ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها
سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب

"کلاس مجردها"

"کلاس مجردها"
۴۷۸۶۸
بازدید
"کلاس مجردها"
يکشنبه , ۲۹ خرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۳۰
منتشر شده در: یادداشت ها » این روزها ...

 

تمام کامنت های یادداشت دوره جوان ترها را مجدد خواندم؛ از تمامی دوستان بابت ابراز لطف و  اظهار نظرشان و پیشنهادهای سازنده به ویژه از اسامی پیشنهادی، تشکر می کنم. در خصوص گلایه ها و هشدارها هم تا حد ممکن تلاش کردم نظر همه عزیزان تامین شود.  اما تاریخ جلسه اول دوره؛ یکشنبه پنجم تیرماه است.
آدرس و چند نکته:

1. آدرس: میدان گلها، خیابان جلال آل احمد، ابتدای بزرگراه کردستان؛ تالار ایوان شمس
2. ساعت: شروع کلاس 17:30 و پایان قبل از اذان مغرب. لطفا دیر نیایید تا شرمنده شما نشویم. (در مورد ساعت پایان جلسه مذاکره می کنیم اما برای سالن یکشنبه ها را تا پایان تابستان نهایی کردیم.)
3. از ساعت 16:30 تا 17:30 برای ثبت نام موارد تاخیری در نظر گرفته شده و امیدوارم این عزیزان (خواهران و برادران) که متقاضی ثبت نام هستند به محدوده سنی و شرایط مندرج در یادداشت ثبت نام و گزارش ثبت نام عنایت بفرمایند و ان شاءالله حتما قبل از ساعت 5 در محل حاضر باشند. این فرصت تمدید نمی شود.
4. روز اول، دوره برای هر دو گروه دختران و پسران اجرا می شود.
5. در مورد نحوه ی روند کلاس و از جمله ادامه کلاس آقا پسرها! -پس از ثبت نام تاخیری ها و جمعبندی حاضری ها- در همان روز تصمیم می گیریم.
6. استفاده از پارکینگ تالار برای اهالی کلاس مقدور است.
7. در مورد اسم هنوز به نتیجه نرسیدم و اغلب اسامی پیشنهادی دوستان از دوستان منفی گرفتند و... پس فعلا "کلاس مجردها" صدایش می کنیم تا بعد.
8. در مورد جلسه اول تاکید می کنم لیست کلاس، همان روز، نهایی و قطعی می شود و سایر برنامه های دوستان از جمله امتحان و مسافرت و ورزش و کلاس و...، مهم و مبارک و خوب؛ اما ملاک ما حضور به موقع است و نظم.
9. اما نگرانی ام؛ به دوستان و عزیزانی که بنا دارند از مسافت های طولانی مثل استان اصفهان، سمنان و مازندران و ... تشریف بیاورند توصیه می کنم از شرکت در این برنامه ها منصرف شوند -خصوصا دخترخانم ها- واقعا موجب نگرانی خواهد بود. الان در یکی از کامنت ها خواندم دختر خانمی از 400 کیلومتری تهران ...
10. شاید یادآوری این نکته مفید باشد که در "کلاس مجردها" همانند تمام جلسات "خانواده نوپا" ضبط صدا و تصویر نداریم و چون روش در این کلاس "جزوه گفتن"و "سخنرانی" نیست؛ پس جزوه ای هم درکار نیست. آنجا بیش از شنیدن و نوشتن باید فکر کنید و در مباحث مشارکت کنید.
خوب است قبل از جلسه یادداشت های قبل را خوانده باشید.
 

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۵۷
چاکرم
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
19
15
اگر هر یک از پسرها فقط [b]یکی دوتا از دوستان صمیمی خودشان[/b] را به این کلاس [b]دعوت [/b]کنند لااقل کلاس ما پسرها هوا نمی شه!
البته شاید این پیشنهاد را باز [b]خانم ها[/b] عملیاتی کنند و دیگه اصلا جا برای ماها نباشه!
مهدا
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
سلام. من مثل خيلي هاي ديگه جزء كساني بودم كه توي بخش( پيامهاي شما) از آقاي مرادي خواهش كردم كه اي كاش ميشد مثل خانواده نوپا كلاسهايي براي جوانان برگزار كنيد و ايشون هم جواب دادند كه به اين كلاسها خوشبين نيستند و اگه صد تا جوون پاي كار باشه و....
بعضي ها هم با اشاره به اين كامنت خواهان برگزاري اين كلاسها شدند و من (وخيلي هاي ديگه طي كامنت هاشون ديگه چاپ نشد) از ايشون خواستيم كه كلاسهاي مخصوص جوانان مجرد بگذارند.
بعد از رضايت آقاي مرادي قرار به ثبت نام شد ومن هم خوشحال جهت نشان دادن همت! ثبت نام كردم.
بعد از خواندن اطلاعيه قبلي و تماس با موسسه (جهت اطمينان بيشتر) فهميدم كه درسته بنده مجردم ولي من جوان نيستم و به قول آقاي مرادي درسته كه همه ما خانم ها و آقایان محترم هستيم و مسائل ما هم مهم و برخی از ماهم اصرار داريم که ثابت کنيم مشکلاتی داريم! ولي... و بعد با رنگ قرمز تاكيد بر مجرد هاي جوان كردند. جالب بود مجردهاي جوان ! نكته اي كه بايد به من متولد 60 ياد آوري ميشد. جوان!.خوب بود ياد آوري اين موضوع كه من جزء دسته جوانان با آينده هايي ممكن نيستم.
مهدا
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
12
6
ادامه كامنت قبل:
به هر حال خوشحالم كه اين كلاسها برگزار ميشه ولي يه توصيه از يه مجرد ميانسال به شما خواهرا و برادراي عزيز دارم و اون اينه كه قدر لحظات و نعمتهايي رو كه داريد بدونيد و مهمتر اينكه اين نعمتها رو ببيند . حتي نعمت سن و سال رو . وبه عبارتي نعمت جواني رو.اميدوارم هيچ كدوم از شما حس و حال الان من رو درك نكنيد و توي هر برهه از زندگيتون سر جايي كه بايد باشين ، قرار داشته باشين. و حس خسران و اظطراب و نا اميدي رو لمس نكنيد .
جالبه! اولين باره كه دوست دارم بالاترين امتياز منفي رو داشته باشم. چون دوست دارم كمتر كسي حس و حال اين كامنت رو درك كنه. البته اگر آقاي مرادي سانسور نكنند.
Asmani
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
12
2
سلام آقای مرادی
خب شما کمی دیر گفتین و من یکشنبه سفر هستم...اجازه غیبت نداریم که!
vahid28
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
سلام حاجی آقا ما تا 8 تیر امتحان پایانترم داریم نمیشه چند روز به تعویق بندازید؟
atefeh
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
7
3
سلام
خواهشمندم یک راهکار برای استفاده از مطالب کلاس برای امثال من که در زمان تعیین شده نتونستیم ثبت نام کنیم و الان هم که فرصت دوباره در نظر گرفته شده ، اجازه ثبت نام نداریم، درنظر بگیرید.
التماس دعا
legallyhosna
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
81
10
salam, lotfan link va icone share dar facebook ro ham bezarid
shimen
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
31
6
سلام حاجی یعنی چی؟همه اونایی که نیومدن واسه ثبت نام به خاطر امتحانا و کلاسا بود همه گفتن 8 تیر به بعد شما هم گفتید نگران نیاشیم حالا چرا میگید 5 تیر تو ورخدا ...خب اگر نمیخوای ما باشیم بگید دیگه.
fatima_gh_20
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
15
36
دستتون درد نکنه حاج آقا. خدا اجرتون بده. انشالله خدمت میرسیم
1389 naimeh
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
9
33
سلام
ممنون آقای مرادی
mostafa_niko
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
54
10
سلام مترو از آزادي به اين مسير آيا هست؟
اتوبوس چطور؟
naeimeh1366
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
10
16
خیلی ممنون از این همه مسئولیت پذیری
ای کاش چند روز دیر تر شروع میشد
من و بعضی از دوستانم تا اواسط تیر امتحان داریم
ولی به روی چشم حتما می آییم
marziye_m0
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
22
4
آقاي محمد هادي:
يعني پسرا فقط [b]يكي دو [/b] تا دوست صميمي دارن كه تقريبا مثل خودشون فكر كنه؟!
حداقل روي [b]6-7[/b] تا شون كار كنين كه بتونين يكي دو تا شونو بيارين تا كلاساتون هوا نشه!
ماريه
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
22
7
سلام حاج آقا
ممنون از برگزاري كلاس
فقط يك مطلبي ساعت برگزاري خيلي دير هست و برگشت به شب ميخوريم و ما كه مجرد هستيم و مخصوصا خانوم، خانواده ها سخت اجازه ميدهند
اگر ميشه ساعت رو تغيير بدهيد ممنون
tanhaaaaa
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
سلا ممنون ولی به خدا ما امتحان داریم من واقعا نمی رسم بیام لطفا اگه میشه تاریخ رو عوض کنید.
راستی با مترو یا اتوبوس چجوری مسشه بیایم؟
Golpooneh
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
دست شما درد نکنه حاج آقا.
حتماً حاضر میشیم.
ثمر
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
با سلام
بابت تمام زحماتی که برای همه ما میکشید و صبورانه به تمام حرفها و البته گله های ما گوش میدهید ممنونیم...
اجرتان با سید الشهدا/این بهترین دعایی است که به ذهنم رسید.
باز هم...ممنونیم...
mgsani
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
لطفا کساني که به مسير آشنايي دارن راهنمايي کنن که از طريق اتوبوس يا مترو از شرق تهران(رسالت) چطوري ميشه اومد.
ممنون
تولدي دوباره
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
20
6
به نام خدا - دوست عزيز " نيلوفر " سلام

من شرايط شما رو دارم و شما رو درك مي كنم . ولي قبول كنيد مجردهاي متولد 60 با مجردهاي جوان تر خيلي تفاوت فكري دارن . من تو جمع مجردهاي جوان بودم حتي نوع شوخي هاي آنها ، طرز فكرشون ، ديد اونها به زندگي و دركشون از زندگي با توحه به اينكه كمتر عهده داار مسئوليتي هستند ، با مجردهاي 60 و بعضا پايين تر كه اكثرا .وارد جامعه شدن و تجربه زندگي اجتماعي دارن خيلي فرق مي كنه. به نظر من اگر دختري دير ازدواج مي كنه يا بعضا ازدواج نمي كنه ...
كلاس مجردها فرصتي براي يادگيري است نه محلي براي رفع مشكلات . بهتره براي حل مسايل و كاستي هامون به طور خصوص از يك مشاور كمك بگيريم . جاي اون در يك كلاس عمومي 300 نفره نيست.
تولدي دوباره
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
23
6
تكميل كامنت قبلي

" نيلوفر " با همه دوستان متولد 60 تماس گرفتم . اميدوارم شركت كنيد .
ندايي پور
nilinbanoo
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
24
12
ممنون حاج آقا که روزش را اعلام کردید.
فقط یه سوال:از این پس همیشه یک شنبه ها است؟یا ممکنه روزش عوض بشه.
من کلا سهای ارشدم پنج شنبه و جمعه از 8 صبح تا 9 شب است.الان باید برا ی کلاس زبانم هم ثبت نام کنمو مهلتش نهایت تا پنچ شنبه 2 تیر است.
اگه امکانش است روز دقیق یا زمان های احتمالی برگزاری دوره را بفرمایید
nilinbanoo
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
آدرس :خیابان ولی عصر - به سمت خیابان دکتر فاطمی-میدان جهادبزرگراه گمنام..در واقع بالاتر از تقاطع بزرگراه گم نام و خیابان کاج میشه میدان گل ها
میشه با مترو اومد ایستگاه ولی عصر پیاده شد.بعد سوار اتوبوس های راه آهن تجریش شد.و 4 5 ایستگاه بعد پیاده شد.که میشه ایستگاه زرتشت.بعد که پیاده شدید سوار ماشین های خیابان فاطمی می شید. من تا اینجاشو فقط بلد بودم
اگه هم م یخواهید با اتوبوس بیایید و از شرق تهران مبدا تان است سوار اتوبوس های فلکه سوم -مطهری بشید.آخر خط پیاده شید.کمی ولی عصر را به سمت جنوب برید .میشه نبش فاطمی.
nilinbanoo
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
11
17
خطاب به نیلوفر خانم:
عزیز غصه نخور الان وضع اغلب جوان ها این طور است.
من هم اسم شما ومتولد 65 ام.با این وضعیتی که کسی پا پیش نمی زاره بعید نیست 5 سال بعد مثل الان شما بشیم...
خطالب به شما و سایر دوستانی که نمی تونند بیایند:قول میدم مثل کلاس های دانشگاه جزوه دقیقی از اتفاقات جار ی در کلاس بنویسم تا شما هم فیض ببرید.البته با اجازه حاج آقا...........
faez
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
16
3
[b]ممنون استاد عزیز[/b] همین.

مارو بابت بد اخلاقی های این مدت ببخشید

هرچند که شما برای خدا کار میکنید و منتظر تایید یا تردید! یا تکذیب ! خلق نیستید.

حق نگهدارتون و عاقبتتون بخیر انشاالله.

سلامتی استاد عزیز

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
yas71
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
17
3
سلام استاد خواهشا با ما راه بیا شما که خیلی مهربونی پس چرا اذیت میکنی خب ثبت نامو بزار واسه جلسه ی بعدیش اخه ما چطوری بیای امتحان داریم توروخدا نزارید به خاطر یه روز از کل کلاسا بیوفیم از 10 تیر به بعد دیگه همه ازادن قول میدیدم نظمو رعایت کنیم و همیشه بیایم. پس ما شهرستانیا کی میتونیم از صحبت های قشنگتون بهره ببرین.شمال هم که نمیاید ...
shirazi_sm
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
سلام آقای مرادی
ازتون خیلی متشکرم
mostafafunf
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
19
8
یعنی کلاس پسر ها ممکنه ادامه پیدا نکنه؟!
sara66
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
13
5
سلام .
با تشکر از حاج آقا . انشاالله به موقع میام
در ضمن خانوم "نیلوفر" چرا این قدر ناامیدی ؟
این جمله امام هادی (ع) هر وقت احساس خسران میکنم با خودم تکرار می کنم:
«اذکر حسرات التفریط باخذ تقدیم الحزم "
افسوس کوتاهی کارهای گذشته را با تلاش در آینده جبران کنید.
سرشار از امیده این جمله در عین حال خیلی هم ساده است .
لطفا دیگه پیام نا امیدانه نذار (
آخه متاسفانه منفی که هیچی مثبت هم گرفته)
user2
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
8
13
سلام حاج آقا ممنون از لطف وتلاشتون
ببخشید حاج آقا باتوجه به خواندن مورد 11 خواهرم متولد 64 است و تماس با مشاوره زندگی بهتر طبق فرمایشتون گرفته شد و گفتند پیگیری می شود ولی هنوز تماسی از مسئول اجرایی به خواهرم نشده حالا خواهرم نگران است که 5تیر اجازه حضور در جلسه را دارد یا خیر؟
خدا قوت وبازم ممنون.
ارغوان
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
19
1
سلام و عرض ادب.
حاج آقا خواهشا در مورد مکان کلاس ها تجدید نظر کنید..
مسیر رفت و آمدش سخته!نزدیک هیچ ایستگاه مترویی هم نیست.
خصوصا برای ما دخترا واقعا مشکله.
حاج آقا بعضی از دوستان ما از شهرستان های اطراف و بعضی دیگر از مناطق پایین قراره بیان.خواهشا این دوستان و نگرانی خانواده هاشون رو هم در نظر بگیرید.
عرض دیگه اینکه متاسفانه ما در حین امتحانات دانشگاه هستیم و 5 تیر امتحان داریم اگه جلسه اول نتونیم شرکت کنیم مشکلی نیست؟؟؟؟/
امیدوارم منو ببخشید این نظر مربوط به من و چندتا از دوستان.
مار ببخشید که مشکلاتمون رو با شما درمیون میگذاریم
موفق باشید استاد.
minoo1226
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
24
4
اگه کسی اونجا رو بلده مسیر مترو،اتوبوس یا تاکسی رو تشریح کنه!
roshan241
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
سلام.
متشکرم.
به دلیل محدودیت زمانی و فاصله ی زیاد منزل از محل کلاس که شاید مشکل خیلی ها باشه، اگر کلاس ها نهایتا تا 8 شب ادامه داشته باشه خیلی بهتره!
ببخشید که انقدر خرده فرمایش می فرمایم.
التماس دعا
30 خرداد 90
amirhossiend
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
هوالحبیب
انشاا... همه دوستان و عوامل اجرایی که با صبر و پیگیری خود و همچنین باعث و بانی این امر خیر حاج آقای مرادی زیر سایه مولا علی (ع) همیشه مستدام وسرافراز باشند
در این ماه عزیز و ماههای پربرکت پیش رو دعاگویتان هستیم.
nasibehh
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
چشم.
خدمت میرسیم.
منتظرالمهدی110
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۰
0
0
سلام استاد.تشکر که این زمان رو برای ما قرار دارید.ولی به نظرتون مکانش یه کم دورنیست و زمانش کمی دیر.برای ما دختران سخت هست که تا اون ساعت بیرون باشیم و معلوم نیست ساعت چند برسیم خونه.کاش مرکز شهر بود تا همه از همه جا میتونستن شرکت کنن. البته همینم غنیمته.امیدوارم خدا توفیق بده که بتونم بیام.
چاکرم
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
41
2
پسرها که هیچی ولی چشمم آب نمی خوره این کلاس کلا با این همه ایراد گرفتن و [b]نک و ناله [/b]پا بگیره.
طرف حساب ما هم عالمه و روان شناس به سادگی از این اداهای نورچشمی ها برای ایشون معلومه که کلاس برای اغلب دوستان در درجه اول و دوم اهمیت نیست و ...
[b]هرچقدر دوست دارید منفی بدید[/b] ولی [b]یک بار لطفا همه نظرات دوستان را بخوانید[/b]و تحلیل کنید.
من که حرص می خورم از این حرف ها مثلا کسی که میگه "مکان جلسه دور است" یعنی ملاک این جوان محترم فقط و فقط خودش است و بس
و...
زهرا رضائی
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
21
2
سلام ممنون انشاالله میام
میثم۲۳۰
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
14
5
به نام خدای مهربانمان.
سلام خدمت آقامعلم دلسوزم جناب شهاب.
و سلام به خواهران محترم و داداش های عزیزم.
میخوام حالا که غریبه ای نیست و فقط خودمونیم،یه کم گلایه کنم.
رفقا مبادا با بداخلاقیمون صاحب کرم را پشیمان کنیم.
اول عزیزانِ علم آموزی که خیلی درس و کلاس دارن! باور کنید اگه ۷تا لیسانس و ۵تا فوق و ۳تا دکترا بگیریم اما بلد نباشیم درست زندگی کنیم تنها عمرمونو از دست دادیم.فقط که نباید دعا کنیم "رب إنی أعوذ بک من علم لا ینفع".شاید وقتشه که برای علم سودمند هم دعا کنیم.هم دعا کنیم هم براش تلاش کنیم.علمی که بهره و منفعتش به پهنای عمر و به عمق زندگیمونه.
بعید میدونم راه خیلی دور باشه،اما راه منطقیش اینه که قدر همین اولین جلسه را بتونیم و شرکت کنیم؛اونوقت حتما میتونیم تو زمان و مکانش تجدید نظر بخواهیم. (به این میگن زرنگی!!!)
راستی یه نکته در گوشی:هر چقدر یه کار خیر بزرگتر و بابرکت تر باشه،شیطان برای بر هم زدن و انجام نشدنش بیشتر تلاش میکنه،پس مطمئن باشید که یه بسم الله چاره شه
بسم الله / یاعلی
fatima_gh_20
۰۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
17
6
حاج آقا ساعتش به نظر من خیلی مناسبه خصوصا برای شاغل ها که ساعت 4 از اداره تعطیل میشن میتونن راحت برسن.دستتون بازم درد نکنه
memar61
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
14
5
با سلام خدمت حاج آقای مرادی و دوستان همراه
لینک شرکت اتوبوسرانی تهران و حومه
http://bus.tehran.ir/
تو قسمت راهنمای خطوط میتونید فایل PDF رو دانلود کنید.
همتتان متعالی
(بزن اون نمره منفی قشنگو رو!!)
ashena12
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
26
8
ممنون آقای مرادی
اما به نظر شما 17:30 خیلی دیر نیست؟
مخصوصا برای ما خانمها
تائب133
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
15
4
سلام
دوستان محترم، پيرو كامنت «آقا ميثم»؛ [b]جسارتاً[/b] گوش دادن به اين سخنراني حاج آقا در باره‌ي «ادب» را پيشنهاد مي‌كنم. به عنون «پيشنياز» كلاس، خيلي مفيد است. حتماً دانلود كنيد.
http://shiaha.com/1389/05/سخنرانی-حجت-الاسلام-شهاب-مرادی-درباره/
sara66
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
35
3
سلام به دوستان
آیا یکشنبه بیایم یا نه ؟
اگه به خاطر کارایی که دارین ، نمی تونین به این سوال پاسخ بدین من یه داستان کوچیک از زندگی خودم میگم .
وقتی بچه بودم برای انجام کارایی که دوست داشتم منتظر تموم شدن امتحانا بودم بعد از اون تموم شدن کنکور ، بعد از قبولی منتظر تموم شدن امتحانای پایان ترم بعدش تمومی تحویل پروژه ها بعد پایان نامه بعد مرحله اول ارشد و حالا هم 3هفته دیگه مرحله دوم ارشد (ازمون عملی ) و وووو حتما بعدش هم میرم سر کار یا هزار تا کار دیگه پیش میاد

حالا بعد این همه درس خوندن به این نتیجه رسیدم حاصل یک انسان تک بعدی شده انسانی که فقط دانشش در یک رشته خاص زیاده اما خیلی چیزای مهم زندگی رو نمی دونه .
دوباره به سوال بالا فکر کنید؟
مانی
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
19
5
بنام خدا
تروخدا ما را از این کلاس ها بی نصیب نکنید یه فکری به حال کسایی که به هر دلیلی نمیتونن بیان بکنید دهنمون آب افتاد
zohre 87
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
16
4
سلام
ممنون كه تاريخ شروع را معين كرديد
يك پيشنهاد:كاش كلاس 1 يا نيم ساعت زود تر شروع مي شد تا ثبت نامهاي جديد صورت مي گرفت و از همين جلسه اول با نظم بيشتر مي تونستيم استفاده كنيم
myredlove
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
73
3
کاش ما هم تهران بودیم
taranom
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
23
11
سلام.بنظر من وقت کلاس خیلی دیره.من تا برگردم خونه میشه.30/10-11شب.من چجوری تنها برگردم.ممنون
yas71
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
45
4
سلام به همگی امیدوارم خوب باشید میدونید چه حسی دارم؟؟؟ شبیه یه بچه دبستانیم که میخواد بره مدرسه البته نه کلاس اول چون کلاس اولیا گریه میکنن. هم اضطراب دارم هم خیلی خوشحالم چون میخوام استادمو ببینم و هم خواهر برادرای گلمو ببینم ودوستای جدید پیدا کنم حس خیلی خوشگلیه.
اینارو زمانی دارم میگم که هیچ راهی واسه اومدن و ثبت نام کردن نیس نمیدونم چرا هر جور فکر میکنم نمیتونم هماهنگ کنم اما بازم امیدوارم من مطمئنم که میشه...دارم به این در اون در میزنم بیام اگه قسمتم باشه میام. بچه ها دعا کنید بتونم بیام.تورو خدا اینقدر گلایه نکنید تهرونیا.من خودم400 کیلومتری تهرانم رفت و امد خیلی واسم سخته اما دارم ردیف میکنم بیام حالا شماها که تو شهر خودتونه وراحتید حالا اولین جلسه رو بیایید بعدیارو تنظیم میکنن.
yas71
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
28
12
ادامه کامت قبلی :یه چیزدیگه من خیلی کوجولوتر از این حرفام که بخوام انتقاد کنم ویا... اما اینجا خیلی ها با هم دعوا دارن انگار تا یکی یه نظر میده یکی دیگه میاد میزنه تو حس و حالش .البته شاید من اینطوری فکر میکنم.
بیاید اینجا بیشتر باهم صمیمی باشیم و مثل خواهر برادرای واقعی هوای همو داشته باشیم و انتقادامونو با زبون خوش بهم بگیم...

همتونو دوست دارم.مخلص همگی. التماس دعا
مینا م
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
20
2
سلام .
همت خودمونو با شرکت در جلسه اول نشون میدیم و از دلسوزی و انسانیت آقای مرادی تشکر می کنیم .
nilinbanoo
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
28
6
یه چیز میگم:...
حاج آقا نظرتون چیه حالا که جلسه تا اذان مغرب طول میکشه به امامت شما نماز جماعت بخونیم؟؟
mary92
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
14
8
ای کاش منم میتونستم بیام.درسته که تهران هستم و ثبت نام هم کردم،ولی همزمان جای دیگری کلاس دارم.ای کاش میشد روزش تغییر کنه.حاج آقا اگر روزش تغییر کنه قول میدیم مرتب بیایم.خدا میدونه چقدر منتظر شروع کلاس بودم.ای کاش...!!!
hghane
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
27
4
سلام به حاج آقا و دوستان
پیشاپیش شروع کلاس خدمت دوستان تهرانی و شرکت کننده در کلاس تبریک میگم.امیدوارم قدر این نعمت را بدونندو می خواهم از دوستان خواهش کنم هر کدام که می توانند یک خلاصه ای از کلاس را آماده کنند و به حاج آقا ارائه کنند تا ایشان در سایت قرار دهند چون احتمالا حاج آقا وقت برای این کار ندارند.
امیدوارم توفیق رفیق راهتان باشد.
التماس دعا
ماريه
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
16
0
سلام دوستان گرامي
براي امدن به كلاس بهترين مسير:
ميدان فاطمي سوار تاكسي براي اتوبان كردستان بشويد روبه روي تالار پيادهدتون ميكنن.
برگشت هم از دم تالار تاكسي براي مترو مفتح ايستاده.
ياعلي
Asmani
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
14
7
سلام حاج آقا
چون بعید بود پیام بفرستم و ببینید اینجا می نویسم.
اگر شما بگین چون نمی تونم جلسه اول رو بیام نباید کلا در کلاس شرکت کنم می پذیرم چون قانون کلاستونه ولی راستش کمی برام عجیبه!که من برای 5شنبه بلیط قطار دارم اون هم مشهد؛ و دوشنبه می فهمم که 7 روز دیگه کلاسه و من هیچ جای تغییر برنامه ای ندارم و بهمین دلیل نمی تونم دیگه در کلاس شرکت کنم! خدا به بنده اش میگه نماز اول وقت بخون ولی اگر نتونستی مثلا تا غروب آفتاب وقت جبران داری و من به دیده اغماض نگاه می کنم؛ما چرا هیچ جای جبرانی برای هم نمیذاریم؟!
حقگو
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
13
5
سلام .در پاسخ به كامنت سيده /رها و خيلي از دوستاني كه از دوري كلاس شكايت كرده بودند. شكايت دوستان رو مي ذارم به پاي اينكه هر وقت خواستن در كلاس يا مراسمي شركت كنن خيلي راحت و بدون دغدغه تنها رفتن نشستن و از اون برنامه استفاده كردن و بعد برگشتن سر خونه و زندگيشون و اصلاًدرگير اين نبودن كه بانيان اون برنامه بابت فراهم كردن يه جاي مناسب و برگزاري آبرومندانه اون چه قدر تلاش كردن . جهت اطلاع تمامي دوستان همين بس كه حاج آقا براي هماهنگي محل كلاس خيلي به زحمت افتادن و فقط جا داره كه ما ازشون تشكر كنيم . يه سوال : چه طوروقتي قراره يه بازي مثلا استقلال و پيروزي تو استاديوم آزادي برگزار بشه مردم از خيلي از نقاط كشور به هر زحمت و وسيله اي كه بشه خودشون رو به اونجا مي رسونن و اين در حاليه كه خيلي راحت مي تونن اونو از تلويزيون توي خونشون ببينن ؟؟! فكر مي كنم وقتي چيزي براي آدم مهم باشه ديگه دوري راه و گرما و سرما و ... ديگه براش مهم نيست !!!
حقگو
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
28
13
سلام در پاسخ به كامنت مريم و فاطمه و taranom : به علت اينكه كلاس قراره در تابستان برگزار بشه حتي اگر يك ساعت شروع كلاس رو به عقب بكشيم شما مجبور هستين براي رسيدن به كلاس حداقل يك ساعت زودتر حركت كنيد كه در اين صورت حتما يه سري از دوستان به بهانه ي گرم بودن هوا و چند وقت ديگه ماه مبارك رمضان مي خوان كه كلاس رو يك ساعت ديرتر تشكيل بديم . با در نظر گرفتن كليه شرايط ساعت 5:30 – 5 جزء بهترين ساعات براي تشكيل يه كلاس در فصل تابستان است .(عضو گروه اجرايي )
حقگو
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
13
6
سلام . در پاسخ به كامنت نيلوفر: طبق برنامه ريزي ها و هماهنگي هاي به عمل امده فعلا روز قطعي برگزاري كلاس يكشنبه است . (عضو گروه اجرايي )
حقگو
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
18
5
سلام در پاسخ به كامنت نيلوفر دقيقي : اگر خواهر شما در دوره ي اول ثبت نام شركت كرده اند مي توانند در كلاس شركت كنند در غير اين صورت ، در روز اول كلا س از دختران در محدوده ي سني سالهاي 72 – 65 و پسرها 70 -62 ثبت نام بعمل خواهد آمد و از پذيرش دوستاني كه خارج از اين محدوده ها هستند معذوريم . (عضو گروه اجرايي )
mahsa22
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
0
0
سلام حاج آقا.فقط چون شما رو آدمی می شناسم که از انتقاد سازنده دل خور نمی شه این حرفو می زنم!
حاج آقا فکر می کنم تو این گروه سنی تقریبا 80%بچه های ثبت نامی دانشگاهی باشن.بهتر نبود از اوایل مرداد ماه کلاسا شروع می شد تا با حداقل دغدغه فکری بچه هاحضور پیدا کنن؟من خودم هم امتحان دارم هم میام!!ولی چون گفته بودید نظرا واستون مهمه و روش فکر می کنید گفتم اینم بگم.
ثنا
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۳/۳۱
43
3
سلام
تمام کامنت ها رو خوندم از همه اثر گذار تر کامنت خانم سارا بود که از امام هادی علیه السلام نقل شده بود
افسوس کوتاهی کارهای گذشته را با تلتش در اینده جبران کنید.
نیلو فر عزیز کامنت تو هم اثر گذار بود خیلی برات دعا میکنم انشاا... شاد وسبز باشی
نون صاد
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
هو الرئوف

سلام سلام
پیشتر از زحمات دلسوزانه حاج آقای عزیز بسیار بسیار سپاسگزارم و می گم خدا قوت و اجرتون محفوظ و مستدام!
و سپاس از همه عزیزانی که مستقیم و غیر مستقیم برای تشکیل این کلاس و هماهنگی هاش تلاش کردند! قوت شما هم متعالی! و اجرتون محفوظ!

حرف یاسمن خانم خیلی به دلم نشست: "بیاید اینجا بیشتر باهم صمیمی باشیم و مثل خواهر برادرای واقعی هوای همو داشته باشیم و انتقادامونو با زبون خوش بهم بگیم"
حاج آقا بهتون تبریک می گم که موفق شدید دلهای ما ها رو انقدر به هم نزدیک کنید و قبلتر از اون به دل مهربان خودتون! ان شاءالله خداوند توفیقاتتون رو افزون کناد!
نون صاد
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
15
7
یا هو

یه نکته کوچیک به همه دوستانی که به هر شکل عجیب و غریب و ناغریب! نمی تونن کلاسا رو بیان!
[b]شاید خداوند این کلاس رو روزی ما مقرر نفرموده باشه و این کلاس هم بهانه ای باشه برای تمرین رضایت در برابر خواست خدا! پس بعد از اینکه تمام تلاشمون رو برای یه کار خیر کردیم، با اصرارهای بیجا و مستمر، خودمون و حاج آقا رو اذیت نکنیم، و سعی کنیم با مددش نمره قبولی رو از آزمون الهی بگیریم![/b]

امیدوارم رنجور نشید از بنده!

التماس دعا
zohre 87
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
16
5
سلام
1.در مورد ادرس كلاس: اتوبوس هاي brt
راه اهن-تجريش وبالعكس تقريبا نزديكاي خ فاطمي ايستگاه دارد و از ابتداي فاطمي به سمت ميدان گلها تاكسي(اتوبوس ها در4راه وليعصرونزديك مترو چهارراه وليعصر-مترو خط ازادي- هم ايستگاه دارد)
دوستان شرق تهران مي توانند با اتوبوس هاي فلكه سوم تهرانپارس-مطهري يا رسالت-مطهري بيايند خ مطهري واز همان جااتوبوس هاي مطهري-صادقيه را سوار شوندو در خ فاطمي پياده
دوستان سمت صادقيه هم مي توانند سواراتوبوس هاي صادقيه-مطهري شوند و در خيابان فاطمي پياده شوند
2.لطفاثبت نامي هاي جديد و دوستاني كه مدارك ثبت نامشان ناقص است حتمابا يك قطعه عكس+كپي كارت ملي تشريف بياورند
(مسيبي-گروهاجرايي)
maryamfarahani6767
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
10
7
سلام من مشتاقانه منتظر يكشنبم
taranom
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
10
4
در این صورت باتوجه به صحبتهای فاطمه خانم من توفیق شرکت تو این کلاسهارو ندارم.به قول نون صاد حتما روزی من نیست.خداروشکر میکنم وراضیم به رضاش.از استاد مرادی وتمامی کسانی که برای ما زحمت کشیدن و میکشن ممنونم.انشاالله اجرتون با امام حسن مجتبی باشه.به همه میگم برام خیلی دعا کنید .خیلی محتاج دعاتونم.استاد محتاج دعای شماهم هستم.یاحق
sara66
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
سلام
داشتم با خودم فکر می کردم اگه من روز یکشنبه به هر دلیلی نمی تونستم بیام،جز کسانی که درخواست تغییر ساعت و روز و یا برداشتن قانون عدم غیبت دادن می شدم یا نه ؟
جوابش : به احتمال بیش از 70 درصد بله
چرا ؟ به خاطر یه فکر غلط : هر قانونی به ضرر منه پس اشتباه هستش و باید تغییر کنه .
فکر بهتر : در حالی که حاج آقا این قانون رو بر اساس تجربه گذاشتن ما میخوایم بر اساس تحلیل اشتباه خودمون تغییرش بدیم . در مورد روز و ساعت هم 400 نفر رو نمیشه با هم راضی کرد مسلمه که هر روزی می ذاشتن یه عده نمی تونستن بیان .
حالا بهتر شد .یک مسئله رو فقط با محور خودم حل نکردم دیگران رو هم در نظر گرفتم .
رایحه
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
13
4
رایحه
خداوند به ثانیه ثانیه ی عمرتون برکت بده واقعا ممنون
زهرا رضائی
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
سلام یه پیشنهاد دارم بعضی از ما با ماشین شخصی یا پدر ویا برادرمون میایم میتونیم قبل از شروع کلاس یا بعدش اعلام کنیم که مثلا مسیر ما غرب تهرانه و میتونیم سه نفرو تا پل مدیریت برسونیم.یامثلا تا نزدیکترین ایستگاه مترو یا اتوبوس.حتی میتونیم از همدیگه مسیربرگشتمون رو بپرسیم و چندنفری باهم بریم.ما میتونیم به همدیگه کمک کنیم تا همه باهم ازحضور در کلاس لذت ببریم .
هادی
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
[u][i][b]خدمت همه دوستان عزیز مجرد سلام عرض می کنم.[/[/u]b][/i]
بچه های عزیز تو رو خدا قدر حاج آقای مرادی را بدانید و حرفهای ایشان را آویزه ی گوشتان کنید و از وجود ایشان بسیار بسیار بسیار استفاده و بهره ببرید به خدا این موقعیت ها کم پیش می یاد و حتماً حتماً از بقیه کارهاتون بزنید و به این کلاس عالی و گرانقدر برسید.
اجرتون با آقا.
برای وجود حاج آقا نیز همگی دعا کنید.
yas71
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
سلام به استاد عزیز و زحمت کش و سلام به ابجی و داداشای خودم.امیدوارم حال همگی خوب باشه.من که قانع شدم نمیتونم بیام البته بعد از کلی تلاش و کلی گریه و...(پیش خودمون بمونه هاااا)به قول نون صاد عزیز روزیم نیست.خب ان شاالله به همگی خوش بگذره و نهایت استفاده رو ببرید و تورو خدا قدر بدونید.به نظرم به جای جزوه نوشتن استاد اجازه بده که یه فیلمی از کلاس تهیه بشه یا صداشون ضبط بشه و تو سایت گذاشته بشه خیلی بهتره چون تاثیرش بیشتره.هر کس موافقه دستا بالا.راستی رفتید کلاس مارو فراموش نکنید واسمون تعریف کنید البته نه اونجوری که حسودیم بشه هااا...اخر کلاس واسمون دعا کنید. مخلص همگی
b22
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
16
4
سلام به همه و بخصوص دوستان اجرايي من مدارك ثبت نامم كامل بود و سنم هم ميخوره ...! امروز روز اول تابستونه ولي هنوز مسئول دوره بهم زنگ نزدن!!!چه كار كنم؟ يكشنبه به كي مراجعه كنم؟
با تشكر
سمانه 64
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
36
5
سلام استاد با تشکر بسیار بسیار فراوان از زحمات شما خواستم هر یک از دوستان که میتونن به این چند دسوال پاسخ بدهند
1.من از دو نفر پرسیدم که محدوده برگزاری کلاس در طرح زوج و فرد هست یا خیر یکی گفت هست و دیگری گفت نیست ایا کسی اطلاع دقیقی از این مساله دارد؟
2.خود من شخصا حاضرم تمام صحبتهای استاد را خط به خط بنویسم و اگر حاج اقا موافق بودند یا به صورت جزوه یا اینکه درون سایت قرار دهیم تا بتوانند همه استفاده کنند
3. امیدوارم همه پرشور بیاییم و یه کمی از اه و ناله کم کنیم تا به استاد و دوستانمان از ابتدا انرژی مثبت دهیم
4.برای سلامتی استاد و گروه اجرایی و همه کسانی که موانع برگزاری کلاس را مرتفع کردند با ذکر یک صلوات تشکر کنیم
5.دوستان عزیز بیاید با رفتارمون نشون بدیم که خیلی راحت میشه کلاس برای مجردها گذاشت تا استاد و بقیه عوامل تشویق و دلگرم بشوند که در دوره های دیگر هم کلاس برگزار کنند
سپاسگذارم
زیرا
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
0
0
سلام آقای مرادی خسته نباشید خدا قوت
یه خواهش ازتون داشتم اونم اینکه ساعت کلاسها حداقل یک ساعت زودتر شروع بشه یا حداقل زودتر تموم بشه. نزدیک اذان مغرب خیلی دیره.
آخه یه دختر مجرد تنها خوبه ساعت 10 شب تو خیابون منتظر ماشین باشه. فاطمه خانوم هم که استادیوم رو مثال زدند میدونند که دخترا استادیوم نمیرند.در مورد ماه رمضون هم زود تموم شدن کلاسها برای رسیدن به افطار بهتره.
ولی هیچ کدوم از اینها که گفتم مهمتر از احساس عدم امنیت برای یه دختر در شب نیست.
...
user2
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
31
4
سلام فاطمه خانم از جوابتون ممنون.
تـــرنج
۱۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۱
20
4
ممنون .
بنر
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
19
4
چقدر عالی برنامه ریزی کردید که به فکر پارکینگ برای شرکت کنندگان هم بودید. دست شما درد نکنه.
سولی
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
25
5
سلام.خوش به حالتون .منم نمیتونم بیام.چون ساعتش خیلی دیره ومسلماخود حاج اقام اگر دختر خودشون ساعت 11برسه خونه شاکی میشن.شما برید واسه ماها تعریف
کنید/ولی واقعا ساعتش خیلی بده.حاج آقا ÷یگیری؟
taranom
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
0
0
سلام بچه ها!!!خدارو شکر من میتونم تو کلاس یکشنبه شرکت کنم.
خیلی خوشحالم.از لطف خداممنونم.من هروقت توکلم به خداباشه وراضی به رضاش باشم کارام درست میشه.میدونم اگه درستم نشه باز به صلاحم بوده وراضی به رضاشم.ازش ممنونم.شماهاهم به خداتوکل کنید.دعامیکنم انشاالله همتون بتونید تو کلاسها شرکت کنید.یاعلی.التماس دعا
yas71
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
42
4
سلام حاج اقا یعنی ما از همه چیز محرومیم دیگه دستتون درد نکه.پس هدف از این کلاسا چیه؟جز اینکه جوونا راه درست زندگی کردنو پیدا کنن؟ماهرچی شما گفتید گفتیم چشم حداقل این یه موردو انجام بدید که دل بجهاخوش بشه... اصلا یه سوال پس ماچی؟ما چیکار کنیم تو سایت که اصلا هیچ کدون از سخنرانیاتون نیست تو گوگل میگردیم جز 2-3 تا بیشتر نیست.تلوزیون هم که زیاد نیمیای.باید اینقدر منتظر باشیم تا یه فرجی بشه بیلید استان یاشهرمون یا دانشگاه ایندمون.
باشه بازم قبول نمیشه رو حرف استاد حرف زد.پس اگر میشه مارو دعا کنید.
legallyhosna
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
63
3
khob doostani k saat moshkeleshune 5,30 hazer bashan k az jalasate badi mahrum nashan ta saatesh daghigh malum she, in yekshanbe ham zudtar kharej shan k dir be manzel naresan
بنده دل شکسته
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
28
2
سلام اقای مرادی.باورکنید همه ی حرفایی که میزنید قبول دارم.واقعا حضور درجلسه اول مهمه!اما درمواقعی نمی شود که نمی شود!!!ما امتحان داریم جزوه 200 صفحه ای که روخونی کردنش 2روز وقت میخاد چه برسه به حفظ کردن.ودقیقا 5تیر روزفرجه امتحانه.باورکنید.نمیشه!!باور کنید.آقای مرادی خواهش میکنم مارو درک کنید.جماعت دانشجو رو جدی بگیرید!!!اجازه بدین اون روز رو نیام.باورکنید بقیشو تحت هرشرایطی میام.این ترم خیلی زحمت کشیدم.توروخدادررررک کنیددد!!یاعلی
sara66
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
20
5
سلام.
شماره 10 خیلی خوبه .
اصولا روش تعلیم و تربیت تو ایران این شکلی که اندیشه جویده شده رو به ما میده . همیشه معلم ها متکلم وحده بودن وما همیشه کتابا رو حفظ می کردیم .
الان هم منتظریم تا یکی بیاد اندیشه رو آماده تحویل ما بده . چیزی که یاد نگرفتیم اندیشیدنه که اگه یاد بگیریم اونوقت هر چیزی میشه معلم ما و وسیله هدایت ما . حتی زمین و آسمون و افلاک و هر چیزی .
sara66
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
7
4
یه پیشنهاد برای این که در جلسات راجع بهش بحث کنیم .
این تحلیل شخصی منه : ما نسل متوقع بار اومدیم . نسل بچه هایی که هر چی خواستن بی چون و چرا در اختیارشون بوده . الان که بزرگ شدیم ( که واقعا نشدیم ) نتیجه شده آدم هایی که می خوان همه در اختیار و برای اونا باشند . آدم های خود خواه و آدم هایی که دیگران (مخصوصا پدرو مادر خودشون ) رو نمی بینند و خواسته های اونا اصلا واسشون مهم نیست .
اگه میشه راجع به اون چیزایی که واسمون ارزش شده هم صحبت کنین .واقعا بعضی هاشون پوچ اند اما خودمون نمی فهمیم. مثلا همین تحصیلات.بعضی ها فکر می کنن اگه یه سال دیر تر فوق یا دکترا بگیرن یا دیرتر برن سر کاراز بقیه عقب افتادن ،انگار که مسابقه هست !!!(این جمله دقیق بسیاری از همسالان منه))
ryhan
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
19
2
salam khaste nabashid
en adelane nist ke en kelasa faghat baraye payetakht neshina bashe.
چاکرم
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
35
6
سلام دیوانه میشم از این استدلال mohadeseh خانم. بی عدالتی یعنی چی؟ تعریف این خانم از عدالت چیه؟ [b]این چه جهان بینی نادرست و بینش خطرناکیه که شما داری؟[/b] فکرش را بکنید بی عدالتی. واقعا حرف سنگینیه اون هم به مرد محترمی که هم در سایت و هم در کلاس هایش رایگان زحمت می کشد و ما با این همه ناز و ادا و بدون پرداخت حتی یک ریال...
آیا این کلاس قرار بوده از بودجه ملی برای تمام کشور اجرا شود؟؟؟
من از این توهین این خانم آتش گرفتم
بهزاد
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
13
5
با سلام.با محمد هادی جان موافقم.
انشاءا.. توفیق حضور در تمامی جلسات را داشته باشیم
بهزاد
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
19
4
حاج آقا به نظر من کلاستون ساعتش خوبه/دوستانی که خواستار شروع زودتر کلاس هستن تروخدا به فکر ما کارمندا هم باشن
برای ساعت پنج ونیم بنده(باافتخار)مرخصی ساعتی میکیرم تا برسم.
میثم۲۳۰
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۲
26
3
سلام سلام سلام
خدا رو شکر که اکثر قریب به اتفاق بچه ها میتونن بیان و همگی خوشحالن.اما بعضی کامنت ها واقعا تعجب بر انگیزند.
و چون من اهل صراحتم،ضمن معذرت و با اجازۀ همکلاسی ها چندتا جمله میگم بلکه تکلیفمون با خودمون معلوم بشه:
آقاجان دو۲تا میشه ۴تا!
اگه این دوره خیلی مفید نیست و ارزش چندانی نداره، که هیچ
اما اگه اونقدر ارزشمند هست -که بشه به خاطرش از پدر،مادر یا برادرمون خواهش کنیم که آخر جلسه بیان دنبالمون یا آژانس بگیریم- دیگه اینقدر نــق زدن نداره!(معذرت بخاطر همین بود)
باور کنیم که اگه بخواهیم،قدرتمون بیشتر از اینهاست؛
پس بسم الله
حقگو
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
16
12
سلام . 1) طبق هماهنگي هاي بعمل امده محل برگزاري كلاس (سالن ايوان شمس )از ساعت 16 در اختيار گروه مي باشد . لذا اعضاي محترم گروه اجرايي از ساعت مقرر تا ساعت 17:30 آماده ي پذيرش دوستان هستند (راس ساعت در سالن بسته خواهد شد ) . لطفاً به موقع بياييد كه شرمنده نشويم !
2) دوستان شركت كننده در كلاس در نظر داشته باشند قبل از ورود به سالن حتماً توسط سرگروه خود پذيرش شوند و اسمشان وارد ليست قطعي ثبت نامي ها شود . (در صورت وارد نكردن اسم شركت كننده در ليست ثبت نامي ها ، فرد غائب محسوب و در نتيجه از شركت در كلاس محروم خواهد شد . )
3) ثبت نامي هاي جديد هم همانجا به صورت جدا گانه پذيرش خواهند شد .
تمامي موارد ذكر شد ه در بالا فقط وفقط براي برگزاري كلاس بانظم بيشتر ودرنتيجه بهره مندي بالاي خود دوستان از فرصت ايجاد شده است .در پايان ياد آوري مي شوداز دعوت دوستانتان به كلاس دريغ نكنيد . با تشكر. التماس دعا (عضو گروه اجرايي )
mostafa_niko
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
15
4
سلام
ميخواستم بپرسم اعضاي اجرايي با آقاپسرها تماس گرفتند؟
mostafa_niko
۰۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
13
22
سلام مجدد!
اقاي مرادي،اول از زحماتي كه براي ما جوونا ميكشيد تشكر مي كنم.
اما بعد، حاج آقا؛آيا عزيزاني كه از شهرستان براي ثبت نام به مركز زندگي بهتر آمدند و ساعتي كه براي كلاس پيشنهاد دادند با اين ساعتي كه شما گذاشته ايد،چقدر منطبق است؟
عزيزان تهراني كه نبايد مشكل زماني زيادي داشته باشند -در مقايسه با شهرستاني ها-ولي كسي كه مثلا از چالوس بخواهد در اين كلاسها شركت كند، زمان پايان كلاس ساعت ٨:٣٠ عصر ميشود.تا بخواهد خودش را به پايانه آزادي برساند،نيم ساعت تا يك ساعت طول مي كشد.
تازه اگر ترافيك باشد كه...
حاج آقا فقط حرفمون اينكه:1.اگه برنامه ريزي تون فقط براي تهراني ها بود چرا هيچ اشاره اي نكرديد.تا شهرستاني ها با هزار اميد نيايند تهران و ثبت نام نكنند.
2.با توجه به نظرسنجي كه درمورد ساعت كلاس از ثبت نامي ها كردند،نظر افرادي كه از شهرستان آمده بودند،با اين ساعت كلاس چقدر منطبق است؟
خب ببخشيد اگه ناراحت تان كردم با اين نوشته ولي بدانيد
ساعت شروع كلاس براي افراد شهرستاني دير است
yas71
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
16
11
سلام به همگی.ویه سلام مخصوص و دواتیشه به استاد مهربون.امیدوارم حالتون خوب باشه.دوست جونای من چرا ما یه ذره منطقی فکر نمیکنیم.شماعزیزانی که میرید کلاس اگر جای منو امثال من بودید که فقط با روز 5تیر مشکل داشتید و شهرستان بودید وحتی روز بعدش تهران بودید و به خاطر اون روز نمیتونستید دیگه از این کلاسای باارزش استفاده کنید حالتون چطور میشد خدایی؟ما نمیگیم بی عدالتی اما دلمون واقعا میسوزه از اینکه نمیتونیم بیایم حالا شما داداشا و ابجیای گل به جای اینکه دل داریمون بدیدو بگید ما کلاسارو طوری پیش میبریم که باب دل استاد باشه و دوره های بعد هم برگذار شه دعوامون میکنید.چون فکر کنم تشکیل دوره های بعدی به نظم و انظباط و همکاری شما عزیزان بستگیداشته باشه.
محدثه جون ناراحت بود واعصابش خرد شده بود اون کامنتو گذاشت داداش محمد هادی شما هم نباید اینطور جوابشو میدادی.
yas71
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
12
6
ادامه کامت قبل:همه میدونن با این حرفا نه ساعت کلاس تغییر میکنه نه روزش اما بچه ها واسه دل خودشون مینوسن.اگر منظورتون اینه که محدثه جون باید خودشو تو عصبانیت کنترل میکرد باید بگم خود شما هم این کارو نکردید.همه موقع عصبانیت یه چیزای میگن که بعدا پشیمون میشن درسته مهم اینه که ادم موقع عصبانیت جلوی خودشو بگیره که هیچ کس اینطوری نیست.اگر شما ناراحت شدید استاد هم ناراحت شد و میتونست جوابشونو بده اما این کارو نکرد شاید هم اصلا ناراحت نشد.شما که حاجیو دوست داری و حرفاشو قبول داری صبر و ارامش هم از استاد یاد بگیر.منظورم فقط محدثه جون و داداش محمد هادی نبودن منظورم همگی مخصوصا خودم بود. به قول ابجی سارا بچه های این نسل پر توقع اند و اینکه هنوز بزرگ نشدیدم .ببخشید سرتونو درد اووردم.شرمنده.مخلص همگی.
sara66
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
17
9
سلام
یه پیشنهاد دیگه واسه جلسات
آیا ما بلدیم گفتگو کنیم؟
درجریان انتخابات این ضعف به شدت خودنمایی می کرد. بسیاری افراد رو میدیدی که به جای گغتگو ، توهین می کردند ، یا کل شخصیت شخص مقابل رو فقط به خاطر طرفداری از یک کاندیدا زیر سوال می بردند. و یا اصولا چیزها یی رو به هم ربط می دادن که به هم ربط نداشتن .
به نظر من 90 درصد مشکلات زندگی ما با گفتگو ی صحیح حل میشه اما ما بلد نیستیم اصولا گفتگو کنیم .
یک نگاه به نظرات بندازین . آیا ما بلدیم گفتگو کنیم ؟
یا الله
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
20
44
سلام خدمت همگی
من خودم نمی تونم تو کلاسها شرکت کنم و دوست دارم از مباحثی که تو کلاسها میگذره با خبر شم اما اینکه بعضیا حرف از جزوه و فیلم و ضبط صدا و... صحبت می کنند اصلا عاقلانه نیست چون انگیزه رو از کسانی که اینهمه همت کردند و تو کلاسها شرکت کردند می گیره.باید بین اونها و کسانیکه میخوان بی دردسر در جریان قرار بگیرن یه فرقی باشه
mahsa22
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
31
7
سلام.دوستان اگه لطف کنن مسیر رو با ماشین شخصی که خودم می خوام بیارمش از شهرک غرب بگن؟
من تا اینجاشو می دونم که باید بیام شیخ فضل الله بعد جلال ال احمد بعد پل گیشا و اینا رو رد کنم بعد به اون تقاطع کردستان جلال که برسم باید کجا برم؟برم کردستان ؟اونجا در پارکینگه؟یا باید برم جلال رو تا یه جایی دور بزنم برگردم از تو خود جلال راه پارکینگه؟
فردا
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
27
5
سلام واقعا خدا قوت خيلي خيلي خسته نباشيد مخصوصا با اينهمه نظرات جورواجور.
ثمر
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
24
7
با سلام
[b]من یکی از اون شهرستانی هایی بودم که به من گفتید نمی توانید به دلایلی منطقی[/b] در این کلاسها شرکت کنید، ولی اقای مرادی من قبلا هم این موردی کلاس می رفتم و شب حرکت و بعد از انجام کار صبح روز بعد بر می گشتم ،
به دلیلی اینکه مدتی هم در تهران مشغول به کار بودم و از شمال تا به جنوب ان را برای پیدا کردن کار گشتم با بیشتر نواحی ان اشنایی دارم و سوالهایی که بچه های تهران بابت این کلاس ها می کردند دررابطه به ادرس ها من به همه انها اشراف داشتم حتی همین ادرس
ولی با این حال شما معلم هستید و ما شاگرد و شرط شاگردی حرف گوش کردن است...
ولی اگر خدا خواست برای ما ها هم فکری کنید
باز ممنونیم و سپاسگزار چه باشیم در این کلاسها و چه نباشیم
مانی
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
0
0
بنام خدا
سلام به همگی
میدونید ما عادت کردیم به راحتی واژگان را انتخاب کنیم خیلی وقت ها اصلا متناسب صحبت نمیکنیم مثلا همین بی عدالتی من هم دوست داشتم به چنین کلاس هایی دسترسی داشتم و خیلی های دیگر مثل ما مطمئنا خیلی از تهرانی ها هم نمیتونن شرکت کنند آخه حاج آقا که نمیتونن خودشو نو تقسیم کنند میدونید چیزی که من متوجه شدم اینه که حاج آقا خیلی دقیق هستند پس ما هم یاد بگیریم و با دقت بیشتری صحبت کنیم در هر صورت فکر نمیکنم این حرف خیلی عمق داشته
مانی
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۳
21
3
بنام خدا
سلام به همگی
حاج آقا من نمیدونم شکل کلاس هاتون چطور ولی آیا میشه کسی گزارشی از کلاس ها تهیه کنه و شما در سایتتون بذارید مثلا کسی تمام صحبت هارا ضبط و بعد از مهمترین صحبت ها مطلبی تهیه کنند ؟ایکاش بشه
ghmojtabam
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
16
10
به نام خدا
سلام استاد
حاج آقا بعید میدونم کلا سایتی وجود داشته باشه که اعضای اون این همه انسجام و همدلی داشته باشن. گرچه بعضی وقتا جوونی هم از ما سر می زنه ولی خدایی یه همدلی باحال درون این سایت وجود داره که از این بابت به شما تبریک میگم.
التماس 2آ.
nilinbanoo
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
0
0
من خودم به شخصه اگه بخوام جزوه بنویسم,جزوه خیلی دقیقی خواهم نوشت.
اما آیا صرف خوندن یه جزوه می تونه مانع بشه که آدم به رفتن به کلاس رغبت نداشته باشه؟؟
فرض کنید مثلا مراسم دعایی ندبه یا کمیل,همیشه از تی وی پخش میشه,اما باز هستند آدم هایی که برند در خود اون مراسم در مسجد شرکت کنند.نگید طرف بیکاره که یه پیشداور ی الکی است.واقعا بودن در محیط و ارتباط فیس تو فیس داشتن ,حس متفاوتی را ایجاد م میکنه.این عقیده را حتی برا ی دروس دانشگاهی یا ارشد خودم که مهندسی بود هم دارم و داشتم.
ولی به نظر من گرفتن ویس یا نوشتن جزوه یا حتی چکیده ای از جملات مهم و تاثیرگزار هم م یتونه برا ی دوستانی که حضور ندارند خوب باشه.
nilinbanoo
۰۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
10
6
حاج آقا من در کامنت چند روز پیشم پیشنهاد دادم که اگه بشه بعد مراسم نماز جمعت به امامت شما بخونیم.دوستان هم لایک کردند.میشه نظرتان را بفرمایید؟

راستی من در اون کامنت نوشتم:من رو نزنید.... و منظورم دخترایی بود که کلا سر ساعت اتمام کلاس مشکل داشتند و مسلما با خواندن نماز جماعت دیر می شد. به خاطر عکس العمل احتمالی شان گفتم منو نزنید.که ظاهرا شما کلا حذف نموید.
faez
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
24
4
با عرض سلام و احترام خدمت استاد عزیز;


استاد یچی میگم نه نگین هااااااااااااا!!!!!!!!!
استاد نماز مغرب و عشا را به امامت شما به جماعت بخونیم.

استاد قبوله؟؟؟؟؟؟
legallyhosna
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
13
13
در پاسخ به فاطمه جان: میتونی از حکیم شرق بری و بیفتی کردستان جنوب.تا انتها میری و دوربرگردون داره جلوی تالار ایوان شمس(دقیقا انتهای کردستان جنوب سمت چپه)
بهزاد
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
5
6
استاد مطمئنم که کلاسی پربار خواهیم داشت
shaer
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
20
5
با سلام
[b]امیدوارم بند[u] 9 [/u]...شدیدن جدی گرفته شود ...[/b]
ghmojtabam
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
16
5
به نام خدا
سلامی گرم به همه ی برادران و خواهران خوب خودم.
بچه ها مفتخرم که بگم ما اولین گروهی خواهیم بود که انشاءالله قراره به عنوان جوانهای مجرد از کلاس استاد بهره مند شیم واز این بابت به همه ی کسانی که تونستن شرکت کنن تبریک میگم.
ولی بچه ها این اولین بودن میتونه مسئولیت سنگینی برای ما باشه. پس امیدوارم که اول خودم خوب فکر کنم و حساب شده رفتار کنم که این اولین خدای ناکرده واژه آخرین هم کنارش نشینه!!!
من خیلی کوچیکتر از این حرفام که بخوام چیزی بگم فقط نکته ای بود که به ذهنم رسید و خدمتتون گفتم.پوزش.
التماس 2آ.
مهسا سادات
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
14
4
سلام استاد اجرکم عند الله...
خوش به حال اونایی که سعادت شرکت کردن پیدا کردن،یاعلی
میثم۲۳۰
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۴
27
6
الحمد لله علی کل حال
maryam.a
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
20
5
سلام استاد!
خواستم تشکر کنم از قاطعیت و جدیت و هرآنچه امروز بیش از همیشه آموختم! و بگم همیشه از زیر مشق شب در میرفتم اما انگار دیگه نمیشه!
امیدوارم کلاسمون بهترین سیر رو طی کنه!
یاعلی!
فاطمه1363
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
38
4
سلام علیکم حاج اقا مرادی
1-ممنون از وقتی که بی چشمداشت گذاشتید امروز و روزهای آینده(ان شاالله)برای جوون ها
(کلاس مجردها)
2-پیامها و نظراتم رو هرچی چک میکنم که میرسه به شما یا نه انگار نمیرسه...؟
3-من با اسم فاطمه1363 پیامهامو میفرستم
4-خداقوت ..سلامت باشید.
منتظر طلوع
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۵
0
0
سلام
ممنون بابت امروز و امشب
و ممنون به خاطر ادامه اون به امید خدا
خدا قوت
mohammad_p
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
[b][b]بنظرم یکی دیگه از مشکلات یا به قول حاج اقا بدبختیه نسل ما خودخواهیه
یعنی فقط شرایط خودمونو میبینیم
که این موضوع متاسفانه تو اولین کلاس مجردها به وضوح دیده می شد
امیدوارم ماها ناراحتی هامونو با تفکر به روی هدف جلسه و بدبختیه نسلمون ازبین ببریم
nilinbanoo
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
سلام حاج اقا
کلاس شما مثل یه معادله درجه سه با شیب مثبت است. فقط مشکل اینه که تا

برسید به نقطه عطف خیلی طول می کشدو در واقع جلسه تمام میشه.........
نحوه تدریس شما بدجور ذهنم را درگیر کرد
دیشب برایتان کامنت گذاشتم که قضیه خرید ماشین بدجور روی اعصاب بود اما

وقتی ازش پرده برداشتید جالب شد.اما حاج آقا باور بفرمایید در دور و بر

خودمان مثال نقض اش را زیاد دیدیم.5 6 سال حتی 15 16 سال با هم دوست

هستند و بعد ازدواج می کنند و خیلی هم راضی اند.
nilinbanoo
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
اینکه تاکید داشتید بر روی رضایت پدر و مادر....
رضایت پدرو مادری شرط است که آدم را درک کنند البته اصلا منظورم تایید و
به به چه چه گفتن دائم نیست.حداقل حواسشون به آدم باشه
خود من در دوران یونی توسط دختری از سادات به خاک سیاه نشستم.صبح تا شب کارم گریه بود.طوری که مثلا در یونی راه می رفتم و نا خودآگاه گریه میکردم.حتی یک مرتبه پدر و مادرم از من نپرسیدند دردت چیست.چته؟آخرش یه دوست من را به یه روانشناس معرفی کرد دچار افسردگی شده بودم و دو سال زیر نظر بودم .تمام این دو سال خانوادم نمی دونستند من پیش مشاور می رم.چون از نظر اونها-با این که تحصیل کرده بودند-رفتن پیش مشاور مال دیوانه هاست.حالا فرض کنید اگه رضایت اونا برام شرط و حجت بود,الان رسما باید تیمارستان می بودم.البته بعد از 4 5 سال بهشون گفتم.که البته بازم
تحویل نگرفتند.
nilinbanoo
۰۶:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
یا وقتی رضایت خانواده را برای شرکت در جلسات تان لازم می دونید.پدر و

مادری که خودشون نماز خون هستند اما خوششان نمیاد دخترشان نماز جماعت

بره,چطور ممکنه اجازه شرکت در همچین همایشی را بدهند؟؟؟

فکر کنم خودتون در خانواده نا بسامان نبودید.چون اگه بودیداز بعضی چیز ها

خیلی راحت و عادی حرف نمی زدید.این که خیلی راحت می فرمایید :این که دیر

برسید خونه فوقش اینه که کتک بخورید......از شما بعید بود
nilinbanoo
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
حاج آقا امکانش است اگه مسئله یا نکته ای را ذکر می کنید دلیل آ نرا

هم بفرمایید؟مثل نادرست بودن قانون جذب از دیدگاه شما یا این که پاسخ دادن

به هر حرفی صحیح نیست.
آخه ما این طور بار اومدیم که وقتی کسی یه سوال را میپرسه بهش جواب

میدیم.حتی اگه هدفش مباحثه یا به چالش کشاندن باشه.یه جواب در حد کوتاه و

مختصر هم شده میدیم که اگه واقعا طرف جویای حقیقت باشه در حقش ظلم

نشه.و نگه پرسیدم اما کسی بهم جواب نداد
1389 naimeh
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
سلام
کلاس برگزار شد یاد همه دوستانی که نتونستن بیان بودیم.انشااله فرصت های بعدی.
.
.
ممنون استاد
1389 naimeh
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
7
30
(1 تیتر!!!)
***پیشنهاد در مورد مسیر کلاس ***
من از میدان آزادی با تاکسی تا سر جلال آل احمد آمدم. بعد هم تا سر کردستان سوار شدم.
تقریبا 15دقیقه و خیلی راحت.
یا الله
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
8
5
بجه ها جون اینجا خیلیها تحصیلکرده اند و انگلیسی هم بلدند، خواهشا سعی نکنید بعضی چیزا رو جوری به رخ بکشید که آدم شک بکنه،منطورم به خانومی هست که امیدوارم خودشون متوجه شن
ashena12
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
23
8
سلام استاد
خسته نباشید
b22
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
20
22
دیشب اولین جلسه تشکیل شد
من که خیلی شاکرم ایشالا بتونیم پربار کلاسو ادامه بدیم
الحمدلله
جای اونایی که نبودن خالی...
taranom
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
0
0
سلام.کلاس دیروز خوب بود.به نظر من با اون صحبتهایی که حاج آقا دیروز کردن این کلاس برای من خیلی مفید باشه.انشاالله توفیق داشته باشم تو همه جلسات سر وقت حاضر بشم.ممنون از تحمل ما.التماس دعا
simindukht
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۶
25
20
سلام و خسته نباشید
کلاستون پربار و مفید بود ،وقتی اونجا بودم فکر کردم چیز زیادی یادنگرفتم، ولی هرچی که میگذره و اون حرفارو مرور میکنم میبینم خیلی چیزا یاد گرفتم
ممنون و خسته نباشید
primavera
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۷
35
6
سلام استاد
خیلی کلاس خوبی بود.
ممنون بابت همه چیز.
hanieh 1400
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۸
0
0
سلام حاج اقا
خیلی خیلی دستتون درد نکنه...
ما که کاری نمی تونیم بکنیم جز اینکه تلاش کنیم شاگرد خوبی براتون باشیم و دعای خیر در حق تان کنیم...
از حرفای جوونای هم سن من هم ناراحت نشین توروخدا.
بعضی موقع هابه فکر راحتی خودمانیم ویادمون می ره که شما در حق ما لطف میکنین !
اجرتان با باری تعالی...
zarafshan
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۰۹
11
3
سلام خدمت هم کلاسی ها
چند تا نکته به نظرم رسید که گفتم با شما در میون بگذارم:
یک، انتظار داشتم وقتی حاج آقا روی سن میرن به احترام ایشون بایستیم، که این اتفاق نیافتاد و برام جای تعجب بود
دوم، سوالی که چند بار تکرار شد و برام جالب بود بحث هدف گذاری کلاس ها بود، شما وقتی رفتید اول دبستان با معلمتون راجع به هدف گذاری صحبت کردید؟ شاید بعضی وقت ها لازم باشه سکوت کنیم و دستمون رو بدیم به استاد تا ما رو پله پله بالا ببره
سوم، ذهن اکثر ما عادت کرده به آماده خوری، یعنی استاد یک مبحث رو پشت سر هم بیان کنه، ما هم به ذهن بسپاریم و حالا اگر یک نفر بخواد چند تا بحث رو توی ذهن ما باز بگذاره نمی تونیم دنباله و ربط حرف ها رو متوجه بشیم
انشالله بتونیم این نعمت رو حفظ کنیم؛ الحمد لله
myredlove
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
با سلام
خوشحال شدیم از دیدن دوباره تون توتلویزوین
یه جورایی فکر کردم نوع دیگه ی کلاس مجردها مخصوص ما شهرستانیهاست ...
mahsa22
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۰
0
0
سلام
با نظر اقای محمد مهدی زرافشان خییلیییی موافقم،و نکته تاسف انگیز این بود که من که بی خیاله جمع کسیر [کثیر]دخترا بلند شدم کناریها اولش یه جوری نگام کردن که انگار تاحالا واسه استاداشون بلند نشدن!واقعا جای تاسفه که نسل ما حتی یه احترام ساده به استاد رو هم بلد نیستن.
ghmojtabam
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۳
0
0
به نام خدا
سلام
میشه این درخواست رو عاجلانه داشته باشم که یکی از اعضاء گروه اجرایی با من تماس بگیرند؟
واقعا لازمه، ببخشید چون شماره هیچکی رو ندارم.
ممنون میشم سریعتر باشه،مرسی
مائده آسمانی
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۶
20
3
سلام دوستان فکر کردم فرازی از دعای شعبانیه که به دل خودم نشست برای شما هم بنویسم:
الهی اگر مرا به آتش دراندازی به گروه اهل آتش میگویم که تو را دوست میدارم
صنم
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
0
0
سلام حاج آقا
میشه لطف کنید و اگر امکانش هست چکیده ای از مطالب کلاس رو تو سایت هم بگزارید که ما هم کمی از حسرت دربیاییم؟؟
البته در صورتی که فک میکنید میتونه مفید باشه.
ممنون از همه زحمات و احساس مسئولیت هاتون
دلتنگ و خسته
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۰
15
3
[b]سلام كاش براي كساني كه نميتوانند در كلاسها شركت كنند توي سايت بنويسيد تا كمي ياد بگيرند.باتشكر[/b]
سیده زهرا
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۲
0
0
سلام استاد . بابا کلی مرسی . حالا تکلیف ما چیه که نمیتونیم حضوری تو کلاساتون باشیم اما از طرف دیگش تشنه صحبتای شما؟
اکسیژن
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۱
8
8
سلام
خسته نباشید
من به تازگی دارمبرنامه پارکملت رو پیگیری می کنم
اما دلم میخاد با اسلام مهربان شما بیشتر آشنا بشم.
اسلام پدران و مادران ما خیلی زمخت و بیروح شده!!!
هادی خامنه
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۴
10
10
بسمه تعالی 14-5-1390
با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه عزیزان، نکاتی راجع به طرح پذیرش مهمان و شرایط کلاس مجردها خدمتتان عرض می شود:
این طرح درپی مذاکره برخی خانواده ها با حاج آقا و برای همراهی افراد یک خانواده مثل خواهر یا برادر با برادر یا خواهرشان که در روز ثبت نام نبودند مورد پذیرش استاد محترم قرار گرفته است و مغتنم است.
1. عضو جدید یا همان مهمان؛ باید مجرد، جوان و از لحاظ روحی و روانی نرمال باشد ( اعتیاد، روان پریشی، اسکیزوفرنی، پرخاشگری، کم تحمل بودن و سریع واکنش دادن نباشند. و تظاهر به بی دینی و بی اعتقادی هم نداشته باشد)
و براساس هم فکری و رای کلاس شرای سنی؛
برای آقایان متولدین 65 تا 70 و
برای خانمها 65 تا 72 می باشد.
2. اما معرف؛ فقط کسانی که سه جلسه پیاپی در جلسه حاضر بوده اند می توانند فرد یا افراد جدیدی را برای ورود به کلای مجردها توجیه و برای پذیرش به سرگروه خودش معرفی کند.
3. فرد معرفی شده فقط یک جلسه مهمان است و در مباحث آن جلسه مشارکت نمی کند تا با فضا آشناتر شود، تا توسط سرگروه معرف و سرگروهِ گروه سنی مهمان پذیرش و ثبت نام نهایی شوند.
4. مهمان می بایست توسط افراد معرف توجیه شده باشند و شیوه اداره کلاس توسط استاد، سبک تدریس ایشان و نحوه ارائه مطالب، چگونگی مشارکت اعضای کلاس در فعالیتها و شرایط عمومی کلاس به آنها انتقال داده شود.
5. معرف و مهمان حداقل نیم ساعت زودتر از شروع کلاس در محل حاضر باشند
6. در موارد خاص و بروز مشکل به اینجانب و یا سرکار خانم صیدی مراجعه بفرمایید.
mehrnazyekta
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
44
14
با سلام
آفای محمد هادی من تاره همین الان متوجه کلاسها شدم چجوری میتونم شرکت کنم چون فردی رو نمیشناسم
با تشکر
20.05.90
نیمه پنهان ما
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
158
20
لطفا هر کسی که در جریانه جواب بده!
ماها که تو این کلاس ها ثبت نام نکردیم که ظاهرا نمیتونیم تو کلاس ها شرکت کنیم؟ نه؟
آیا کلاس دیگ ای بنا هست که دوباره شروع بشه؟
90/5/20
یاس کبود
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
44
6
سلام
استاد پس سن بالا ها چی؟
ما را در یابید
تو مرکز مشاوره میدین؟
ممنون 90/5/20
فرزند خاک
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۹
12
6
سلام استاد
استاد اگر امکانش هست این کلاسها بعد از تهران در شهرستان های دیگه هم تشکیل بدید 90/6/9
afsoon68
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۲
54
12
سلام یه لطفی کنید کلاسها رو تو شهرستان ها هم برگزر کنید
خدا خیرتون بده 90/6/12
التماس دعا
salim559
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
0
سلام
می خواستم بدونم لینک ثبت نام جدید کلاس مجرد ها که تا 7/7/90 مهلت ثبت نامش هست کجاست؟
لینک موجود در صفحه به
http://www.shahab-moradi.ir/akobook/viewtype,0/Itemid,34/id,88511/
جایی را برای ثبت نام نداره.
با تشکر
fakari
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
10
4
منم میخوام شرکت کنم خیلی خیلی خیلی اجتیاج دارم بچه ها بگین کجا ثبت نام میکنن. ...
ممنون میشم کمک من بکنید.
zoha68
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۹
4
4
سلام لطفا به من بگید که آیا در کلاس مجردها تفکیک جنسیتی شده یا نه چون در سایت دیدم نوشته جداست ولی مسئول ثبت نام گفت نه فعلا مختلطه لطفا خبر دهید که بالاخره کدومه؟
erfmit
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۰
36
10
من که خیلی خیلی دلم میخواد در این کلاس شرکت کنم ولی نمیتونم و فاصله مسافتی زیاده !!!!!!چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
innovative
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۲
28
22
سلام من تازه با این دوره ها اشنا شدم.خواهشی داشتم اگه امکانش هست زودتر از5 شروع بشه تا مثل منی که از راه دور می خواهد بیاد شب موقع برگشت به مشکل نخوره.22/6/90
shadi nazari
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
8
2
salam
pedaro madare man be dalile makane bargozarie kelas ejaze sherkat dar kelase mojaradha ro behem nemidan chon manzele ma pasdarane.lotfan ya rahnamaim konid ya kholase matalebi ke dar kelas matrah mishavad ro dar ekhtiare ma bogzarid.
ba tashakore faravan az hojatol eslam valmoslemin moradi
marzi
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۰
0
0
سلام،من یکشنبه ها تا ساعت 4 کلاس دارم،چه جوری از مفتح می تونم بیام تالار شمس،اگه راهنماییم کنید و خدا توفیق بده ایشاالله ثبت نام می کنم.
2011-09-21
Lost
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
44
2
سلام
تا به حال که بیش از 10 جلسه از کلاس میگذره مطالب مفیدی رو از شما یاد گرفتم
ان شالله کسالتتون برطرف بشه و با همت بچه ها کلاس ادامه پیدا کنه
123456s
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
14
10
سلام خسته نباشید
1.[b]تاریخ[/b] ثبت نام کلاس مجرد ها بعد از 10 مهر 90؟
2.ممکنه نتیجه را میل کنید: mkhesali@gmail.com

ممنون
10/7/90
phoenix firee
۰۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
468
4
سلام اقای مرادی عزیز
می خواستم درمورد نظری که در باره ازدواج و اشتغال و سربازی داشتید انتقاد کنم
برای فقط من دانشجو که می خوام ادامه تحضیل بدم و برای گرفتن دگتری باید کم کم 10 سال درس بخونم هم همین نظر رو دارین ؟
شما که نخبه جامعه هستین این نظر رو داشته باشبد دیگه ما به کی امید داشته باشیم
شما که این رو میگین دارین فقط با دید مثلا جلو گیری از برخی مشکلات در زندگی جوانان این رو میگین
ولی به اون طرف قضیه که زیاد شدن مفاسد اجتماعی و افزایش سن ازدواج هست نگاه
نمی کنین
به نظر من اصلا باید جوان ها زندگی رو با مشکل شرو کنن تا قدر اون چیزی رو که باهم به دست میارن رو بدونن
اکثر طلاق هایی که من اطراف خودم میبینم از یکی ندونستن ارزش زندگی مشترکه
و دومی دوستی های خیابانی
که هردوش تقصیر والدینه
nano
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
0
0
با سلام.
اگر مطالب عنوان شده در مطالب کلاسی را به صورت کتاب یا سی دی ارائه کردین، لطفا نام آنها را ذکر فرموده و نحوه تهیه آنها را نیز بفرمایید.

2012-08-02 17:46
saeedeh...
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
0
9
سلام استاد با خواندن این نظرات خیلی تاسف خوردم که چرا از اولین جلسه نبودم.چون از وقتی در کلاس شرکت میکنم صفت های خوبی الحمدالله به زندگیم اضافه شده که با وجودشون از زندگی راضی هستم
خیلی ممنونم ازتون
اجرتون با سید اشهدا
حدیث
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
0
0
سلام
وقت بخیر
ی سوال؟این دوره شامل چند جلسه هست؟
ممنون
التماس دعا
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ داینامیک است و بستگی به افراد دوره جدید دارد بنابراین نامعلوم است.
Fateme
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
سلام استاد عزيز
بي صبرانه منتظر شروع دوره ي جديد كلاس هاتون هستم
ميخواستم بدونم كه زمان ثبت نام دوره ي جديد چه زماني هستش ؟
ارسال نظر
ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها
سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب