنابر ملاحظات عدیده، محدوده ی سنی جوان را با تعاریفی مانند ۱۸ تا ۳۵ سال منطبق نکردم و برای هر دوره شرایط سنی تعیین کرده ایم و این دوره بازه سنی شرکت کنندگان در دوره هفتم آقایان ۷۲ تا ۷۶ و خانم ها ۷۱ تا ۷۷
تبصره: به پیشنهاد گروه اجرایی کلاس؛ فقط دانشجویان Phd و نیز دانشجویان المپیادی و نخبه با یکی دو سال کمتر و بیشتر از این بازه می توانند ثبت نام کنند. مثلا آقایی که متولد ۷۸ است و رتبه زیر صد در کنکور سراسری کسب کرده می تواند ثبت نام کند ولی تایید یا ردش به تشخیص کمیته سه نفره ثبت نام گروه اجرایی است.
۱۱. کسانی که در ادوار گذشته عضو کلاس بوده‌اند، همیشه به روی چشمم جای دارند و اگر به هر علتی از کلاس بازمانده اند در صورتی که احساس ضرورتی برای شرکت در ادامه این دوره دارند با گروه اجرایی حضوری مذاکره کنند.

۱۲. تشکر و سپاساز همه اهالی کلاس مجردها؛ عزیزان و نورچشمی های گرامی؛ آقا پسرها و دختر خانم های متدین و باوقار و دلسوز  و مهربان به ویژه تمامی اعضاء گروه اجرایی با روحیه جهادی مثال زدنی و شوق به یادگیری، از روز همان روزهایی که سنگ بنای کلاس مجردها در پرسش و پاسخ های ظهرهای ماه مبارک رمضان، در بالکن مسجد عمار گذاشته شد؛ روزهایی که عدد جوان های آن جمع به ۱۵ نفر هم نمی رسید تا امروز. از تک تک شما تشکر می کنم؛ بیش از قبل برایم محترم و عزیز هستید و مثل همیشه برای همه تون دعا می کنم. 
از والدینی که به کلاس سر زدند و گاهی فرزندانشان را همراهی کردند نیز متشکرم.


متاسفانه لازم است تکرار و تصریح کنم از ابتدا تمامی کلاس ها و کارگاه هایم رایگان بوده و هست.

پی نوشت: در تکمیل فرم ثبت‌نام ، به پاسخ دادن دقیق و محترمانه و رسمی دقت کنید. ما به تک تک پاسخ ها دقت می کنیم و برخی را به دلیل نوع پاسخ گفتن هایش یا در این مرحله رد می کنیم یا در اولویت قرار نمی دهیم. 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۴
انتشار یافته: ۹۵
zahraa
۱۳۹۶-۱۰-۲۷ ۲۲:۲۱
0
0
سلام استاد
وقت بخیر و خداقوت
از بچه های دوره پنجمی هستم
دلتنگ شدم
علی باقری
۱۳۹۶-۱۰-۲۷ ۲۲:۳۱
0
0
سلام و ارادت
انشالله که سلامت و تندرست باشید
دوره بسیار عالی بود خیلی خوب بود هرچیزی بگویم کم است
حیف که زود تمام شد

بدی کلاس مجردها فقط زمان کم آن است.

انشالله سلامت و تندرست و عاقبت بخیر باشید

یاعلی
فرخی
۱۳۹۶-۱۰-۲۷ ۲۲:۴۱
0
0
بسیار مطالب روشن و مفیدی فرمودید. به عنوان عضو کوچک کلاس از کسانی که می خواهند ثبت نام کنند تمنا دارم دوباره و سه باره این نکات را مطالعه کنند که قطعا در درک کلاس خوب منعطف سیال و قانونمند مجردها، کمک شایانی به ایشان خواهد کرد.
حسنا زعيمى
۱۳۹۶-۱۰-۲۷ ۲۲:۵۴
1
0
سلام
يادم هست در يكى از پست هاى سايت خطاب به بچه هاى دوره هاى پيشين كلاس مجردها كه از پايان دوره شان ناراحت بودند با اين مضمون فرموده بوديد كه به هرحال هر دوره اى يك روز بايد تمام شود، پس اينقدر ناراحتى به خرج ندهيد. فرمايش شما متين است، پس بهتر مى دانم كه اينجا بابت تمام درس ها و نكات ظريفى كه به ما ياد داديد تشكر كنم كه به واقع تأثيراتش را در بهبود كيفيت زندگى مان مى بينيم. هرچند گريزى از ناراحتى و دلتنگى نيست، چرا كه بيش از اين توفيق در محضر شما بودن را نداريم.

يا على (ع)
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ این ناشی از رشدیافتگی و بالندگی شماست.
البته می دانید بچه هایی که از دوره ششم در گروه اجرایی دوره هفتم قرار بگیرند همراه کلاس می مانند.
كلانتر
۱۳۹۶-۱۰-۲۷ ۲۳:۵۲
1
0
سلام ممنونم از این همه لطف و مهربانی شما که همیشه نسبت به شاگردان خود و مخاطبین دارید آموزه های شما علاوه بر ایجاد تحول در دیدگاه بسیار کاربردی و دقیق هست خیلی خداوند رو شاکرم که این توفیق رو بدست آوردم که از محضر شما بهرمند شوم همیشه دعاگوی شما و ممنون الطاف بی پایان شما هستم
جارالهی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۰۱:۰۵
1
0
سلام
هرباره شکر خدا رو میکنم که در محضر شما شاگردی میکنم. ممنون به خاطر وقتی که میذارید و توضیحات دقیق و روشنتون. ان شاءالله که دوره جدید هم پربار باشد. و خداوند به شما توان مضاعف عنایت کنه و خیر کثیر. دعاگو و ممنونتان هستیم
عاطفه رفیعی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۹
1
0
سلام.
در دوره کوتاه ششم فرصت شاگردی شما قطعا از بهترین تجربه های زندگی من به حساب می آید،تقدیری که شما برای اداره کلاس و دوره های مختلف دارید بی شک با تجربه و خردمندی که از شما در ذهن دارم بهترین اتفاق است.برای همه آموزه هایی که با گه گاه با خستگی،کسالت و زحمت ولی با دلسوزی و پدرانه به ما یاد دادین بی اندازه ازتون سپاس گذارم و همیشه از خداوند براتون عزت و سلامتی میخوام.
فاطمه استادرحیمی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۰۱:۱۹
0
0
سلام استاد
خیلی خیلی نکات ثبت نام و شرایط کلاس رو دقیق و واضح فرمودید
حتی بنده هم پس از دو دوره شرکت مشتاق خواندن قوانین شدم
خیلی ممنونم ازتون
یکشنبه ها همیشه کل اعضای خانواده ام میدانند برای من روز خاصی شده و همیشه همه برنامه هایمان به خاطر کلاس و نبود من کنسل میشه
این چند هفته که ایام امتحانات بود به شدت دلتنگ کلاس شدم
عارفه کبیر
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۰۲:۱۷
0
0
سلام
شکر خدا افتخار شاگردی شما در دوره ششم نصیبم شد... بینهایت از لطف و بزرگ منشی جنابعالی سپاسگزارم... در هر موضوعی که طی دوره مطرح شد هوشمندانه، دلسوزانه و پدرانه توصیه ها و آموزش های کاربردی و عالی رو در اختیارمون قرار دادین... کلاس مجرد ها چه به لحاظ مدل آموزش و چه از جهت مهارت آموزگاری جنابعالی، واقعا با ارزش ترین کلاسی هست که میتونه برای کسی پیش بیاد.. مجدد متشکرم.. امیدوارم عزتتون مستدام باشه استاد گرامی و گرانقدر... کاستی و کوتاهی های ما رو به بزرگی خودتون ببخشید.
Heidari
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۰۲:۳۹
0
0
سلام استاد
دراین فرصت چندماهه درمحضرشماخیلی چیزهایادگرفتم وازهمه مهم ترطعم تغییرورشد رو چشیدم.درست است که دوره. ششم به اتمام میرسه امااموزه های شماهرروز توزندگیم جریان داره.قطعا وحتمابادیدن ایینه خانه وخوندن مطالب سایت اتصالم روباعلم ومهارت شماحفظ خواهم کردان شاءالله.
ازشماخیلی خیلی ممنونم که پدارانه برامون زحمت میکشین وحمایت مون میکنید.براتون ارزوی سلامتی،سرافرازی وبرکت روز افزون دروقت وانرژی رو ازخدای مهربان دارم.
یاعلی
نادرى
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۳:۰۷
0
0
سلام استاد
خيلى خوشحالم و خداوند را شاكرم كه توفيق حضور و بهره بردن از محضرتان و شاگردى در محضرتان را نصيب اين جانب فرمودند .
از زحمات، توضيحات مفيد و كاربردى و درس هاى ارزشمندتان بسيار سپاسگزارم .
درس ها و نكاتى كه در كلاس به من آموختيد هميشه و در هر لحظه در خاطرم هست و در لحظاتى كه بايد از آنها استفاده كنم عيناً برايم تداعى مى شوند ، بابت اين درس هاى زندگى ،كه هيچ جاى ديگرى آنها را نيافتم ،
بينهايت از شما سپاسگزارم .
إن شاءلله اين فرصت دوباره نصيبم شود و إن شاءلله كه شاگردان لايق و قدردانى باشيم و شما از ما راضى باشيد .
صباغی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۳:۲۶
0
0
سلام استاد
زمان چقدر زود گذشت و چه درس های زیادی که شما به ما یاد دادید
تشکر میکنم ازتون بابت تمام زحماتی که در این دوره از کلاس کشیدید
واقعا کلاس مجرد ها جایی هست که کاش امکانش پیش میومد که همه ی جوان ها میتوانستند در اون شرکت کنند چون قطعا یکی از بهترین تجربه های زندگی ست.
بسیار بسیار ضروری و واجب هست برای همه ی جوان هایی مثل ما
ایشالا همیشه در پناه امام زمان سلامت باشید
زینب
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۴:۳۹
0
0
سلام
وقتی یادداشت رو دیدم کل دوره از جلوی چشمم رد شد،
ممنونم به خاطر زحماتتون و وقت گذاشتن بی‌منت برای ما.
کاش میتونستیم جبران کنیم.
bahadori
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۴:۵۶
0
0
سلام.
خدا را هزاران مرتبه شکر که افتخار شاگردی شما را داشتم . خوشا بحال ما و خوشا بحال عزیزانی که از اعضای دوره هفتم خواهند بود .
به خاطر تک تک نکات آموزنده , دلسوزی , مهربانی و صبوری و حلمتان از شما بی نهایت ممنونم.
التماس دعا .در پناه حق باشید
واحدی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۶:۳۹
0
0
سلام
بی شک شرکت در کلاس مجرد ها بهترین تجربه زندگیم تا به امروز بود، و خداوند رو به خاطر توفیق حضور در محضر شما شاکرم.
همیشه دعاگوی شما هستم
هانیه عابدینی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۶:۴۳
0
0
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت استاد گرامی.
از اینکه در کلاس های شما شاگردی کردم بسیار خرسندم.و از شما به خاطر آموزش تمام نکات ریزو درشتی که در کلاس گاه به صورت مستقیم گاه در قالب شعر یا داستان میدادید و تمام نگرانی های پدرانه ای که در حق ما داشتید ممنونم .از خدا سلامتی و خیر برایتان خواستارم.
خدا حفظتون کنه.
میترا سلیمانی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۷:۳۰
0
0
سلام سپاسگزار زحماتتون هستیم و خواهیم بود لطفا مارو از نعمت یادگیری اولیه های انسان بودن دریغ نکنید
میرباقری
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۷:۳۷
0
0
سلام
ادب حکم می کند تا از شما استاد محترم بابت تمامی زحماتی که طی این دوره برایمان کشیدید تشکر کنم. خوشحالم که در دوره ای هرچند کوتاه افتخار شاگردی شما رو داشتم چراکه آموزشهای شما در طول این دوره تاثیر مثبتی در زندگی ام داشته و من را از سردرگمی و روزمرگی ای که دچار شده بودم نجات داد و سبب هدفمند شدن و امیدواری و آرامش در زندگیم شد. از این بابت همیشه دعاگو و سپاسگذار شما خواهم بود.
مطهره
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۸:۳۰
0
0
سلام من خیلی پیگیر این دوره کلاستون بودم و دوره قبلی هم نتونستم بیام این دوره هم فقط ی سال فرق دارم با شرایط. من متولد 70 هستم و دانشجوی ارشد خیلی خیلی نیاز دارم تا درکلاستون بیام ممنون میشم استثنا هم بزارید
ناشناس
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۹:۴۰
0
0
سلام استاد.
من الان باید چه کار کنم که شرایط سنی را ندارم و فوق العاده علاقه مند شرکت در کلاس ها هستم.
حدود یکماه است هر رزو دارم پیگیری میکنم تا دوره جدید اعلام شود. از هر راهی تلاش کردم تا از محتوای کلاسها خبری بگیرم تا استفاده کنم.
با این رویه اصلا دیگر به شرایز سنی من نخواهد رسید. خواهشا و خواهشا عنایتی بفرمایید.

لیسانس مهندسی برق دانشگاه شهید بهشتی
دانشجوی ارشد فلسفه اسلامی دانشگاه خوارزمی
ساکن تهران
متولد 69
سیده محدثه حسینی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۹:۴۴
0
0
سلام
واقعا خیلی خوشحال هستم که تونستم شاگرد شما باشم وامیدوارم تودوره بعدهم بتونم افتخار شاگردیتون رو داشته باشم .
واقعا با وجود تمام بدی هایی که ناخواسته وخواسته انجام دادم همیشه خدا راه ها وقسمت های خوب رو پیشروم گذاشته که این کلاس هم یکی از این موارد بود.
انشاءالله شما وخانواده محترمتون در پناه خدا همیشه سالم و در آرامش باشین.
مائده بهزادیان
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۱۹:۵۵
0
0
سلام استاد گرانقدر.سپاسگزارم از شما بابت تمام ساعاتی که برای ما پدرانه وقت گذاشتید.از برکات کلاس شما بزرگترین افتخار برای من آن است که در کلاس درس شما مشق کردم حسن خلق و حب اهل بیت علیه السلام را . شاگردی کردن در محظر شما افتخار بزرگیست برای من .به یاد این کلام از مولا علی علیه السلام افتادم که فرموده اند فرصت ها چون ابر در گذرند،حیف که دیر قدر کلاس پر از خیر و برکت شما را دریافتیم و تا چشم برهم زدیم فرصتمان به پایان رسیده بود.شاگردی کردن در محضر شما فیضی بود که مولایمان حضرت علی (ع) به من عطا کردند و من تا عمر دارم برای ذره ذره رشدی که کردم (با اینکه هنوز هیچ نمیدانم) مدیون و دعاگوی شما هستم.
کاش فرصت بیشتری بود تا آموزه های بیشتری را از شما می آموختم .
سلامت و تندرست باشید ان شاء الله
زهره اصغریان
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۱:۱۵
0
0
استاد سلام
خبر شروع دوره جدید که خبر اتمام این دوره را هم با خودش میاره قابل انکار نیست اما از آموخته هایم از کلاس به یاد دارم که آدم های وظیفه لطف کردن به مارا ندارند و این لطف نشانه روح بزرگ آن هاست لطف پدرانه ای که در این چند ماه هرچند کوتاه به ما داشتید از با ارزش ترین فرصت و حتی سکوی پرشی بود برای بزرگ شدن و درست فکر کردن و انشالله با توسل به حضرت خدیجه (س) وبا مداومت و تمرین آموخته های این دوره قبل از پذیرش هر نقشی در زندگی و جامعه ,انسانی باشیم با روح سالم تا حق فرزند صالح بودن را به جا بیاوریم.
کاظمی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۱
0
0
سلام از اینکه میتونم تو دوره جدید شرکت کنم خیلی خوشحالم .
عضو دوره پنجم
قاسمي
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۱
0
0
عرض سلام و ادب
خداقوت ميگم به شما استاد گرانقدر و عزيز كه بطور خستگي ناپذيري براي اسلام از جان مايه مي گذاريد
کاظمی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۴
0
0
سلام از اینکه میتونم تو دوره جدید شرکت کنم خیلی خوشحالم .
عضو دوره پنجم
ناشناس
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۸
0
0
یعنی میشه منم این دوره تو کلاسای شما شرکت کنم
علیرضا آرچین
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۱:۵۹
0
0
سلام حاج اقا من از بچه های دوره ششم هستم، ابتدا از شما تشکر میکنم بابت جلساتی که برای ما وقت گذاشتید، من نکات و مطالبی از این کلاس یاد گرفتم که همین الان هم تاثیر اش رو در زندگی ام میبینم و این،دین همیشه به گردن من خواهد بود.
علاقه شما به ما و کلاس خیلی خیلی واضح و شیرین بود و امید وار بودم که به این زودی ها این فرصت رو از دست ندهم.
هر چند خیلی ناراحت هستم ولی دوست دار و مدیون شما بیش از قبل هستم
میلاد رضائی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۲:۰۴
0
0
سلام و احترام
سوالی که داشتم این بود که من متولد نیمه دوم سال 1370 هستم و بعداز تموم کردن دوره کارشناسی ارشد و زودتر از موعدی که برام تعیین شده بود عازم خدمت سربازی شدم و الان هم بیش از یکسال از دوران سربازی رو گذروندم..با چنین شرایطی امکان ثبت نام دارم؟
به نظرم برای اقایون به خاطر مساله سربازی...الزاما دانشحوی دکتری بودن رو درنظر نگیرید بلکه اگر بعداز تموم شدن دورهکارشناسی ارشد در زمان معمول وارد دوران سربازی شدن امکان ثبت نام براشون رو هم بگذارید
بااحترام
میلادرضائی
علیرضا آرچین
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۲:۰۶
0
0
سلام حاج اقا ،از شما تشکر میکنم بابت جلساتی که برای ما از جان و دل برگزار کردید و با وجود گرفتاری ها و بعضا کسالت ولی همیشه برای ما وقت گذاشتید.من نکات و مطالبی از این کلاس یاد گرفتم که همین الان هم تاثیر اش رو در زندگی ام میبینم و این،دین همیشه به گردن من خواهد بود.
علاقه شما به ما و کلاس خیلی خیلی واضح و شیرین بود و امید وار بودم که به این زودی ها این فرصت رو از دست ندهم.
هر چند خیلی ناراحت هستم ولی دوست دار و مدیون شما بیش از قبل هستم
نفیسه
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۲:۱۷
0
0
با سلام و تشکر که بفکر جوانان هستید.
ولی متاسفانه این رنج سنی که تعریف میکنید زیاد جالب نیست و محدودیت هست.مثلا کسانی که با این کار تازه آشنا شدن و تمایل به شرکت دارند باید چکار کنند جناب مرادی؟!
A10A
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۲:۳۲
0
0
باسلام
من متولد ۶۹ هستم و به تازگی مقطع ارشد را به پایان رساندم و برای آزمون دکتری هم اقدام کردم.
تا چند هفته پیش اولویت اول برایم تحصیل و دکتری بود و اولویت بعدی ازدواج، ولی متعاقب اتفاقاتی که طی چند هفته گذشته برای نزدیکانم رخ داد اولویت هایم تغییر کرد و ازدواج در اولویت اول قرارگرفت.
امروز که لینک کلاس مجرد ها رو دیدم خوشحال شدم و طبق تجربیاتی که از کلاس های شما از سایرین شنیده بودم تصمیم گرفتم در کلاس شما شرکت کنم تا به جرگه خیل عظیم دهه ۶۰ های مجرد نپیوندم ولی متوجه شدم متاسفانه با وجود اینکه هم مجرد هستم و هم جوان امکان حضور در کلاس ها رو ندارم مگر این که دانشجوی Phd باشم!
چه خوب بود اگر این رنج سنی را هم می پذیرفتید (با همین گروه سنی یا مجزا) و یا حداقل با مصاحبه این گروه سنی رو رد صلاحیت می کردید.
مریم پیله ور
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۲:۳۶
0
0
سلام استاد عزیز
از بچه های دوره ششم هستم. خیلی چیزها از شما آموختیم: صبر، عدم قضاوت، سازنده بودن، شوق به یادگیری، عشق به اهل بیت، غزل خوانی، مهارت حل مسئله، کنترل خشم و ده ها مورد دیگر که شاید ناخودآگاه تأثیر مثبتش را روی ما گذاشته و هنوز نفهمیدیم! این کلاس سنگ بنایی بود برای تحول مثبت
بسیار سپاسگزار و ممنون شما هستم!
به امید توفیق دوباره ی شاگردی در محضرتان
خدا حفظتان کند
التماس دعا
فاطمه مقیم خانی
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۲:۴۷
0
0
از بچه های دوره ششم کلاس
سلام ممنونم بابت همه ی زحماتتون امیدوارم بتونم دوره جدید رو هم شرکت کنم بعد از مذاکره با کادر اجرایی....
ریحانه
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۳:۰۵
0
0
سلام حاج آقا.خدا قوت .بنده به شدت پایبند به شرکت در کلاس ها بودم و هیچ جلسه ای هم غیبت نداشته ام و باعث افتخارمه که در همه جلسات این دوره شرکت کردم .ان شاء الله بتونیم همچنان از کلاس های مفید شما مستفیض بشیم و حالا حالاها ما بچه های دوره ششم بتونیم با کلاس همراه باشیم
امين مرادي
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۳:۳۳
0
0
سلام
از تمام لحظه هاي كلاس استفاده كردم و هميشه از در تالار ايوان شمس كه داخل مي آمدم شش دُنگ حواسم را به كلاس جمع مي كردم [ با تمام وجود تمام مسافرت ها و كلاس هايم رو براي رسيدن به كلاس كنسل كردم ]
امروز مفتخرم كه با خانواده كلاس مجرد ها آشنا شدم و كوچكترين عضو آن هستم ، ممنونم ازتون و اميدوارم سلامت و پُرقدرت تر از هميشه ادامه پيدا كنه اين كلاس
شاه مرادي
۱۳۹۶-۱۰-۲۸ ۲۳:۵۳
0
0
استاد روي لينك كه كليك ميكنم
در صفحه فرم،فرمي براي بنده نمياد
ميشه پيگيري كنيد ببينيد علت چيه؟!!
ممنونم
نصیری
۱۳۹۶-۱۰-۲۹ ۱۱:۵۴
0
0
میشه یه لطفی کنیدو یه استثناهای سنی برای شرکت در دوره قائل بشید در حد یکی دو سال؟ من مشتاق شرکت در دوره هاتونم و هر بار که اطلاعیه شروع دوره جدید بوده فقط اه از نهادم بلند شده چون دخترم و ساکن تهران نیستم و به خاطر محدودیت ها و حساسیت ها خانواده بهم اجازه حضور رو نمیدادن. حالا امسال که یه کم مستقل تر شدم و شرایط تهران اومدن رو دارم شرایط سنی اتون رو ندارم. باور کنید دلم هر هفته اونجاست. یه لطفی بکنید و دلم رو شاد کنید. دلم روشن ه که خانواده اجازه میدن دیگه!
امیرپور
۱۳۹۶-۱۰-۲۹ ۱۳:۲۴
0
0
سلام کاش رده سنی مشخص میکردید. من متولد فروردین 78 هستم (هجده سال و 10 ماه)علاقمندم در کلاسها شرکت کنم اما در خب شما نوشتید متولد77 . آخه من آخرهای 18 سالمه. توی دانشگاه هم اغلب همکلاسی هام متولد 78 و 77 هستندو حاج آقا لطفا یه کاری کنید ما هم بتونیم تو کلاساتون شرکت کنیم خیلی مشتاقیم ...
حمید گیوی
۱۳۹۶-۱۰-۲۹ ۲۰:۰۵
0
0
ان شاالله سلامت و شاد باشید
الهام خیری
۱۳۹۶-۱۰-۲۹ ۲۳:۵۵
0
0
گویا دوره ششم با تمام برکتی که در زندگی من داشت و دارد به پایان رسید و این یکی از سهمگین ترین اتفاقات ممکنه و کنار اومدن باهاش سخت و غیر ممکنه..
تقاضای ما دوره ششمی ها اینه که مجدد شانس ثبت نام در دوره های بعدی رو داشته باشیم
محمدحسینی
۱۳۹۶-۱۰-۳۰ ۱۰:۳۷
0
0
سلام استاد گرانقدر و پدر مهربانم
خدا را شاکرم بابت توفیق شرکت در کلاس مجردهای دوره ششم ، بهره مندی از محضر جنابعالی و آموزشهای بی نظیرتان که در هیچ کلاس دانشگاهی و همایشی مثال آن ارائه نمیشود.
حضور کوتاهم در دوره ششم کلاس مجردها بسیار مثبت ، سازنده و سراسر یادگیری بود . درس صبر ، بخشندگی و کمک به دیگران ، پویا بودن و دوری از انفعال ، انس با شعر و ادبیات و ....
از شما بی نهایت سپاسگزارم هرچند که این حجم از محبت و مهربانی بدون چشم داشت شما از طرف ما جبران شدنی نیست.
امیدوارم مجددا با لطف همیشگی و اخلاق کریمانه تان اجازه حضور ما متولدین ۷۱ دوره ششم را در ثبت نام دوره هفتم و شرکت در کلاسها بدهید .
چرا که اول راهیم و به شدت نیازمند فراگرفتن
سلامت باشید و در پرتو لطف حق .
زارع
۱۳۹۶-۱۰-۳۰ ۱۱:۴۴
0
0
سلام
خدا را شاکرم از اینکه افتخارشاگردی شمارا داشتم،در محضرشما بودن و استفاده از بیانات شما مسیر زندگیم را تغییر داد و حتی ارزوها و رویاهایم از جنس دیگری شد.شاید خودخواهی باشد ولی دوست دارم در دوره هفتم هم حضورداشته باشیم
انشالله همیشه سلامت باشین از چشم بد در امان
التماس دعا.درپناه حضرت حق
سعید
۱۳۹۶-۱۰-۳۰ ۱۴:۰۸
0
0
بی انصاف ها دهه 60 ها چی پس مگه ما مجرد نیستیم
چه خبر انقدر آتیش دهه هفتادی ها تنده
موقعی که زن میخواستیم میگفتن بچه ای حالا هم میگید سنت زیاده چه وضعیه
Ali110
۱۳۹۶-۱۰-۳۰ ۲۳:۴۹
0
0
سلام و عرض ادب و احترام.
مدتی نسبتا طولانی ست که پیگیر ثبت نام در کلاس مجردها هستم اما اینبار نیز آن عدد ۷۲ سد راهم شد!
آقای دانشجوی ارشد در رشته ی ادبیات عرب هستم در دانشگاه تهران و متولد ۷۱.
اگر برای ما یک سال زودتر رسیده ها تخفیفی قائل شوید، ممنون شما می شویم!
با تفریق خود، موجبات جمع ما را فراهم آورید!
بانو
۱۳۹۶-۱۱-۰۱ ۰۰:۳۴
0
0
سلامی مجدد.
حاجاقا من خیلی خوشحال شدم از اینکه رده سنی من میخوره.میتونم شرکت کنم.
الان در پوست خودم نمیگنجم.
دریا
۱۳۹۶-۱۱-۰۱ ۰۲:۱۸
0
0
سلام و خداقوت
چرا واسه دخترا بازه سنی رو بازتر نمیکنید؟
من 68ایم و مجرد و دانشجوی ارشد
واسه پسرا فرمودید ک باید تا الان بابا میشدی
خب ما ک دست خودمون نبوده الان ازدواج کرده باشیم وگرنه ک کی بدش میاد ازدواح کنه
لطفا بگذارید ما سن بالاتر هاام وارد این کلاسها بشیم و استفاده کنیم
یا واسه دهه شصتی ها کلاس جدا بگذارید
خلاصه یفکری هم واسه ما بکنید لطفااااااا
ماام دلمون میخواد شرکتت کنیم خوب
ممنون
فاطمه محمدی
۱۳۹۶-۱۱-۰۱ ۱۴:۵۸
0
0
سلام من متولد سال 68 هستم فوق لیسانس دارم چندین بار بهتون پیام دادم که میخوام در این دوره ها شرکت کنم اما جوابی دریافت لطفا پیگیری کنید ممنونم.
حدیث
۱۳۹۶-۱۱-۰۱ ۱۸:۱۷
0
0
با سلام خدمت استاد بزرگوار
خدا روشکر میکنم برای وجود شما.و تشکر میکنم بابت زحمتهای شما
استاد
شرایط سنی که برای شرکت در کلاس مجردها هست به من نمیخوره.شرایط سنی قابل تغییر نیست؟؟
در پناه خدا سلامت باشید و مستدام.
Seyedmoosavi
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۰۱:۳۰
0
0
سلام و خسته نباشيد
كاش اين محدوده ي سني به اين صورت نبود تا جمع بيشتري از اين كلاس بهره ببرند چون تمايل و علاقه به حضور شايد دليل بهتري نسبت به سن باشه
پروانه اخباری
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۰۹:۰۷
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت استاد بزرگوار
من همیشه آرزوی شرکت در این کلاس هارو داشتم اما متاسفانه مقدور نبوده الان هم طبق شرایط سنی که گذاشتید 45 روز بزرگترم
امکان ثبت نام برای متولد بهمن 70 وجود نداره؟
زهرا
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۱۳:۵۹
0
0
سلام استاد ارجمند
من و دوستانم انتظار میکشیدیم که دوره جدید شامل حال دهه 60 ایا هم بشه، ولی افسوس که دهه60 نادیده گرفته میشه،کاش67_68_69را هم لحاظ میکردید،شما فرمودید دانشجویان دکترا،،آیا افرادی که کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری مثل دانشگاه تهران هستند توفیق ورود به کلاس شما را دارند؟ممنون میشم دهه 60 ایا رو هم لحاظ کنید
ناشناس
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۱۴:۰۲
0
0
سلام. هر دوره چند جلسه است؟ از این جهت میپرسم که گفتید زمان کلاس یکشنبه‌ها ثابت است. میخوام بدونم که چند هفته باید یکشنبه‌هام رو خالی بذارم. تشکر
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ چرا اسم و ایمیلت را ننوشتی؟
فریبا یوسفی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۱۴:۰۸
0
1
سلام و خداقوت.
چرا فقط تهران این کلاسها برگزار میشه؟!
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ پس فقط کجا باشه؟ در تمام استان ها که نمیشه؟ من متولد و ساکن تهرانم . در تمام شهرها هم علما و اساتید مناسبی هستند. البته لطفا از برند کلاس مجردها استفاده نکنند.:)
مهارا عباس زاده
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۱:۰۶
0
1
سلام خسته نباشید
آقای مرادی یک سوال داشتم از خدمتتون ، یعنی کسایی که در این بازه سنی اعلام شده نیستن چیکار باید کنن؟ بزرگترها باید دیگه از فکر ازدواج بیان بیرون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ من مجبورم یک محدوده سنی مشخص برای کلاس قرار دهم. لطفا شما هم در اهمیت این کلاس اغراق نکنید
زهراسادات
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۲:۱۹
0
0
سلام خسته نباشيد ،
من دانشجو هستم ، هنوز انتخاب واحد ترم زمستان رو انجام نداديم،
دانشكده مون طوريه كه نميتونيم با دست باز انتخاب واحد كنيم و مطابق چارت بايد جلو بريم.حالامن نميدونم برنامه دانشگاهيم چطور ميشه،ميتونم فعلا فرم و پركنم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام بله
لطفی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۲:۴۹
0
0
بنام خدا
با سلام و خسته نباشید
آقاز مرادی همانطور که میدانید سن ازدواج در کشور ما به دلایل مختلف بالا رفته .رده سنی که انتخاب کردید میبایست حداقل تا ۳۳ رو در بر میگرفت .خانم یا اقایی که بیش از ۳۰ سال سن داره قاعدتا بیشتر نیاز به استفاده داره .اینکه شما این رده سنی و برای کلاس تون در نظر گرفتید به نظرم با نیاز سنجی شرایط فعلی شهر تهران و حتی استانها خیلی انطباق نداره .کاشکی ضرورت استفاده از این آموزش ها در رده سنی ما در نظر گرفته میشد .
ممنون
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام برای این محدوده سنی مد نظر شما میشه کارگاه های محدودتر و یا جلسات مشاوره در نظر گرفت. واقعیتی که شما در نظر نمی گیرید عدم تمایل این محدوده سنی برای شرکت در این مباحث است. من از راه رفته با شما سخن می گویم!!!!
ارجمند
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۰۷
0
0
کاشکی به جای اینستاگرام که چیزی ازش یاد نمیگیریم با اون همه کامنت که هر روز وقت شما رو میگیره تا بخونی د دوباره مثل سابق سایت رو راه اندازی میکردید سوال بپرسیم. شما هم راهنمایی کنید.
سپیده
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۳۰
0
0
سلام خدمت شما.بازه ی سنی خانم ها اخه چرا انقدر محدوده.در حق ده ی شصت همیشه ظلم شده.من فقط یکبار تونستم ثبت نام کنم ولی بهم زنگ نزدن.
سلیمی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۳۶
0
0
سلام، علاقه داشتم در این دوره شرکت کنم؛ اما تبریز هستم، شرکت کننده ها حتما بایستی ساکن تهران باشند؟ متولد۷۰هستم، آیا کارآفرین بودن شامل دسته یکی دوسال بیشتر کمتر میشود؟
مریم
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۳۶
0
0
هه اگه نمیخواستن همکاری کنن رده های سنی بالاتر اینهمه پیامهای دهه ی شصتیها هر دفعه بین پیامها نبود همیشه به خودتان و پیش بینی هایتان اعتماد کامل نداشته باشید
سلیمی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۳۸
0
0
سلام، علاقه داشتم در این دوره شرکت کنم؛ اما تبریز هستم، شرکت کننده ها حتما بایستی ساکن تهران باشند؟ متولد۷۰هستم، آیا کارآفرین بودن شامل دسته یکی دوسال بیشتر کمتر میشود؟
فائزه
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۴۱
0
0
سلام
منم با ذوق زیاد اومدم برای ثبت نام ولی رده سنی که نوشتید رو خوندم متعجب شدم. واقعا همینطور که عزیز دیگه ای هم گفتن این کلاس برای افرادی که نگران گذشتن سن ازدواجشون هستن ضروری تره و قطعا با تجربه ای که دارن صحبت های شما رو نمیشنون بلکه با ذره ذره وجودشون جذب می کنند و استفاده خواهند کرد تا باقی راه رو تنها نمونن.
لطفا تجدید نظر کنید
یا کلاس دیگه ای برای گروه سنی 27 تا 35 سال بذارید لطفا تا دیرتر نشده.
احسان میرآبادی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۴۹
0
0
باسلام و احترام
استاد از شاگردهای دوره ششم کلاستون هستم.
فارغ از همه نقد های مثبت و اندک نقد منفی که به کلاس دارم، میدانم که بهتر و حتی مانند این چند ماه که در محضر شما بودم در زندگی ام تکرار نخواهد شد.
یاعلی
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نقدت را کامل برایم بنویس.
فاطمه حسینی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۵۵
0
0
با سلام . ببخشید دوره ی جدید از چه تاریخی شروع میشه ؟ برای سال ۹۷ ؟
شیما طالبی
۱۳۹۶-۱۱-۰۲ ۲۳:۵۹
0
0
سلام وقتتون بخیر
خدا قوت
خدا به شما سلامتی بده به خاطر زحمت و خیر خواهیتون
دوره هفتم حدودا از کی شروع میشه؟
زینب
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۰۵
0
0
سلام آقای مرادی
من چندروزه برای شروع ثبت نام و شرکت تو کلاساتون مشتاق و منتظرم.
ممنونم از وقتی که برای ما میذارید
که بعضا هم شاید قدردان نباشیم.
کامنت‌ها رو خوندم حس کردم بعضیا طلبکارن یکم.
بازم ممنون.
علی زاده
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۰۷
0
0
سلام استاد وقت بخیر
من دختری متولد مرداد هستم که در دوره های قبل بدلیل اینکه دانشجو بودم و کسی نبود که شب من را به خانه برگرداند. امکان شرکت در دوره را نداشتم و الان بسیار مشتاق هستم تا در دوره شرکت کنم. لطفا من را بپذیرید
واینکه زمان اغاژ دوره کی خواهد بود؟
نظری
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۰۸
0
0
سلام
ضمن تشکر از اطلاع رسانیتون
من ثبت نام اینترنتی را انجام داده ام. حالا باید چه کار کنم؟ یعنی برای مرحله بعدش که مصاحبه هست بهمون زنگ می زنید؟
تا کی باید منتظر باشیم؟
و اگر تماس نگرفتید باید چه کرد؟
هنرور
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۲۳
0
0
با سلام خدمت اقای مرادی، بنده متولد نیمه اول شهریور 78 هستم و ترم دوم دانشگاه . خیلی دوست دارم که در کلاس های شما شرکت کنم . خواستم ببینم سنم برای شرکت مشکلی دارد؟ ممنون از شما
میلاد
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۲۳
0
0
سلام من هم خیلی دوست دارم از کلاستون استفاده کنم .غیر از شهرستانی بودنم .سر کار هستم و کارفرما اجازه نمیدهد که هر هفته غیبت کنم ...من باید چطور از کلاسهای شما استفاده کنم
ناشناس
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۲۵
0
0
من حتی تو تلویزیون هم فقط صحبت شما رو گوش میدم کارشناس های دیگه که مثل شما نیستند خواهش فقط نچسبید به تهران
زینب
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۲۷
0
0
سلام؛وقتتون بخیر
من از بچه های دوره ۶ هستم و متاسفانه از مهرماه به علت برنامه ی دانشگاه نتونستم در کلاس ها شرکت کنم...و البته هنوز برنامه ی ترم آینده رو نمیدونم و مجبورم طبق چارت دانشگاه انتخاب واحد کنم...اجازه دارم دوباره ی شرکت کنم و فرم پر کنم؟
نیلوفر شقاقی
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۴۶
0
0
سلام ، آقای مرادی کاش برای ما که تاحالا شرکت نکردیم یکم بیشتر از هدف کلاس توضیح میدادن من واقعا نمیدونم شرکت کنم یا نه منظورم اینه که کمکی به من و امثال من خواهد کرد یا نه...ممنون از زحماتتون
فائزه
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۴۸
0
0
سلام،وقتتون به خیر
تو ی فرم نمی دونم چرا کد پستیم رو قبول نمیکنه،هم قبض برق،هم قبض تلفن
سارا
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۰:۵۹
0
0
سلام وقتتون بخیر
در تهران دانشجو هستم و از قم میام ،و کاش کمی ساعت رو حتی در همان روز جاب جا میکردین تا دوستانی با شرایط من هم بتونیم خودمون رو برسونیم و به ب موقع برگردیم ، خیلی اتفاقی با این دوره آشنا شدم و فوق العاده تعریف اون رو شنیدم و مشتاق شدم
از تلاش شما ممنونم
و امیدوارم بتونم ب زودی در این دوره ها شرکت کنم
محبوبه سادات رهنما
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۲:۱۷
0
0
سلام
شاگردی شما باعث افتخاره بنده س . تمامی کلاسها رو مشتاقانه و مصمم شرکت کرده ام . تنها راه موندن در کلاس راه یابی به گروه اجرایی است امیدوارم پذیرفته بشم و این افتخار نصیبم بشه.
هرچقدر از شما تشکر کنم کم است . صحبت هاتون دائم در ذهن و گوش بنده مرور میشه. ممنون از دلسوزی های پدرانه تون استاد سلامت و برقرار باشید
فریبا اعتمادی
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۲:۵۹
0
0
سلام اقای مرادی
وقتتون بخیر
از چه راهی میتونم مطمئن باشم ثبت نام شده ام؟بعد از ثبت نام موفق شماره پیگیری نمایش داده میشه؟
اگر فرصت کردید بخونید و پاسخ بدید.ممنونم
فاطمه
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۳:۰۱
0
0
اگه متولد هفتاد باشیم و ثبت نام کنیم،قطعا درخواستمون ریجکت میشه؟؟؟؟
العبد محمدامیر
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۳:۲۶
0
0
سلام و خدا قوت خدمت استاد گرامی ....
اگر لطف خداوند شامل حالمان شود و با مساعدت شما و گروه اجرایی،
ان شالله در این دوره خدمت گذارتان باشم و توفیق این کلاس از دستمان نرود...
انگار دست تقدیر چنان رقم خورده است که من یک سال بزرگتر شوم و فقط برای چندین ماه فرصت این کلاس را از دست بدهم ولی با تمام مشکلاتی که هست، من ناامید نمی شوم و برای شرکت و مباحثه و حتی کمکی در این راه و درس و کلاس ذره ای دریغ نخواهم کرد...
بسیار مشتاق دیدارتان هستم
و بسیار سوالاتی که باید حل شود در استفاده از بیاناتتن...

ملتمسانه التماس دعا خواهیم کرد...
رحیمی
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۷:۰۰
0
0
سلام ،یک سوال دارم،بعداز تکمیل فرم ثبت نام،از چه طریقی باید اطمینان پیدا کنم که فرم براتون ارسال شده یانه؟چون هیچ تائیده ای برام ارسال نشد
گمنام
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۰۹:۰۷
0
0
با سلام و احترام

بحران جامعه ما دهه شصتیا هستن و فکر میکنم همه ی دهه شصتی های مجرد یا حداقل تمام دوستان و اطرافیان من با جدیت تمام عرض میکنم دچار افسرگی شدید هستند، ولی متاسفانه دهه هفتادی ملاک قرار گرفتن.

باز هر جور صلاح میدونید...
حسبنا الله و نعم الوکیل....
علی زاده
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۱:۰۱
0
0
سلام استاد وقت بخیر
من دختری متولد مرداد هستم که در دوره های قبل بدلیل اینکه دانشجو بودم و کسی نبود که شب من را به خانه برگرداند. امکان شرکت در دوره را نداشتم و الان بسیار مشتاق هستم تا در دوره شرکت کنم. لطفا من را بپذیرید
واینکه زمان اغاژ دوره کی خواهد بود؟
اسلامي
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۱:۰۵
0
0
سلام
شرايط سني خانم ها از سال ٧١شروع ميشه ولي در فرم،سال ٧١ جز تبصره ها در نظر گرفته شده
سحر
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۱:۲۵
0
0
جناب مرادی با انتخاب این رده سنی دارن جلو ضرر میگیرن که مثل ما دهه شصتیا نشن.
احمد محرم نژاد
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۳:۲۲
0
0
ببخشيد دوره هفتم چند ماه زمان ميبره
بیرامی
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۳:۴۷
0
0
سلام و عرض خسته نباشید
سوالی داشتم اگه جواب بدین ممنون میشم،متولد اردیبهشت ماه سال ۷۹ جزء ثبت نامی های این دوره نمیتونه باشه؟
اسلامي
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۴:۰۲
0
0
سلام
شرايط سني خانم ها از سال ٧١شروع ميشه ولي در فرم،سال ٧١ جز تبصره ها در نظر گرفته شده
عاطفه فیروزابادی
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۷:۲۲
0
0
سلام
ممنونم برای تمام زحماتی که برامون تو این مدت کشیدید . ممنون که انقدر صبور و مهربانید .
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق شاگردی شما را در مسیر زندگیم قرار داد . درس های که محضر شما اموختم در لحظه به لحظه زندگیم حسشون میکنم ؛شرکت در کلاس مجرد ها حال و هوای زندگیمو خیلی خوب کرده ؛ امیدوارم این حال خوب ادامه دار باشه ان شاء الله که دوره هفتم هم توفیق شرکت در کلاس را داشته باشم . سایتون مستدام سلامت و برقرار باشید
mostaf
۱۳۹۶-۱۱-۰۳ ۱۸:۱۲
0
0
سلام

من پسر متولد 65 هستم.کارشناسی ارشد دارم و ثبت اختراع کردم و ... ولی بدلیل نداشتن ثبات شغلی و کم بودن حقوق ها ازدواج نتونستم بکنم . بدلیل اینکه تازه شغل باثبات پیدا کردم. دارم برای ازدواج اقدام میکنم. وصف دوره های شما رو از دوستان و خصوصا از نزدیکان خود شنیدم و بشدت نیاز به حضور در این کلاس ها رو حس میکنم.
لطفا راهنمایی بفرماید که چکار باید بکنم ؟
من در همین کلاس هم اسم نوشتم.
کرمی
۱۳۹۶-۱۱-۰۴ ۰۹:۲۳
0
1
با سلام و احترام
من متولد دی ماه ۱۳۷۰ هستم و تازه با پیج اینستاگرامتون آشنا شدم و دوست داشتم توی کلاس هاتون شرکت کنم و حتی تصمیم داشتم که روزهای یکشنبه مرخصی بگیرم و زودتر از محل کار بیام تا بتونم توی کلاساتون شرکت کنم.
خواهش میکنم اگر امکانش هست تبصره کوچکی هم برای این تاریخ های تولد مدنظر قرار بدین.
ممنون از شما
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ یک دلیلی دارد که خودتان را استثنا می دانید همان را در فرم بنویسید. فرم های ثبت نام به دقت بررسی می شوند.
سمانه نفيس قديرلي
۱۳۹۶-۱۱-۰۴ ۱۰:۵۵
0
0
سلام
خداروشكر ميكنم كه توفيق حضور در دوره پنجم را داشتم.
من با توجه به مشغله ي بالايي كه داشتم هميشه يكشنبه هاي خودم را بخاطر حضور در كلاس مجردها خالي ميكردم

...از زحمات شما و درسها و نكته هايي كه در كلاس مطرح شد و زندگي و طرز تفكر من را كاملا تغيير داد ممنونم.
اين درسهارو در هيچ جاي ديگري جز كلاس مجردها نديدم. و هيچ استادي هم به دلسوزي شما نداشتم.
انشاله توفيق دوباره ي حضور در كلاس رو داشته باشم .
و انشاله در پناه حق سالم و سلامت باشيد.
سحر
۱۳۹۶-۱۱-۰۵ ۱۹:۳۸
1
0
باسلام
لطفا در بازه سني اين دوره تجديد نظر شود با عنايت به افزايش سن ازدواج بهتر نمي بينيد كه دهه شصتي هاي بنده ي خدا رو هم توي دوره تون جاي بدين
ممنون ميشم
سحر از تهران
با افتخار ، سال تولد ١٣٦٦
محمدرضا
۱۳۹۶-۱۱-۰۶ ۱۹:۲۱
0
0
با سلام
استاد اگه امکانش هست تو شرایط سنی یه تجدید نظر کنید.
من متولد سال ۶۸ هستم و خدارو شکر الان شرایط خوبی دارم ولی تو انتخاب واقعاً دچار مشکل شدم و خیلی دوست داشتم میتونستم تو کلاستون شرکت کنم
zahra
۱۳۹۶-۱۱-۲۹ ۱۷:۰۲
0
0
يعني براي متولدين ٧٦ خانم ديگه ثبت نام ندارين؟واين اخرين مهلت شركت در كلاس ها بود؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: