ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

ثبت نام دوره تازه کلاس مجردها

سلام با توجه به ظرفیت ثبت‌نام بسیار محدود دوره جدید یعنی دوره دوازدهم، چون تعداد قابل ملاحظه‌ای از اعضا دوره یازدهم هم به دوره بعد منتقل می شوند؛ برای این دوره جدید، افراد جدید صرفا از طریق لیست انتظار ثبت نام می شوند وبه تدریج مصاحبه و پذیرش می‌شوند و این روند ادامه دارد. تمامی این مراحل و کل کلاس مجردها رایگان بوده و هست....برای اطلاع بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.
ادامه مطلب
۲۰۶۰۵
بازدید
يکشنبه , ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۱۷
منتشر شده در: یادداشت ها » جهت اطلاع
از لحظه‌ای که تستم مثبت شد برای جلوگیری از نگران کردن دیگران، تصمیم گرفتم تا کسی غیر از خانواده و مادرم از بیماری‌ام مطلع نشود اما
سلام
الحمدلله به دعای شما دوستان و عزیزان، حالم خوب است و از روز عید قربان دوره قرنطینه ام تمام شده.
از لحظه‌ای که تستم مثبت شد برای جلوگیری از نگران کردن دیگران، تصمیم گرفتم تا کسی غیر از خانواده و مادرم از بیماری‌ام مطلع نشود اما چند روز بعد یعنی در روز یازدهم یا دوازدهم بیماری‌ام، موضوع رسانه‌ای شد و خبر دست به دست چرخید. خب شاید لغو چند برنامه ام در آن روزها که در اغلب در فضای باز اجرا می‌شدند و یا پخش آرشیوی برنامه آیینه خانه یا هر عامل دیگری موجب این امر شده بود؛ نمی‌دانم اما خبر موجب خیر شد و از رسانه‌ها باید تشکر کنم چون غیر از اطرافیان و دوستان نزدیک، صدای برخی از دوستان قدیمی را شنیدم که شماره‌ای از آنها نداشتم و یا برخی از اهالی علم و هنر و سیاست که همیشه سرشان شلوغ است و مهم‌تر از همه دعای پرخیر و برکت شما بود که در آن روزهایی که شدیدا ضعف داشتم، به موقع به امدادم آمد. الحمدلله رب العالمین
الحمدلله از آن روزها روز به روز بهتر شدم هرچند ضعف دارم و می‌گویند این ضعف با نوسان و تناوب شاید حالا حالاها ادامه داشته باشد چون تمام ابعاد و زوایای این بیماری مرموز کووید۱۹ هنوز برای اطباء و متخصصان هم آشکار نیست لذا این شاید و اما اگر ها هست. باز هم دعای شما کارساز است.
به توصیه یکی از اطباء محترم چند نکته را از باب تجربه‌ این ایام، خدمت شما عرض می‌کنم و چند توصیه از باب تواصی:
۱. خطر کرونا را جدی بگیرید و دیگران را هم توصیه کنید مراقبت از خود و خانواده و رعایت فاصله اجتماعی
۲. همچنان زدن ماسک و شستشوی دست مهم است.
۳. انتقاد از وزارت بهداشت در این شیوه و این میزان واکسیناسیون دردی از هیچ بیماری دوا نمی کند مانع ابتلاء هیچ فرد سالمی هم نمی‌شود. پس خودتان مراقبت کنید.
۴. برخی در تماس‌ها به من می فرمودند که «خب خیالت راحت تا دو سه ماه دیگر ماسک لازم نیست بزنی. چون مصونیت داری» هم سرچ کردم و هم پرسیدم؛ اصلا این تلقی درست نیست! پس ان‌شاءالله که مبتلا نشوید اما در صورت ابتلا حتما بعد از ابتلا و طی دوره قرنطینه ماسک بزنید.
۵. از معاشرت با افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را پس از ابتلای ۱۹۴میلیون نفر و درگذشت بیش از چهار میلیون نفر در کشورهای گوناگون که ثبت شده (آمار ثبت نشده ها را که نمی‌دانیم) و بعد از این همه بیماری و مرگ و میر همچنان این بیماری را شوخی و توهم و رعایت پروتکل‌ها را دور از منطق و یا ناشی از ترس و وسواس و سوسول‌بازی می‌دانند رعایت نمی کنند؛ جدا پرهیز کنید و پروتکل ها را رعایت کنید و مراقب سلامتی و جان اطرافیان‌تان باشید.
۶. به علائم شروع بیماری حساس باشید و به آنها توجه کنید و در صورت بروز علائم که با سویه های مختلف کووید ۱۹ از آلفا و بتا و دلتا و گاما تا -خدای ناکرده- اُمگا؛ دیگه تقریبا شامل همه چیز می‌شود با پزشک‌تان مشورت کنید. 
علائم از گلو درد، سردرد، سرفه، عطسه، آبریزش بینی و مشکلات بویائی و مشکلات گوارشی و غیره شاید عادی و خفیف به نظر برسد اما شاید همان آرامش قبل از طوفان باشد و یا همان گلوله برفی‌ست که یک بهمن به راه می اندازد. متاسفانه کم نیستند کسانی که با همین ساده انگاری، جان عزیزان خود را ناخواسته به خطر انداخته‌اند، مثلا گفته خوبم فقط سرم درد می کنه و رفته دیدن پدر کهنسال و موجب ابتلا و مرگ آن عزیز شده. پس لطفا مراقب علائم کوچک باشید مثلا در تابستان احتمال سرماخوردگی نباید و نباید احتمال اول ذهن شما باشد! در هر علامتی اولین احتمال کروناست! فورا با یک طبیب ترجیحا پزشک خودتان یا تلفن ۴۰۳۰ شرح حال تان را در میان بگذارید، حتی اگر قبلا مبتلا شده اید و یا اگر واکسن دریافت کرده اید. من واکسن نزده‌ام اما این چند روزه بسیار شنیدم کسانی که واکسن زده‌اند و مبتلا شده‌اند. (و در توضیح این مسئله اطبا متفقا می گویند واکسن از شدت بیماری و مرگ جلوگیری می کند و مثلا فلان شخص (اشخاص مختلف) با این شرح حال اگر واکسن نزده بود طبق تجربه ما از دست می رفت.)
۷. اگر واکسن گیرتان آمد بزنید. منظورم از دلال و روش‌های نامطمئن و بدون ثبت کدملی یا پاسپورت نیست! اما حتما با مشورت پزشک و توجه به هشدارها و توصیه‌های شایع در خصوص قبل و بعد دریافت واکسن، اقدام به دریافت واکسن کنید.
۸. امروز دانستن این مطلب که «بالا بودن سطح ویتامین دی (Vitamin D) در سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی و سرعت بخشیدن به بهبودی نقش بسزایی دارد و هرچقدر سطح ویتامین دی پایین‌تر باشد، ایمنی بدن ضعیف‌تر و احتمال ابتلا بیشتر خواهد شد» یک نکته‌ایست که همه می‌دانند و نکته ای از دانستنی های رایج و معمولی و اصطلاحا اطلاعات عمومی است نه یک مطلب صرفا تخصصی پزشکی، پس حتما از میزان ویتامین دی خود با یک آزمایش خون ساده اطلاع داشته باشید و عدد آن را بدانید. در همان برگه آزمایش خون رنج نرمال آن را نوشته بخوانید. و نیز ویتامین ب۱۲
۹. اگر مبتلا شدید نترسید و مراقب سطح نگرانی و اضطراب‌تان باشید دقت بفرمایید تا امروز و این ساعت 176,307,742 نفر بهبودی پیدا کرده‌اند. و شانس بهبودی شما بسیار بالاست. به خودتان امید و انرژی بدهید.
اضطراب و ترس به شدت ما را آسیب‌پذیر می‌کنند پس خردمندانه و ارادی به خودتان آرامش بدهید و بر ترس غلبه کنید. و اگر مهارتش را بلد نیستید حتما بیاموزید.
۱۰. تجربه کردم که نوشیدن مداوم مایعات گرم در بیماری کرونا معجزه می کند. آب و دمنوش خصوصا دمنوش بابونه و ... اما اینکه چه نوع دم کرده‌ای را بنوشید و یا از چه دم کرده یا دمنوشی پرهیز کنید را از پزشکانی که تخصص طب سنتی دارند یا تخصص تغذیه دارند بر اساس شرح حال شخصی خودتان بپرسید و یا به همین بابونه و آویشن به نسبت سه به یک اکتفا کنید که از بسیاری از اطباء شنیده‌ام. یعنی سه لیوان از دمنوش بابونه و یک لیوان آویشن . اصلا اصراری ندارم چه بنوشید اما داشتن یک فلاسک آبجوش و یک کیسه از دمنوش بابونه کنار دست‌تان جزء لوازم قطعی برای تسریع درمان و جلوگیری از شدت آن است. مکرر بنوشید برخی از بیمارانی که زود بهبودی پیدا کرده اند می گویند روزی بیش از ده مرتبه برای دفع ادرار به دستشویی رفته اند. این خیلی مهمه.
۱۱. شستشوی بینی و حلق و قرقره آب نمک رقیق یا سرم شستشو به نحو صحیح یعنی کشیدن آبِ نمک از بینی و خارج شدن آن از حلق و دهان؛ از هر سوراخ بینی مجزا بسیار مهم است و موکدترین سفارش های پزشکم در روزهای اول بود و می‌گفت اگر مریض هیچ کاری نمی‌کند از این غفلت نکند.
و چقدر این کار ساده از تجمع و تکثیر ویروس در پشت حلق جلوگیری می کند (یعنی همان جایی که، نمونه گیری تست پی سی آر، را از همان جا انجام می دهند) و عجیب اینکه خیلی ها این کار ساده را بلد نیستند و این ضعف آموزش است. البته برخی هم مشکلاتی دارند مانند مشکلات بلع که معذورند اما همه که این جور مشکلات را ندارندو متاسفانه تنبلی می‌کنند.
در خصوص این تجربه مفید شما حتما با پزشکتان مشورت کنید. 
من اولین بار در سفر حج سال ۸۳ که ماسک هم زده بودم و رعایت می کردم، اما بیمار شدم و ریه‌ام به خس خس افتاد و یکی از اطباء متخصص ریه از بیمارستان مسیح دانشوری به من این توصیه ی شستشوی حلق با آب نمک را کرد که به طرز عجیبی بهبودی حاصل شد. و همیشه برای جلوگیری از سرماخوردگی در سفرهای گوناگون در فصول سرد از این توصیه مفید بهره برده‌ام.
البته استمرار در این کار مدنظرم نیست، به مزاح باید بگویم یک وظایفی هم خود بدن و سیستم ایمنی دارد که به این همه کمک در تمام ایام نیاز نیست اما در ایام ابتلا به کرونا بسیار مفید است. 
و حتما در انجام این کار، مراقب فشار خون باشید! و اگر پرفشاری خون دارید با تایید پزشک انجام دهید. حتی اگر لازم شد نمک را کاملا از غذا حذف کنید این کار را بکنیدخصوصا روزهای نخست. 
۱۲. تجربه مفید دیگرم که شاید موضوع مقاله علمی یک پژوهشگر این حوزه بشود اگر تا به امروز نشده، موضوع استفاده از قطره سدیم کلراید 0/65% یا قطره آب نمک بینی (مثل قطره چشم) به نحوی که سر را روی بالش به عقب برده و چانه را بالا بیاورید و قطره را تا انتهای سوراخ بینی برده و قطره را بچکانید به نحوی که تلخی آن را در حلق احساس کنید خصوصا قبل و بعد از خواب. تجربه است. اگر دکترتان گفت حرام است انجام ندهید. ولی معرکه است. تمام ملاحظات شماره هشت برای این هم هست که مراقب فشار خون باشید و دائمی استفاده نکنید و فواید دیگری هم دارد.
۱۳. لطفا با پزشک خود نجنگید! مثل رفتار ما با اپلیکیشن های مسیر یاب؛ هر راهی را می گه برخی از هموطنان ما می گویند نه اشتباه می کنه کوچه فلان و فرعی فلان بهتره
به پزشکی مراجعه کنید که به او اعتماد دارید و خود درمانی نکنید. و در مصرف داروها جدی و مصمم و منظم باشید.
مثلا پزشک محترمی برای شما داروی فاموتیدین و یا ملاتونین را در بین داروهای دیگر تجویز می کند طبق دستور نوش جان کن! نگو این اشتباه است این برای کاهش اسید معده و یا دیگری برای خواب است و ... این احتمال را بدهید که در تحقیقات و شاید کاملا تصادفی به این نتیجه رسیده‌اند که این داروها در ده روز اول بیماری از تکثیر ویروس جلوگیری می کنند.
۱۴. واقعا در ایام بیماری استراحت کنید. مطالعه، تماشای تلویزیون و وب گردی و گردش در اینستاگرام و هر سرگرمی و دل‌مشغولی را تعطیل کنید و به چشم و فکر و روح خود استراحت بدهید و خلاصه غیر از غذا خوردن و عبادات واجب؛ وقت‌تان فقط صرف نوشیدن مایعات و رفتن به دستشویی شود پس استراحت کنید و نوشیدن دمنوش بابونه و گاهی آویشن
۱۵. در خوردن غذا تجربه خیلی مهمم تجربه خیلی از دوستان بود از جمله آقای دکتر فیروزی که متخصص قلب هستند و صاحب نظر در طب سنتی و آن خوردن سوپ هویج و بلغور گندم و ... است. سرچ کنید دستورپختش را پیدا می کنید. اگر با کره سنتی پاستوریزه بپزید بهتر هم هست. تکرار می کنم هیچ قطعیتی اطبا در این خصوص تغذیه در کرونا ندارند اما این توصیه برای من ضرری نداشت باز هم با پزشک معالج تان مشورت کنید. و دقت بفرمایید توجه به هشدارها مفید است مثلا چند پزشک کلاسیک و سنتی گفته اند «در ایام ابتلا به ویروس کرونا اصلا لبنیات، فست فود، غذای سنگین و نوشابه نخورید» یا در هفته اول نان و برنج نخورید فقط سوپ بخورید پنج وعده شش وعده و ... توجه و انجام و مراعات این هشدارها خردمندانه است مگر آنکه پزشک معالج تان دستور دیگری بدهد. 
۱۶. الان که سالم هستید دعای هفتم صحیفه و یا دعای سریع الاجابه را برای بیمارانی که هیچ احوال پرس و دعاگویی ندارند بخوانید و البته برای تمام بیماران و برای خودتان در روایاتمان هست که در روز گشایش برای روز سختی دعا کنید و ذخیره کنید.
۱۷. و آخر هم؛ صلوات بر محمد و آل محمد.

مجددا از تمامی اقوام و دوستانم و عزیزانم و سرورانم که مستقیم و غیرمستقیم احوالم را پرسیدند و دعا کردند صمیمانه تشکر می کنم و برای صحت و عزت و عافیت همگی دعا می کنم.

التماس دعا
شهاب مرادی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸۵
انتشار یافته: ۱۱۲
سیده زهرا
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۰:۳۶
0
0
سلام حاج آقا. الحمدلله که رفع شد ما دائما دعاگوی شما بودیم. کی تشریف میارید کلاب هوس صداتون رو بشنویم؟
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ممنونم. کلاب هاوس را همینجا در بخش برنامه ها اعلام میکنم.
رودكي
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۰۶
0
0
سلام، الحمدلله كه بهتريد، ممنونم از تك تك نكات و توصيه هاي بسيار مفيدي كه فرموديد، الهي كه در پناه خدا، هميشه سلامت باشيد
حديثه جمالى
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۰۷
0
0
سلام استاد خيلى خوشحال شدم كه خبر سلامتى تون رو دادين انشالله هميشه سلامت و برقرار باشين

ممنون از مطالب مفيد و مستندتون
مینا شیخانی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۰۹
0
0
سلام استاد، چقدر خوشحال شدم بعد از مدت ها دیدم تو سایتتون مطلب گذاشتید. یاد روزهای کلاس مجردها افتادم که هر جلسه رو میومدیم از سایت چک میکردیم.
ان‌شاءالله که این بیماری هر چه زودتر از کل جهان بره و بتونیم دوباره از صحبت‌هاتون استفاده کنیم. الهی که سلامت باشید و روز به روز بهتر بشید.
زهرا وظیفه
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۱۳
0
0
حاج آقا خداروشکر که بهترید. خدا همه ی بیماران را شفا دهد.
حورا نقوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۱۸
0
0
سلام حاج آقا . بلا از شما و همه مومنین دور باشه انشاله . به امید سلامتی و شفای عاجل
سلحشور
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۲۰
0
0
سلام خدمت استاد نازنین
الحمدالله رب العالمین که سلامتی و عافیت بدست اوردین
ان شاالله همیشه سلامت باشین
ممنون از بابت تجربیات و نکاتی که فرمودین
همچنان دعاگوی تان هستیم
فاطمه صنعت
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۲۷
0
0
سلام و ارادت
الحمدلله که حالتان بهبود پیدا کرد ، بسیار نگران احوالتان بودیم و دعاگویتان. انشاءالله که همیشه سلامت و تندرست باشید و خداوند تمامی بیماران را شفای عاجل عنایت فرماید
مولوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۱
0
0
سلام. الحمدالله که بهبودی کامل حاصل شده و خوب هستید. خدا رو شکر
صبح در حرم امام رضا نایب الزیاره بودم.

همیشه در درع حصینه الهی محفوظ باشید
شادی نظری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۱
0
0
سلام.
خدارا هزار مرتبه شکر که بهتر هستید. بشرط لیاقت دعاگوی شما هستیم و ان شاءالله هرچه زودتر بهبودی کامل حاصل بشه.
ممنون که با وجود ضعفی که فرمودید دارید، همچنان به فکر مردم هستید و اطلاعات فوق العاده مفیدی در اختیار مخاطبین گذاشتید.
مادر من هم آذرماه پارسال مبتلا و بستری شدند دربیمارستان دانشوری و دقیقا طبق فرمایشات شما و به گفته ایشان نوشیدن مایعات گرم و آب جوش روند بهبودی را تسریع کرد. و خوردن بادام هم پس از مرخص شدنشون از بیمارستان مقداری ضعفشون را جبران کرد.
الهی که همیشه سلامت باشید و خدا شما و خانواده محترمتان را حفظ کند ان شاءالله.
marzie
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۲
0
0
سلام ان شاالله همیشه سلامت باشید حاج آقا. دعاگوی شما از بچه ها ی کلاس مجردها
الا سعداوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۵
0
0
چقدر خوشحال شدم که حالتون بهتره الحمدلله
ممنونم بابته توصیه های مفیدتون
عیدتون هم مبارک
پریسا احمدزاده
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۷
0
0
ان‌شاءالله سلامت باشید و هرگز مجدد درگیر این بیماری نشید
ممنون از توصیه‌ها
اهمیت سطح ویتامین D برام جالب بود.
فرخی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۳۹
0
0
سلام
بسیار نکات دقیقی فرمودید
ممنون از وقتی که گذاشتید
الهی که همیشه سلامت باشید
محدثه قربان زاده
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۱
0
0
سلام و عرض ادب و احترام خدمت استاد عزیزم
الحمدالله که حالا بهتر هستین و خدا میداند که چقدر ناراحت وهمچنین متعجب شدم که شما به این ویروس منحوس مبتلا شدین. چرا که من هیچ کس را به اندازه ی شما ندیدم که پروتکل های بهداشتی و رعایت کند و مراقبت کند .
حاج آقا ما همیشه بیاد شما بودیم و دل نگران شما به ویژه شب شهادت حضرت مسلم، چهره ی شما دائم جلوی چشمانم بود، شما همیشه حاجت خواه از حضرت مسلم هستیدو همیشه ارادت خاصی به ایشان دارید بنده حقیر برای شما و به نیت شما دعا کردم و از حضرت مسلم بن عقیل خواستم از آنجا که شما همیشه برای ما بمانند پدر می مانید و حق بسیار گردن ما دارید از حضرت مسلم سلامتی شمااستاد مهربان و عزیزان دیگرم که در بیمارستان بستری بودند و مثل شما مبتلا به کرونا بودند را خواستار بودم.
و مطمئن بودم که جواب میگیرم چرا که این ارادت و امیدواری رو شما بما یاد دادین .
ممنونم از مهربانی تان و آموزه هایی که در سایت تان نوشتین. این مهربانی همیشه شماست که بی منت به مردم اطلاع رسانی میکنید و دلسوزید . امیدوارم که هرچه زودتر شر این ویروس از جهان کم بشود.و اگر کسی مبتلا شد به سبک ترین شکل ممکن حتی ساده تر از یک سرماخوردگی مبتلا شود و رنج نکشد.
آرزوی قلبی و همیشگی من برای شما بدون هیچ اغراقی سلامتی و تندرستی و شادابی شما ست در کنار خانواده محترمتان .
ریحانه خرم
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۳
0
0
سلام و نور خدمت استاد عزیز و بزرگوارم
امیدوارم که شما و خانواده محترم‌ همیشه سالم و سلامت باشید و از هر بلا و مکروهی دور باشید.
ممنون که با وجود بیماری به فکر ما شاگردان و مخاطبان‌تون بودین. نکات بسیار مهمی رو مطرح کردید.

در این ایام به شرط لیاقت دعاگوی شما بودیم
و ان‌شاءلله همیشه در پناه اهل بیت (ع) باشید.
محمودزاده
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۴
0
0
سلام علیکم
خبر سلامتی احوال شما در این روزهای دلگیر؛ تسلی خاطری بهمون داد و
و از همه مهمتر اینکه باعث شد توی این روزای سخت بیشتر از پیش مواظب همدیگه باشیم.
از اینکه مثل همیشه نکات رو شفاف و با جزئیات فرمودین؛آجرکم الله.
خدا شما رو حفظ کنه انشالله
و به مدد خداوند تبارک و تعالی و به واسطه دعای شما
همه مریض ها لباس عافیت برتن کنند و همه مردم از شر این ویروس و هرنوع بلایی محفوظ و در امان باشند.
ایام بر شما مبارک انشالله استاد گرانقدر
التماس دعای فراوان
یاعلی
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۵
0
0
ان شاءالله که همیشه سلامت باشید
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۵
0
0
الحمدلله
ان شاالله هميشه سلامت و برقرار باشيد
زهره ملکی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۴۶
0
0
ان شاءالله که همیشه سلامت باشید
فاطمه رضائی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۵۲
0
0
سلام و عرض ادب
کطائیان
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۵۳
0
0
سلام استاد
الحمدلله که به سلامت از بیماری کرونا عبور کردید. بسیار نگران و دعاگو بودیم و هستیم. و ممنون که این‌همه وقت گذاشتید و تجربیات مفیدتون رو برامون نوشتید. خدا حفظتون کنه
عارفه كبير
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۵۴
0
0
سلام و عرض ادب استاد گرامی
خداروشکر که بهترید، ان‌شاءالله شفای عاجل و کامل با عافیت داشته باشید در کنار عزیزان
در این یادداشت ارزشمند هم طبق معمول از جنابعالی ادب و احترام و صبر آموختیم، خداوند حافظتون باشه
ان‌شاءالله هرچه زودتر این بیماری تموم شه و کلاس مجردها پر نشاط تر از گذشته برگزار بشه، واقعا دلتنگ کلاسیم
سایه‌تون سلامت و مستدام
مریم عسگری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۶:۵۸
0
0
سلام، الحمدلله رب العالمین که سلامتید
خیلی ممنونم از توصیه‌هاتون
خدا حفظتون کنه
Zakbari69
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۰۴
0
0
سلام و عرض ادب
خدارو شکر که بهتر هستید
ممنون از توصیه های جامع و کاربردی که فرمودید، ان شاءالله به زودی شاهد کاهش شیوع این بیماری باشیم؛ امروز هنگام تست خانم مهربانی که همراهم در صف بود نیز به جد مصرف دمنوش بابونه را پیشنهاد میکردند... ولی اکنون که در مطلب شما خواندم حتما مصرف میکنم
امین
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۰۵
0
0
الحمدلله - بسیار خوشحال شدم از خبر بهبودیتون ، سایه تون مستدام
محمد مهدی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۰۹
0
0
خوشحالم ‌که بهترید و سر ذوق از خواندن مطلبتان
زهرا توکلی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۰۹
0
0
سلام و عرض ادب
الحمدلله
ان شاءالله همیشه سلامت باشید
خیلی ممنون از توصیه های پدرانه‌تون و وقتی که گذاشتید.
زینب
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۱۶
0
0
پیشنهاد میکنم آب سیب میل کنید، پزشکان طب مدرن و سنتی بسیار توصیه میکنند، البته بر اساس تجربه خود بنده فوق العاده است، ان‌شاءالله سلامتی کامل بزودی بدست میارید.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ بله. ممنونم. آب سیب شیرین و آب هویج را توصیه می کنند.
فائزه محمدی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۲۵
0
0
سلام استاد
خداروشکر که بهتر هستید
الهی انرژی تون هم سریعتر به حالت اول برگرده
خیلی خوشحال شدیم و قسمت شد ما دوباره یکشنبه ها کلی مطلب ازتون یاد بگیریم
سایه اتون مستدام
پالیزدار
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۲۵
0
0
سلام.
این یادداشت فوق‌العاده دل‌سوزانه و خوب(که البته این سوال را هم ایجاد می‌کند چرا اطبای محترم یا رسانه‌ها به این خوبی چنین چیزی را منتشر نکرده‌بودند) دو خوشحالی داشت:
اولی و اصلی شنیدن خبر سلامتی شما و خانواده‌ی محترم
و در کنار اون به روز شدن این سایت خوووب

در پناه خداوند سلامت و شاد باشید و ان‌شاءالله بهبودی کامل و عاجل
التماس دعا
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام/ ممنونم
RazzieSani
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۲۵
0
0
سلام و ادب؛ خدا را هزاران بار شکر که رفع کسالت شده و بهترید، الحمدلله. و چقدر مهربانانه، با حوصله، و سخاوتمندانه تجربه و علمتان را در اختیار گذاشتید. خدا شما را حفظ کنه و از هر بلایی محفوظ و مصون باشید ان شاءالله
التماس دعا
فتح اله پور
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۲۷
0
0
سلام و درود پروردگار بر شما
الهی که سلامتی بر شما استوار باشد
خیلی خیلی ممنونم بابت توصیه های شیوا تون بسیار عمیق و دقیق خدا خیرتون دهد
ان شاالله به حق این اوقات عزیز و به مدد مولامون حضرت امیرالمومنین به زودی لباس عافیت بر تن همه بیماران شود
التماس دعا
یا حق
حسین
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۳۱
0
0
سلام.
الحمدلله.
ان شاء الله بهبودی کامل کامل حاصل بشه.
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
نوری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۳۸
0
0
سلام
خداروشکر که حالتون خوبه.
دعاگوتون بودیم.
فاطمه رضائی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۴۵
0
0
سلام و عرض ادب.الحمدلله که رو به بهبودی هستید . ممنون که مارو از احوال خودتون مطلع کردید‌.
ممنونم بابت تمام نکاتی که پدرانه و دلسوزانه فرمودید .
الهی که همیشه سلامت باشید و برقرار.
و ان شاءالله که تمام بیماران به زودی سلامتی کامل خودشون رو بدست بیارند.
التماس دعا
مریم پورغریب
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۱
0
0
سلام
الحمدلله رب العالمین که حالتون بهتر شده ممنون از اینکه توصیه های خوب رو با ما به اشتراک گذاشتید.
انشاالله به حق موسی بن جعفر همه بیماران به زودی حالشون بهتر بشه .
التماس دعا استاد عزیز
نادی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۵
0
0
سلام.
من مشهد بودم شنیدم که مبتلا شدید ، انشالله بلا ازتون دور باشه
امین الله خوندم و براتون دعا کردم
سلامت باشید
مهدا قاسمی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۷:۵۸
0
0
عرض سلام و ادب
چقدر خوشحالم که این روزهای سخت رو با عافیت پشت سر گذاشتید استاد. خبر درگیری شما با این بیماری برای همه شاگردان و طرفدارنتون سخت بود. ان شاالله بلا از شما و خانواده محترم و عزیزانتون دور باشه همیشه.
و چقدر این نگاه دقیق، تخصصی و علمی شما به همه مسائل مخصوصا مسائل مربوط به سلامتی، ارزشمند است. واقعا باید ازتون یاد گرفت و یاد گرفت...
ممنون بابت تمام توصیه های خوبتون
ارادتمند شما
همایونفر
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۰۴
0
0
با عرض سلام و احترام
خداروشکر که حال شما و خانواده ی محترمتان خوب است
ممنونیم از شما برای این یادداشت جامع و کامل
محمد سلیمانی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۰۴
0
0
با سلام

به امید خدا شما را سلامت شدید

خداوند به شما عمر با عزت و پر از سلامتی بدهد.
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۱۵
0
0
سلام و احترام؛
جسارتاً اين تصمیم که مانع اطلاع دیگران از ابتلای کووید١٩ بشیم کاملاً اشتباه هست و در اينجور مواقع وظيفه شرعی و اجتماعی فرد اینه که به افرادی که در روزهای اخیر باهاشون در ارتباط بوده خبر بدیم تا مراقبت بیشتری داشته باشن؛ تا اگر ناخواسته مبتلا به کووید ١٩ شده باشن، به سایرین-به ویژه خانواده‌شون-منتقل نکنند.
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام با نظر شما موافقم اما نه برای خودم.
من به تک تک افرادی که همراهم بودند، در ماشین یا در هر فضای سربسته فورا اطلاع دادم و همه جملگی تست دادند و الحمدلله تماما هم تست شان منفی بود و کسی از من نگرفت چون بسیار به زدن ماسک مقید هستم.
اما در قرنطینه خانگی همسر و یکی از فرزندانم یعنی همه افرادی که داخل خانه بودیم مبتلا شدیم.
نکته مهم که شما در نظر نگرفتید تفاوت شرایط من و شماست و آن شهرت است. که شما در قضاوت‌تان به آن توجه نکردید. خب کسی که در قاره‌ای دیگر هست و مرا قطعا ندیده ولی به من لطف دارد و از شنیدن خبر بیماری من ناراحت میشود و نگران، این اطلاع رسانی از سوی من چه کمکی به او می کند؟!
آن تصمیم من یک تصمیم درست و حرفه‌ای بوده حتی مدیرعامل یکی از بزرگترین خبرگزاری ها برای کاری به من زنگ زد و من در خلال گفتگو به او گفتم که کرونا گرفته ام و نمی خواهم خبری بشود و او پیشنهاد مصاحبه کوتاهی داد اما عذرم را پذیرفت و آن خبرگزاری اصلا خبر را کار نکرد! و تقریبا سه روز بعد از مکالمه ما مطلب رسانه‌ای شد.
والسلام
افسانه مهری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۱۵
0
0
سلام. الحمدلله. عزت و سلامتیتان مستدام.
ممنون از یادداشت جامع، کامل و بسیار مفیدتان.
پوریا
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۲۲
0
0
سلام
مفید و آرامش بخش بود
نکته ای که در مورد آب نمک و قطره بینی فرمودید را کمتر شنیده بودم؛ حتما انجام میدم.
ان شاءالله سالم و سلامت باشید
نادری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۲۷
0
0
سلام
خداراشکر که حالتون خوب شده
ممنون که این تجربیات مفید را منتشر کردید
ان‌شاءالله که همیشه سلامت باشید
RazzieSani
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۲۹
0
0
سلام و ادب؛ خدا را هزاران بار شکر که رفع کسالت شده و بهترید، الحمدلله. و چقدر مهربانانه، با حوصله، و سخاوتمندانه تجربه و علمتان را در اختیار گذاشتید. خدا شما را حفظ کنه و از هر بلایی محفوظ و مصون باشید ان شاءالله
التماس دعا
نیره غدیری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۳۳
0
0
خدا رو صد هزار بار شکر.
مهدیه میرزابیگی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۴۰
0
0
سلام و عرض ادب
انشاءالله همیشه سلامت و تندرست باشید.
خیلی ممنون از توصیه های بسیار مفید و خوب شما.
احسان ابراهیمی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۴۳
0
0
سلام و عرض ادب.
الحمدلله که حالتون بهتره.ممنون از نکات بسیار مفیدی که نوشتید. توجه شما به تخصص‌گرایی، سلامت جسم و مراقب از خود همیشه برایم آموزنده بوده.
معین
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۴۴
0
0
سلام و ارادت
خداروشکر که به خیر گذشت و‌حالتون بهتر هست
خدا به شما و خانواده محترمتون سلامتی بده
ممنون بابت توصیه های کاربردی و مفیدتون
معصومه یوسفی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۵۶
0
0
سلام استاد عزیز
خیلی ناراحت شدم که خبر ابتلای شما به این بیماری رو شنیدم و خیلی خوشحالم که الان سلامت هستید
ممنون که تجربه تون رو در اختیارمون میگذارید
الهی که همیشه سلامت باشید.
سجاد
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۸:۵۶
0
0
سلام و عرض ادب
ان شاالله که همیشه سلامت و با نشاط باشید و همین اندک ضعف و بی حالی هم هرچه سریعتر برطرف بشه . ممنونم که تجرببات و دانسته های خودتون در مورد این بیماری رو در اختیار ما قرار دادید
مهدیه جمشیدی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۰۷
0
0
سلام و عرض ادب
الحمدلله که حالتون خوبه. بسیار نگران حالتون بودیم. ان‌شالله که همواره سلامت باشید.
و همچنین ممنونم که مثل همیشه توصیه‌های کاربردی فرمودید.
گلایل صفوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۰۹
0
0
سلام استاد عزیزم
خوشحالم که بهترید. در این مدت دعاگوی شما بودم. امیدوارم همیشه سلامت باشید.
نادرى
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۱۳
0
0
سلام و عرض ادب ؛ الحمدلله كه بخير گذشت و بهتر هستيد ان شاءالله هرچه سريعتر بهبودى كامل حاصل شود و بتوانيم زيارتتان كنيم ، بابت نكاتى كه فرموديد بسيار سپاسگزارم الهى سلامت باشين .
رفیعی راد
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۲۴
0
0
سلام
با آرزوی سلامتی برای استاد گرامی ، دعاگویتان هستیم.
فاطمه
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۳۵
0
0
سلام
اولین باری که توجهم به ویتامین دی جلب شد در آزمایشی بود که شما در کلاس مجردها توصیه کردید...
بعد از اون من متوجه کمبود شدید این ویتامین شدم و تحت نظر پزشک دارو گرفتم و بحمدالله مرتفع شد.
این روزها که نزدیکانم درگیر کرونا هستند و من به رغم ارتباط باهاشون مبتلا نشدم خیلی دعاگوی شما بابت این توصیه ی دقیق و پدرانه تون هستم.
الهی بزودی صحت و سلامت کامل روزی شما و خانواده ی بزرگوارتون بشه.
نادرى
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۳۶
0
0
سلام و عرض ادب ؛ الحمدلله كه بخير گذشت و بهتر هستيد ان شاءالله هرچه سريعتر بهبودى كامل حاصل شود و بتوانيم زيارتتان كنيم ، بابت نكاتى كه فرموديد بسيار سپاسگزارم الهى سلامت باشين .
مهتاب
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۱۹:۵۰
0
0
سلام استاد
آرزوی سلامتی و بهبود کامل براتون دارم انشاالله خدا شمارو برای ما حفظ کند
فاطمه کبیری
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۰:۰۴
0
0
سلام استاد بسیار ناراحت شدیم از خبر ابتلای شما اما الان بسیار خرسندیم که بهبود پیدا کردید انشاالله سلامتی کامل را بدست بیارید ممنون از توصیه های دلسوزانه و حکیمانه ی همیشگیتون
عاطفه
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۰:۰۵
0
0
الحمدلله رب العالمین
انشالله همیشه در پناه امیرالمومنین (ع)باشید
عبدالله پيل علي
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۰:۱۲
0
0
سلام استاد. خدا به شما و خانواده محترم سلامتي و طول عمر با عزت عنايت كنند. الحمدلله، خوشحالم از اينكه بهبودي حاصل شد. از بلا و بيماري به دور باشيد. تمام نكات را خواندم و آموختم.
خورنگ
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۰:۱۳
0
0
سلام
الحمدالله که بهبودی حاصل شد
با دیدن پیامتون شاد شدم و توصیه هاتون رو که لطف و محبت شما رو میرسونه به خاطر میسپارم.
چند سالی هست عید غدیر با نکاتی که میفرمایید رنگ و بوی دیگری داره و دعا میکنم تا عید غدیر حالتون بهتر و بهتر بشه با عافیت انشاالله.
صالح پور
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۰:۴۳
0
0
سلام و عرض ادب استاد عزیز
روح الهی
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۱:۱۶
0
0
خدا ان شالله سلامتی بهتون بده وهمچنین ب تمام بیماران کرونایی
مرضیه
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۱:۳۷
0
0
سپاس از مهرتان
سلحشور
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۱:۴۵
0
0
سلام خدمت استاد نازنین
الحمدالله رب العالمین که سلامتی و عافیت بدست اوردین
ان شاالله همیشه سلامت باشین
ممنون از بابت تجربیات و نکاتی که فرمودین
همچنان دعاگوی تان هستیم
مقدس
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۱:۴۸
0
0
سلام
خداروشکر الحمدالله که بهتر شدید
ممنون که هم از تجربتون و حالتون برامون نوشتید
از اون موقع که گذاشتید چندین مرتبه اومدم متن رو خواندم
بابت این متن در روز یک شنبه
که خبر بهبودی و توصیه های پدرانه و جامعه تان را برایمان گذاشتید سپاسگذارم
از اول کرونا دعاگوی شما و خانواده گرامی و تمام دوستانم در کلاس بوده ام
ان شاءالله همه بیماران روز به روز ، رو به بهبودی و سلامتی کامل بروند
خداوند رحمت کند پدر ،برادر و عمویتان را
و روح تمام اموات شما و دوستانم قرین رحمت الهی
ولادت امام هادی تبریک عرض میکنم
التماس دعا
یاعلی
بی بی سادات
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۱:۵۱
0
0
سلام
الحمدلله
در این شرایط موجود، این ملاحظات شما نسبت به دیگران قابل تامل است
الهی همیشه سلامت و برقرار باشید

چه خوب که دوباره سایت راه افتاد
عيانى
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۲:۱۲
0
0
سلام و عرض ادب
الحمدالله كه حالِ شما مساعد و رو به بهبودى هست،خدا شمارو از بلا و بيمارى مصون و محفوظ بداره و الهى كه هميشه تنتون سلامت باشه حاج آقا
مجتبی پوردارا
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۲:۱۵
0
0
سلام علیکم. الحمدلله بابت سلامتی تون
امیرحسین
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۲:۵۵
0
0
سلام الحمدلله که بهترید
Reihaneh
۱۴۰۰-۰۵-۰۳ ۲۳:۴۱
0
0
Hi
Thank God a hundred thousand times that you are good
I was very worried about you
محمدرضا مهدیانی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۰:۰۷
0
0
سلام و رحمت

ممنون از لطف و نکات ارزشمندتون.

آرزوی صحت و عافیت
شهاب مرادی
مدیر پایگاه سلام پسرم عقد مبارک باشه!
اینجا ایموجی گل و لبخند نداره.
محمد
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۰:۳۱
0
0
سلام
الهی صدهزار مرتبه شکر که دوران قرنطینه تمام شد..مشتاق دیدارتان در جلسات راه‌آرامش هستیم..ان‌شاءالله همیشه سلامت و برقرار باشید..از توصیه‌هایی که با سخاوت تام فرمودید بسیار سپاسگزارم..التماس دعا
سمانه آروین
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۰:۳۵
0
0
با عرض سلام و احترام
خداروشکر که سلامت هستید. بلا از شما و خانوادا محترم دور باشد.
بسیار دقیق و درست فرمودید.
سپاس از محبت شما برای اطلاع رسانی و افزایش آگاهی ما.
سیما نبوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۰:۳۹
0
0
با سلام و احترام/در چند روز گذشته که خبر را توسط بچه های کلاس مطلع شدم ، متوجه مهربانی تون در نگران نکردن دیگران شدم،به همراه شاگردان و خانواده بسیار دعا گوی شما و خانواده محترم بودیم خدارو شاکرم که الحمدلله بهبودی حاصل شد.
و از توصیه های دلسوزانه و تخصصی تون بسیار ممنونم.
ان شاءالله در کنار عزیزان سلامت باشید .

التماس دعا
حمید گیوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۰:۵۳
0
0
سلام و ادب . بسیار خوشحال شدم از اینکه حالتان خوب شده است ؛ خدا را هزاران بار شکر . خیلی خوب شد که نکات بهداشتی و تغذیه ای هم فرمودید ، خدا خیرتان دهد و بلایا از شما و خانواده ارجمندتان دور باد بحق امیرالمومنین علی علیه السلام.
فاطمه لطفی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۱:۰۳
0
0
سلام.خداروشکر که حالتون خوب شده.ممنون بابت راهنمایی تون.امیدوارم این ویروس منحوس هرچه زودتر ازبین بره ومردم دنیا یه نفس راحت بکشن.آقای مرادی امیدوارم همیشه سالم وتتدرست زیر سایه حق.التماس دعا.یکی از طرفداری پر وپا قرص برنامه هاتون که کلی مطلب مفید ازتون یاد گرفتم.
زهرا نجفقلویی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۱:۱۳
0
0
سلام
الحمدلله که بهتر شدید و ان شاءالله همه بیماران شفا پیدا کنند.
بسیار خرسند شدم از یادداشتتان و ممنونم از مطالب و توصیه های مفیدتان و به قول یکی از دوستان، بسیار دلتنگ شدم برای روزهای کلاس مجردها.
سمیرا
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۱:۱۷
0
0
سلام.الحمدالله که بهبودی حاصل شد.دعاگوی شما استاد عزیزو گرامی هستیم و شفای عاجل تمام بیماران را ازخدواند منان خواستاریم.
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۱:۳۰
0
0
خدا رو شکر انشاالله همیشه سلامت باشید و بلا وبیماری ازخودتون و عزیزانتون به دور باشه.خیلی ممنون از نکات کاربردی و عالی که زحمت کشیدید و برامون نوشتیدِ
زیر سایه امیرالمومنین سلامت باشید
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۲:۱۱
0
0
من از اون استوری که فرمودید برنامه کنسله و برا بیماران کرونایی دعا کنید فهمیدم شما حالتون بده .میگن پیر نشو لعنتی.من میگم مریض نشو لعنتی
شهاب مرادی
مدیر پایگاه آفرین به هوش تون. و مرحبا به ...
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۵:۱۸
0
0
سلام،تاج سرما
امین زاده
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۸:۵۴
0
0
با سلام
الحمدلله که سلامتی کامل تان را بدست آوردید، بابت نکات و توصیه هایتان هم متشکرم. ان شاء الله که همیشه سلامت و برقرار باشید.
در پناه حق
مكاري
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۹:۲۶
0
0
سلام استاد
خداروشكر كه سلامتي تون رو بدست آوردين و ممنون از توصيه هاي مفيدتون.
ليلا متيني
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۰۹:۴۲
0
0
سلام و عرض ادب. الحمدلله كه بهتريد. ممنون كه وقت گذاشتيد. توصيه هاي ارزشمندي بود. ان شاءالله كه اين بيماري، از فضل خدا، سريع تر از بين بره تا آرامش دوباره به دل مردم برگرده.
درمورد توصيه ي شما به رعايت حتي پس از دريافت واكسن، يكي از اقوام ما بعد از واكسيناسيون كامل مبتلا شدن و با توجه به ضعف بدن متاسفانه فوت كردند. ان شاءالله كه بلا از همه ي خانه ها دور باشه.
نوید
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۰:۰۴
0
0
سلام و عرض ادب ،الحمداللله ک سالم هستید ،بسیار متن دقیق و قابل استفاده ای هست
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۰:۰۹
0
0
سلام .
الحمدلله که بهبود یافتین. خدا سلامتی بده .
ممنون از وقتی که گذاشتین خیلی خوب و آموزنده بود یادداشتتون.
محمد علی منافی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۰:۳۲
0
0
سلام، الحمدلله كه بهبودی حاصل شد، ممنون از نكات و توصيه هاي بسيار مفيدي كه فرموديد، الهي كه در پناه خدا، هميشه سلامت باشيد

پیشاپیش عید غدیر بر شما مبارک باشه
امیرحسین دانشمند
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۱:۴۰
0
0
سلام استاد عزیز
خدا را صدهزار مرتبه شکر.

دعاگو بودیم .

عیدغدیرمبارک
یا علی
زهرا گرگان بیک
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۱:۴۴
0
0
سلام و عرض ادب
الحمدالله که احوالتون بهتر هست ان شاالله ضعفی هم که فرمودین برطرف بشه.
فعالیت صفحه اینستاگرامتون که دیدم خیلی خوش حال شدم که احوالتون بهتر شده الهی که همیشه خودتون و خانواده گرامی تون سالم و با عافیت باشین.
مرضیه عابدینی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۱:۵۰
0
0
سلام و ارادت
الحمدالله برای سلامتیتان و ان شاءالله بلا و بیماری از شما و تمام مردم دور باشد .

چقدر توصیه های دقیقی داشتید سپاس که انقدر با حوصله وقت گذاشتید و یادداشت کردید، عالی بود .


این بلند نظریتان در شرایط مختلف و برخورد خردمندانه تان همیشه برام بسیار جای یادگیری داشته و دارد.

( هنگام بیماری هم ملاحظه شهرت و محبوبیتتان را می کنید و جامعه را مضطرب تر نمی کنید؛
قبل از این بیماری شاگردانتان را توصیه به مصرف ویتامین D می کردید، من خودم اولین بار اهمیتش را قبل از این بیماری از شما شنیدم،
توصیه مداوم به چکاپ و اهمیت به منابع علمی و اعتماد به متخصصین و ...،
کمک به کم کردن اضطراب و ترس افراد در این روزها،
و ... )

کاش مسئولین هم از شما یاد میگرفتند و با ما مردم حرف می زدند

سایه تان مستدام
مسعود رجبی فر
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۲:۰۹
0
0
سلام حاج آقا
مطالب بسیار خوبی بود.
امیدوارم همیشه سلامت باشید.
عاقلی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۲:۴۳
0
0
سلام
الحمدلله که سلامتتون رو بدست آوردید. توصیه های دلسوزانتون رو خواندم و بسیار مفید بود و به خانواده و دوستان پیامک و تلفنی اطلاع دادم تا آنها هم بهره مند بشوند. انشاالله بیماری و بلا از همه خانه ها رخت ببندد و از بین برود. و همچنان ماسک میزنیم و پروتکل های بهداشتی را مداوم رعایت میکنیم. جدی تر
سعید قره خانی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۳:۱۳
0
0
با سلام و عرض احترام خدمت شما
خداروشکر که حال تون خوبه و ما خوشحالیم از این بابت، عدم حضور تون تو مراسم ها فضای مجازی خیلی حس میشه، نه فقط به فکر خودمون باشیم، حالتون سلامتی تون برامون مهم تره
نکات کمتر گفته شده ای رو مطرح کردین که خیلی استفاده کردیم ازش، با اینکه مبتلا نیستم ولی همین قدر آگاهی رو هم نداشتم ، یعنی جایی با این جزئیات دلسوزانه مطالب رو ارائه نمی دهند، خدا خیرتون بده، ان شالله ضعف جزئی تون هم بر طرف میشه
ممنون از حال تون ما رو با خبر می کنید واقعا پیگیر وضعیت و بهبودی حال تون بودیم
نرگس حدادی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۴:۳۸
0
0
سلام.
الحمدلله که خوب هستید.
ان شاءالله شما و خانواده‌ی عزیزتون همیشه در درع حصینه‌ی الهی محفوظ باشید.
سجاد کرباسچی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۵:۳۳
0
0
سلام و ارادت
خداروشکر که سلامتی کامل رو بدست آوردید و ممنون از نکات مثبتی که بیان فرمودید.
ان شاءالله هر چه سریع تر این بیماری ریشه کن بشه و همه کسانی که گرفتار این بیماری هستن به بهبودی کامل برسن.
زهرا بهادری
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۵:۵۵
0
0
سلام
الحمدلله و خداروهزاران مرتبه شکر که سلامتید.
متن بسیار دقیق و هوشمندانه بود! و چقدر یادداشت دوباره شما در سایت حس خوبی داشت.
ممنون
خدا حفظتون کنه.
ناشناس
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۷:۴۸
0
0
سلام
الحمدالله که بهتر هستید

از اون موقع در خبر ها متوجه بیماریتان شدم فکرم همش پیش مادرتان بود که متوجه نشده باشن کرونا گرفتید
خداروشکر سلامت هستید
ان شاءالله همه بیماران شفا پیدا کنند آمین
همیشه اول دعاگوی "مادرتان" و بعد خودتان و خانواده گرامیتان بوده ام
روح پدر و برادرتان مشمول رحمت الهی
سادات سیدی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۱۸:۵۸
0
0
سلام
الحمدالله که بهبودی حاصل شده
ممنون از توصیه‌ها و نکاتی که با مهربانی با ما به اشتراک گذاشتید.
ان‌شاء‌الله، امروز، میلاد آقا امام علی‌النقی، امام هادی علیه السلام جانمان، حاجت روا باشید و در صحت و سلامت کامل
دستم خالیه داره خالی تر هم میشه پیش خدا،میترسم... خواهش میکنم دعام کنید
زهرا یوسفی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۱:۵۱
0
0
سلام استاد
خدارو شاکریم بابت سلامتی و تندرستی تون
ممنون بابت این توصیه های مفصل و دقیق، مثل همیشه با حوصله برای مخاطب وقت میگذارید و آگاهی افزایی میکنید.
این سخاوت شما در همه حوزه ها رو میرسونه
شریفی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۲:۴۶
0
0
سلام انشالله سلامتی کامل حاصل بشود و شما و خانواده محترم از بلا دوباشید . سپاس فراوان از توصیه های دقیق و کاربردی که یادداشت فرمودید . دعاگو هستم
مرضیه بهشتی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۳:۰۵
0
0
سلام و عرض ادب
خدارو شاکرم که حالتان بهبود پیدا کرد و امیدوارم که خانواده تان نیز در پناه خدا ، در سلامت به سر ببرند.
بسیار من و خانواده نگران احوالتان خوب بودیم، و شنیدن خبر سلامتیتان بسیار خوشحالمان کرد.
وبابت توصیه های خوب و مفید تان بسیار سپاسگزارم
مثل همیشه اطلاعات خوبتان را با ما به اشتراک گذاشتید، این لطف و بزرگواری شماست که سخاوتمندانه هر چیز خوبی را به مخاطبتان و البته دوستدارانتان اموزش می دهید.
به گردنمان حق پدری و استادی دارید
انشالله که سایه تان بر سرمان مستدام باد.
زکیه امانی
۱۴۰۰-۰۵-۰۴ ۲۳:۲۰
0
0
با عرض سلام و ارادت خدمت شما استاد بزرگوار
خدا رو شکر که سلامتیتان را بدست آورید و انشاالله که بلا به دور باشد.
بابت توصیه های دقیق و عالمانه جناب عالی بسیار سپاسگزارم. از این که همواره و در همه شرایط رسالت راهنمایی و مشاوره به آحاد مردم را مد نظر داشته و در این مسیر روحیه خستگی ناپذیری دارید برای ما آموزنده و راه گشاست.
با آرزوی سلامتی و توفیق برای شما و خانواده محترمتان.
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد....
ریحانه سادات عزیززاده
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۰:۰۸
0
0
سلام و احترام
خدا میداند چه قدر از شنیدن خبر سلامتی تان خوشحال شدم، من و خانواده لحظه به لحظه دعاگویتان بودیم و هستیم
چه قدر هوشمندانه و سخاوتمندانه و باید بگویم مثل یک پدر مهربان و یک متخصص تجارب گرانبهایتان را بیان فرمودید
خدا حفظتون کنه و برای همه ما دعا کنید که یقینا محتاج دعای خیرتان هستیم
شریفی
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۰۲:۰۹
0
0
سلام انشالله سلامتی کامل حاصل بشود و شما و خانواده محترم از بلا دوباشید . سپاس فراوان از توصیه های دقیق و کاربردی که یادداشت فرمودید . دعاگو هستم
منصوره الزامي
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۰:۰۷
0
0
سلام و عرض ارادت

الحمدلله كه بهتر هستيد، ان شاءلله بلا و بيماري از خودتون و خانواده محترمتون هميشه دور باشه.

دو سه بار نكاتي كه فرمودين را خواندم، چقدر دقيق و بجا بود.
ماشاءلله كه هميشه چند قدم جلوتر هستيد.
هم بحث رسيدگي به جسم و هم بحث سلامت روان ( از جهت كنترل اضطراب) را بسيار جامع و دقيق بيان كرديد.

ممنونيم كه در هر شرايطي، بسيار دلسوزانه راهنمايي هميشگي تان را داريد.


درپناه حق.
سید علیرضا حسینی
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۳:۳۶
0
0
سلام حاج آقا
حاج آقا ان شا الله صد سال عمر کنید و به ما جووون های این مملکت رو راه رسم زندگی یاد بدید.
روح الهی
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۱۵:۲۵
0
0
خدا ان شالله سلامتی بهتون بده وهمچنین ب تمام بیماران کرونایی
حمید گیوی
۱۴۰۰-۰۵-۰۵ ۲۲:۵۱
0
0
سلام و ادب . بسیار خوشحال شدم از اینکه حالتان خوب شده است ؛ خدا را هزاران بار شکر . خیلی خوب شد که نکات بهداشتی و تغذیه ای هم فرمودید ، خدا خیرتان دهد و بلایا از شما و خانواده ارجمندتان دور باد بحق امیرالمومنین علی علیه السلام.
خدادادی
۱۴۰۰-۰۵-۱۰ ۱۴:۰۱
0
0
سلام استاد الحمدلله که بهترین . ان شالله همیشه سلامت باشین و بلاو بیماری از شما و عزیزانتون دور باشه . ممنونم نکاتی که برای خودتون موثر بود ذکر کردین . در پناه خدا باشید ان شالله
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر: