جمعه , ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۴۱
منتشر شده در: برنامه ها » کلاس
مطالعه دقیق جزییات این برنامه، مؤکدا توصیه می شود. کلاس مجردها؛ جلسه دوم دوره دهم [جلسه ۲۲۰] ملاحظات: ۱. فقط عزیزان دوره دهم و اعضاء گروه اجرایی می توانند شرکت کنند. ۲. کلاس مجردها عمومی نیست و اعضاء از قبل ثبت نام کرده و در مصاحبه حضوری پذیرفته شده‌اند. پس اگر ثبت نام نکرده‌اید و یا در مصاحبه حضوری پذیرفته نشده اید شما مجاز به شرکت در این دوره نیستید. ۳. اگر ...

سلام

مطالعه دقیق جزییات این برنامه، مؤکدا توصیه می شود.
کلاس مجردها؛ جلسه دوم دوره دهم [جلسه ۲۲۰ ]

یکشنبه ۱۴۰۱/۰۲/۲۵

ساعت ۱۶ تا ۲۰

البته حتما لازم است قبل از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن حاضر باشید. 

آدرس: خیابان حافظ، نبش سمیه، ساختمان حوزه هنری؛ تالار سوره

ملاحظات:

۱. فقط عزیزان دوره دهم و اعضاء گروه اجرایی می توانند شرکت کنند.

۲. کلاس مجردها عمومی نیست و اعضاء از قبل ثبت نام کرده و در مصاحبه حضوری پذیرفته شده‌اند. پس اگر ثبت نام نکرده‌اید و یا در مصاحبه حضوری پذیرفته نشده اید شما مجاز به شرکت در این دوره نیستید.

۳. اگر برای این دوره ثبت نام کرده‌اید ولی به هر دلیلی در مصاحبه حضوری شرکت نکرده اید در صورت تمایل می‌توانید در روز های آتی از مرکز مشاوره زندگی بهتر برای شرکت در مصاحبه درخواست وقت کنید. مصاحبه برای کلاس مجردها نیز رایگان است.

۴. اگر به هر دلیلی برای دوره دهم ثبت نام نکرده اید، با توجه به شروع دوره و پایان مهلت ثبت نام، می‌توانید در لیست انتظار دوره یازدهم ثبت نام کنید. برای این کار یادداشت ثبت نام دوره دهم را کامل بخوانید و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

۵. دیدن این [مستند] ۱۴ دقیقه ای از کلاس مجردها را که عزیزان شبکه خبر زحمت ضبط و پخش آن را کشیده اند ، به همه خوانندگان این صفحه توصیه می کنم.

۶. با توجه به سوالات منتقدین بالفطره! تکرار می کنم تمامی این جلسات رایگان بوده و هست. از بیان و تکرار این موضوع خجالت می کشم اما مکرر در این باره قضاوتِ نابجا! و یا سوال می شود.

۷. در تمام جلسات قرآن جیبی خودتان را همراه داشته باشید و قبل از شروع جلسه به اندازه زمان حضورتان تا شروع جلسه قرآن تلاوت کنید و با هم کمتر گفتگو کنیداین نکته را مهم تلقی بفرماییدبه ویژه حتما یک سوره یس بخوانید و ثوابش را به صدیقه کبری سلام الله علیها اهدا کنید.

۸. اعضاء دوره دهم هر سوالی دارید بنویسید، اینجا پاسخ می‌دهم.

 اگر در جریان کلاس مجردها نیستید، این لینک و لینک های متن آن را بخوانید:


به پیشگاه حضرت امام موسی بن جعفر صلوات
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۵
مقدس
۱۴۰۱-۰۲-۲۴ ۰۰:۴۶
0
0
سلام
با اینکه هنوز قسمتم نشده در این دوره حضور پیدا کنم میام هر روز چندبار چک میکنم که ببینم برقرار شده دوباره کلاس و
خداروشکر میکنم و
اشک شوق در چشمام جمع میشه میبینم این روزا رو که کلاس بعد از این همه روز که از دست رفت برقرار شده و دوستانم و عزیزان دوره دهم در کنار هم توفیق حضور پیدا کردن
ان شاءالله سلامت و عاقبت بخیر باشید استاد مهربانم همراه خانواده عزیزتان و شاگردان قدیم و جدیدتان
دعاگوی همگیتان هستم .
الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُم
محب هستم
۱۴۰۱-۰۲-۲۴ ۱۲:۱۳
0
0
سلام استاد وقتتون بخیر
...
ممنون از زحماتتون
زینب
۱۴۰۱-۰۲-۲۴ ۱۲:۴۰
0
0
سلام حاج اقا وقتتون بخیر
استاد ما اگه در این اثنا خواستگار برامون بیاد و نامزد بشیم دیگه نمیتونیم کلاس رو شرکت کنیم؟
از بچه های دوره ده هستم
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ نه ازدواج هم کنید ادامه دارد حضور و عضویتتان در دوره. فرمایشتون منو یاد احلام و جنابخان انداخت سرچ کنید پیدا می کنید.
هانیه سادات کطائیان
۱۴۰۱-۰۲-۲۴ ۱۵:۴۳
0
0
خیلی خوشحالم از شروع دوباره کلاس
ذوق دارم برای یکشنبه‌ها...
ارادتمندیم استاد
سعیده فرهنگی
۱۴۰۱-۰۲-۲۶ ۱۴:۵۳
0
0
سلام خدمت استاد بزرگوار ‌ . من از بچه های دوره ی پنجم هستم و توفیق حضور متوالی در دورهای ۵ تا ۹ رو داشتم . دیروز هم به لطف کادر اجرایی توفیق داشتم در کلاس باشم و بعداز دوسال و نیم دوری از کلاس واقعا حس خوشایندی داشت دیدن شما و نکات پدرانه تون . دلم میخواست پای میکروفون به بچه ها بگم میدونم خیلیهاتون الان تو دلتون میگین چقدر با تصوراتمون فرق داشت دیگه نمیایم ‌. همین حسو منم داشتم روز اول کلاس اما یه حرف شما منو تو کلاس نگه داشت که فرمودین چند وقت دیگه تفاوت خودتونو با بقیه احساس میکنین .ودقیقا همینطور شد و این فاصله ی تربیتی روز به روز بیشتر شد . خدا برای ما حفظتون کنه .
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: