ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

ثبت نام دوره دهم کلاس مجردها

تاریخ ثبت‌نام «کلاس مجردها» برای دوره دهم؛ از لحظه انتشار این مطلب در وب‌سایتم تاساعت ۲۴ روز میلاد امام حسن مجتبی سلام الله علیه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۱است...«کلاس مجردها» بیش از آن که یک کلاس آموزشی باشد یک کلاس تربیتی است. تمرینی است برای تفکر خلّاق و نقّاد...
ادامه مطلب
سه‌شنبه , ۰۱ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۲۹
منتشر شده در: انعکاس » خبر

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر آرنا، شهاب مرادی یکی از میهمانان ویژه برنامه تحویل سال شبکه دو با اجرای احسان علیخانی بود. در این برنامه شهاب مرادی با انتقاد از اصغر فرهادی با مجری برنامه وارد بحث شد که در ادامه برگزیده این گفتگو را می خوانید:

شهاب مرادی: اسکار برای من چیز مهمی نیست، اصلا چیزی که آمریکایی ها می پسندند من نمی پسندم، آنها چشم ندارند ما را ببینند، آنها جوان رعنایی مثل شما (احسان علیخانی) که سرپا ایستاده را نمی توانند ببینند.

* وقتی دارو به ما نمی دهند، وقتی پول بانک ما را تحریم می کنند، من باید بگویم آی مردم من چقدر روشن فکرم که ...

* من نمیگویم که رفتن یک فیلم ساز به اسکار بد است، من اصلا فیلم را ندیدم ولی آن چیزی که شنیدم مضمون آن در مورد دروغ است. صحبت نکردن در مورد آن فقط به خاطر آمریکاست نه به خاطر اصغر فرهادی یا همکارانشان یا چیز دیگری، مساله فرهنگی ما خیلی پیچیده است.

احسان علیخانی: من به عنوان یک جوان ایرانی نباید خوشحال شوم وقتی اصغر فرهادی پرچم کشورم را در سرزمینی که عناد هم با ما دارد بالا برده. وقتی نام سرزمین من را می برد، وقتی از مردم کشورش سخن می گوید، وقتی نام صلح را می برد و می گوید ما جنگ را دوست نداریم و صلح را برای همه مردم دنیا می خواهیم، من اگر خوشحال شوم شما ناراحت می شوی!

شهاب مرادی: نه اصلا ناراحت نمیشوم، ولی یک سئوال از شما دارم، این ایرانی که از آن نام برده شد، چقدر تصویر مردم ایران و انقلاب اسلامی است؟ آیا دختری که روسری سرش نمیکند مقابل دوربین، این تصویر فرزند شهید و مادر شهید است؟

* اگر شهدا نبودند امروز هیچ کدام از ما اینجا نبودیم و حتما همان خواننده های قبل و نسل های جدیدشان اینجا بودند. اگر امروز شما اینجایی با این پیشینه و خانواده ات، خون شهید باعث آن شده که تو با افتخار و آرامش اینجا در مورد خدا و انقلاب حرف بزنی.

* نباید طوری حرف بزنیم که آقای اوباما خوشش بیاید، به درک که خوشش نمی آید، یا خانم کلینتون یا اسرائیل بدش می آید. بگذارید فکر کنند ما خیلی خیلی اهل گفتگو نیستیم. فیلم ساز باید فیلمی بسازد که همه دنیا بدانند آنها با ما دشمنی میکنند.

احسان علیخانی: سال در حال تمام شدن است با همه اتفاقاتی که شما گفتید، بیایید صحبت راجع به حال خودمان بکنیم، من و شما باید حواسمان به هم باشد، ما باید یک عکسی بسازیم از خودمان، از وطنمان و از فرهنگمان، چه کار کنیم که حالمون بهتر بشه؟

شهاب مرادی: مردم و مخصوصا مسئولین نیازمند اخلاقند، این اخلاق همبستگی را زیاد می کند.

 

منبع خبر

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
بهار راد
۱۳۹۱-۱۲-۰۸ ۰۸:۳۴
360
12
سلام استاد
هيچ وقت اون برنامه رو فراموش نمي كنم اين محكم صحبت كردن شما و جسارتتون در شرايطي كه عده اي هنوز در شادي اسكار به سر مي بردند واقعا براي من تحسين برانگيز بود.
پنهان
۱۳۹۱-۱۲-۰۸ ۲۱:۰۲
360
0
سلام استاد

کاش تو سایت یه قسمتی رو قرار بدید که فیلم، تصویر یا صدای جلسات و گفت‌و گو‌های شما رو کسانی که دارند بتونن آپلود کنند و خودتون قرار بدید تو سایت.

من چند باری خواستم برنامه خاصی رو براتون بفرستم چون رو اینترنت فضای ثابتی ندارم نشد که ارسال کنم!
خدابهترین دوس
۱۳۹۱-۱۲-۱۲ ۱۸:۱۰
264
24
احسنت به این شجاعت و روشنگری.
احسنت،خداقوت استاد
بهبهانی
۱۳۹۳-۰۳-۰۸ ۱۲:۱۰
0
0
مینام
سلام
استاد برزگوار
واقعا حق با اقای مرادی
وقتی کشوری بعد از این همه سال دشمنی با ملت
ما کم نشده از دادن دارو به مردم ما خودداری میکنه ؟وحتی شرایط تحریم وفشاراقتصادی بیشتر میکنه این نشان دهنده انست که این کشور هنوز دشمن
ماست با گرفتن اسکار نمیشه گفت که دشمنی با ما نداره؟این همه شهید وجانباز
که ما دراین سزمین داریم ومادر شهیدروکسانی که هنوز چشم انتظار فرزند شون هستن؟چه کسی گفته که امریکا دشمن ملت مانیست.
فردوسی
۱۳۹۵-۱۲-۱۱ ۱۷:۲۴
0
0
خدا حفظشون کنه، چقدر قشنگ جواب دادن
سلطانی
۱۳۹۷-۰۱-۰۵ ۱۲:۵۴
0
0
از این گفتگو نزدیک به ۶سال میگذره
اما هنوز تازه و حقیقی و کاملاً درست است
نه تنها در این شش سال حیله های آمریکا کمتر نشده بلکه بیشتر هم شده و مستقیم اعلام دشمنی می‌کنه
اما ما باز هم اسکار گرفتیم و حسابی خوشحال شدیم!!!
احسنت به شما از این دید باز
از این حقیقت بینی
و از این نوع حرف زدن که بعد شش سال نه تنها کهنه نشده بلکه شفاف تر هم شده است
دعا کنید برای ما و تحلیل هایمان
حسيني
۱۳۹۷-۰۱-۰۵ ۱۳:۲۲
0
0
عالي عالي عالي
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: