ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها
سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب

دوره جوان ترها

دوره جوان ترها
۳۷۳۳۰
بازدید
دوره جوان ترها
دوشنبه , ۱۶ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۳۰
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع
هفته گذشته [هفته دوم خداد ۹۰] ثبت نام دوره مربوط به مجردها تمام شد و امروز با کمک گروه اجرایی در زندگی بهتر پس از بررسی اجمالی در مورد دو گروه آقا پسرها و دختر خانم ها، کلیاتی را در مورد کلاس نهایی کردیم. ابتدا گزارش: 1. 307 نفر خانم و 47 نفر آقا ثبت نام کرده اند. 2. تعدادی از عزیزان از شهرستان های اطراف تهران ثبت نام کردند که اگر واقعا موجب مشقت آنها نباشد در خدمتشان خواهیم بود. 3. چون قرار بود دوره ویژه ی جوانان و مجردها باشد بنابراین، از پذیرش متاهلین و افرادی که تجربه طلاق دارند و بزرگترها، معذورم. 4. حتما کلاس دختر ها و پسرها مجزا خواهد بود. 5. هنوز در مورد محل برگزاری جلسات تصمیمم نهایی نشده. 6. برای عزیزانی که موفق به ثبت نام نشدند قرار شد فقط روز اول دوره برای ثبت نام مراجعه کنند.(تاریخ متعاقبا اعلام می شود) البته حتما مجرد و حتما در محدوده سنی مشخص؛ یعنی آقا پسرهای متولد سالهای 62 تا 70 و دخترخانم های متولد سالهای 65 تا 72 7. این دوره، مرحله ی قبل از "خانواده نوپا" نیست! و لزوما در آن به مباحث مرتبط با ازدواج نمی پردازدم. البته مسائل و نیازهای شرکت کنندگان مهمترین عامل انتخاب موضوع جلسات خواهد بود. 8. هرچند جمعیت از یک کارگاه 15 نفره بیشتر است اما روش سخنرانی صرف نخواهد بود و فعالیت شرکت کنندگان مهم است. 9. اهالی خانواده نوپا اما برای دوره دختران "گلستان" و برای پسرها "بوستان" را پیشنهاد دادند بیشتر به خاطر جناب سعدی، اما هنوز برای دوره اسم انتخاب نکردم.

 

سلام

هفته گذشته ثبت نام دوره مربوط به مجردها تمام شد و امروز با کمک گروه اجرایی در زندگی بهتر پس از بررسی اجمالی در مورد دو گروه آقا پسرها و دختر خانم ها، کلیاتی را در مورد کلاس نهایی کردیم.

ابتدا گزارش:
1. 307 نفر خانم و 47 نفر آقا ثبت نام کرده اند.

2. تعدادی از عزیزان از شهرستان های اطراف تهران ثبت نام کردند که اگر واقعا موجب مشقت آنها نباشد در خدمتشان خواهیم بود.
3. چون قرار بود دوره ویژه ی جوانان و مجردها باشد بنابراین، از پذیرش متاهلین و افرادی که تجربه طلاق دارند و بزرگترها، معذورم.
4. حتما کلاس دختر ها و پسرها مجزا خواهد بود.
5. هنوز در مورد محل برگزاری جلسات تصمیمم نهایی نشده.
6. برای عزیزانی که موفق به ثبت نام نشدند قرار شد فقط روز اول دوره برای ثبت نام مراجعه کنند.(تاریخ متعاقبا اعلام می شود) البته حتما مجرد و حتما در محدوده سنی مشخص؛ یعنی آقا پسرهای متولد سالهای 62 تا 70 و دخترخانم های متولد سالهای 65 تا 72
7. این دوره، مرحله ی قبل از "خانواده نوپا" نیست! و لزوما در آن به مباحث مرتبط با ازدواج نمی پردازدم. البته  مسائل و نیازهای شرکت کنندگان مهمترین عامل انتخاب موضوع جلسات خواهد بود.
8. هرچند جمعیت از یک کارگاه 15 نفره بیشتر است اما روش سخنرانی صرف نخواهد بود و فعالیت شرکت کنندگان مهم است.
9. اهالی خانواده نوپا اما برای دوره دختران "گلستان" و برای پسرها "بوستان" را پیشنهاد دادند بیشتر به خاطر جناب سعدی، اما هنوز برای دوره اسم انتخاب نکردم.

10. توضیح بیشتر: خانم بزرگواری که متولد 1342 هستند و مجرد هستند ثبت نام کرده اند؛ آیا پذیرش کنیم؟! چند نفر از متولدین سال های 51 و 52 و 53 را چطور؟ پذیرش کنیم؟ حتی 57 و 58؟
بله بی تردید همه ی این خانم ها و آقایان محترم هستند و مسائل آنها هم مهم و برخی هم اصرار دارند که ثابت کنند مشکلاتی دارند ولی آیا این کلاس مجردهای جوان، تنها محل حل تمام مشکلات همه گروه های سنی است؟!!!
دقت بفرمایید این کلاس ها اگر موفق برگزار شوند، تنها شاید بخشی از مشکلات را جلوگیری کند و شاید اهالی کارگاه را در حل مشکلاتشان کمک کند.
11. با توجه به عدم اعلام قبلی شرایط سنی، تمامی ثبت نام های انجام شده ی متولدین سالهای 61و62و63و64 پذیرش شدند. اگر تاکنون با شما تماس نگرفته اند با مرکز و گروه اجرایی دوره تماس بگیرید. لازم به تاکید است؛ حتما برای ثبت نامی های تاخیری شرایط سنی شماره 6 مراعات می شود.
12. لطفا به کامنت های دیگر دوستان رای بدهید مثبت یا منفی

اما قبل از آغاز دوره دوست دارم از نظرات و مشورت شما دوستان استفاده کنم.
همچنین خوشحال می شوم شما برای دوره مجردها اسم پیشنهاد دهید (و در پیامی که اسم پیشنهاد می دهید مطلب دیگری ننویسید تا دوستان امتیاز بدهند.)


قدر ماه رجب را بدانیم و برای هم دعا کنیم.
یاعلی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲۴
انتشار یافته: ۲۶۳
شوكت
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
0
0
سلام محدوده سني كه فرموديد مربوط به ما كه ثبت نام هم كرده ايم هم است؟ باتشكر
شوكت
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
6
4
شادي براي دوره دختران
اميد براي دوره پسران
شوكت
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
10
2
من فكر مي كنم كه مسائل زيادي مي توانم از جلسات شما يادبگيرم
و در خودم شديدا احساس جواني مي كنم
البته اينكه جلسات براي جوانترها مي باشد دليل اين نيست كه يادگرفتن براي ما دير شده است لااقل براي من اينطور است
من عاشق آموختن هستم تا آخرين نفسم مشتاق دانستن و پرورش خويش هستم
و اين بزرگترين و عميق ترين لذت زنديگم است
ولي حس بدي بهم دست داد، دوست داشتم به جاي مشاوره فردي در يك كاركاه خوب مذهبي راه رشدم را ادامه مي دادم
در پناه حق
amirhossiend
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
2
2
[b][b]دوره رستگاران[/b][/b]
چشم بسته
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
8
5
سلام عليكم
اسم گلستان براي دختران مناسب است.چون:
1) ساختار ذهن خانم ها طوري است كه مي توانند چند كا رو با هم انجام بدهند.درست مثل گلستان كه نثر و نظم رو توأم با هم دارد.
2) اين گلستان نه جاي دلتنگي است.
چرا پسرا استقبال نكردن؟ مگر داشتن مهارت زندگي كردن،فقط براي خانم ها لازم است؟
منتظر شروع دوره ها، ديدن مجدد شما و حضور در كلاس هاي شما هستيم.
موفق باشيد
fatemeh1365
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
17
5
سلام.آرامش برای دختران
تکامل برای پسران
fatemeh1365
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
5
47
سلام استاد.خوشحالم و احساس شعف میکنم.ممنون.
موضوعاتی که دوست دارم ازتون یاد بگیرم:
یادگیری چگونگی مبازره با افکار منفی،دوست دارم بنده شاکری باشم و حس ناامیدی نکنم اگه این هم جزو فن زندگیه دوست دارم ازتون یاد بگیرم، چگونگی کنترل خشم،افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس،تبدیل کینه به محبت
minaye mahtab
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
23
5
با سلام:جسارتا میتونم بپرسم چرا کلاس دخترها و پسرها باید جدا باشه؟خب شاید فرجی شد!
آسا
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
9
40
سلام حاج آقا
ببخشید اما رو محدوده سنی یه تجدید نظری میشه داشته باشین ؟
مگر نه اینکه سیر رشد و پیشرفت آدما همیشگی هستش مگر نه اینکه تا واپسین لحظات زندگی نباید دست از پیشرفت برنداشت ؟
حاج آقا ببخشید که اعتراض کردم ، اما بازم دوستتون دارم .
موفق باشین یا علی
تائب133
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
44
12
سلام
هشياران
بيداران
zhsadri
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
10
53
امیدواران
eshia
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
20
76
تعداد ثبت نامي از آقا و خانم چه به هم نزديكه!!!
باغ گل یاس
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
23
2
چشمه ی زندگی
Firooz
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
7
57
سلام حاج آقا
من از ثبت نام کنندهای آقا هستم و متولد 58 هستم خیلی ناراحت شدم که شرایط سنیم نمیخوره به کلاسها اگر امکان داره تجدید نظر کنید.
التماس دعا
ghmojtabam
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۷
4
50
به نام خدا
سلام
خانم Mina:
نمیدونم چند درصد از عزیزان اطلاع دارند که اگر مجری یک برنامه خانم باشد حاج آقا در آن برنامه شرکت نمیکنند. نمونش برنامه سال تحویل شبکه دو که با اومدن حاج آقا خانم نامداری از روی صحنه رفت!!!
اونوقت شما چنین چیزی رو می فرمایید؟؟؟
آفرین بر این همه جرات.
از همگی التماس 2آ.
samane_ssh
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
25
5
سلام
یعنعی دخترهای بالای 25 دیگه مامان بزرگ محسوب می شن ؟

" دانلود سخنی کوتاه در مورد مسائل خانم ها"

یه دور گوش بدین؛ یه بنده ی خدایی صحبت های جالبی فرمودن .
ارغوان
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
8
30
آتیه ای روشن
ارغوان
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
سلام و عرض ادب خدمت استاد بزرگوار
خیلی ممنون بابت ارزش گذاشتنتون به خواسته
ما بابت برگزاری کلاس ها
یک خواهشی داشتم از خدمتتون حاج آقا
لطف بفرماییید مکان برگزاری کلاس ها نزدیک
یکی از ایستگاه های مترو باشه که مسیر رفت
و آمد خاصه برای ما دخترها سخت نباشه
باز هم تشکر از صبوریتون نسبت به ما و
خواسته ها و پیشنهاداتتمون.
موفق باشید
amin.a
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
21
8
پسرها : بهارستان
دخترها : نگارستان
amin.a
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
32
5
حج آقا شهاب شوماخیلی گُلینا .
ما که خیلی خیلی ... نمیدونین چقده ! زیااااد دوستتون داریم .
الهم صلی علی محمد و آل محمد
قطره 128
۰۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
29
9
آینده سازان
sadegh
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
18
21
تجربه ی رهایی
هم برای دختران و هم پسران
1389 naimeh
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
27
4
سلام
سوال خانم هاجر را تکرار می کنم.
محدوده سنی؟
من متولد 62 هستم اجازه استفاده از دوره را ندارم؟؟؟
رایحه
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
13
39
سلام
با گلستان و بوستان موافقم
maryam69
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
25
4
سلام.روز بخير
1-حاج آقا من و شايد دوستان ديگري كه تا قبل از پايان مهلت ثبت نام ، نام نويسي كرديم هم شامل شرط سني هستيم؟
2-لطفا و خواهش مي كنم شرط سني را بازتر كنيد.همان طور كه خودتون اشاره كرديد اين دوره تنها درباره موضوعات ازدواج نيست و اگرچه شانس ازدواج افرادي در سنين من كم شده ولي آيا شانس زندگي بهترمون هم كم شده؟
amirhossiend
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
12
42
ادمين عزيز هر كس بايد حداقل بتواند تعداد مثبت و منفي خود را ببيند ولي نتواند به خودش منفي مثبت بدهد كه اينگونه نيست
آفرين
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
1
51
محدوده سني حالمو خراب كرد.
moradi
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
15
8
[b]سلام
علوی پسران
فاطمی دختران
az.rohani
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
33
24
سلام
حاج آقا جسارتا فکر نمی کنید در مورد تعیین محدوده سنی خانمها اشتباه کردید؟!
تا اونجایی که من اطلاع دارم همه خانمها جوونند و سنشون از 24 سال تجاوز نمی کنه!
جيگيل
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
9
4
سلام
ما كه قبل از 65 هستيم چه گناهي كرديم كه از اين دوره محروميم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مهم اينه كه مجرديم و در پي كمال
منتظر طلوع
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
23
13
سلام
قرار بود دوره برای مجردها باشه
از شرط سنی چیزی نفرموده بودین
حاج آقا شما هم ....
shimen
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
18
31
shimen.سلام .ببخشید میشه روز اول دوره ای که گفتین میشه ثبت نام کردمشخص کنید.تا ما که شهرستانی هستیم بتونیم خودمونو برسونیم.ممنون.
shimen
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
20
10
ستاره.نوسازی فکری واسه پسسرها
واسه دخترها پیشتازان آگاه
منتظر طلوع
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
1
0
سلام
شرط سنی رو قبلا نفرموده بودین
میشه علتش رو بفرمایید
چون به هر حال قرار بود کلاس برای مجرد ها باشه
خراسانی
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
18
9
سلام
[b]مهارت های زندگی![/b]
همین!
farimahlm
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
25
4
فاطمه از تهران

سلام حاج آقا
انشاءالله همیشه خوب باشید.
خیلی ازتون دلگیرم،
شما که از حقوق زن دفاع میکنید و میگید---
حالا ما که 36 سالمون شده و ازدواج نکردیم باید چه کنیم؟
هرچی براتون پیغام گذاشتم جواب ندادید.
آمدم ثبت نام کردم که تو کلاساتون شرکت کنم میگید نمیشه.
شما که میخواستید ما نیایم از همون اول شرایط سنی رو میگفتید تا بیخودی خوشحال نشیم و همت بیهوده جهت ثبت نام نکینم.
من خیلی مشکل دارم و نیاز به کمک، اگر میتونید کمکم کنید.
میدونم نباید اینجا اینارو می گفتم ولی از اونجایی که پیام هام نمیرسه مجبور شدم.
عذر تقصیر حاج آقا.
mgsani
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
14
3
دوره ي رويش
مصطفی صفا
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
4
42
سلام
اسم دوره : هم برای پسران و م برای دختران " رنگ خدا "
zohre 87
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
27
6
براي زندگي بهتر
zohre 87
نون صاد
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
56
24
سلام

[b]یک پیشنهاد جهت صرفه جویی در زمان خواندن نظرات:[/b]
لطفا قبل از ارسال نظر
مروری بر نظرات(کامنت های) دیگران بیندازید
اگر نظرتان را دیدید، امتیاز دهید
اگر نظرتان در بین نظرات نبود، نظر بگذارید!

**فقط یک پیشنهاد است**

التماس دعا
mgsani
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
26
9
سلام
من با پيشنهادهاي خانم fateme خيلي موافقم

مرسي
ثنا
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
29
24
سلام
چرا محدوده ی سنی گذاشتید ؟؟؟؟
ghmojtabam
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
15
33
به نام خدا
سلام
به نظر من اسامی که پیشنهاد داده میشه برای پسران و دختر ها جدا باشه بهتره. چون در آینده و موقع اعلام برنامه کلاس ها بهتر از دوره فلان مخصوص پسر ها و دوره فلان مخصوص دختر هاست.
التماس دعا
faez
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
21
27
[b][i]"دوره ازدواج آرامشبخش"[/i][/b]

بهترین عنـــــــــــــــوان واسه این کلاسهاست.

هرکی امتیاز منفی بده باهاش قهر میکنم.
faez
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
41
7
حاج آقا لطفا تو کلاساتون بیشتر راهنمایی مون کنید برای انتخاب همسران آرامشبخش

طبق آیه شریفه قرآن که میفرماید همسرانی برای شما آفریدیم تا بوسیله آنها به سکینه و آرامش برسید مطمئنا مهمترین هدف ازدواج رسیدن به آرامشه


حالا قبل از ازدواج و بعد از ازدواج چه بکنیم تا به آرامش برسیم و همسرمان نیز به آرامش برسد!


اما با این مورد که فرمودید جلسات سخنرانی صرف نیست و بصورت گروهی و با تبادل نظر برگزار میشه خیلی خبر خوبی بود چون حین کلاس میتونیم خیلی سوالات را ازتون بپرسیم..



بازم ممنون از زحماتی که بی منت برامون میکشید حاج آقا مرادی عزیز ما.
یاشاهچراغ
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
3
0
سلام
حاج آقا برای ما شهرستانی هم فکری کنید
خیلی از دختران وپسران این سنی به مطالب شما نیازمندند.
حداقل خلاصه مطالب در سایت درج کنید.

باتشکر

التماس دعا
یاشاهچراغ
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
19
16
اسم دوره:

پله پله تا ملاقات خدا
faez
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
14
8
حاج آقا خواهشن اگر براتون امکان داره حداکثر اول تیر دیگه کلاسها شروع بشه

آخه ذوق مرگ شدیم.
...........
در ضمن با پیشنهاد mina هم موافقم اگه کلاس خانمها و آقایان باهم بود امکان داشت فرجی شه.!!!
زیرا
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
5
84
سلام
چرا محدوده سنی گذاشتید؟
چرا از اول نگفتید که ما نیایم ثبت نام؟
واقعا این کار درسته؟ شما مارو سر کار گذاشتید.
یعنی تعداد افراد 26سال به بالا اینقدر زیاد بود؟
من فکر میکنم حداقل زیر30سال رو باید شرکت میدادید.
کاش از اول میگفتید حتی احتمالشو.
mahsa22
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
13
7
سلام حاج آقا.
1-فکر کنم تو انتخاب رده سنی دختر ها یه تجدید نظری بکنید بهتره!من خودم مشکلی ندارم اما واقعا حیفه.حداقل بزارید تا 30 سال.
2-می شه حداقل 10 روز زود تر شروع دوره رو اعلام کنید تا هم وقت داشته باشیم تو سایت ببینیم هم اگه نظری هست بگیم؟ممنون
زیرا
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
0
0
آقای مرادی عزیز
الان برای ورود به دانشگاه هم شرط سنی نداریم.
مگه وقتی تو دانشگاه از سنین مختلف کنار هم میشینند چیز یاد میگیریند مشکلی به وجود میاد؟
شما که خودتون دانشگاه درس میدین.
کاش شرط معقول تر و عادلانه تری برای گزینش انتخاب میکردین. کاش...
ssm
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
25
3
خسته نباشید، لطفا مکان برگزاری کلاس یه جایی نزدیک به عموم بچه ها باشه، به نظر من غرب تهران خیلی خوبه. ممنون
ssm
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
10
37
همان گلستان و بوستان قشنگه
ماريه
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
31
9
سلام
براي دختر ها
ريحانه را پيشنهاد ميكنم.
در پناه حق
مهسا سادات
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
19
25
سلام به همه.به نظر من
(کارگاه همدلی) عنوان مناسبی می تونه واسه کلاستون باشه .یا علی
مقدس من
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
7
38
خانم ها:سرمايه ي (دل)
اقايون:روياي سرنوشت


موفق باشيد اقاي مرادي
يا علي
sadatasl
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
19
21
آقای شهاب مرادی من در کلاسهاتون ثبت نام نکردم چون احساس نیاز نکردم ولی همیشه پای خواندن پیام های دوستان هستم من به اقتضای شرایطی که دارم با جوانان در تهران و شهرستانها بیشتر در ارتباطم اول اینکه لطفا جوانان زیر 25 سال را به ازدواج تشویق نکنید چه دختر و چه پسر و اگر کلاس می گذارید برای جوانان مجرد بالای 23 تا 32 بگذارید مشکلات آنها بیشتر است شما خوب این قضیه را حس کردید ولی در تعجبم که چرا این محدوده سنی را انتخاب کردید
bmegharaei
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
15
5
سلام
معلوم شد که خود شما هم قبول کردید که در این دنیا درحق خانمها اجحاف شده حتی خودتون هم ضد حرفهایتان رفتار کردید با این حد سنی که گذاشتید.
دیگه ما خانمهای بالای سن 25 باید یک بلایی سرخودمون بیاریم دیگه.ما فکر می کردیم یک مردی هست که ما را درک می کنه که اشتباه فکر کردم.
ببخشید که اینقدر بی پرده حرفامو زدم
تائب133
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
34
20
باسلام
«[b]دارالسلام[/b] دختران»، «[b]دارالسلام[/b] پسران»
و الله يدعوا الي [b]دارالسلام[/b] (يونس/25).
دارالسلام نمايانگر محيطي [b]آرام، امن و باصفا[/b] است كه [b]صلح و آرامش[/b] در آن موج مي‏‌زند.
همان چيزي است كه همه به دنبالش هستند، مجرد و متأهل، جوان و پير ...
دارالسلام يکي از نام‌هاي [b]بهشت[/b] است، دارالسلام يعني [b]جواررحمت الهي[/b]، جايي که کلام و درودشان [b]سلام[/b] است و از خدا هم به آنان [b]سلام[/b] مي‌شود.
(یاعلی)
سمانه 64
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
8
32
با عرض سلام خدمت استاد گرامی
خواهش میکنم خواهش میکنم به نظر این همه مشتاق کلاسها اهمیت دهید و قدری دامنه سنی را گسترش دهید برخی از دوستان واقعا به چنین دوره ای نیاز دارند و به چشم راهی به سوی کمال به این دوره نگاه میکنند خود من واقعا حساب خاصی روی این کلاس کردم و به خاطر شرکت در این کلاس از یکی از کارهایی که میتوانست مهم باشد زدم چون میدانستم شرکت در این کلاس خیلی به رشد من کمک بیشتری میکند . شما که به خاطر تقاضای عده ای مهلت ثبت نام را برایشان تمدید کردید تا بتوانند شرکت کنند لطفا به خاطر دوستانی که وقت گذاشتند و با هزار امید سر وقت مقرر ثبت نام کردند قدری محدوده سنی را وسعت دهید و در این ماه عزیز دل ما جوانها را شاد کنید اجرتان با مولود کعبه
minamfarahani
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
3
58
رویکردتون به نظرسنجی و رای گیری در همه موارد مربوط به کلاس جای قدردانی دارد, با اینکه منطقا خودتون تصمیم نهایی را خداهید گرفت. سپاسگزارم.
minamfarahani
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
20
12
نام پیشنهادی: رستن (یکی از تابلوهای زیبای استاد فرشچیان هم هست)
minamfarahani
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
20
21
خانم samane : چرا موضوع رو فورا جنسیتی میکنید. خود من هم متولد 61 ام و اعتراض دارم, اما اگر دقت کنید شرط سنی رو برای هر دوو گروه دختر و پسر گذاشتن و با توجه به تعداد دختران,محدودیت بیشتر است.
faez
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
19
1
اگر متاهل نیستی سعی کن مجرد خوشبختی به نظر برسی.

اگر مجرد نیستی سعی کن متاهل خوشبختی به نظر برسی.

تمام بقیه اش، رازی است که فقط خودت می دانی!*
ثنا90اردیبهشت
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
20
37
دختران نازدانه ها
پسران دردانه ها
زهرا رضائی
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
19
3
سلام اگه قرار بود بیام اینجا بخونم شرط سنی گذاشتین چرا یه بنده خدا باهام تماس گرفت و گفت برای اطلاع از کلاسها باید تو سایت عضو بشم؟؟ کلی هم باهم راجع به روز و ساعت کلاسها حرف زدیم.منو بگو که کلی ذوق کردم.
هانیه90
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
16
3
سلام.

به نظر شما درست که محدوده سنی تعیین کنید؟
خیلی از ازدواج ها در سن 30 سالگی بهتر از ازدواج نا اگاهانه در سن پایین!
یعنی اگر کسی سنش بالا برود نباید ازدواج کند ؟ از شما بعید! خیلی ناراحت شدم.
minoo1226
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
12
26
اول سلام.خوبین؟
دوم چرا کلاسا جداس؟در بعضی موارد آدم نظر جنس مخالفش رو هم بدونه خالی از لطف نیست!
سوم اسم دوره هم برا دخترا هم برا پسرا آوای نسل فردا
تـــرنج
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
12
6
سلام
همان گلستان بوستان خیلی هم خوب است ولی در اینجا [b]2. تعدادی از عزیزان از شهرستان های اطراف تهران ثبت نام کردند که [u]اگر [u]واقعا[/u] موجب مشقت آنها نباشد در خدمتشان خواهیم بود[/u].[/b] منظورتان واضح نیست ها، راستش خوب معلوم است که مشقت دارد به هر حال ، مسیر طولانیست و سخت و ماهم مشقتش را نظر گرفتیم که ان شا الله شرکت می کنیم.
310451288
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
22
9
می دانید که بوستان کتاب دوره ی ایده آل گرایی سعدی ست و گلستان کتاب دوره ی واقع گرایی
این گلستان و بوستان قطعا اگر با دختر و پسر لف ونشر مشوش نداشته باشد به خودی خود پارادوکس را داراست!
310451288
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
5
84
دختران:............
چشمه
پسران:...............
باران
وداد313
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
9
7
[b]براي هر دو : نيمه ي گمشده ...[/b]
setarehhejazi
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
18
17
سلام
از توجه و فعالیت شمامتشکرم ، تبلیغات و فرهنگسازی در میان جوانان مهمترین و از جمله ریشه ای ترین روشهای رفع فقر اخلاق اسلامی و فرهنگ دینی تربیتی جامعه است به طور کلی از موثرترین روشهای سلامت اجتماعی ، سلامت روحی جوانان است .
sungirl
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
6
39
"" هزار راه نرفته ""
برای خانم ها و آقایون
amirhossiend
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
16
11
به نظر من وقتی می گوئید برای خانمهایی که شانس ازدواجشان کم شده دغدغه دارید سندشم لینک اون بالاست باید یک کلاس مخصوص آنها بگذارید یعنی شده یک محدوده سنی جدا در نظر گرفته شود تا آنها هم بتوانند استفاده کنند
---
هانيه.ك ف
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
9
14
سلام مثل اینکه بعضی از دوستان در این کلاسها هم به دنبال رشد و بسط افکارشون نیستند توی این کلاسها هم طرفدار کلاسهایی به سبک و سیاق دانشگاه هستند و دنبال فرج!
ghmojtabam
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
14
40
زندگی نوپا
ghmojtabam
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
7
56
دبستان زندگی
tanhaaaaa
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
13
6
سلام من چون برنامه "سمت خدا"از شبکه 3 رو دوست دارم
به نظرم " سمت خدا"اسم خوبی باشه
وداد313
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
7
57
بسم الله الرحمن الرحيم و به نستعين ...
سلام . پيشنهاد :
1.خواهشا مكان كلاس رو در مركز شهر قرار بديد.خواهشا
2. امكان تقسيم اين 300 نفر خانم به چند كلاس هست ؟اگر هست لطف كنيد اين كار رو انجام بديد.ممنون
3. اگر امكانش هست از مباحث قبل از ازدواج (خواستگاري ) و به صورت خيلي جزيي شروع كنيد.همراه با طرح سوالاتي كه در شناخت فرد مقابل موثر باشد.( سوالات واقعي و كارامد، نه كليشه اي )باز هم ممنون
amin.a
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
17
4
"در مسیر بندگی"
هم برای دخترها هم برای پسرها
taranom
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
16
5
فقط میتونم بگم حیف شد با این شرط سنی که گذاشتید.من محروم شدم ازاستفاده تجاربتون.حالا که نمیتونم تو کلاساتون شرکت کنم حداقل برامون دعاکنید .ممنون
taranom
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
7
38
عیب نداره.توکلت علی الله
ukabed135
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
14
34
[b]دختران حوّا
پسران آدم[/b]
taranom
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۸
12
34
استاد ببخشید اگه ناراحتتون کردم باحرفام.شرمنده.حتما شما اینطور صلاح دونستید که شرط سنی گذاشتید.بازم عذر میخوام از گله هام.
shm
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
35
18
سلام
"فردایی بهتر"
shm
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
17
4
"مادران فردا"
"پدران فردا"
سمانه 64
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
26
3
خانوم مینا فراهانی گل من کی راجع به جنسیت صحبت کردم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟دقیق بخوان پیامم را عزیز
samane_ssh
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
12
3
اینکه آدم ها در سنین مختلف تجربه ها و عقاید متفاوتی دارن و اکثر آدم های هم سن وسال دارای یک تِم فکری هستن و برای به بحث گذاشتنِ مفید یک مطلب بهتره آدم های اون جمع توی یک رده ی سنی باشن همشون قابل قبوله ولی به نظر من نتیجه ی این مطالب قرار دادن محدودیت سنی برای ثبت نام نمی شه بلکه می شه این جلسات رو جدا برگذار کرد .( به خصوص برای خانم ها با این جمعیت بالای ثبت نامی چون همین جوری هم خیلی بعیده که بشه با این تعداد یک جلسه ی مفید تعاملی برگذار کرد)
Asmani
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
9
45
سلام
1.اگر ایمان داشته باشیم که روزی ما به ما می رسه ودست آقای مرادی نیست همه مون آروم میشیم.اگر قرار باشه برای بهتر شدن زندگی کلامی بشنویم خدا از دهن هرکسی می تونه برامون جاری کنه فقط باید روزیمون باشه
2.چرا ما دخترهای مجرد خوشبختی رو فقط در ازدواج می دونیم؟!چرا از آقای مرادی نمیخواید که بهمون یاد بدن خودمونو بشناسیم و با رسیدن به هویت آرمانی خودمون به خوشبختی برسیم؟اگر کسی خودشو نشناسه ودرست زندگی کردنو یاد نگیره با بهترین ازدواج هم به خوشبختی و آرامش نمیرسه
az.rohani
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
13
7
سلام
قبل از اینکه کودک نوپا بشه باید پا به پا ی بزرگترها قدم برداره.
"[b]پا به پا[/b]" رو برای دختران و پسران پیشنهاد می کنم.
samane_ssh
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
20
29
این کامنت رو نوشتم ، در پاسخ به سوالی که ازم شده بود (مینا فراهانی) :
من یک دخترم پس فقط شرایط دخترها رو برای شرکت در این کلاس ها چک می کنم. (خب پسر های بالای 30 هم می شن پدر بزرگ اما این چه ربطی به من داره)
وقتی از اول شرایط با توجه به جنسیت تفکیک می شه دیگه....
Asmani
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
10
52
رنگ خدا
فردا
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
3
4
اصلا هیچ اسمی ما که تهران نیستیم ولی نباید شرط سنی میگذاشتید.
نگار55
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
9
5
در پناه حق موفق باشید حاج آقا.خدا به شما توفیق بیشتر بده برای یاری این جوونا.
صنم
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
37
5
سلام
میشه لطفا از موضوعاتی که قراراه روشون کار بشه مثال بزنید؟بیشتر نظرایی که من دیدم رو مسائل ازدواج متمرکز بود(چرا؟)و زودتر هم تاریخ اون یک روز ثبت نام رو مشخص کنید؟؟
ممنون
بنر
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
17
24
می تونید افرادی که [u]سنشان بالاتر[/u] هست رو در یک گروه قرار بدبد و بر حسب نیاز ودغدغه هایشان جلسه رو برگزار کنید.
faez
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
3
16
دهانتون را خوشبو کنید با صلوات بر محمد و آل محمد

"اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
faez
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
25
2
بچه ها و دوستان عزیزم!
با سلام ;
بیایید هممون بجای انتقاد و ناراحت کردن حاج آقا ازشون تشکر کنیم و بجای تشکر, مدام از ایشون گلایه نکنیم گویا از ایشون طلب داریم..

بقول این دوستمون که خیلی قشنگ گفته:

[i][b]"+2 #90 مهدیه سادات سلام
1.اگر ایمان داشته باشیم که روزی ما به ما می رسه ودست آقای مرادی نیست همه مون آروم میشیم.اگر قرار باشه برای بهتر شدن زندگی کلامی بشنویم خدا از دهن هرکسی می تونه برامون جاری کنه فقط باید روزیمون باشه
2..."[/b][/i]
واقعیتشو بخواین بدونین تفکر این رده سنی که حاج آقا تعیین کردن خیلی نزدیک به همه و شاید سنین بالاتر تا حدی پخته تر و سطح حرفایی که برای ایشان گفته میشه فرق میکنه و شرایط ازدواج این رده سنی با بقیه رده ها متفاوته


انشاالله حاج آقا اگر صلاح بدونن و اگر خدا بخواد همایشها یا کلاسهایی برای رده های سنی دیگه بذارن.
هانیه.م
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
17
2
بسم الله النور
سلام
به نظرم اولین چیزی که برای ما قبل از ازدواج مهمه خودشناسی است تاما خودمونو خوب نشناسیم نمی تونیم همسر متناسب خودمونو انتخاب کنیم.
faez
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
36
2
اگر تاکنون با شما تماس نگرفته اند با مرکز و گروه اجرایی دوره تماس بگیرید."


حاج آقا چه شماره ای رو بگیریم؟؟
شماره گروه اجرایی را نداریم!!
moradi
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
سلام به همه دوستان
من مطمئنم که استاد بی دلیل محدوده سنی تعیین نکردند شاید یکی از دلایلش بهترین سن برای داشتن یک ازدواج آرامشبخش است و برای اینکه بتونن مباحث رو حول یک محور مشخصی اداره کنند این محدوده سنی را هم برای دختران و هم برای پسران گذاشتند. پس دوستان به جای این همه گله گی به قول استاد برای فرا گرفتن مهارت های زندگی راههای دیگری را تجربه کنند چون واقعا یک نفر نمیتواند پاسخگوی این همه تقاضا باشد.
با تشکر
mina199219
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
دوستان عزیزم لطف کنید دقت کنید که شرط سنی کاملا درسته درخواست ها و مشکلات در این رده سنی بسیار شبیه هم ست اگر استاد این رده رو بازتر کنند کلاس از جریان اصلی خودش منحرف میشه چون خواسته ها با هم متفاوت میشه.راستی به این جمله استاد هم توجه کنید:[u][b]لزوما در آن به مباحث مرتبط با ازدواج نمی پردازدم[/b][/u]
و آخر این که دوستان تهرانی قدر این کلاس رو خوب بدونید
fozak
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
4
9
سلام دوتامطلب
اول اینکه در باره موضوع بحث نمیدونم بعدا نیاز سنجی خواهید کرد یا نه اما به نظرم همون موضوع تربیت دینی که منشی تون فرمودند خوب است و به نظر من نیازه که ما آدمها برای اقدامات و تصمیمات مون در زندگی معنا و ارزش داشته باشیم و زندگی کنیم بر پایه ارزشها نه بر پایه لذت هاو اینکه شور و نشاط و اشتیاق مون رو از صبح که بلند میشیم تا شب که به خواب میریم برای انجام کارهای روزمره حفظ کنیم و آرامش بیشتری به زندگی مون بیاریم، اینها می تونن جای بحث و ارائه اطلاعات داشته باشند.
اما یه مطلبی رو که من بین خیلی از همسالانم (25 سالمه) می بینیم اینه که غر میزنند گله می کنند از عالم و ادم طلبکارند حالا یه سری ابراز می کنند و یه سری نه باید نگرشمون به زندگی عوض بشه تاوقتی یکی تو اتوبوس بد وایستاده مودبانه و مهربانانه ازش بخواهیم طور دیگری بایستد نه اینکه اول نچ نچ کنیم بعد پشت سرش با بغل دستی مون (یااحتمالا همراهمون) حرف بزنیم بعد اگه پیاده نشد و صبرمون سر اومد احتمالا 10 دقیقه عصبانی بودیم براساس مدت عصبانی بودنمون با لحن تندی بگیم میشه درست وایسی خانم؟بعدشم اونم ....
fozak
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
17
9
اما مطلب دوم
به نظر من برا خانمها اسمش هباب یا جان فزا(هردوش معنی نشاط میده تو فرهنگ لغت پیدا کردم از سایت ریسمون) باشه بهتره
برا آقایون هم نمی دنم خودشون نظر بدن ;)
زیرا
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
20
3
سلام ممنون که محدوده سنی رو افزایش دادین.
اینکه تو این دوره در مورد ازدواج هم صحبت بشه خوبه ولی اینکه همه حرفها در مورد ازدواج باشه نه. مطمئنا ازدواج یکی از مهمترین مراحل و نیازهای هر آدمیه ولی تنها مسئله و نیازش نیست.
لطفا در مورد مسائل اعتقادی و اخلاقی هم صحبت کنید به صورت راهکارهایی عملی برای رشد مسائل اخلاقی-رفتاری.
alikh
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
22
0
سلام بر همگی علی الخصوص آقای مرادی
یک پیشنهاد دارم هرچند شاید خود این مطلب را مد نظر داشته باشید، اون هم اینه که قبل شروع دوره از سر فصل مطالب ومباحثی که قرار است مطرح بشود ارئه بدید تامسیر و هدفمون از شرکت در این جلسات معلوم بشه.کامنت ها نشون میده که هرکسی انتظار خاص خودشو از این کلاس ها داره!
امیدوارم سرفصل مشترکی ارائه بشود تا همگی از حضور در جلسات استفاده لازم رو ببرند
و من الله توفیق
یا علی
sara66
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
22
6
من با نظر خانوم " مهدیه سادات " موافقم.
خوشبختی و ارامش یافتنی نیست دادنی هم نیست . بلکه بدست اوردنیه . قرار نیست [u]منتظر بشیم[/u] یه نفر بیاد تو زندگی ما و اینا رو به ما بده.
از اینکه محدوده سنی گذاشته شده خوشحالم . چون دغدغه ها و طرز فکر ها توی سن های مختلف متفاوته .
sara66
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
10
5
با خوندن نظرات و پیام ها یه سوال مهم در ذهن من ایجاد شد . وقتی نظر حاج آقا رو راجع به" محدوده سنی و شرکت نکردن برخی ها " قبول نداریم چطور می خوایم نظرات ایشون رو راجع به مسایل مهم تر قبول داشته باشیم و دربارشون منطقی فکر کنیم؟!!!!!!!!!
منتظر طلوع
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
2
17
سلام
به نظرم میاد پدر و مادرای عموم ما تلاشی برای تربیت بچه هاشون نکردن
البته شاید به این خاطر باشه که اونا خودشون همه چیز رو شخصا تجربه کردن و همراه با حرکت جامعه تربیت شدن
و احتمالا از ما هم همین توقع رو داشتن
ولی شرایط زمانی ما و اون ها بسیار متفاوته
خوبه اگر شما در کارگاهتون مهارت زندگی کردن رو آموزش بدید
چیزی که اکثریت ما بلد نیستیم
به نظرم اگه برای زندگی کردن ماهر باشیم خود به خود ، رفتار فردی و اجتماعی ما قابل قبول خواهد بود
و در مسئله ای مثل ازدواج هم کمتر دچار مشکل میشیم
تا نظر دوستان چی باشه ...
faez
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
13
3
نام دروه

[b]"ازدواج آرامشبخش"[/b]

دیگه نه نیارین خیرشو ببینیم.

این اسم برای کلاس خیلی مزایا داره

اول اینکه خود تکرار این [b]"ازدواج ارامشبخش"[/b] نوعی تلقین را در خود دارد و ناخود آگاه بعد از تکرار این ترکیب آرامش و شعفی درونی در انسان ایجاد میشود و بنوعی تاثیر روانی مثبت دارد.!

در ضمن نوعی توجه به آیه شریفه قرآن کریم است که هدف از ازدواج [b]رسیدن به آرامش و سکینه [/b] همسران است ..

سوم! اینکه توجه ما را معطوف میکند به اینکه مقصود ازدواج ارامش است نه اینکه اکثرا ازدواج های امروز از روز شروع خواستگاری تا بله برون تا عقد عروسی و.. پر از التهاب و نگرانی و سختگیری ها و چشم و هم چشمی ها و ... است.
.
.

و هزاران هزار مزایای دیگر..!
sungirl
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
12
6
""جوان پویا""
برای خانم ها و آقایون
مهتاب 3856
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
14
3
سلام.
به نظر من اگر متولدین 61و62و63و64 رو که ثبت نام کردن پذیرفتین بهتر بود محدودیت سنی رو برای تاخیری ها هم از 61 تا 72 میگذاشتین و چون به قول بعضی از دوستان شرایط فکری ، روحی-روانی و ازدواجی دختران متولد 61 تا 65 متفاوت است، میشد دختران رو به 2 گروه تقسیم کرد. من مشغله های استاد رو درک میکنم اما فکر میکنم معضل ازدواج بین متولدین 61 تا 65 غیر قابل اغماضه.
یا علی.
ریحانه زهرا
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
16
4
سلام
چون اسامی پیشنهادی زیاده تو چندتا کامنت پشت سرهم قرارشون میدم.
"آیین سروری" یا "هنر زندگی زیبا" یا "هنرمندی در عرصه زندگی" یا "هنر مشق زندگی"
-ریحانه زهرا- 19/3
ریحانه زهرا
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
15
10
"اقامه رشد" یا "بالندگی در مسیر رشد"
ریحانه زهرا
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
24
4
"تبلور گوهر انسانیت" یا " پرورش کیمیای جان" یا "کیمیاگری در تبلور انسانیت" یا کیمیای سعادت"
ریحانه زهرا
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
6
50
سلام استاد
ازتون به خاطر همت و تلاشی که از سرمایه عمرتون برای پا گرفتن این امر عظیم و مهم خرج می کنید تشکر می کنم . از خداوند منان می خوام که به اوقاتتون برکت بده.
ضمن عرض ارادت پیشنهاداتی داشتم( گرچه تصور می کنم به این نکات توجه داشتین اما با احتمال به اینکه ان شاءالله مفید واقع بشن عرض می کنم)
1-مکان: در صورت امکان حوالی مرکز شهر و محلی که از نظر حمل و نقل مکان مناسبی برای همگان باشه، به خصوص دوستانی که از شهرستان مهمان شهرمون هستن.
2-با توجه به جمعیت زیاد خانم ها بهتره که به چند گروه تقسیم بندی شن.این پیشنهاد ایراداتی هم داره مثل هزینه کردن توان و انرژی بیشتر مجریان طرح علی الخصوص استاد. و اینکه فاصله کلاس ها از هم بیشتر میشه مثلا ماهی یکبار ( که تمرکز اعضا روی موضوع کمتر میشه ) و طولانی شدن دوره
ادامه دارد...
ریحانه زهرا
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
25
18
ادامه کامنت قبل
اما مزیت های این روش: استاد سرکلاس تمرکز بیشتری خواهند داشت و شرکت کنندگان با آرامش بیشتر به فعالیت بیشتری می پردازندو ان شاءالله بازده بیشتره خواهد داشت. برای پیدا کردن محل مناسب هم، قدرت انتخاب بالاتری هست.(نیازی برای پیدا کردن سالن 300 نفری نیست.)
میشه گروها رو بر اساس اولویت های که خود اعضا ذکر میکنن و همچنیین با در نظر داشتن شرحی که افراد از خود در فرم اولیه بیان میکنن آنها رو دسته بندی کرد.
یا میشه گروها رو در نقاطی که در شرایط موجود متوقف شدن مشخص کرد.(مثلا سطح 0، 1، 2 و... .چرا که سطح صفر قابلیت درک سطح 2 رو نداره و همین طور سطح 2 جایی برای ماندن در سطح صفر) به عنوان مثال ؛ یک گروه کسانی هستن که مبدا (خودشان) رو نمی شناسند. درحالی که تصور می کنن خود روشناختن و پایه های زندگیشون بر مبنای این شناخت غلط بنا شده. گروهی دیگر کسانی هستن که خود رو می شناسن اما پای حرکت ندارن. دسته بعدی کسانی که هر دو عامل را دارن اما مسیر رو نمی شناسن یا در تشخیص مسیر اصلی از فرعی مشکل دارن و یا کنترلی روی حرکت خود ندارن و...
ادامه داد...
ریحانه زهرا
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
13
7
ادامه کامنت قبل
میشه در این مورد پرسش های لازم رو در تست اولیه مطرح کرد. البته احتمالا این نظرات نقایصی رو هم داره اما امیدوارم نکات مفیدی رو بشه ازش استخراج کرد.
در پناه حق موید باشید
-ریحانه زهرا- 19/3
سمانه 64
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
7
18
دریچه خودشناسی
مهتاب 3856
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
5
27
برای هر دو گروه:
شوروشعور
زیرا
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
7
29
پسران: بوی سیب
دختران: عطر یاس
minoo
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
11
7
سلام
شب ارزوها امشبه
اقای مرادی [b]التماس دعا [/b] [b]یا علی [/b]
هانيه.ك ف
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
5
12
[b]اگر ایمان داشته باشیم که روزی ما به ما می رسه ودست آقای مرادی نیست همه مون آروم میشیم.اگر قرار باشه برای بهتر شدن زندگی کلامی بشنویم خدا از دهن هرکسی می تونه برامون جاری کنه فقط باید روزیمون باشه[/b]
این دیدگاه زیباییه مهدیه سادات عزیز به خاطر این طرز فکر زیبا به شما غبطه می خورم.
نون صاد
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
7
31
سلام

فائز خانم، با شماره [b]22502037 [/b]تماس بگیرید! (;
اینم آدرس [b]سایت مرکز مشاوره[/b]: http://abetterlife.blogfa.com/
نفيسه خاتون
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
10
31
سلام بچه ها من 308 امين نفري هستم كه ثبت نام كردم يه جورايي آخرين نفر با رابط آقاي مرادي هم كه صحبت كردم موضوع كلاسها رو بيشتر مسائل تربيتي گفتن نه ازدواج و انتخاب همسر البته به اون مسئله هم پرداخت مي شه اما كم -شايد آقاي مرادي به خاطر اينكه موضوع مسائل تربيتي هست اين شرايط سني رو گذاشته و بعدا بخوان كلاسهايي با موضوع ازدواج برامون بگذارند- اين پيش داوري ها رو هم راجع به آقاي مرادي نكنيد و فقط علت رو بپرسيد
نفيسه خاتون
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
17
26
اسم پيشنهادي براي دوره ها

مهر و ماه

مهر دختر ها
ماه پسر ها
نون صاد
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
15
4
یا معین

همچنان منتظر [b]ادامه [/b] مسیر [u][b]"تواصی"[/b][/u] هستم---

التماس دعا
mahboob17
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
"بهار ایام" به معنی همون دوره جوونی...
taranom
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
7
2
استاد ازتون ممنونم که منو هم پذیرفتید.اگه نمیپذیرفتید هم باز ممنونتون بودم.خسته نباشید.براتون دعا میکنم همیشه تو کاراتون موفق و پیروز باشید.انشاالله.التماس دعا
میثم۲۳۰
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
22
3
سلام استاد.همه ش هولی اینا داشتم که آقا پسرا محروم بمونن !خدا را شکر که به حدی نصاب رسیدیم.
در موردی اسمش همون [b]بوستان[/b] و [b]گلستان[/b] عالیه س.از دوستان هم خواهش میکنم زیاد سخت نگیرند.[u]قرمه[/u] با [u]غرمه[/u] فرقی نداره د.مهم گوشتاشه س
[با لهجه اصفهانی بخونیدا]
یا علی
فاطمه1363
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
10
35
سلام
به نظر من اسامی که دوستان پیشنهاد کردن مثل:ریحانه،هزار راه نرفته-اگرچه تکراریه، بهارستان و نگارستان و... اما همین اسم که خود حاج اقا مرادی و همکارانشون انتخاب فرمودن خیلی به جا هستش.
نون صاد
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
19
3
یا رحیـــــم

در پیام ها دیدم بعضی از دوستان نمی تونند با نام کاربری و رمز وارد سایت بشوند.
زمانی که از مرورگر Internet Explorer استفاده می کنم این مشکل اغلب پیش می آید.
اما با[b] مرورگر Firefox [/b]هیچ وقت این مشکل پیش نیامده است.
Elaheyeman
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۹
0
0
سلام به همه!
زندگی بهتر هم برای اقایان هم برای خانمها.
minoo1226
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
10
2
کلن اینجا همه با من لجن!
دست شما درد نکنه
marziye_m0
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
17
22
سلام .در پاسخ به كامنت صنم:1)محور اصلي موضوع كلاس در خصوص مسائل تربيتي ،اخلاقي و ديني مي باشد ،البته با در نظر گرفتن نظرات دوستان و دغدغه هاي ايشان.پس صرفا به يك موضوع (ازدواج و...)پرداخته نخواهد شد . 2)تاريخ ثبت نام به دوستان اطلاع رساني خواهد شد. (عضو گروه اجرايي )
marziye_m0
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
11
1
سلام.در پاسخ به كامنت :samane1)در خصوص برگزار كردن جلسات به صورت جداگانه:اين مسئله مستلزم صرف زمان ،انرژي و ... مي باشد كه با در نظر گرفتن زمان محدود حاج اقا عملاً امكانپذير نيست.
2)در خصوص مفيد بودن جلسه :بياييد لطفاً ياد بگيريم زود قضاوت نكنيم و به جاي استفاده از مفاهيم منفي (بعيد است مفيد باشد و ... ) تمام تلاشمان را بكنيم كه هم خودمان .هم ديگران بالاترين بهره را از كلاس ها ببرند.(عضو گروه اجرايي)
marziye_m0
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
13
0
سلام.در پاسخ به كامنت وداد313 :1)انتخاب مكان كلاس با توجه به محدودیت ها و مسائل مالی و هزینه های بالا و ... آسان تعيين نمي گردد، اما تمام تلاش بر اي اينكه مكان كلاس در نزديكي خطوط حمل ونقل درون شهري باشد،صورت مي گيرد.
2)امكان تقسيم كلاس مستلزم مهيا بودن مواردي است كه در پاسخ به كامنت samane داده شد.
3)مورد 3 در پاسخ به كامنت صنم ذكر شد.(عضو گروه اجرايي )
marziye_m0
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
81
45
سلام .در پاسخ به كامنت امير حسين.د :1)در مورد اين موضوع با خانم هايي كه در محدوده سني نبو ده اند تماس گرفته شده و توضيحات لازم داده شده است .
marziye_m0
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
8
18
سلام.در پاسخ به كامنت زهرا رضائي:اسم شما در ليست كساني كه نمي توانند در كلاس شركت كنند نيست.لطفاً يادداشت بالا را به دقت دوباره بخوانيد !(عضو گروه اجرايي)
marziye_m0
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
13
2
سلام. در پاسخ به كامنت 0ژينب:1)به جاي زود قضاوت كردن و عنوان كردن مواردي چون اجحاف و ظلم و عدم درك و...لحظه اي خود را به جاي مدير كلاسي قرار دهيد كه مي بايست در آن واحد پاسخگوي دغدغه هاي طيف وسيعي از افراد با سنين و نيازهاي كاملاً متفاوت باشد!!!
marziye_m0
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
10
1
سلام.در پاسخ به نعيمه 1389:شما مي توانيد در دوره شركت كنيد.لطفاًيادداشت را با دقت بخوانيد!!(عضو گروه اجرايي )
m.chizari
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
7
4
سلام
به نظر من درست نيست مني كه متولد 71 ام با كسي كه متولد 61 هست يه چيز بشنويم !
چون به هر حال ايشون 10سال از من تو زندگي جلوتره و عملا حرفايي كه قراره گفته شه شايد كمتر به دردش بخوره يا شايد اصلا دغدغه اش نباشه
اما خوب ميشه رو اين حساب گذاشت كه صرفا به خاطر علاقه و ارادتي كه به آقاي مرادي دارن ميخوان كه تو كلاسا باشن و مطالب خيليم براشون مهم نيست كه نميدونم واقعا درسته يا نه ؟!!!!!
asna
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
نام پیشنهادی : "نجوای جوانی"
sohas
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
8
3
(در راه...) اسمه خوبیه؟هم برای دخترخانما و هم برای آقاپسرا
بنفشه
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
13
2
سلام
وقتی فهمیدم شرط سنی تعیین شده و مجردها به دودسته [b]کوچک و بزرگ [/b] تقسیم شده اند! فقط این به ذهنم رسید : که جلوی ضرر و از هرجا بگیری منفعته، اگر یه خانم متولد 60 یا 42 یا هرسن دیگه ای تا الان ازدواج نکرده مطمئنا مشکلاتی داشته که کسی به دادش نرسیده یا کلا برداشت اش و فهم اش از ازدواج غلط بوده یا شانس ازدواج خوب نداشته و شاید مجبور باشه با تنها بودن و مجرد بودن خودش کنار بیاد و همه اینها نیاز به آموزش و یه راهنمای دلسوز داره و بنده هم معتقدم که هیچگاه [b]همه ی[/b] مشکلات حل نمیشود.
میدونم که نباید و این اجازه رو ندارم که از شما طلبکار باشم اما به نظر شما شرایط یه دختر 30 یا 35 ساله که هنوز مجرده با یه دختر 18ساله برابره؟ حتی یه دختر با این سن و سال رو با یه آقاپسری در این سن نمیشه مقایسه کرد.
با این شرایط انگار [b]بزرگترها[/b] باید دلشون به دعای شما در اماکن مقدسه خوش باشه نه کارگاه و آموزش!
احمد علی
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
سلام
حاج آقا ما که نمی تونیم بیایم، 1200 کیلومتر فاصله داریم با شما
حداقل تدبیری کنید که فیلم بردای بشه از جلسات و قرار بدید اینجا
نشد صوتش رو بزارید
مهسا سادات
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
9
1
سلام
(کارگاه همدلی)
sweety
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
12
23
با سلام نام گلستان و بوستان بسیار زیباست چون این دو کتاب از جناب سعدی پر از حکمت و نصایح زیباست که قاعدتا این دو کلاس هم همینگونه خواهد بود!مشتاق شروع کلاسها هستیم
زیرا
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
9
29
سلام
خواستم بگم لطفا شروع دوره رو حداقل از دو هفته قبلش اعلام کنید.
چون فصل مسافرت رفتن خونواده هاست و اگه زودتر اعلام نکنید حتما یه عده ای مسافرتند و چون شما غیبت داشتن رو قبول نمی کنید، کل دوره رو از دست میدن.
خواهشا هر چقدر امکان داره زودتر اعلام کنید تا بتونیم برنامه ریزی کنیم و دوره رو از دست ندیم.
بنفشه
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
20
7
اسم پیشنهادی:
سیب سبز
asna
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
10
26
"کهکشان مهر"
asna
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
24
9
""منظومه عشق"
asna
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
29
4
"طلیعه عشق"
samaratolfoad
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
سلام در پاسخ به کامنت هانیه خانم عرض کنم در مورد موضوع کلاسها اشتباه متوجه شده اند موضوع کلاس مجرد های جناب استاد مرادی در رابطه با مسائل تربیتی است نه فقط مسائل مربوط به ازدواج و یا انتخاب همسر در رابطه با کلاسها هم همچنان که مطلع هستید به دلیل استقبال بالای دختر خانم ها برگزاری کلاسها به تفکیک سنی امکان پذیر نمی باشد این امر نیازمنداختصاص یافتن تمامی اوقات استاد گرامی به این مسئله می باشد که واقعا امکان پذیر نیست. (نوروزی از گروه اجرائی)
samaratolfoad
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
0
0
با سلام خدمت تمامی دوستان گرامی در رابطه با شرط سنی این کلاسها لازم دانستم مواردی را بیان کنم انتخاب شرط سنی به معنای کنار گذاشته شدن افراد از جامعه و یا تفاوت گذاشتن نیست قائدتا افرادی که بالاتر از این گروه سنی هستند از نظر فکری رشد یافته تراند و نمی توان فردی که متولد دهه50 می باشد را با فردی که متولد دهه 70 است در یک کارگاه قرار داد.(نوروزی از گروه اجرائی)
samaratolfoad
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
11
34
سلام در خصوص کامنت هاجر و نعیمه در رابطه متولدین 61تا64 نیز که تا قبل از پایان مهلت ثبت نام، ثبت نام کردند پذیرش شده اند.(نوروزی از گروه اجرائی)
aramesh*
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
2
34
سلام " کوثر و خیبر"
باشد که از نور کوثر بتابد بر اندیشه های تازه از پیله در آمده امان که زمانیکه هر کس با هر نیت ندای آموختن را لبیک داد دانست که هرآنجه بر پایش زنجیر شده برای نرسیدن، برای نداستن، ابتر است و خیبر بدان جهت که فتح وظفر بگسترد بال بر تمام درهای بازنشده ی دنیامان ،فکرمان،حالمان ؛چه آنکه علی در فتح خیبر دانست ;صبغت الله وما احسن من الله صبغه;چه راحت رنگ میبازد رنگارنگی مشکلاتمان هنگامی گه همه چیز رنگ خدا بگیرد؛که با این نیت گام نهیم در مسیر خودسازی،
قربت الی الله
Masoomeh_soltani_1989
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
2
39
سلام.اسمهایی که به نظرم رسیدبرای هردوگروه: جوان شاداب/زندگی آرام وبانشاط/ مسیر خوشبختی/ برای دخترها:گلهای خندان برای پسرها:نهال های پرامید
roshan241
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
2
39
سلام.
وقتتون به خیر.
خییلی خوبه که برنامه به مباحث ازدواج محدود نمی شه و مسائل تربیتی هم مطرح می شه.
راجع به ازدواج خیلی ها و خیلی جاها صحبت می کنن، ولی مسائل تربیتی مهجور مونده. کمتر کسی (اگر نگیم هیچ کس) به این مسائل می پردازه.
[b]به هر حال همه ی ما قرار نیست ازدواج کنیم، ولی همه قراره زندگی کنیم.
[/b]
اجرکم عندالله
التماس دعا
20 اردیبهشت 90
محمد مهدي
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
19
4
[b]سلام خدمت دوستان و خشسته نباشيد خدمت استاد عزيز
التماس دعا از همه دوستان
و دعاي كه خيلي لازمه
اللهم عجل لولیک الفرج
ياعلي[/b]
محمد مهدي
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۰
17
2
نسيم حضور
شببو
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
18
15
حریریان
ذوالقرنین
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
8
39
العبد
سلام
در پاسخ به كامنت امیر حسین .د
ممنون از اینکه به فکر خانمهای مجرد ای که از شانس ازدواجشان کاسته شده هستید،اما این را هم در نظر داشته باشید که :
1- کلاسها جنبه تربیتی دارد،نه فقط ازدواج
2-به علت مشغله زیاد آقای مرادی،برگزاری کلاسهابه صورت جداگانه امکان پذیر نیست.
(شمسایی از گروه اجرایی)
ــمعين
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
3
32
[b]به نون صاد :[/b]
اتفاقا براي من كاملا [b]بلعكس[/b] است.
[i]Internet Explorer[/i] با سايت مشكلي ندارد در صورتي كه [i]Fire Fox[/i] گاهي اوقات مشكل پيدا ميكند.
فردا
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
16
4
لام فكر كنم اينجا بيشتر همه همديگرونفي كردند و نمره منفي دادند البته اصلا منظورم نظر خودم نيست .
تولدي دوباره
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
11
5
به نام خدا - سلام
در جواب دوست خوبمون "هاجر"
همه عزيزان متولد سال‌هاي 60 تا 64 هم كه قبلا ثبت نام كردند مي تونن تو اين دوره شركت كنند. فقط براي دوستاني كه كه از ثبت نام جا موندن و ان شا ا... روز اول كارگاه براي ثبت نام تشريف ميارن ، شرط سني اعمال مي شه
ندايي پور از گروه اجرايي
1389 naimeh
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
"11. با توجه به عدم اعلام قبلی شرایط سنی، تمامی ثبت نام های انجام شده ی متولدین سالهای 61و62و63و64 پذیرش شدند."
سپاسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
samaratolfoad
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
7
4
سلام در پاسخ به کامنت زینب شما بوسیله سایت حاج آقا پیگیری بفرمائید چون بلافاصله پس از مشخص شدن مکان و زمان برگذاری کلاسها در همین جا توسط ایشان اعلام می گردد.(نوروزی از گروه اجرائی)
samaratolfoad
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
سلام در پاسخ به کامنت فرشته خانم عرض کنم همیشه نمی شه همه مسائل رو به گردن پدر مادرها انداخت بسیاری از رفتار های ما از رفتار همنشینان اثر می پذیرد خانواده ما را با شرایط خودشون تربیت می کنند و ما به علت تفاوت زمانی تربیت انها رو قبول نداریم و چه بسا زیر سوال می برم آیا اگر ما به جای پدر مادرمان بودیم بهتر از این تربیت می کردیم و یا ...
تولدي دوباره
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
11
3
سلام - جواب كاربر محترم " Faez"

براي هر دسته از گروه‌هاي سني يكي از دوستان به عنوان مسئول هماهنگي و اطلاع رساني انتخاب شده و حتما با شما عزيزاني كه ثبت نام كرديد تماس گرفته مي شه .

و كاربر محترم " زينب "
سلام - همه دوستان متولد سال‌هاي 60 تا 64 هم دعوت شدن تا در اين كلاس حضور داشته باشند. حتما با شما تماس گرفته مي‌شود.

ندايي پور عضو گروه اجرايي
samaratolfoad
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
7
5
سلام در جواب کامنت فائزه عرض کنم شما می توانید با مرکز مشاوره22502037_021 تماس بگیرید.(نوروزی از گروه اجرائی)
سمانه 64
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
6
1
پر پرواز
yousof
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
0
0
شباب
seddigheh
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
8
3
اسم پیشنهادی:چند قدم برای خودم
اسم های پیشنهادی دوستان بیشتر به درد تالارهای عروسی می خورد نه کارگاه آموزشی
zufa
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
13
4
سلام
طرح بسیار خوبیه!ای كاش اصفهان هم بودو
خیلی خوبه كه كنكوری های سال اینده رو شامل نمیشه!
گلستان و بوستان هم عالیه.
تبعیضی در گل بودن نداره،كاملا ایرانیه،اشاره زیبایی و طراوت جوانی وبه اینكه انسان ها مجموعه ای از صفات هستندو استعداد های شكوفا شده و نشده ای دارند هم داره،یه جورایی به مشق شب هم برمیگرده
ومن الله توفیق
mostafa_niko
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
9
3
سلام استاد!
براي بار دوم پيام رو ارسال ميكنم!
آقاپسرهايي كه متولد سال65 هستن هم جزو اين گروه محسوب ميشن؟ميتونند شركت كنند تو كارگاه؟
تماسي با من از طرف اعضاي اجرايي گرفته نشده تا حالا
من جزو شهرستاني هاي ثبت نامي هستم.شما طبق يكي از بندها صريحا فرموديد شهرستاني ها رو دعوت ميكنيد به كلاس؛اينطوره؟
علی هادی
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
7
3
ممنون ازاینکه لطف کردید ویه باردیگه به ماکه کم کاری کردیم فرصت دادید.
"دعاتون میکنم"
حق جو
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
10
31
در پاسخ به بنفشه خانوم: عزیزم نمی دونم چه سنی هستی ولی به نظرم خیلی خودخواهانه داری در مورد کسانی که ازدواج نکردن و شاید به ظاهر سن ازدواجشون گذشته نظر میدی.
بهتره بدونی که مشکل ازدواج برای تمام متولدین اواخر دهه 50 و اوایل دهه 60 وجود داره و اگر خدا رو شکر شما شامل این رده سنی نیستی خیلی هم به خودت مغرور نشو چون همیشه ایرادگیری و یا مشکل داشتن دختر نیست که باعث به تعویق افتادن ازدواجش میشه, خیلی وقتها شرایط اجتماعی خیلی تاثیر گذار تره.
من کاملا به نظر حاج آقا در مورد اعمال شرط سنی احترام میگذارم, ولی حاج آقا ای کاش این موضوع رو هم مد نظر قرار بدین که اگه قراره کار تربیتی صورت بگیره به نظر میرسه که دخترای مجرد سالهای 58-64 که به دلیل بحران ازدواج و شرایط جامعه مجرد موندن هم به شدت نیازمند این امور هستن. لطفا اگه امکان داره برای جا مونده ها یه تجدید نظری بفرمایید.
شببو
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
13
26
سلام
حاج آقا یک رحمی به بچه کنکوری ها بکنید قبل از کنکور کلاس ها شروع نشه.
mahsa22
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
7
7
سلام حاج آقا.
یه سوال بپرسم؟گروه اجرایی چه جوری انتخاب شدن؟بچه های خوبی هستن.
Lost
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
5
7
سلام
اینکه فائزه خانم و امثالهم فکرمیکنن موضوع راجع به تربیت باشه چیزه خیلی خوبیه ولی واسه ی نسل بعدی جواب میده !
Lost
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
16
4
دختران حوّا
پسران آدم
سمانه 64
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
17
5
اگر ممکنه یکی از دوستان اجرایی بگن حدود تاریخ تشکیل کلاسو و هم چنین روزشو و اینکه صبح هست یا عصر
چون خود من یه سری کلاس دیگه هم دارم که اصلا دلم نمیخاد با این کلاس تداخل کنه
دوست دارم بتونم زودتر برنامه ریزی کنم
ممنونم
سمانه 64
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
38
2
لطفا بگید اعضای گروه اجرایی چطور انتخاب شدن؟ممنونم
مانی
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
4
17
بنام خدا


[b]راهی برتر[/b]
چاکرم
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
2
11
[b]ما چه نسلی شدیم؟! فقط ایرادهای بنی اسرائیلی؟؟؟[/b]
*یکی میگه سن و سال...؟ خب برادر و خواهر جان اگر مهم بود برات می رفتی ثبت نام می کردی. الان اگر استاد بگه فقط می خوام برای دخترخانم های مجرد 57 تا 62 کلاس و کارگاه بذارم چند نفر ثبت نام می کنند؟
* یکی دیگه می گه خوش به حال تهرانی ها که این حرف صدتا نقد اساسی بهش وارده و می گذرم
* یکی میگه محل کلاس وسط شهر [b]انگار آقای مرادی صدتا سالن داره و می خواد از بین اونها یکی را انتخاب کنه[/b] کسی نمی گه برای محل ما چه کمکی کنیم حالا درسته تمام کارگاه ها رایگانه ولی... کسی نمی گه استاد شما مسیرتون کجاست می گیم [b]اون که باید بیاد ماییم و فقط ما مهم هستیم[/b]
* اون یکی میگه الان ما متحان داریم
* اون یکی میگه رحمی به کنکوری ها کن و ****
[b] اول گفتم بازم می گم آقای مرادی را پشیمان می کنیم[/b]
marziye_m0
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
9
36
سلام .در پاسخ به كامنت شببو : فكر نمي كنی چند ساعت جدا شدن از كتابها و بيرون رفتن از خونه و قرار گرفتن در جمع يه عده جوون ديگه خيلي بد نباشه ؟ هر چي هست تنوع خيلي خوب و مفيدي مي شه براي كسي كه براي آزموني مثل كنكور بايد روحيه ي خوبي داشته باشه ؟ اول روحيه
marziye_m0
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۱
19
3
سلام در پاسخ به كامنت مصطفي _نيكو :محدوده ي سني پذيرش پسرها در كلاس حداقل متولد 70 و حداكثر متولد 62 مي باشد.ومطمئناًمتولد سال 65 در اين محدوده قرار مي گيرد.لطفاًدر خواندن يادداشت بالا دقت كنيد . اصلاً مبهم نيست !!
2)اعضاي گروه اجرايي هنوز با پسرها تماس نگرفته اند .(عضو گروه اجرايي)
ــمعين
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
12
6
[b]سلام[/b]

استاد در "مسجد ارگ" در مورد تغيير "[b]لحن[/b]" ماها مطالبي فرموده بودند.

دوستان مراقب "لحنمون" باشيم .
(پي رو پيام "محمد هادي" و "تواصي")
بنت الهدی
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
32
سلام
دوره دختران:صدف
دوره پسران:سرو
ثمر
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
با سلام
باران رحمت
ممنونیم و خدا قوت
ثمر
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
21
0
با سلام
راستش اون روز که خانمی برا هماهنگی زنگ زد دلم شکست/هر چد ی جورایی گفتن شما هم می تونید بیاین ولی ما گناهی نداریم که 30 ساله شدیم و مجرد ماندیم/خودتونم میدونید چی میگم اقای مرادی/گله ندارم چون این برخورد از طرف شما نبود ولی وقتی به مرکز مشاوره زنگ زدم طوری گفتن چند سالته که خشکم زد و تا آخر اون روز ناراحت و دلم خیلی شکست حتی الان که دارم می نویسم اشک تو چشم اومد
ما دختران گناهی ندازیم...
ولی در هر صورت از شما ممنونیم بایت تمامی تلاشتون برا ما...خدا قوت
ثمر
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
33
14
با سلام
اقای محمد هادی ما هنوز کودکی هستیم که راه رفتن را باید بیاموزیم...
درسته خانومها و اقایون بعضی وقتا (خودمم میگم)گله میکنیم ولی تازه جایی را پیدا کرده اند تا خود را بسازند و این نیاز یه زمانی دارد...
هر چند من با اشتباهات زیاد و تکراری موافق نیستم
ثمر
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
6
با سلام
به نظر من از جهاتی خوبه که سنین پایین برا کلاسا باشند چون شکل گیری تربیتی درستی پیدا خواهند کرد و نواقص بر طرف می شود.البته جسارت نباشد ما هم هنوز نیاز به تربیت درست داریم که اینهمه دست و پا میزنیم.
البته خوب چون همه با امیدی راهی شدند شاید کمی ناراحتی را در پی داشت.
ولی اگر خدا بخواهد همه چیز ممکن است...
mostafa_niko
۰۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
7
4
سلام مجدد!
خيلي جالبه،طبق پيامها اطلاع رساني دختر خانم ها تا حدود زيادي انجام شده است.ولي براي آقاپسر ها -كه من هم جزو شان محسوب ميشوم- تاكنون با مني كه جزو اولين ثبت نامي ها هستم -ساعت ١٤روز٢٠ ارديبهشت؛اولين ساعات شروع ثبت نام،اسم نوشتم- هنوز با من تماسي گرفته نشده!!
جالبي ماجرا اينجاست كه آقا پسرها فقط٤٧ نفر ثبت نام كردند ولي دختر خانم هايي كه ٣٠٠نفر هستند كارهاي اجرايي كارگاه شون بهتر انجام ميشه! در حالي كه قاعدتا ٤٧ نفر بايد زودتر كارشون تكميل بشه!
اينجور نيست؟
بازم جالبه،صبح٢١خرداد-ديروز- زنگ زدم مركز زندگي بهتر براي پيگيري همين امور،فرمودند اسامي اعضاي اجرايي را نميتونند به من بدهند!خودشون هم كه ديگه توي اين كارگاه جوانان دخالتي ندارند.
پيدا كنيد پرتقال فروش را
بنفشه
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
16
5
در پاسخ به عطیه خانوم:
دوست عزیز مواردی که من بیان کردم به نوعی نشات گرفته از همان مسایل و شرایط اجتماعی است که شما آنرا تاثیرگذار فرمودین! خواهش میکنم یه بار دیگه کامنت منو با دقت بخوون.اگر فکر کنی یه دختر 20،25 ساله به یه دختر خانم 30،35 ساله فقط به خاطر جوونتر بودن و شرایط بهترش برای ازدواج با "غرور" نگاه میکنه واقعا بی انصافی کردی! از خوندن کلمه " خودخواهانه" واقعا تعجب کردم اما .... [b]صبر[/b] میکنم!
samaratolfoad
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
33
سلام در جواب کامنت مصطفی_نیکو عرض کنم گروه سنی 62 تا70 برای آقایون تعیین شده که مسلما [b]65[/b] را نیز شامل می شوند و اگر با شما تماس حاصل نشده با مرکز مشاوره زندگی بهتر تماس بگیرید شماره مرکز قبلا اعلام شده.(نوروزی از گروه اجرائی)
faez
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
7
21
استاد مرادی ;
با عرض سلام و احترام

ما صبرمون تمــــــــــموم شد.


ثانیه شماری میکنیم این کلاس شروع شه

من که روزی 30 بار میام تو سایت چک کنم ببینم شروع کلاسها کی هستش.

تماسی هم که با ما گرفته نشده!
.
.

و در پایان;

خدایا بابت خلق استاد مرادی عزیز ازت ممنونیم.
faez
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
17
6
سلامتی و تعجیل در فرج امام مهدی(عج) صلوات بفرستیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سمانه 64
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
8
3
در پاسخ به اقای محمد هادی
اگر ما برایمان مهم نبود اصلا ثبت نام نمیکردیم پس مطمئن باش اونقدر واسه ما مهمه شرکت توی این کلاس که دوست داریم از قبل براش برنامه ریزی کنیم
بعضیا کلاس ارشد میرن یا ترم تابستونی که میخان جوری بردارن که تداخل نکنه
اگه شما بیکار هستی همیشه و یا برنامه ریزی به نظرت بده اون یه ماجرای دیگه هست
ashena12
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
9
7
همراه
Maryam_n
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
6
4
سلام به نظر من کلاسهابه نام نسیم صبح باشد نیز خوب است چون هم دختران وهم پسران درابتدای راهند واگرتصمیمات آینده چه درزمینه شغلی /ازدواج /ایجادرابطه خوب باوالدین و...درست باشد زندگی همانند روزروشن خواهد بود وباتصمیمات بد روزهای زندگی ابری است عزیزان سعی کنیم درست فکرکنیم درست تصمیم بگیریم ودرست عمل کنیم به امید دیدن روزهای نورانی وروشن همه شماعزیزان
خراسانی
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
15
3
سلام
جوانی چیستی؟
خراسانی
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
17
3
سلام
راه رشد
خراسانی
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
10
31
کلید
خراسانی
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
63
3
نوخیز
mostafa_niko
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
46
8
سلام/
قابل توجه آقاپسر هايي كه در كلاس مجرد ها ثبت نام كردند:
حاج آقا مرادي كلاس آقاپسر ها رو كنسل كردن بخاطر به حدنصاب نرسيدن
فقط جاي تعجبه كه چرا حاج آقا در اين يادداشت شان اصلا اشاره اي به كنسلي كلاس آقاپسرا نكردن و برعكس با گفتن اينكه٤٧ نفر ثبت نام كردن و بررسي توسط تيم اجرايي بر روي اين ليست،خوشحال شديم كه ايول،حاجي از خر شيطان پايين اومدن و ديگه حتما كلاس آقاپسرا هم داير ميشه؛با تماسي كه صبح با مركز زندگي بهتر گرفتم و متعاقبش تماسي كه منشي مركز با يكي از اعضاي تيم اجرايي آقاپسرا داشتند ،فرمودند كه كلاس آقاپسرا لغو شده و براي هيچ كدام از افراد ثبت نامي تماس نگرفتند.

اين كامنت رو هم براي اطلاع آقاپسرا هايي كه ثبت نام كردند،نوشته ام.
ياعلي
marziye_m0
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
11
8
سلام!
تا عصر كه من اطلاعشو دارم[b] كلاس پسرا سر جاشه [/b] و دوستان هم پيگير كاراش هستن! تا الانم تماسي با هيچ كدومشون گرفته نشده اما به زودي گرفته خواهد شد! (مومني از گروه اجرايي)
marziye_m0
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
در پاسخ [b]فاطمه[/b] كه اعضاي گروه اجرايي چطور انتخاب شدن:
اعضاي گروه اجرايي يه گروه تقريبا 10-12 نفره بودن كه پارسال تو مسجد عمارياسر از حاج آقا خواهش كردن كه كلاس بذارن و خواهششونو به شدت پيگيري كردن! (مومني_اجرايي)
Asmani
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
سلام دوستان
باور کنین هروقت میام توی این صفحه و پیام ها رو می بینم عرق شرم روی پیشونیم می شینه!ما بعنوان مثال اسم انتخاب می کنیم به نام "همدلی" ولی همه به هم می پریم!یا وقتی تعدادی هستن که با نظرمون مخالفن خیلی کودکانه میگیم همه ...
!همش با خودم میگم آقای مرادی چه فکری در مورد ما می کنن؟!که ما بهشون میگیم استاد ولی احترام استادی رو نگه نمیداریم یا مصرانه بهشون میخوایم اثبات کنیم که طرز فکرشون غلطه و می خوایم راه درست کلاس داری و استادی رو به ایشون یاد بدیم و عجیب تر اینکه ما میخوایم با اصرار و دعوا پای صحبت های کسی بشینیم که اصلا طرز فکرشو قبول نداریم!
خب عزیزم اگر طرز فکر ایشون رو قبول نداری برو پای صحبت های کسی بشین که قبولش داری و یا اگر واقعا در پی کمال،رشد و تغییر سبک زندگی و تفکرت هستی این رو اولین درس ایشون بدون و سعی کن صبر و توحیدی نگاه کردن رو در زندگیت پیاده کنی چون قرار نیست همیشه به هر آنچه میخوای برسی و باید یاد بگیری که در این مواقع به زیباترین شکل برخورد کنی. خدا که کمبود وسیله نداره!مطمئن باش که حقیقتا اگر در پی کمال باشی نه سر کلاس آقای مرادی رفتن(!) یه وسیله بهتر برای رشد و کمال در اختیارت قرار میده. شاید هم آقای مرادی بعدا یک کلاس بهتر براتون بذارن که دل ما کلی بسوزه که قطعا نباید بسوزه!
این اولین درس آقای مرادیه؛صبر!لطفا تمرین کنیم
والسلام علی من اتبع الهدی
نون صاد
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
16
30
سلام

میلاد حضرت جواد الائمه(ع) رو به شما(آقای مرادی؟!) و همه دوستان هم سایتی! تبریک می گم.
و خدا قوت می گم به حاج آقا و اعضای گروه اجرایی.
ان شاءالله اجر همگی در دفتر الهی ثبت و محفوظ باشد.
اگر امکان دارد یکی از اعضای گروه اجرایی بفرمایند هدف از تماس تلفنی که با اعضای ثبت نامی گرفته می شود چیست. [با بنده یک تماس تلفنی ناموفق از مرکز مشاوره گرفته شد و بنده هم یک تماس ناموفق با مرکز مشاوره داشتم!]
با تشکر
faez
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
13
6
دوستان گروه اجرایی!



از شروع کلاسها خبری نشد؟؟؟

ما بی صـــــــــــــــــــبرانه منتظریم کلاسها شروع شه.

با تشکر .
faez
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
28
10
دوستان گرامی;


همگی برای اینکه موانع شروع کلاس هرچه سریعتر از سر راه برداشته شه و کلاسها زودتر شروع شه 1 صلوات بفرستیم



اللهم صل علی محمد و آل محــــــمد و عجل فرجهم
مهدیه بیگی
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
پیشنهاد نام کلاس مجرد ها
خلوت انس
bande
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
12
5
سلام.. خب ما از کجا متوجه بشیم که روز اول چه زمانی هستش؟؟ مشخص نیستش که کلاسها توی چه روزهایی برگزار میشه؟
b22
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
0
0
سلام دوستان اجرایی حداکثر زمان انتظار برای تماس از طرف شما با دخترا چقدر است؟ امروز23خرداد
با تشکر
minoo
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
14
0
دختران تبسم
marziye_m0
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
23
0
سلام!
در پاسخ به [b]Faez[/b]:
هنوز باهاتون تماس گرفته نشده؟
اگر دختر هستين اسم و فاميلي تون رو به زندگی بهتر اعلام کنید تا چک کنیم.(مومني_اجرايي)
یاشاهچراغ
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
9
0
مهارت تبدیل زندگی به بندگی
taha tanha
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
9
35
سلام حاج آقا
بامن تماس گرفته شده و منتظر شروع کلاس هستم.درضمن تقریبا یک روزدرمیان سایت روچک می کنم .ولی بنظر میرسه برخی دوستان اینجارو با سایت های تبادل نظروچت روم ها اشتباه گرفتن.خیلی شلوغ شده و بیشتر دارن باهم به بحث میذارن حتی موضوع و اسم دوره آموزشی رو... با تمام [b]این اوصاف[/b] لازم میدونم که [b]واقعا از شما استاد گرامی بابت این همه صبروحوصله تشکر و قدردانی کنم[/b] و همچنان تا شروع کلاسها بیصبرانه در انتظار باشم.
[b]اولین درس شما: دادن آزادی بیان و داشتن صبروشکیبایی در شنیدن همه چیز
[/b]
علی یارتون
در پناه حق
ghmojtabam
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
14
31
به نام خدا
سلام
آقای مصطفی_نیکو::::::::
نمیدانم به شما چه گفته اند که شما چنین نوشته اید، من تماسی داشتم با مرکز فرمودند که کلاس پسر ها هنوز تشکیل نمی شود تا در ثبت نام مجددی که بعمل خواهد آمد به حد نصاب برسد نه اینکه کلا لغو شده باشد.
و یک سوال؟!!!
به نظر شما لفظ از خر شیطان پایین آمدن آن هم برای ... مناسب بود؟؟؟ اصلا مناسب ندیدمش.
یا علی
ذوالقرنین
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
19
4
به نام خدا
العبد
سلام به تمامی دوستان گرامی درسایت
با اجازه از آقای مرادی لازم دیدم چند نکته ای را به اطلاعتان برسانم :
1- مکان وزمان کلاس (صبح،عصر)هنوز مشخص نشده و مطمئن باشید زمان برگزاری کلاس به گونه ای اعلام خواهد شد که تمامی دوستان بتوانند با برنامه ریزی در کلاس حضور یابند.
2- تمامی دوستان این را هم در نظر داشته باشند که تعیین و تکلیف کردن جهت زمان کلاس درست نیست ،چون این ما هستیم که باید خودمان را با کلاس هماهنگ کنیم ولازمه این کار تحمل سختی (مکان وزمان) ، صبر برای ساختن آینده ای بهتر و گذشتن از بعضی کلاس ها و خواستهایمان
3- از تمامی دوستان خواهش می کنم که از مجادله کردن با یکدیگر بپرهیزند،ادامه دادن به این جریان جز پشیمانی واز دست دادن کلاس چیز دیگری را به دنبال نخواهد داشت.
4- لطفا در مورد موضوعی که به درستی از آن اطلاع ندارید ازقول کسی مطلبی در سایت ننویسید.(آقا پسرها)
5- ممنون از تمامی دوستانی که برای کلاس اسمهایی را پیشنهاد دادند.
6- موفق و موید باشید در پناه خدا
(شمسایی از گروه اجرائی)
تولدي دوباره
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
30
2
به نام خدا - سلام
دوستان خوب اگر هنوز با شما تماس گرفته نشده لطفا فقط تاريخ تولد را ذكر كنيد تا پيگيري بشه[بر اساس سال تولد متقاضیان محترم، بین افراد گروه اجرایی، تقسیم مسئولیت شده]
ندايي پور - گروه اجرايي
یک سبد سیب
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
18
4
سلام به همه ی
مجردها
زوج های ماه عسلی و
طلاب و روحانیون جوان
لطفا این مطلب رو بخونید و نظرات خودتون رو بگید .
کلاس های شهاب مرادی
http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=169090
یاشاهچراغ
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
5
4
سلام
میشه اونهایی که نظر منفی میدن علتش رو بگن یا حداقل به جای مچ گیری نظر مثبت شون با دلیل اعلام کنن؟

تو دنیا هیچ چیز الکی نیست پس لطفا الکی منفی ندین.........................
minoo
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
95
26
منظورم [b]تبسم[/b] بود برای دختران
ولی همون گلستان و بوستان عالیه
farimahlm
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
3
40
فاطمه از تهران
سلام به حاج آقا و دوستان عزیز
انشاءالله همگی شاد و سلامت باشید.
هر چند من شرایط حضور در کلاس ها را ندارم ولی پیشنهاد می دهم نام دوره دخنر خانم ها (سازندگان گلستان) و نام دوره آقا پسرها (سازندگان بوستان) باشد. چرا که این عزیزان سازنده باغ زندگی هستند و قطعا قصد حاج آقا مرادی هم سازندگی است.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
farimahlm
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
6
4
فاطمه از تهران
سلام مجدد، خطاب به فاطمه جان که فرمودند لااقل تا سقف 30 سال در نظر گرفته شود، خب عزیز من شما میگی 30 من میگم 36 دوست عزیز دیگری میگن 40 ، خلاصه این نمیشه. من خودم خیلی ازین موضوع ناراحتم ولی تصمیم، تصمیم حاج آقاست. حتما صلاح این بوده. بهتره دعا کنیم برای دیگران. التماس دعا
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ssm
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
20
3
میشه یه کم راجع به این دوره توضیح بدید مثلا اینکه قراره برای چه مدت ادامه داشته باشه؟ جند روز در هفته خواهد بود؟ کجا؟ چه ساعتی؟ کل دوره رو آقای مرادی هستند یا قراره کس دیگه ای هم صحبت کنه؟ ممنون
ssm
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
13
3
به نظر من کلاس صبح ها باشه مثلا ساعت 9 تا12
ssm
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۴
0
0
به نظرم مکان کلاس منطقه 2 یا 3 تهران باشه
کیان
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
14
7
کیان
سلام امدن من به سایت شما فقط برای این بود که مشکلم را با کسی بیان کنم ، اما چند بار با پیام برایتان گذاشتم دریغ از یک جواب از طرف شما . اومدم تو یکی از نوشته هایتان به عنوان یه نظر اینو بهتون بگم . امیدوارم این دفعه جواب منو بدهید .
فاطیییما
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
13
6
... سیمرغ ...
minoo
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
6
13
منظورم[b] تبسم [/b] بود برای گروه دختران
ولی همون گلستان و بوستان عالیه
یاشاهچراغ
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
5
20
السلام علیک یا امیرالمومنین(علیه السلام)

میلاد مولا مبارک

حاج آقا اجرتون به مولا

انشاالله نجف

التماس دعا
میثم۲۳۰
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
16
7
درود به تمام شاگرد اولهای صبور و با ادب، و سلام جانانه خدمت استاد عزیزمون جناب شهاب

اسم جدید رسید:"درک زندگانی" یا "عطر زندگانی" یا "فهم زندگانی"
فقط لطفا روی معنیش تأمل کنید و نظر بدید.

بهشت نصیبتون باد
mostafa_niko
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۵
76
8
سلام
آقا مجتبي؛من هم كه همين رو نوشتم!
من هم نوشته بودم به مركز زندگي بهتر تماس گرفتم و از قول يكي از اعضاي اجرايي فرمودند كه به علت به حدنصاب نرسيدن،كنسل شده كارگاه شان.
حالا تقصير من چيست كه منشي محترم نفرمودند به من كه فقط اين دوره برگزار نميشه و در دوره آتي با ثبت نام افراد ديگر،كارگاه جوانان براي آقاپسرا هم برگزار ميشه؟!!
من همان چيزهايي كه منشي به من گفتند را نوشتم تا باقي آقاپسرا هم از اخبار تشكيل كارگاه آگاه شوند!
در مورد "از خر شيطان... " هم منو ببخشيد!تند رفتم
- راستي ٤٧ نفر براي تشكيل كارگاه كافي نيست؟
- ميشه بپرسم براي هر دوره خانواده نوپا چند زوج ثبت نام و در كارگاه شركت ميكنند؟
حقگو
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
سلام به همه ي دوستان . هر كسي كه مي تونه لطف كنه و به اين سوالهاي من جواب بده . به اين آمار توجه كنيد :
تعداد ثبت نامي دخترها براي شركت در كلاسها307 (سيصد و هفت ‌) نفر و تعداد ثبت نامي پسرها 47 (چهل و هفت ) نفر !!!
به نظر شما علت نسبت يك به هفت ثبت نامي پسرها به دخترها چيه ؟
چرا تفاوت تعداد اين دو گروه انقدره زياده ؟؟!
تا حالا در موردش فكر كردين ؟؟
چرا ميزان مشاركت پسرها در اين قبيل تعاملات اجتماعي انقدر پايينه ؟؟!

آيا هيچ كدوم از اين پسرهايي كه در كلاس ثبت نام كردن دوستاني رو نداشتن كه از اونها براي اومدن به كلاس دعوت كنن؟!

اين مشاركت پايين رو در خيلي از جاها ، از آزموني مثل كنكور (ورود به دانشگاه ) گرفته تا شركت در يه كلاس آزاد مثل كلاس هاي حاج آقا مي بينيد (آيا اينجا هم بايد براي پسرها سهميه ي خاصي در نظر گرفته بشه ؟! )
حقگو
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
14
40
در پاسخ به كامنت b mn : زمان انتظار خاصي لازم نيست ! تمام اعضاي گروه اجرايي با تمام كساني كه در كلاس ثبت نام كرده اند (اعم از دختر يا پسر ) تماس گرفته اند . با شما هم تماس گرفته شده احتمالاً شما در دسترس نبوده ايد ! به هر حال با مركز تماس بگيريد و اسم و سال تولدتون رو اعلام كنيد تا اعضا با شما تماس بگيرند .(عضو گروه اجرايي )
حقگو
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
6
16
سلام. در پاسخ به كامنت نون صاد : 1) ممنون از لطفتون ،‌انجام وظيفه بوده .
2) هدف از تماس هاي تلفني :الف ) اطلاع رساني ونظرسنجي همه ي دوستاني بوده كه در كلاس ها ثبت نام كرده بودند ب) و اين كه از حالت بلاتكليفي درآمده و در جريان پيگيري هاي بعمل امده توسط حاج آقا براي برگزاري كلاس قرار بگيرند .
3) در خصوص تماس ناموفق هم ،شما لطفاً با مركز مشاوره تماس بگيريدو اسمتون و سال تولدتون رو بگيد ، در اسرع وقت اعضاي اجرايي با شما تماس خواهند گرفت . )عضو گروه اجرايي )
حقگو
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
4
29
سلام . اسم كلاس دخترها و پسرها : زندگي بهتر
اين اسم رو به اين خاطر پيشنهاد مي دم كه واقعاً هدف هر كدوم از ما براي شركت در اين كلاس ها چيه ؟! براي پاسخ دادن به كدوم نيازها مي خوايم وقت و عمر و انرژي ... صرف كنيم ؟!لطفا ً لحظه اي تامل كنيد بعد امتياز بديد و كامنت بذاريد !
مانی
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
10
20
بنام خدا
ماندانا
آقای محمد هادی
اگر گفتیم خوش به حال تهرانی ها ایراد بنی اسرائیلی نبود فقط حسرت خوردیم که نمیتونیم مثل تهرانی ها از چنین امکاناتی و هزاران امکانات دیگر که در شهرستان ها یا اصلا نیست یا با کیفیتی که در پایتخت وجود داره استفاده کنیم [b]به همین سادگی[/b]
fatemeh1365
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
10
5
fatemeh
سلام.چند تا مهارتی که اگه بشه گفت مهارته دوست دارم ازتون یاد بگیرم:
1)دل دلی نبودن و یادگیری تصمیم قاطع و بعد تصمیم گیریها نظر بقیه واسمون مهم نباشه و به قولی حرفاشون دلمونو چرکین نکنه و باز به قولی آدم دهن بین نباشیم.
2)داشته هامون تو نظرمون پررنگ و نداشته هامون کمرنگ باشن
3)کنترل هوش هیجانی
4)غلبه بر افکار منفی
5)سریع الرضا بودن و راحت بقیه رو بخشیدن و پاک کردن دل از کینه
استاد متشکرم، خدا قوت
njo
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
11
24
تسنیم
sara66
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
7
6
سلام دوستان
در مورد سوال خانم فاطمه .
این فقط نظر شخصی منه و شاید تعمیم پذیر نباشه.
به نظرم آقایون به چند دلیل : 1- بیشتر دنبال کار هستند و خانم ها بیشتر وقت دارند 2- اقایون غرور بیشتری دارندو نیازی نمی بینند کسی بهشون زندگی کردنو یاد بده.
3-بعضی آقایون (شامل بعضی خانوم ها هم میشه )فکر می کنند چون مهندس یا دکتر هستند در نتیجه همه چیز رو می دونند .
البته بهتره خود اقایون جواب بدن.
 
sara66
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
15
7
در مورد سوال حاج آقا :
1- لطفا راجع به مهارت های برخورد با مشکلات صحبت کنید.
2- لطفا راجع به چگونه فکر کردن هم صحبت کنید . به نظرم بخش عمده ای از مشکلات به خاطر افکار غلطی که داریم و این که ما اصلا بلد نیستیم فکر کنیم.
3- لطفا در مورد موضوع کار کردن خانوم ها (من خیلی سردرگم هستم)صحبت کنید.این که چه چیزایی رو تو محیط کار رعایت کنیم.
ببخشید که این قدر پراکنده و مبهمه.
faez
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۶
0
0
استاد بنظرم بیشتر در مورد ازدواج صحبت کنید تا بحثای دیگه

در خلال بحثای ازدواج و رفتار با همسر اخلاق روزمره را هم یاد میگیریم.
رفتار با سعه صدر و بزرگواری و ببخش با خانواده همسر و..

باتشکر فراوان از استاد عزیز.
nilinbanoo
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
23
13
با حرف فاطمه خانم شدیدا مخالفم
مخصوصا مثال شان
کلا آقایان به خاط ویژگی های شخصیتی که دارند کمتر تمایل دارند که برای ندانسته هاشون سوال بپرسند و پرسش را نوعی به زیر سوال بردن خود و عدم کفایت خود م یدانند .
این امر خوشبختانه فقط محدود به مردان ایران نمیشه و در کل دنیا عمومیت داره.
یادمه حتی دکتر ... در همایشی گفتند هر جا حتی در کشور هایی که مهد روانشناسی هم است در جلسات گروهی تعداد خانم ها از آقایون بیشتره.
خواهشن این مثال که تعداد آقایون در کنکور کمتر است را نگویید.واقعا تحلیل سطحی ای است.اغلب رشته های تاپ فنی شرکت کننده ها و قبول ی شان به مراتب بیشتر از خانوم ها است.تعداد خانوم ها هم بیشتر در رشته های سطح پایین و غیر کاربردی بیشتر است .مخصوصا در حوزه علوم انسانی....
الان امسال در کنکور فوق تعداد شرکت کننده های پسر از دختر بیشتر بود
یاشاهچراغ
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۷
18
6
قَالَ اَلإمامُ الجوادُ (عليه السلام): اَلقَصدُ إلى اللهِ تَعالى بِالقلوبِ أبلغُ مِن إتعابِ الجوارحِ بِالأعمالِ
امام جواد (علیه السلام) فرمود : قصد کردن و آهنگ نمودن به سوی خداوند به دلها و قلوب رساننده تر است از شکنجه و رنج دادن اعضای بدن با اعمال ( با دل بهتر و زودتر از اعضا و جوارح می توان به خدا نزدیک شد) انوارالبهیه- شیخ عباس قمی(ره) صفحه 290.
برگرفته از سایت:www.eporsesh.com
حتما سری به این سایت بزنید
یاعلی
التماس دعا
minaye vojud
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
19
10
من متولد 66 ام اما هنوز تماسی با من گرفته نشده در صورتی که چند روز قبل هم با مرکز تماس گرفته و اعلام کردم .
شببو
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۸
42
4
مرضیه جان
حرف قشنگی می زنی ولی شبیه شعاره.
وقتی 2-3 هفته مونده به کنکور بهتره درس بخونی تا 3-4 ساعت وقتت رو بذاری برای 1-2 ساعت مفید.
ش ق
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۹
0
0
پیشنهاد من برای نام دوره:در پي كمال
mostafafunf
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
راستش آقای مرادی تصور نمی کردم جدی بشه قضیه به خاطر همین جدی نگرفتم. ایشالا قسمت بشه استفاده کنم.
شببو
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
8
2
سلام
استاد ميشه اين وعده ي [b]خوبتون[/b] رو عملي كنيد.

“حتما کلاس دختر ها و پسرها مجزا خواهد بود.”
محیا
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۳۰
32
4
سلام به همه دوستان.نمی دونم ماها چرا فقط یاد گرفتیم مخالفت کنیم و گله و... بذارین این کلاس با همین شرایط سنی بر پا بشه. انشاءا... استاد یه کلاسم واسه سن هایه بالاتر میگذارن. 90/5/30
رزا
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
16
0
کلاس مجردها
همون که حاج آقا فرمودن.
محیا ایحم
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۶
14
6
سلام اقای مرادی.
من خیلی دوست دارم زیارتتون کنم و پای صحبتاتون باشم.الان که انگار خیلی دیره و در کل همیشه نمیتونم هماهنگ باشم واسه کلاسهاتون.
راهنمایی بفرمایید.
6 شهریور 90
zeinab_f
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۸
50
6
سلام و خدا قوت، هم به استاد گرامی و هم به تیم اجرایی شون و دیگر دوستان.
الحمدلله که یه فرصت دیگه برای ثبت نام در این کارگاه فراهم شده.سعی کردم کم و بیش نظرهای دوستان رو مطالعه کنم تا شاید جواب سوالم رو بگیرم که متاسفانه پیدا نشد.
لطفا بفرمایید در ثبت نام جدید هم خانمهای متولد 60 تا 64 میتونن حضور داشته باشن یا خیر
حق یارتون
پیشاپیش عید فطر مبارک 90/6/8
مریم**
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
28
12
maryam1993
سلام
خواستم بگم من هم سنم به این محدوده میخوره هم اهل تهرانم و از همه مهمتر کلی مشتاق برای شرکت در این کلاس ها....ولی به دلایلی نمیتونم شرکت کنم....
اینو گفتم تا هم یه کم دل اونایی که سنشون نمیخوره یا شهرستانی اند...آروم بشه و هم اونایی که شرایط شرکت در این کلاس ها رو دارن...بیشتر قدر بدونند 90/6/9
راستی عیدتون هم مبارک
یاعلی
محیا ایحم
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
0
0
سلام.دوستان من نمیدونم - یا + که به نظرات میدین بر چه اساسیه؟ اینجور رای دادن که شد مثل رانندگی کردنتون تو خیابونا.
فکر میکنم اقای مرادی خیلی هدفمند این امکانو فراهم کردن.زشته واقعا.
021
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۱
27
12
اخه شهاب جون متولداي 71 دل ندارن كه براي ماها كلاس نميزاري يه سال چشم گاوم نميشه
درموردش فكر كن بهم ميل بده
[چقدر رسمی و مودبانه!]
ملیکا
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۰
0
0
جویندگان اینده ای روشن
ارسال نظر
ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها
سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب